• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring

Werkplekbeheerder / Support Engineer (December 2011 – December 2013)

Werkgever, plaats: Boskalis, Papendrecht

Werkzaamheden: Bij Boskalis heb ik twee maanden op de servicedesk gewerkt. Hier

ondersteunde wij zo’n 7000 internationale medewerkers. Hier was ik

verantwoordelijk voor het aan nemen van de telefoon en het incident

zorgvuldig registreren in Topdesk 5. Bij een wachtwoord reset of incidenten

van die catogorien loste ik het incident gelijk op. Als ik meer dan 10 minuten

nodig had om het incident op te lossen registreerde ik alle stappen zorgvuldig.

Tijdens rustigere momenten pakte ik het incident weer op om een oplossing

toe te passen. Door op een belevende manier de leiding in het gesprek te

nemen kan ik een korte tijd de juiste informatie verzamelen om een volledig

incident te formuleren. Hierdoor kan ik zelf of een andere oplos groep snel en

makkelijk tot ene goede oplossing komen.

Het laatste jaar werkte ik op de installatie desk. Mijn primaire taak is het

voorzien van medewerkers met goed werkende hardware. Daarnaast draaide ik

veel projecten zoals afdelingen over zetten op nieuwe laptops en bijvoorbeeld

een nieuwe kantoor voorzien van de benodigde hardware zoals desktops, poort

replicators, laptops enzovoort. Project matig Bedrijfs onderelen overzetten op

nieuwe OS (W7) of nieuwe hardware.

Besturingsysteem: Windows Vista, Windows XP, Windows 7, Windows 8

Software: MS Office 2010, Outlook 2010, MS office 2007, MS Office 2003, AutoCad, enz

Server software: Windows server 2008, SCCM, SQL, Acitve directory.

Top desk 5 en 4

Migratie Medewerker (juli 2011 – September 2011)

Werkgever, plaats: Schiphol, Amsterdam

Werkzaamheden: Schiphol ging in deze migratie stap over op microsoft 2003 naar 2010. Na de

uitrol kwam ik in beeld. Onze team van 5 support medewerkers ondersteunden

de gebruikers vragen, zowel functioneel als technische. Hierbij konden de

incidenten van kapotte netwerk kabel tot aan stijlen veranderen binnen word

voorkomen. Het meeste werd onsite opgelost.

Besturingsysteem: Windows XP, Windows 7

Software: MS Office 2010, Outlook 2010

Support Engineer (augustus 2010 – april 2011)

Werkgever: Facilicom, Schiedam

Werkzaamheden: Als tijdelijke vervanging was ik actief op de servicedesk van Facilicom op het

hoofdkantoor in Schiedam. Als support engineer ben ik verantwoordelijk voor

het aannemen en oplossen van alle 1e

Het registreren van calls en incidenten in Topdesk met de juiste prioriteit;

Oplossen van incidenten per telefoon en middels Remote Desktop met

betrekking tot Office 2003/2007, OS en gebruikersrechten;

Oplossen van incidenten gerelateerd aan de AS400 in combinatie met

Citrix (domme) terminals. Onder andere het verbreken en herstellen

van verbindingen middels commando’s, resetten van wachtwoorden van

gebruikers;

Meekijken met gebruikers tijdens het inloggen en gebruik maken van de

AS400 in combinatie met Citrix om eventuele fouten te analyseren en te

verhelpen;

Escaleren van incidenten naar werkplek-, systeem- of applicatiebeheer;

Monitoren van voortgang van calls en zorgdragend voor behalen van SLA;

Usermanagement in Active Directory en verwerken van autorisatie

verzoeken.

en 2e

Besturingssysteem: Windows XP, Windows 7

Software: Citrix, Axapta, AS400, Office 2003, Office 2007, Remote Desktop, Topdesk 3

Methodiek: ITIL

Werkplekbeheerder / Support Engineer (januari 2010 – juli 2010)

Werkgever: Boskalis, Papendrecht

Werkzaamheden: Binnen de Koninklijke Boskalis Westminster was ik werkzaam als support

engineer en voerde ik tevens werkplekbeheer werkzaamheden uit. Mijn

voornaamste bezigheid was de migratie van Windows XP naar Vista. Er was

besloten om de 1.500 werkplekken gefaseerd te migreren. Ik was zowel

betrokken bij de uitrol als bij de nazorg: desktops in het netwerk registreren,

toekennen van juiste netwerkrechten, oplossen van incidenten m.b.t.

