• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Als goedlachse en enthousiaste office manager regel ik alle zaken op kantoor. Van cadeautjes voor medewerkers tot een goedlopende agenda, alles wordt geregeld. Met mijn 10 jaar ervaring weet ik overal…

Persoonlijk

Als goedlachse en enthousiaste office manager regel ik alle zaken op kantoor. Van cadeautjes voor medewerkers tot een goedlopende agenda, alles wordt geregeld. Met mijn 10 jaar ervaring weet ik overal snel mijn weg te vinden om alle zaken gladjes te laten verlopen. Ik heb ervaring als secretarieel ondersteuner, PA, maar ook als marketing coördinator en assistent-verkoper, daarmee ben ik flexibel inzetbaar op diverse afdelingen binnen uw organisatie.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Juni 2013 – Dec 2013:
Management assistant bij KPN-Magnum via DPA IT

· Ondersteuning general manager en internationale afdeling (30 mensen)

· Boeken tickets/reizen/videoconferences. Voorraadbeheer. Gastvrouw.

· Purchase order/Change requests aanmaken/invoeren/controle Oracle.

· Facilitaire zaken. Notuleren. Declaraties verzorgen. E-mailnieuwsbrief.

· Beheren en onderhoud Sharepoint (beheerder). Complex agendabeheer.



Aug 2012 – Mei 2013:
Secretaresse bij SADC te Schiphol via Walters People

· Directiesecretaresse/personal-assistant van de commercieel directeur (i.v.m. zwangerschapsverlof). Notuleren van vergaderingen.

· Afdelingssecretaresse afdeling Markt & Strategie (12 mensen).

· Receptioniste, telefoniste en ad-hoc zaken direct en goed regelen.

· Vervanging collega secretaresses bij ziekte/verlof van de directeur en de directeur realisatie. Redigeren teksten (brieven/e-mails/opmaak).

· Aanspreekpunt Super Office: database-ondersteuning

· Aanspreekpunt Dinalog Amsterdam: onderdeel van SADC, kennislab

· Organiseren bijeenkomsten: locaties, aankleding, klaarzetten, catering, etc.

· Verzorgen lunch/vergaderingen/catering/ondersteuning huisvesting.

· Correspondentie post/digitaal in ned-eng-duits. Agendabeheer, telefoonbehandeling en ontvangst van gasten.



Aug 2011 – Aug 2012:
Diverse activiteiten

· Vrijwilligerswerk in de buurt (hulp aan ouderen), lange revalidatie periode gehad. Opleiding praktische psychologie

Maart 2010 – Juli 2011:
Office Manager bij Hogeschool van Amsterdam

· Agendabeheer en telefoonbehandeling.

· Voorbereiden en notuleren vergaderingen en regelen van bijeenkomsten.

· Ontvangst gasten en klanten. Ingaande en uitgaande correspondentie en post. Facturen- en projectadministratie. Personeelsadministratie en archivering.

· Onderhoud website's en ondersteuning marketingprojecten.

· Voorraden kantoorbenodigdheden bijhouden. Spil in ’t web-functie.

· Troubleshooter voor de hele afdeling (totaal 27 mensen).

Okt 2009 – Feb 2010:
Office Manager bij Remo De Biase Architecten bna te Zandvoort

· Agendabeheer, telefoonbehandeling en archiefbeheer.

· Voorbereiden en notuleren bouwvergaderingen en regelen van bijeenkomsten.

· Ontvangst gasten en klanten. Ingaande en uitgaande correspondentie en post.

· Bedrijfsadministratie (incl. btw-administratie), personeelsadministratie (incl. werving en selectie). Onderhoud website's, brochures. Voorraden kantoorbenodigdheden bijhouden. Duizendpoot en spil in 't web.

Sept 2008 – Sept 2009:
Diverse projecten

· Organiseren congres voor social event, takenpakket: tekst schrijven en redigeren, promoten congres via digitale marketing en op de congresdag helpen met de organisatie. Ondersteuning verkoop online advertentieruimte (bannering, etc.) social network. Studeren aan de opleiding Makelaardij o.g.

