• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Omroepvereniging TROS te Hilversum (1987 tmt 1999)
Facilitair manager
Leiding geven aan maximaal 25 medewerkers.
Verantwoordelijkheden: schoonmaak, catering, Centraal Dienstverlenings Meldpunt, huisdrukkerij/repro, centrale inkoop, magazijn, beheer decentrale multifunctionele afdrukapparatuur, groenvoorzieningen, archief (financieel maar óók Beeld en Geluid), beveiliging, huisvesting, vaste en mobiele telecommunicatie, postkamer en transport.
Additionele werkzaamheden/verantwoordelijkheden:
-Organisatie van evenementen als de jaarlijkse perspresentatie van de winterprogrammering en de opening van nieuwe gebouwen.
-Renovatie bestaande bouw (3000 m2)
-Plegen van nieuwbouw (3000m2)
-Huur en verhuur van panden,
-Reorganiseren facilitaire dienst,
-Initiatief omroepbreed samenwerkingsverband op facilitair gebied.

Oce Nederland BV (1999 2001)
Operational manager outsourcing
Leiding geven aan een 25-tal repromedewerkers bij verschillende organisaties in de regio Utrecht.
Additionele werkzaamheden/verantwoordelijkheden:
-Omzetverantwoordelijkheid,
-Ontwikkelen new-business,
-Netwerken, en marktverkenning.

Oce Nederland BV 2001 - 2007
Servicemanager regio Noord Holland
Leiding geven aan een 30-tal service-technici welke op Mbo en Hbo-niveau opereren. Lid van het Service-managementteam. (300+ medewerkers)

Voorbeelden werkzaamheden/verantwoordelijkheden:
-Opzet competentiemanagement,
-Werving, selectie, beoordelen, aannemen én afvloeien van personeel,
-Organiseren van diverse evenementen als groepsreizen, serviceacties voor 300+ engineers en promotie-evenementen.
-Nieuwe tijdsregistratiemethodiek,
-Variabele autokeuze
-Relatiebeheer.

Oce Nederland BV
Projectmanager 2007 - 2009
Het managen van (simultane) complexe projecten op het gebied van grote leveringen van print- en kopieerapparatuur, de levering en implementatie van (beheers)software, de migratie van bestaande machineparken door heel Nederland.

Voorbeelden projecten:
-AMC (250 machines met software; projectduur 6 maanden)
-KLM/Sodexho. Repro (4 machines met software. Projectduur 4 maanden)
-Corus IJmuiden (195 machines. Projectduur 3 maanden)
-Centraal Bureau voor de Statistiek in Heerlen en Den Haag. Repro (4 machines met software. Projectduur 4 maanden)

Ricoh Nederland BV
Projectmanager 2009 - 2015
Het managen van (simultane) complexe projecten op het gebied van grote leveringen van print- en kopieerapparatuur, de levering en implementatie van (beheers)software, de migratie van bestaande machineparken door heel Nederland.

Voorbeelden projecten:
-IND (330 machines door heel Nederland met ondersteunende software. Projectduur 5 maanden)
-Dirk vd Broek Supermarkten ( (700 machines landelijk met software. Projectduur 14 maanden)
-Electrabel (Digitalisering postkamers m.b.t. Autostore en Kofax (projectduur 6 maanden)
-Sociale Verzekerings Bank (220 machines landelijk met software; projectduur 4 maanden)

Werkervaring

Omroepvereniging TROS te Hilversum (1987 tmt 1999)
Facilitair manager
Leiding geven aan maximaal 25 medewerkers.
Verantwoordelijkheden: schoonmaak, catering, Centraal Dienstverlenings Meldpunt, huisdrukkerij/repro, centrale inkoop, magazijn, beheer decentrale multifunctionele afdrukapparatuur, groenvoorzieningen, archief (financieel maar óók Beeld en Geluid), beveiliging, huisvesting, vaste en mobiele telecommunicatie, postkamer en transport.
Additionele werkzaamheden/verantwoordelijkheden:
-Organisatie van evenementen als de jaarlijkse perspresentatie van de winterprogrammering en de opening van nieuwe gebouwen.
-Renovatie bestaande bouw (3000 m2)
-Plegen van nieuwbouw (3000m2)
-Huur en verhuur van panden,
-Reorganiseren facilitaire dienst,
-Initiatief omroepbreed samenwerkingsverband op facilitair gebied.

Oce Nederland BV (1999 2001)
Operational manager outsourcing
Leiding geven aan een 25-tal repromedewerkers bij verschillende organisaties in de regio Utrecht.
Additionele werkzaamheden/verantwoordelijkheden:
-Omzetverantwoordelijkheid,
-Ontwikkelen new-business,
-Netwerken, en marktverkenning.

Oce Nederland BV 2001 - 2007
Servicemanager regio Noord Holland
Leiding geven aan een 30-tal service-technici welke op Mbo en Hbo-niveau opereren. Lid van het Service-managementteam. (300+ medewerkers)

Voorbeelden werkzaamheden/verantwoordelijkheden:
-Opzet competentiemanagement,
-Werving, selectie, beoordelen, aannemen én afvloeien van personeel,
-Organiseren van diverse evenementen als groepsreizen, serviceacties voor 300+ engineers en promotie-evenementen.
-Nieuwe tijdsregistratiemethodiek,
-Variabele autokeuze
-Relatiebeheer.