applicatiekoppelingen e.d. Daarnaast was ik voor de gebruikers aanspreekpunt

omtrent gebruik van het nieuwe OS en de software update van Office. Een

belangrijk uitgangspunt tijdens de migratie was om de (vaak negatieve)

gebruiker zo veel mogelijk gerust te stellen en zijn machine te configureren

naar zijn wensen. Een overzicht van mijn taken:

· Als werkplekbeheerder incidenten/problemen on-site oplossen;

· Oplossen van netwerkincidenten, toevoegen van netwerkprinters,

netwerk shares aanmaken, rechten toekennen op mappen;

· Usermanagement en aanverwante zaken in Active Directory;

· Escaleren van een incident naar de afdeling systeembeheer voor een

proactieve oplossing;

· Verantwoordelijk voor de configuratie van de nieuwe Vista machines. Dit

gebeurde on-site o.b.v. de wensen van de klant;

· Oplossingen en verbeterpunten aandragen met betrekking tot het

uitrolproces en de veelvoorkomende softwareproblemen, gerelateerd

aan de uitrol;

· De installatiedesk assisteren bij de voorbereiding van de uitleveringen;

· Bijwerken van documentatie t.b.v. de nazorg en updaten van Vista

gebruikershandleidingen;

· Het overzetten van externe afdeling waarbij de communicatie in het

middelpunt stond.

Besturingssysteem: Windows XP Professional, Windows Vista, Windows Server 2003/ 2008

Software: Office 2003, Office 2007, Outlook 2003, Outlook 2007, Meridian client, Office

Methodiek: ITIL

Support Engineer / Applicatiebeheerder (november 2008 – december 2009)

Werkgever: TNT, Den Haag

Werkzaamheden: Binnen TNT Post was ik actief als een Senior Support Engineer KA

Communicator, Citrix

(kantoorautomatisering). Zelfstandig was ik verantwoordelijk voor het beheer

van o.a. alle Office 2003 applicaties, als ook een dertigtal andere applicaties

(bijv. Flashplayer, Adobe Reader, etc.). Naast mijn rol als Senior Support

Engineer was ik ook het aanspreekpunt voor gebruikers omtrent deze

applicaties. Mijn taken en verantwoordelijkheden waren:

· Optreden als aanspreekpunt voor zowel gebruikers als de

servicedesk betreffende 3e

gebruikersvragen;

lijn incidenten over KA-applicaties als ook

· Coördineren van de uitrol van nieuwe software en updates op zowel

server- als werkstationniveau. Dit houdt in het aansturen van de andere

afdeling en het oplossen van productiestoringen welke voorkomen

tijdens de uitrol;

· Nieuwe software en updates configureren en distribueren naar de

package afdeling binnen TNT;

· Opstellen van installatiedocumentatie ter voorbereiding op de uitrol via

SMS voor de package en distributieafdeling;

· Verantwoordelijk voor de voortgangsrapportage aan de manager in

Sharepoint m.b.t. non-standard softwareverzoeken;

· Acceptatietesten op nieuwe software en updates uitvoeren en bepalen

of deze passen binnen de richtlijnen van TNT;

· Optreden als schakel tussen de business en IT;

· Het doen van verbetervoorstellen met betrekking tot de functionaliteit

van de applicaties;

· Uitvoeren van functionele test op updates en wijzigingen. Bevindingen

rapporteren naar de developers en zorg dragen voor documentatie.

Coördineren van de voortgang en de planning bij de overdracht naar de

developers en scripters;

· Aanpassing van de huisstijl van TNT op landelijk niveau voor diverse

bedrijfstakken (project);

· Bijwerken handleidingen en documentatie voor de helpdesk. Uitwerken

van de kennisbank, invoeren van standaardoplossingen en workarounds

voor veel voorkomende problemen. Een mooi voorbeeld is de update

van IE6 naar IE7, wat tot veel gebruikersvragen heeft geleid;

· Binnen SAP de ICT- artikelen aanmaken welke vervolgens bestelbaar

zijn in onze ICT Shop.

