• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik heb als management assistent ervaring opgebouwd in diversebranches van zakelijk tot non profit. Door mijn betrokkenheid en inzet signaleer ik snel ontwikkelingen binnen de organisatie. Mijn…

Persoonlijk

Ik heb als management assistent ervaring opgebouwd in diversebranches van zakelijk tot non profit.
Door mijn betrokkenheid en inzet signaleer ik snel ontwikkelingen binnen de organisatie.
Mijn competenties zijn te omschrijven als communicatief, klantgericht, leergierig en flexibel.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring
2012 - 2015 Hogeschool van Amsterdam
Vanwege economische bezuinigingen werden contracten niet verlengd.
Management assistent, werkzaam voor het management van het cluster Accountancy en Finance
- bijhouden van de complexe agenda’s en mailbox van het management
- notuleren CROHO overleg, docentenoverleg, curriculumoverleg, MT vergaderingen
- uitwerken van correspondentie
- betrokken bij de organisatie ten behoeve van de accreditaties van de opleidingen FSM/AC/FRE
- verzamelen van documenten ten behoeve van de accreditaties
- communicatie namens het management met stakeholders op diverse niveaus
- verslaglegging van vertrouwelijke focusgesprekken tussen student en docent
- zelfstandig organiseren en uitzetten van acties voor in- en externe bijeenkomsten.
- voorbereiden en organiseren van bijeenkomsten met lectoren en docenten
- verzorgen rapportages en beheer van de financiële afhandeling van projecten
- voorbereiden en controleren van de digitale facturering;
- zelfstandig opstellen van declaraties ten behoeve van de financiële administratie
- ontwikkelen archiefsysteem voor het bewaren van toetsmatrijzen, tentamens, en studiehandleidingen
- bestellen kantoor artikelen/bijhouden voorraad voor de afdeling
- vervaardigen van de opleidingsgidsen voor het nieuwe studiejaar van de verschillende financiële opleidingen.
- contactpersoon bij de verhuizing van de opleidingen FSM/AC/FRE
- aanspreekpunt voor het reserveren van alle vergaderzalen
* Getuigschrift beschikbaar

2011 - 2012 Delta Lloyd Verzekeringen te Amsterdam (tijdelijke opdracht via
uitzendbureau Tempo Team)
Directiesecretaresse, verzekeringsgroep directeur Zakelijk Leven.
- verslaglegging overleg commerciële Divisie
- organiseren bila’s managers Zakelijk Leven en tevens conference calls
- verzamelen informatie voor de vergaderingen
- notuleren van overleggen operationeel en tactisch MT
- bewaken van de agenda’s en mailbox van de directie
- uitwerken van correspondentie
- verwerken van facturen
- verzenden van de maandrapportages en ziekterapportages
- archivering up-to-date houden
- uitvoeren en ter tekening voorleggen van betaalopdrachten
- monitoren van de inbox van de directeur


2009 - 2010 Rijnhart Wonen (Woningcorporatie te Leiderdorp)
Vanwege economische bezuinigingen kwamen functies te vervallen.
Directiesecretaresse, werkzaam voor de directeur-bestuurder en het Managementteam (totaal aantal medewerkers 50)
- zelfstandig beheer agenda van directeur-bestuurder en bezoekafspraken regelen
- beheer projectadministratie; organiseren van projectbijeenkomsten
- verrichten van coördinerende werkzaamheden tussen MT en RvT
- uitwerken correspondentie directeur-bestuurder
- uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden voor de directeur-bestuurder
- ondersteuning directeur-bestuurder richting landelijke, regionale en lokale stakeholders
- voorbereiden, notuleren en uitwerken van MT vergadering. Opstellen van de MT actielijst
en het bewaken van de lopende acties.
- contact onderhouden met projectontwikkelaars, makelaars en ingenieurs
- coördineren van de externe informatiestroom en de genomen besluiten tussen RvT en het MT
- ondersteuning in- en externe communicatie van intranet op het gebied van ICT en P&O
- voorbereiden en uitwerken van notities opgesteld door directeur-bestuurder
- postverwerking waaronder tijdige beantwoording van de correspondentie
- ondersteunen team van collega’s in allerhande werkzaamheden waaronder de collega’s van de
afdeling Bedrijfsondersteuning en Projectontwikkeling
- draagt bij aan het uitdragen van de visie, missie en imago van de woningcorporatie
- betrokken bij de kwartaal uitgave van het redactie bewonersblad en personeelsbulletin
* Getuigschrift beschikbaar