Sept 2006 – Sept 2008:
Directiesecretaresse/Assistent-verkoper bij NS Poort te Utrecht

Takenpakket directiesecretaresse:

· Agendabeheer, ontvangst van gasten en telefoonbehandeling.

· Voorbereiden en notuleren vergaderingen en regelen van bijeenkomsten.

· Ingaande en uitgaande correspondentie en post.

· Administratie t.b.v. facturen en declaraties van directie en verkopers.

· Voorraden op peil houden (bestellingen kantoorbenodigdheden).

Takenpakket assistent-verkoper:

· Verkoopdossier opbouwen en verzorgen van de afwikkeling.

· Coördinatie van de huuradministratie.

· Projectadministratie voeren (budget, facturen en verkoopcijfers).


Juni 1999 – April 2006:
Marketingcoördinator bij Reed Business Information BV te Den Haag

· Opstellen marketingplannen van producten in de human resources branche.

· Opstellen jaarplanning marketingactiviteiten.

· Uitvoeren en evalueren marketingplannen.

· Schrijven en redigeren teksten voor folders, brieven, websites, congressen en advertenties. Doelgroeponderzoek in samenwerking met marktonderzoeksbureaus.


Feb 1997 – Juni 1999:
Secretaresse bij KPMG Bureau voor Economische Argumentatie te Hoofddorp

Algemene werkzaamheden op het secretariaat.

Werkervaring

Juni 2013 – Dec 2013:
Management assistant bij KPN-Magnum via DPA IT

· Ondersteuning general manager en internationale afdeling (30 mensen)

· Boeken tickets/reizen/videoconferences. Voorraadbeheer. Gastvrouw.

· Purchase order/Change requests aanmaken/invoeren/controle Oracle.

· Facilitaire zaken. Notuleren. Declaraties verzorgen. E-mailnieuwsbrief.

· Beheren en onderhoud Sharepoint (beheerder). Complex agendabeheer.



Aug 2012 – Mei 2013:
Secretaresse bij SADC te Schiphol via Walters People

· Directiesecretaresse/personal-assistant van de commercieel directeur (i.v.m. zwangerschapsverlof). Notuleren van vergaderingen.

· Afdelingssecretaresse afdeling Markt & Strategie (12 mensen).

· Receptioniste, telefoniste en ad-hoc zaken direct en goed regelen.

· Vervanging collega secretaresses bij ziekte/verlof van de directeur en de directeur realisatie. Redigeren teksten (brieven/e-mails/opmaak).

· Aanspreekpunt Super Office: database-ondersteuning

· Aanspreekpunt Dinalog Amsterdam: onderdeel van SADC, kennislab

· Organiseren bijeenkomsten: locaties, aankleding, klaarzetten, catering, etc.

· Verzorgen lunch/vergaderingen/catering/ondersteuning huisvesting.

· Correspondentie post/digitaal in ned-eng-duits. Agendabeheer, telefoonbehandeling en ontvangst van gasten.



Aug 2011 – Aug 2012:
Diverse activiteiten

· Vrijwilligerswerk in de buurt (hulp aan ouderen), lange revalidatie periode gehad. Opleiding praktische psychologie

Maart 2010 – Juli 2011:
Office Manager bij Hogeschool van Amsterdam

· Agendabeheer en telefoonbehandeling.

· Voorbereiden en notuleren vergaderingen en regelen van bijeenkomsten.

· Ontvangst gasten en klanten. Ingaande en uitgaande correspondentie en post. Facturen- en projectadministratie. Personeelsadministratie en archivering.

· Onderhoud website's en ondersteuning marketingprojecten.

· Voorraden kantoorbenodigdheden bijhouden. Spil in ’t web-functie.

· Troubleshooter voor de hele afdeling (totaal 27 mensen).

Okt 2009 – Feb 2010:
Office Manager bij Remo De Biase Architecten bna te Zandvoort

· Agendabeheer, telefoonbehandeling en archiefbeheer.

· Voorbereiden en notuleren bouwvergaderingen en regelen van bijeenkomsten.