Besturingssysteem: Windows 2003 Server, Windows XP Professional

Software: SAP, Office 2003, XP Servicepack 3, diverse plugins, Flash, Adobe, Sharepoint

Methodieken: ITIL

Migratiemedewerker (september 2008 – oktober 2008)

Werkgever: HBR, Rotterdam

Werkzaamheden: Als migratiemedewerker was ik verantwoordelijk voor het ondersteunen van de

packager bij het creëren van diverse software packages. Mijn taken en

verantwoordelijkheden waren:

• Zorgen voor de juiste softwareconfiguratie van de package per

gebruikersgroep;

• Testen van de geïnstalleerde software en applicaties;

• Prepareren van de desktops en zorgdragend voor een juiste configuratie,

zodat de uitrol van de package goed verliep;

• Documenteren en registreren van het verloop van het migratieproces;

• Zelfstandig opsporen en oplossen van storingen, welke tijdens het

installatieproces of testfase van de nieuwe software naar voren komen;

• Schrijven van een gebruikershandleiding voor de gebruikers van de nieuwe

software.

• Aangezien dit mijn tweede software migratieproject was, kon ik het team

goed ondersteunen door het uitwisselen van mijn ervaringen. Hierdoor

was ik in staat om een aantal voorkomende fouten snel en efficiënt aan te

pakken. Hierdoor liep het migratietraject geen verdere vertraging op.

Besturingssysteem: Windows 2003 Server, Windows XP Professional

Software: Office 2003, Symantec Norton, SAP, diverse maatapplicaties, Oracle, Autocad,

Hardware: Werkstations

en nog vele andere applicaties.

Migratiemedewerker (maart 2008 – augustus 2008)

Werkgever: Eneco, Rotterdam

Werkzaamheden: Als uitrolmedewerker ICT was ik verantwoordelijk voor het uitrollen van nieuwe

software bij Eneco Rotterdam. Mijn taken en verantwoordelijkheden waren:

• Uitrollen en configureren van nieuwe software op de werkstations;

• Documenteren en registreren van het verloop van het migratieproces;

• Zelfstandig oplossen van storingen die tijdens het installatieproces of het

testen van de nieuwe software naar voren komen;

• Schrijven van een handleiding voor de gebruikers van de nieuwe software.

Gedurende het project kreeg ik steeds meer taken, zoals teamleider en

vraagbaak zijn voor mijn directe collega’s.

Besturingssysteem: Windows 2003 Server, Windows XP Professional

Software: Office 2003, Symantec Norton, SAP, diverse maatapplicaties

Hardware: Werkstations

Support Engineer (september 2007 – februari 2008)

Werkgever, plaats: Ormer ICT dienstverlening, Schiedam (werkstage)

Werkzaamheden: Op deze servicedesk was ik verantwoordelijk voor het verlenen van 1e

support aan gebruikers. Mijn taken en verantwoordelijkheden waren:

• Zowel via on-site als remote het oplossen van incidenten van gebruikers,

voornamelijk op het gebied van dagelijks gebruik van de desktop en laptop;

• Verantwoordelijk voor een juiste registratie van de incidenten in Topdesk

en het proberen op te lossen van de incidenten. Indien deze incidenten niet

door mij op te lossen waren, escaleerde ik de call naar de 2e lijn;

• Het bieden van support met een klantvriendelijke en servicegerichte

houding conform de interne Service Level Agreements;

• Het beheren van het usermanagement middels Active Directory, als ook het

toegang geven aan netwerkprinters en Outlook instellingen configureren;

• Het installeren, configureren van desktops en laptops binnen de

organisatie, als ook het installeren en updaten van software;

• Het assisteren van de systeembeheerder bij de uitvoering van een

migratietraject waarbij een Exchange server, ISA server, Active Directory

en het wireless netwerk werden gemigreerd.