Oce Nederland BV
Projectmanager 2007 - 2009
Het managen van (simultane) complexe projecten op het gebied van grote leveringen van print- en kopieerapparatuur, de levering en implementatie van (beheers)software, de migratie van bestaande machineparken door heel Nederland.

Voorbeelden projecten:
-AMC (250 machines met software; projectduur 6 maanden)
-KLM/Sodexho. Repro (4 machines met software. Projectduur 4 maanden)
-Corus IJmuiden (195 machines. Projectduur 3 maanden)
-Centraal Bureau voor de Statistiek in Heerlen en Den Haag. Repro (4 machines met software. Projectduur 4 maanden)

Ricoh Nederland BV
Projectmanager 2009 - 2015
Het managen van (simultane) complexe projecten op het gebied van grote leveringen van print- en kopieerapparatuur, de levering en implementatie van (beheers)software, de migratie van bestaande machineparken door heel Nederland.

Voorbeelden projecten:
-IND (330 machines door heel Nederland met ondersteunende software. Projectduur 5 maanden)
-Dirk vd Broek Supermarkten ( (700 machines landelijk met software. Projectduur 14 maanden)
-Electrabel (Digitalisering postkamers m.b.t. Autostore en Kofax (projectduur 6 maanden)
-Sociale Verzekerings Bank (220 machines landelijk met software; projectduur 4 maanden)

Lees meer

Opleiding

-Opleiding facilitair management. Diploma behaald in 1987. Afstudeerrichtingen automatisering en voeding
-Beheerder Bedrijfstelecommunicatie 1995
-Senior Facility Manager 1996
-Hoofd BHV 1996
-Vakbekwaamheid restaurantbedrijf 1997
-Financien voor niet-financiële managers 2000
-PRINCE 2 (foundation 2008 en practitioner 2013)

Opleiding

-Opleiding facilitair management. Diploma behaald in 1987. Afstudeerrichtingen automatisering en voeding
-Beheerder Bedrijfstelecommunicatie 1995
-Senior Facility Manager 1996
-Hoofd BHV 1996
-Vakbekwaamheid restaurantbedrijf 1997
-Financien voor niet-financiële managers 2000
-PRINCE 2 (foundation 2008 en practitioner 2013)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Uitstekend), Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Muziek.
Ik speel verschillende instrumenten in de Ierse Folkband " The "Ol Foxes" uit Amersfoort

Sport.
Ik fiets veel (Alpe d'Huzes) en loop ongeveer een marathon per 2 jaar.

Hobby's & interesses

Muziek.
Ik speel verschillende instrumenten in de Ierse Folkband " The "Ol Foxes" uit Amersfoort

Sport.
Ik fiets veel (Alpe d'Huzes) en loop ongeveer een marathon per 2 jaar.

Eigenschappen

Ik ben positief ingesteld, energiek, enthousiast en weet situaties vanuit zowel een diplomatieke als een persoonlijke hoek te benaderen. Ik durf stevige maatregelen voor te stellen en uit te voeren, gericht op duurzame oplossingen. Ik ben analytisch en communicatief sterk, een bouwer en resultaatgericht. Ik ben een sterke onderhandelaar, heb nooit een 9-5 mentaliteit gehad en ben serieus geïnteresseerd in mijn professionele relaties. Met mijn kennis en opleiding ben ik servicegericht, en verlies daarbij nooit het belang van mijn werkgever uit het oog. Ik ben commercieel vaardig, weet hoe en wanneer te delegeren én te escaleren. De feedback van collega’s én klanten heeft mij geleerd dat mensen mijn rol in projectteams als zeer positief beoordelen, omdat ik in staat ben om mensen te verbinden. Ik wil altijd blijven leren.

Eigenschappen

Ik ben positief ingesteld, energiek, enthousiast en weet situaties vanuit zowel een diplomatieke als een persoonlijke hoek te benaderen. Ik durf stevige maatregelen voor te stellen en uit te voeren, gericht op duurzame oplossingen. Ik ben analytisch en communicatief sterk, een bouwer en resultaatgericht. Ik ben een sterke onderhandelaar, heb nooit een 9-5 mentaliteit gehad en ben serieus geïnteresseerd in mijn professionele relaties. Met mijn kennis en opleiding ben ik servicegericht, en verlies daarbij nooit het belang van mijn werkgever uit het oog. Ik ben commercieel vaardig, weet hoe en wanneer te delegeren én te escaleren. De feedback van collega’s én klanten heeft mij geleerd dat mensen mijn rol in projectteams als zeer positief beoordelen, omdat ik in staat ben om mensen te verbinden. Ik wil altijd blijven leren.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Programmeur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Programmeur
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Dienstverband: Vast, Interim, Gedetacheerd
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van peter vorrink te bekijken

Mijn documenten