· Ontvangst gasten en klanten. Ingaande en uitgaande correspondentie en post.

· Bedrijfsadministratie (incl. btw-administratie), personeelsadministratie (incl. werving en selectie). Onderhoud website's, brochures. Voorraden kantoorbenodigdheden bijhouden. Duizendpoot en spil in 't web.

Sept 2008 – Sept 2009:
Diverse projecten

· Organiseren congres voor social event, takenpakket: tekst schrijven en redigeren, promoten congres via digitale marketing en op de congresdag helpen met de organisatie. Ondersteuning verkoop online advertentieruimte (bannering, etc.) social network. Studeren aan de opleiding Makelaardij o.g.

Sept 2006 – Sept 2008:
Directiesecretaresse/Assistent-verkoper bij NS Poort te Utrecht

Takenpakket directiesecretaresse:

· Agendabeheer, ontvangst van gasten en telefoonbehandeling.

· Voorbereiden en notuleren vergaderingen en regelen van bijeenkomsten.

· Ingaande en uitgaande correspondentie en post.

· Administratie t.b.v. facturen en declaraties van directie en verkopers.

· Voorraden op peil houden (bestellingen kantoorbenodigdheden).

Takenpakket assistent-verkoper:

· Verkoopdossier opbouwen en verzorgen van de afwikkeling.

· Coördinatie van de huuradministratie.

· Projectadministratie voeren (budget, facturen en verkoopcijfers).


Juni 1999 – April 2006:
Marketingcoördinator bij Reed Business Information BV te Den Haag

· Opstellen marketingplannen van producten in de human resources branche.

· Opstellen jaarplanning marketingactiviteiten.

· Uitvoeren en evalueren marketingplannen.

· Schrijven en redigeren teksten voor folders, brieven, websites, congressen en advertenties. Doelgroeponderzoek in samenwerking met marktonderzoeksbureaus.


Feb 1997 – Juni 1999:
Secretaresse bij KPMG Bureau voor Economische Argumentatie te Hoofddorp

Algemene werkzaamheden op het secretariaat.

Lees meer

Opleiding

HBO Marketing & Public Relations (incl. Nima-A en Nima-PR-A)
Hogeschool KBK, Rotterdam. Diploma behaald in juli 1999.

MBO Commerciële Dienstverlening (richting Marketing en Public relations)
Teyler College, Heemstede. Diploma behaald in juli 1997.

MBO Middle Management
Nemas, Heemstede. Diploma behaald in juli 1997.

HBO Small Business
Hogeschool Haarlem. In juli 1996 overgestapt naar MBO opleiding (zie hierboven).

HAVO
Katholieke Scholengemeenschap Hoofddorp. Nederlands, Engels, Duits, Frans, Economie, Handelswetenschappen en Wiskunde A
Diploma behaald in juni 1995.

Opleiding

HBO Marketing & Public Relations (incl. Nima-A en Nima-PR-A)
Hogeschool KBK, Rotterdam. Diploma behaald in juli 1999.

MBO Commerciële Dienstverlening (richting Marketing en Public relations)
Teyler College, Heemstede. Diploma behaald in juli 1997.

MBO Middle Management
Nemas, Heemstede. Diploma behaald in juli 1997.

HBO Small Business
Hogeschool Haarlem. In juli 1996 overgestapt naar MBO opleiding (zie hierboven).

HAVO
Katholieke Scholengemeenschap Hoofddorp. Nederlands, Engels, Duits, Frans, Economie, Handelswetenschappen en Wiskunde A
Diploma behaald in juni 1995.

Lees meer

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Mijn dochter van 5 maanden, schilderen, lezen en wandelen.

Hobby's & interesses

Mijn dochter van 5 maanden, schilderen, lezen en wandelen.

Eigenschappen

Secuur Leergierig

Betrouwbaar Verantwoordelijk

Proactief Durf nee te zeggen

Flexibel Hands-on

Eigenschappen

Secuur Leergierig

Betrouwbaar Verantwoordelijk

Proactief Durf nee te zeggen

Flexibel Hands-on

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Suzan Markwat-Schonenberg te bekijken