Besturingsysteem: Windows XP, Windows 2000, Windows Vista, Windows Server 2003

Software: Exact, Auto cad, Bake-it, Dame ware, Net viewer, Office PRO 2000, 2003,

2007, Exchange, DSM, ADOBE reader\creator, Topdesk, VPN, TCP\IP, RIP,

AVG, McAfee, Norton

Hardware: Cisco routers, switches, bridges

Werkervaring

Werkervaring

Werkplekbeheerder / Support Engineer (December 2011 – December 2013)

Werkgever, plaats: Boskalis, Papendrecht

Werkzaamheden: Bij Boskalis heb ik twee maanden op de servicedesk gewerkt. Hier

ondersteunde wij zo’n 7000 internationale medewerkers. Hier was ik

verantwoordelijk voor het aan nemen van de telefoon en het incident

zorgvuldig registreren in Topdesk 5. Bij een wachtwoord reset of incidenten

van die catogorien loste ik het incident gelijk op. Als ik meer dan 10 minuten

nodig had om het incident op te lossen registreerde ik alle stappen zorgvuldig.

Tijdens rustigere momenten pakte ik het incident weer op om een oplossing

toe te passen. Door op een belevende manier de leiding in het gesprek te

nemen kan ik een korte tijd de juiste informatie verzamelen om een volledig

incident te formuleren. Hierdoor kan ik zelf of een andere oplos groep snel en

makkelijk tot ene goede oplossing komen.

Het laatste jaar werkte ik op de installatie desk. Mijn primaire taak is het

voorzien van medewerkers met goed werkende hardware. Daarnaast draaide ik

veel projecten zoals afdelingen over zetten op nieuwe laptops en bijvoorbeeld

een nieuwe kantoor voorzien van de benodigde hardware zoals desktops, poort

replicators, laptops enzovoort. Project matig Bedrijfs onderelen overzetten op

nieuwe OS (W7) of nieuwe hardware.

Besturingsysteem: Windows Vista, Windows XP, Windows 7, Windows 8

Software: MS Office 2010, Outlook 2010, MS office 2007, MS Office 2003, AutoCad, enz

Server software: Windows server 2008, SCCM, SQL, Acitve directory.

Top desk 5 en 4

Migratie Medewerker (juli 2011 – September 2011)

Werkgever, plaats: Schiphol, Amsterdam

Werkzaamheden: Schiphol ging in deze migratie stap over op microsoft 2003 naar 2010. Na de

uitrol kwam ik in beeld. Onze team van 5 support medewerkers ondersteunden

de gebruikers vragen, zowel functioneel als technische. Hierbij konden de

incidenten van kapotte netwerk kabel tot aan stijlen veranderen binnen word

voorkomen. Het meeste werd onsite opgelost.

Besturingsysteem: Windows XP, Windows 7

Software: MS Office 2010, Outlook 2010

Support Engineer (augustus 2010 – april 2011)

Werkgever: Facilicom, Schiedam

Werkzaamheden: Als tijdelijke vervanging was ik actief op de servicedesk van Facilicom op het

hoofdkantoor in Schiedam. Als support engineer ben ik verantwoordelijk voor

het aannemen en oplossen van alle 1e

Het registreren van calls en incidenten in Topdesk met de juiste prioriteit;

Oplossen van incidenten per telefoon en middels Remote Desktop met

betrekking tot Office 2003/2007, OS en gebruikersrechten;

Oplossen van incidenten gerelateerd aan de AS400 in combinatie met

Citrix (domme) terminals. Onder andere het verbreken en herstellen

van verbindingen middels commando’s, resetten van wachtwoorden van

gebruikers;

Meekijken met gebruikers tijdens het inloggen en gebruik maken van de

AS400 in combinatie met Citrix om eventuele fouten te analyseren en te

verhelpen;

Escaleren van incidenten naar werkplek-, systeem- of applicatiebeheer;

Monitoren van voortgang van calls en zorgdragend voor behalen van SLA;

Usermanagement in Active Directory en verwerken van autorisatie

verzoeken.

en 2e

Besturingssysteem: Windows XP, Windows 7

Software: Citrix, Axapta, AS400, Office 2003, Office 2007, Remote Desktop, Topdesk 3

Methodiek: ITIL

Werkplekbeheerder / Support Engineer (januari 2010 – juli 2010)

Werkgever: Boskalis, Papendrecht

Werkzaamheden: Binnen de Koninklijke Boskalis Westminster was ik werkzaam als support

engineer en voerde ik tevens werkplekbeheer werkzaamheden uit. Mijn

voornaamste bezigheid was de migratie van Windows XP naar Vista. Er was

besloten om de 1.500 werkplekken gefaseerd te migreren. Ik was zowel

betrokken bij de uitrol als bij de nazorg: desktops in het netwerk registreren,

toekennen van juiste netwerkrechten, oplossen van incidenten m.b.t.