2007 - 2009 Eigen Haard (Woningcorporatie te Amsterdam)
Senior secretaresse, Vastgoed/Projectontwikkeling
- concipiëren van de maand- en kwartaalrapportages en jaarplannen
- verspreiden en zonodig actie nemen op bewonersbrieven
Overige verrichte werkzaamheden zijn ook genoemd bij bovenstaande functies.
* Getuigschrift beschikbaar
2003- 2007 Trader Classified Media N.V. te Amsterdam Uitgave free-ads
Office manager, Legal & Tax (10 personen vaste staf) werkzaam voor het hele kantoor
(10 personen vaste staf) en met name voor de managers Tax en Finance.
* Getuigschrift beschikbaar
2000- 2003 PricewaterhouseCoopers te Amsterdam (BU/afdeling ABAS)
Management assistent, op de afdeling Proposal Support Unit (PSU), werkzaam voor de
ABAS partner en de PSU medewerkers.
1994- 2000 Woonzorg Nederland (landelijke Woningcorporatie te Amsterdam)
Secretaresse van de divisie Vastgoed, werkzaam voor de directeur Vastgoed.
1987- 1993 Koninklijke Luchtvaartmaatschappij
Secretaresse bij KLM Pensioenfondsen; werkzaam voor de manager van de afdeling Pensioenen
1981 - 1986 Koninklijke Luchtvaartmaatschappij
Stewardess KLM

Werkervaring

Werkervaring
2012 - 2015 Hogeschool van Amsterdam
Vanwege economische bezuinigingen werden contracten niet verlengd.
Management assistent, werkzaam voor het management van het cluster Accountancy en Finance
- bijhouden van de complexe agenda’s en mailbox van het management
- notuleren CROHO overleg, docentenoverleg, curriculumoverleg, MT vergaderingen
- uitwerken van correspondentie
- betrokken bij de organisatie ten behoeve van de accreditaties van de opleidingen FSM/AC/FRE
- verzamelen van documenten ten behoeve van de accreditaties
- communicatie namens het management met stakeholders op diverse niveaus
- verslaglegging van vertrouwelijke focusgesprekken tussen student en docent
- zelfstandig organiseren en uitzetten van acties voor in- en externe bijeenkomsten.
- voorbereiden en organiseren van bijeenkomsten met lectoren en docenten
- verzorgen rapportages en beheer van de financiële afhandeling van projecten
- voorbereiden en controleren van de digitale facturering;
- zelfstandig opstellen van declaraties ten behoeve van de financiële administratie
- ontwikkelen archiefsysteem voor het bewaren van toetsmatrijzen, tentamens, en studiehandleidingen
- bestellen kantoor artikelen/bijhouden voorraad voor de afdeling
- vervaardigen van de opleidingsgidsen voor het nieuwe studiejaar van de verschillende financiële opleidingen.
- contactpersoon bij de verhuizing van de opleidingen FSM/AC/FRE
- aanspreekpunt voor het reserveren van alle vergaderzalen
* Getuigschrift beschikbaar

2011 - 2012 Delta Lloyd Verzekeringen te Amsterdam (tijdelijke opdracht via
uitzendbureau Tempo Team)
Directiesecretaresse, verzekeringsgroep directeur Zakelijk Leven.
- verslaglegging overleg commerciële Divisie
- organiseren bila’s managers Zakelijk Leven en tevens conference calls
- verzamelen informatie voor de vergaderingen
- notuleren van overleggen operationeel en tactisch MT
- bewaken van de agenda’s en mailbox van de directie
- uitwerken van correspondentie
- verwerken van facturen
- verzenden van de maandrapportages en ziekterapportages
- archivering up-to-date houden
- uitvoeren en ter tekening voorleggen van betaalopdrachten
- monitoren van de inbox van de directeur


