• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Jan..2012-Jan.2015 Hotel Ibis Leiderdorp – Accor hotels
Branche: Hotel/hospitality
Functie: Front office supervisor
Werkzaamheden: Mijn taken als supervisor naast de reguliere front office taken;
- leiding geven aan medewerkers receptie in wisseldiensten;
- afhandelen van individuele- en groepsreserveringen;
- begeleiden van stagiaires;
- voeren van beoordelingsgesprekken met medewerkers;
- administratieve en secretariële ondersteunde functie voor het management

Okt..2003-Jan.2012 Hotel Ibis Leiderdorp – Accor hotels
Branche: Hotel/hospitality
Functie: Front office medewerker / team leader
Werkzaamheden:
- het aannemen en opvolgen van (groep) reserveringen;
- controlerende taak op naleving ISO 9001 en ISO 14001 procedures;
- administratieve en secretariële ondersteunende functie voor het management;
- debiteuren / crediteuren administratie;
- afhandelen van bankafschriften;
- afhandelen van 2-wekelijkse cashafdrachten

Sept..2000-Sept.2003 Hotel Ibis Leiderdorp – Accor hotels
Branche: Hotel/hospitality
Functie: Front Office medewerker
Werkzaamheden:
- het verwelkomen van gasten en zorg dragen aan de kwaliteit van hun verblijf;
- afhandelen van reserveringen, per telefoon, post, email en fax;
- afhandelen van banqueting reserveringen en zorg dragen aan een goed verloop van meetings in ons hotel;
- het naleven van de ISO standaarden van het hotel

Feb.2000-Sept.2000 Adecco Uitzendbureau Leiden
Werkzaam bij: Hotel Ibis Leiderdorp
Functie: Receptioniste
Werkzaamheden: Onder andere (maar niet gelimiteerd aan):
• Verwelkomen van gasten en zorg dragen aan kwaliteit van hun verblijf
• Telefoon beantwoorden
• Gasten informeren / reserveringen aannemen
• Ondersteunend werk voor het restaurant
• Aanname en afhandeling banqueting reserveringen

Mrt. 1999-Jun.1999 English Rose - Leiderdorp
Stage Talenschool
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
• Telefoon beantwoorden
• Inkomende post en email sorteren
• Clienten/leerlingen verwelkomen
• Lesmateriaal voorbereiden
• Facturatie

1995-1997 Impex Remco - Zouterwoude
Branche: Groothandel in automaterialen
Functie: Oproepkracht adminstratief medewerker
Werkzaamheden:
• Administratieve ondersteuning
• Facturatie
• Archivering

Werkervaring

Jan..2012-Jan.2015 Hotel Ibis Leiderdorp – Accor hotels
Branche: Hotel/hospitality
Functie: Front office supervisor
Werkzaamheden: Mijn taken als supervisor naast de reguliere front office taken;
- leiding geven aan medewerkers receptie in wisseldiensten;
- afhandelen van individuele- en groepsreserveringen;
- begeleiden van stagiaires;
- voeren van beoordelingsgesprekken met medewerkers;
- administratieve en secretariële ondersteunde functie voor het management

Okt..2003-Jan.2012 Hotel Ibis Leiderdorp – Accor hotels
Branche: Hotel/hospitality
Functie: Front office medewerker / team leader
Werkzaamheden:
- het aannemen en opvolgen van (groep) reserveringen;
- controlerende taak op naleving ISO 9001 en ISO 14001 procedures;
- administratieve en secretariële ondersteunende functie voor het management;
- debiteuren / crediteuren administratie;
- afhandelen van bankafschriften;
- afhandelen van 2-wekelijkse cashafdrachten

Sept..2000-Sept.2003 Hotel Ibis Leiderdorp – Accor hotels
Branche: Hotel/hospitality
Functie: Front Office medewerker
Werkzaamheden:
- het verwelkomen van gasten en zorg dragen aan de kwaliteit van hun verblijf;
- afhandelen van reserveringen, per telefoon, post, email en fax;
- afhandelen van banqueting reserveringen en zorg dragen aan een goed verloop van meetings in ons hotel;
- het naleven van de ISO standaarden van het hotel

Feb.2000-Sept.2000 Adecco Uitzendbureau Leiden
Werkzaam bij: Hotel Ibis Leiderdorp
Functie: Receptioniste
Werkzaamheden: Onder andere (maar niet gelimiteerd aan):
• Verwelkomen van gasten en zorg dragen aan kwaliteit van hun verblijf
• Telefoon beantwoorden
• Gasten informeren / reserveringen aannemen
• Ondersteunend werk voor het restaurant
• Aanname en afhandeling banqueting reserveringen

Mrt. 1999-Jun.1999 English Rose - Leiderdorp
Stage Talenschool
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
• Telefoon beantwoorden
• Inkomende post en email sorteren
• Clienten/leerlingen verwelkomen
• Lesmateriaal voorbereiden
• Facturatie

1995-1997 Impex Remco - Zouterwoude
Branche: Groothandel in automaterialen
Functie: Oproepkracht adminstratief medewerker
Werkzaamheden:
• Administratieve ondersteuning
• Facturatie
• Archivering

Lees meer

Opleiding

2002-2012 Bedrijfshulpverlening (elke 2 jaar herhalings cursus) (certificaten gehaald bij o.a. G4S)
1997-1999 MBO Directie Secretaresse – ROC Leiden (diploma gehaald)
1992-1997 HAVO Louise de Coligny/Da Vinci College- Locatie Kagerstraat (diploma gehaald)

Opleiding

2002-2012 Bedrijfshulpverlening (elke 2 jaar herhalings cursus) (certificaten gehaald bij o.a. G4S)
1997-1999 MBO Directie Secretaresse – ROC Leiden (diploma gehaald)
1992-1997 HAVO Louise de Coligny/Da Vinci College- Locatie Kagerstraat (diploma gehaald)

Lees meer

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Lezen, geschiedenis, schilderen, films en fotograferen

Hobby's & interesses

Lezen, geschiedenis, schilderen, films en fotograferen

Eigenschappen

Administratieve duizendpoot met HBO denk-en werkniveau.
Gestructureerd, precies en systematisch. Planning, organiseren zijn mijn sterkste vaardigheden. Als ook het ordenen van gegevens, het afwegen van prioriteiten en het opvolgen van werkzaamheden.
Altijd gedreven om kwaliteit te leveren en te behouden, met een hoge uitvoeringsdiscipline.
Vriendelijk, respectvol in de omgang. Goede luisteraar, invoelend/sensitief. Ik ben van nature behulpzaam en dienstverlenend ingesteld – en help anderen graag als zij vragen hebben.
Taalkundig sterk, met goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden. Oplossingsgericht, weloverwogen.

Eigenschappen

Administratieve duizendpoot met HBO denk-en werkniveau.
Gestructureerd, precies en systematisch. Planning, organiseren zijn mijn sterkste vaardigheden. Als ook het ordenen van gegevens, het afwegen van prioriteiten en het opvolgen van werkzaamheden.
Altijd gedreven om kwaliteit te leveren en te behouden, met een hoge uitvoeringsdiscipline.
Vriendelijk, respectvol in de omgang. Goede luisteraar, invoelend/sensitief. Ik ben van nature behulpzaam en dienstverlenend ingesteld – en help anderen graag als zij vragen hebben.
Taalkundig sterk, met goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden. Oplossingsgericht, weloverwogen.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Horeca
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Kim Blauvelt-van Gent te bekijken