applicatiekoppelingen e.d. Daarnaast was ik voor de gebruikers aanspreekpunt

omtrent gebruik van het nieuwe OS en de software update van Office. Een

belangrijk uitgangspunt tijdens de migratie was om de (vaak negatieve)

gebruiker zo veel mogelijk gerust te stellen en zijn machine te configureren

naar zijn wensen. Een overzicht van mijn taken:

· Als werkplekbeheerder incidenten/problemen on-site oplossen;

· Oplossen van netwerkincidenten, toevoegen van netwerkprinters,

netwerk shares aanmaken, rechten toekennen op mappen;

· Usermanagement en aanverwante zaken in Active Directory;

· Escaleren van een incident naar de afdeling systeembeheer voor een

proactieve oplossing;

· Verantwoordelijk voor de configuratie van de nieuwe Vista machines. Dit

gebeurde on-site o.b.v. de wensen van de klant;

· Oplossingen en verbeterpunten aandragen met betrekking tot het

uitrolproces en de veelvoorkomende softwareproblemen, gerelateerd

aan de uitrol;

· De installatiedesk assisteren bij de voorbereiding van de uitleveringen;

· Bijwerken van documentatie t.b.v. de nazorg en updaten van Vista

gebruikershandleidingen;

· Het overzetten van externe afdeling waarbij de communicatie in het

middelpunt stond.

Besturingssysteem: Windows XP Professional, Windows Vista, Windows Server 2003/ 2008

Software: Office 2003, Office 2007, Outlook 2003, Outlook 2007, Meridian client, Office

Methodiek: ITIL

Support Engineer / Applicatiebeheerder (november 2008 – december 2009)

Werkgever: TNT, Den Haag

Werkzaamheden: Binnen TNT Post was ik actief als een Senior Support Engineer KA

Communicator, Citrix

(kantoorautomatisering). Zelfstandig was ik verantwoordelijk voor het beheer

van o.a. alle Office 2003 applicaties, als ook een dertigtal andere applicaties

(bijv. Flashplayer, Adobe Reader, etc.). Naast mijn rol als Senior Support

Engineer was ik ook het aanspreekpunt voor gebruikers omtrent deze

applicaties. Mijn taken en verantwoordelijkheden waren:

· Optreden als aanspreekpunt voor zowel gebruikers als de

servicedesk betreffende 3e

gebruikersvragen;

lijn incidenten over KA-applicaties als ook

· Coördineren van de uitrol van nieuwe software en updates op zowel

server- als werkstationniveau. Dit houdt in het aansturen van de andere

afdeling en het oplossen van productiestoringen welke voorkomen

tijdens de uitrol;

· Nieuwe software en updates configureren en distribueren naar de

package afdeling binnen TNT;

· Opstellen van installatiedocumentatie ter voorbereiding op de uitrol via

SMS voor de package en distributieafdeling;

· Verantwoordelijk voor de voortgangsrapportage aan de manager in

Sharepoint m.b.t. non-standard softwareverzoeken;

· Acceptatietesten op nieuwe software en updates uitvoeren en bepalen

of deze passen binnen de richtlijnen van TNT;

· Optreden als schakel tussen de business en IT;

· Het doen van verbetervoorstellen met betrekking tot de functionaliteit

van de applicaties;

· Uitvoeren van functionele test op updates en wijzigingen. Bevindingen

rapporteren naar de developers en zorg dragen voor documentatie.

Coördineren van de voortgang en de planning bij de overdracht naar de

developers en scripters;

· Aanpassing van de huisstijl van TNT op landelijk niveau voor diverse

bedrijfstakken (project);

· Bijwerken handleidingen en documentatie voor de helpdesk. Uitwerken

van de kennisbank, invoeren van standaardoplossingen en workarounds

voor veel voorkomende problemen. Een mooi voorbeeld is de update

van IE6 naar IE7, wat tot veel gebruikersvragen heeft geleid;

· Binnen SAP de ICT- artikelen aanmaken welke vervolgens bestelbaar

zijn in onze ICT Shop.