2009 - 2010 Rijnhart Wonen (Woningcorporatie te Leiderdorp)
Vanwege economische bezuinigingen kwamen functies te vervallen.
Directiesecretaresse, werkzaam voor de directeur-bestuurder en het Managementteam (totaal aantal medewerkers 50)
- zelfstandig beheer agenda van directeur-bestuurder en bezoekafspraken regelen
- beheer projectadministratie; organiseren van projectbijeenkomsten
- verrichten van coördinerende werkzaamheden tussen MT en RvT
- uitwerken correspondentie directeur-bestuurder
- uitvoeren van diverse secretariële werkzaamheden voor de directeur-bestuurder
- ondersteuning directeur-bestuurder richting landelijke, regionale en lokale stakeholders
- voorbereiden, notuleren en uitwerken van MT vergadering. Opstellen van de MT actielijst
en het bewaken van de lopende acties.
- contact onderhouden met projectontwikkelaars, makelaars en ingenieurs
- coördineren van de externe informatiestroom en de genomen besluiten tussen RvT en het MT
- ondersteuning in- en externe communicatie van intranet op het gebied van ICT en P&O
- voorbereiden en uitwerken van notities opgesteld door directeur-bestuurder
- postverwerking waaronder tijdige beantwoording van de correspondentie
- ondersteunen team van collega’s in allerhande werkzaamheden waaronder de collega’s van de
afdeling Bedrijfsondersteuning en Projectontwikkeling
- draagt bij aan het uitdragen van de visie, missie en imago van de woningcorporatie
- betrokken bij de kwartaal uitgave van het redactie bewonersblad en personeelsbulletin
* Getuigschrift beschikbaar

2007 - 2009 Eigen Haard (Woningcorporatie te Amsterdam)
Senior secretaresse, Vastgoed/Projectontwikkeling
- concipiëren van de maand- en kwartaalrapportages en jaarplannen
- verspreiden en zonodig actie nemen op bewonersbrieven
Overige verrichte werkzaamheden zijn ook genoemd bij bovenstaande functies.
* Getuigschrift beschikbaar
2003- 2007 Trader Classified Media N.V. te Amsterdam Uitgave free-ads
Office manager, Legal & Tax (10 personen vaste staf) werkzaam voor het hele kantoor
(10 personen vaste staf) en met name voor de managers Tax en Finance.
* Getuigschrift beschikbaar
2000- 2003 PricewaterhouseCoopers te Amsterdam (BU/afdeling ABAS)
Management assistent, op de afdeling Proposal Support Unit (PSU), werkzaam voor de
ABAS partner en de PSU medewerkers.
1994- 2000 Woonzorg Nederland (landelijke Woningcorporatie te Amsterdam)
Secretaresse van de divisie Vastgoed, werkzaam voor de directeur Vastgoed.
1987- 1993 Koninklijke Luchtvaartmaatschappij
Secretaresse bij KLM Pensioenfondsen; werkzaam voor de manager van de afdeling Pensioenen
1981 - 1986 Koninklijke Luchtvaartmaatschappij
Stewardess KLM

Lees meer

Opleiding

Opleidingen/cursussen diploma’s en certificaten behaald
2013 Training effectief notuleren (ICM opleidingen)
2012 Interne training Management Assistant Powerboost (HvA)
2009 Efficiënt en zakelijk schrijven (Boertien Groep)
2005 Finance voor de (directie) secretaresse
(SMI/Secretary management Institute)
2004 Word XP gevorderd (FSR Groep)
2003 Powerpoint; Excel (Schoevers)
2001 HBO Directie Management assistent
(Hogeschool Utrecht)
2000 Trainingen Leidinggeven/gesprekstechniek
2000 Bedrijfscorrespondentie Engels (Schoevers)
1998 Leergang senior management assistent
1998 Ontwikkelingen in de volkshuisvesting (NWR)
1997 Basiscursus Public Relations (Schoevers)
1997 Publiekgericht teksten schrijven (NWR)
1992 MBO Personeelsbeleid AP/PB (Hogeschool
Haarlem)
1990 Middle Management (ISBW)

Opleiding

Opleidingen/cursussen diploma’s en certificaten behaald
2013 Training effectief notuleren (ICM opleidingen)
2012 Interne training Management Assistant Powerboost (HvA)
2009 Efficiënt en zakelijk schrijven (Boertien Groep)
2005 Finance voor de (directie) secretaresse
(SMI/Secretary management Institute)
2004 Word XP gevorderd (FSR Groep)
2003 Powerpoint; Excel (Schoevers)
2001 HBO Directie Management assistent
(Hogeschool Utrecht)
2000 Trainingen Leidinggeven/gesprekstechniek
2000 Bedrijfscorrespondentie Engels (Schoevers)
1998 Leergang senior management assistent
1998 Ontwikkelingen in de volkshuisvesting (NWR)
1997 Basiscursus Public Relations (Schoevers)
1997 Publiekgericht teksten schrijven (NWR)
1992 MBO Personeelsbeleid AP/PB (Hogeschool
Haarlem)
1990 Middle Management (ISBW)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Tennis, aquarelleren, fietstochten, lezen

Hobby's & interesses

Tennis, aquarelleren, fietstochten, lezen

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Onderwijs
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Alieke Klaassen te bekijken

Mijn documenten