Besturingssysteem: Windows 2003 Server, Windows XP Professional

Software: SAP, Office 2003, XP Servicepack 3, diverse plugins, Flash, Adobe, Sharepoint

Methodieken: ITIL

Migratiemedewerker (september 2008 – oktober 2008)

Werkgever: HBR, Rotterdam

Werkzaamheden: Als migratiemedewerker was ik verantwoordelijk voor het ondersteunen van de

packager bij het creëren van diverse software packages. Mijn taken en

verantwoordelijkheden waren:

• Zorgen voor de juiste softwareconfiguratie van de package per

gebruikersgroep;

• Testen van de geïnstalleerde software en applicaties;

• Prepareren van de desktops en zorgdragend voor een juiste configuratie,

zodat de uitrol van de package goed verliep;

• Documenteren en registreren van het verloop van het migratieproces;

• Zelfstandig opsporen en oplossen van storingen, welke tijdens het

installatieproces of testfase van de nieuwe software naar voren komen;

• Schrijven van een gebruikershandleiding voor de gebruikers van de nieuwe

software.

• Aangezien dit mijn tweede software migratieproject was, kon ik het team

goed ondersteunen door het uitwisselen van mijn ervaringen. Hierdoor

was ik in staat om een aantal voorkomende fouten snel en efficiënt aan te

pakken. Hierdoor liep het migratietraject geen verdere vertraging op.

Besturingssysteem: Windows 2003 Server, Windows XP Professional

Software: Office 2003, Symantec Norton, SAP, diverse maatapplicaties, Oracle, Autocad,

Hardware: Werkstations

en nog vele andere applicaties.

Migratiemedewerker (maart 2008 – augustus 2008)

Werkgever: Eneco, Rotterdam

Werkzaamheden: Als uitrolmedewerker ICT was ik verantwoordelijk voor het uitrollen van nieuwe

software bij Eneco Rotterdam. Mijn taken en verantwoordelijkheden waren:

• Uitrollen en configureren van nieuwe software op de werkstations;

• Documenteren en registreren van het verloop van het migratieproces;

• Zelfstandig oplossen van storingen die tijdens het installatieproces of het

testen van de nieuwe software naar voren komen;

• Schrijven van een handleiding voor de gebruikers van de nieuwe software.

Gedurende het project kreeg ik steeds meer taken, zoals teamleider en

vraagbaak zijn voor mijn directe collega’s.

Besturingssysteem: Windows 2003 Server, Windows XP Professional

Software: Office 2003, Symantec Norton, SAP, diverse maatapplicaties

Hardware: Werkstations

Support Engineer (september 2007 – februari 2008)

Werkgever, plaats: Ormer ICT dienstverlening, Schiedam (werkstage)

Werkzaamheden: Op deze servicedesk was ik verantwoordelijk voor het verlenen van 1e

support aan gebruikers. Mijn taken en verantwoordelijkheden waren:

• Zowel via on-site als remote het oplossen van incidenten van gebruikers,

voornamelijk op het gebied van dagelijks gebruik van de desktop en laptop;

• Verantwoordelijk voor een juiste registratie van de incidenten in Topdesk

en het proberen op te lossen van de incidenten. Indien deze incidenten niet

door mij op te lossen waren, escaleerde ik de call naar de 2e lijn;

• Het bieden van support met een klantvriendelijke en servicegerichte

houding conform de interne Service Level Agreements;

• Het beheren van het usermanagement middels Active Directory, als ook het

toegang geven aan netwerkprinters en Outlook instellingen configureren;

• Het installeren, configureren van desktops en laptops binnen de

organisatie, als ook het installeren en updaten van software;

• Het assisteren van de systeembeheerder bij de uitvoering van een

migratietraject waarbij een Exchange server, ISA server, Active Directory

en het wireless netwerk werden gemigreerd.

Besturingsysteem: Windows XP, Windows 2000, Windows Vista, Windows Server 2003

Software: Exact, Auto cad, Bake-it, Dame ware, Net viewer, Office PRO 2000, 2003,

2007, Exchange, DSM, ADOBE reader\creator, Topdesk, VPN, TCP\IP, RIP,

AVG, McAfee, Norton

Hardware: Cisco routers, switches, bridges

Lees meer

Opleiding

2014 - 2017 MBO Niv 4 Applicatie onwikkelaar

Vakken: HTML en CSS, Photoshop, systeembeheer, Database (oracle), Basis IT

(Cisco) en de standaard vakken zoals Nederlands, Engels en Rekenen.

2013 – 2013 Discovery Insights (Verschillen Persoonlijkheid training)

2012 – 2012 Brunel Helpdesk Cursus (Comminucatie)

70-270: Installing, Configuring and administering MS Windows XP Professional

2006 – 2008 MBO Medewerker Beheer ICT niveau 3, ROC Zadkine in Rotterdam

2007 MCDST

• Cisco Certified Network Associate 1 + 2

70-271: Supporting users and Troubleshooting a MS Windows XP OS

70-272: Supporting users and Troubleshooting Desktop Applications on a MS

Windows XP OS

2007 ITIL Foundation v2

2004 – 2006 MBO Servicedesk Assistent niveau 2, ROC Zadkine in Rotterdam

2001 – 2005 VMBO Basisberoeps Instal-Elektro

Opleiding

2014 - 2017 MBO Niv 4 Applicatie onwikkelaar

Vakken: HTML en CSS, Photoshop, systeembeheer, Database (oracle), Basis IT

(Cisco) en de standaard vakken zoals Nederlands, Engels en Rekenen.

2013 – 2013 Discovery Insights (Verschillen Persoonlijkheid training)

2012 – 2012 Brunel Helpdesk Cursus (Comminucatie)

70-270: Installing, Configuring and administering MS Windows XP Professional

2006 – 2008 MBO Medewerker Beheer ICT niveau 3, ROC Zadkine in Rotterdam

2007 MCDST

• Cisco Certified Network Associate 1 + 2

70-271: Supporting users and Troubleshooting a MS Windows XP OS

70-272: Supporting users and Troubleshooting Desktop Applications on a MS

Windows XP OS

2007 ITIL Foundation v2

2004 – 2006 MBO Servicedesk Assistent niveau 2, ROC Zadkine in Rotterdam

2001 – 2005 VMBO Basisberoeps Instal-Elektro

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

Carpfishing
seldgesport
hiking

Hobby's & interesses

Carpfishing
seldgesport
hiking

Eigenschappen

Mijn doel is om mijn werk altijd zo goed mogelijk te doen. Ik ben zeer geïnteresseerd in de ICT sector

en wil graag zoveel mogelijk kennis en ervaring opdoen binnen mijn vakgebied. Het combineren van

het vergroten van mijn technische kennis met het ondersteunen van gebruikers vind ik erg leuk. Ik

heb dan ook reeds ruim 8 jaar werkervaring als support engineer en heb onder andere gewerkt bij

TNT, Boskalis en Facilicom op diverse lijnen. Ik blijf het een uitdaging vinden om gebruikers zo efficiënt

en vriendelijk mogelijk te helpen door goed te luisteren en duidelijk te communiceren wat ze kunnen

verwachten of wat de oplossingen zijn. In het verloop van mijn carriere heb ik geleerd om op een

beleefde wijze de leiding in het gesprek te nemen waardoor ik met korte en gerichte vragen de juiste

informatie kan ontvangen en deze informatie om te zetten in een incident. Het werken in de ICT trekt

mij enorm omdat het de ultieme combinatie van creativiteit en techniek is.

Eigenschappen

Mijn doel is om mijn werk altijd zo goed mogelijk te doen. Ik ben zeer geïnteresseerd in de ICT sector

en wil graag zoveel mogelijk kennis en ervaring opdoen binnen mijn vakgebied. Het combineren van

het vergroten van mijn technische kennis met het ondersteunen van gebruikers vind ik erg leuk. Ik

heb dan ook reeds ruim 8 jaar werkervaring als support engineer en heb onder andere gewerkt bij

TNT, Boskalis en Facilicom op diverse lijnen. Ik blijf het een uitdaging vinden om gebruikers zo efficiënt

en vriendelijk mogelijk te helpen door goed te luisteren en duidelijk te communiceren wat ze kunnen

verwachten of wat de oplossingen zijn. In het verloop van mijn carriere heb ik geleerd om op een

beleefde wijze de leiding in het gesprek te nemen waardoor ik met korte en gerichte vragen de juiste

informatie kan ontvangen en deze informatie om te zetten in een incident. Het werken in de ICT trekt

mij enorm omdat het de ultieme combinatie van creativiteit en techniek is.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Programmeur
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Programmeur
  • Sector: ICT
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden