• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik heb nu 12 jaar ervaring in de horeca en ben mijn carrière begonnen in de bediening en doorgegroeid tot restaurantmanager bij partycentrum “De Aardborsthoeve “. Vanaf 2007 tot heden functioneer…

Persoonlijk

Ik heb nu 12 jaar ervaring in de horeca en ben mijn carrière begonnen in de bediening en doorgegroeid tot restaurantmanager bij partycentrum “De Aardborsthoeve “. Vanaf 2007 tot heden functioneer ik als bedrijfsleider bij ditzelfde bedrijf. Tot mijn werkzaamheden behoren: planning en organisatie, werving en selectie, personeelsplanning, voorraadbeheer, het actief aansturen en ondersteunen van het team, verkoopgesprekken, facturering, boekhouding, zorg dragen voor een duidelijke communicatie tussen gast en bedrijf, begeleiden van stagiaires en overig administratief werk. Ook heb ik hierbij zelfstandig volledige caterings verzorgd van inkoop en planning tot facturatie. Na 7 jaar fulltime in de horeca ben ik nu opzoek naar een vaste baan gericht op ( vooral ) de kantoortijden met een leuke team en een nieuwe uitdaging.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2007 – heden
Bedrijfsleider partycentrum de Aardborsthoeve. Verantwoordelijk voor planning en organisatie, werving en selectie, voorraadbeheer, personeelsplanning, verkoopgesprekken, communicatie tussen gast en bedrijf, facturering, boekhouding, het aansturen van het team en overige administratie. Ook het begeleiden en examineren van stagiaires is sinds 2009 mijn verantwoordelijkheid door het behalen van SVH Leermeester.

2002 – 2007
Medewerker partycentrum de Aardborsthoeve. Bijbaantje tijdens mijn opleiding HOM, tijdens deze periode ben ik begonnen in de afwas, hierna de bediening en doorgestroomd naar bar en management werkzaamheden.

2007
stage van 5 maanden:
Steigenberger Kurhaus Hotel. Medewerker Conference & Banpueting. Verantwoordelijk voor de voorbereidende werkzaamheden van vergaderingen en conferenties, het verzorgen hiervan, het meedraaien met vele grote diners tot 500 couverts en het aansturen van uitzendkrachten.

2006
stage van 5 maanden:
Crown Hotel Eindhoven. Eerste tien weken frontoffice medewerker. Dit hield in het in- en uitchecken van gasten, betalingen / facturen afhandelen van het verblijf van de gast, het aannemen van de telefoon en het inboeken van reserveringen. Hiernaast heb ik een front-office handleiding geschreven als opdracht die vandaag de dag nog steeds in gebruik is voor het inwerken van nieuwe medewerkers.

Na deze eerste 10 weken heb ik de andere 10 weken als assistent van de housekeepingmanager gefungeerd. Dit hield in het controleren van de schoongemaakte kamers, het aansturen van medewerkers, het bijwonen van sollicitatie- en ontslaggesprekken en bestellingen plaatsen bij groothandelaren zowel mondeling als via internet.

Werkervaring

2007 – heden
Bedrijfsleider partycentrum de Aardborsthoeve. Verantwoordelijk voor planning en organisatie, werving en selectie, voorraadbeheer, personeelsplanning, verkoopgesprekken, communicatie tussen gast en bedrijf, facturering, boekhouding, het aansturen van het team en overige administratie. Ook het begeleiden en examineren van stagiaires is sinds 2009 mijn verantwoordelijkheid door het behalen van SVH Leermeester.

2002 – 2007
Medewerker partycentrum de Aardborsthoeve. Bijbaantje tijdens mijn opleiding HOM, tijdens deze periode ben ik begonnen in de afwas, hierna de bediening en doorgestroomd naar bar en management werkzaamheden.

2007
stage van 5 maanden:
Steigenberger Kurhaus Hotel. Medewerker Conference & Banpueting. Verantwoordelijk voor de voorbereidende werkzaamheden van vergaderingen en conferenties, het verzorgen hiervan, het meedraaien met vele grote diners tot 500 couverts en het aansturen van uitzendkrachten.

2006
stage van 5 maanden:
Crown Hotel Eindhoven. Eerste tien weken frontoffice medewerker. Dit hield in het in- en uitchecken van gasten, betalingen / facturen afhandelen van het verblijf van de gast, het aannemen van de telefoon en het inboeken van reserveringen. Hiernaast heb ik een front-office handleiding geschreven als opdracht die vandaag de dag nog steeds in gebruik is voor het inwerken van nieuwe medewerkers.

Na deze eerste 10 weken heb ik de andere 10 weken als assistent van de housekeepingmanager gefungeerd. Dit hield in het controleren van de schoongemaakte kamers, het aansturen van medewerkers, het bijwonen van sollicitatie- en ontslaggesprekken en bestellingen plaatsen bij groothandelaren zowel mondeling als via internet.

Lees meer

Opleiding

2003 – 2007 MBO, Horeca Ondernemer/-manager, De Rooi Pannen
te Eindhoven (inclusief SVH Sociale Hygiëne).
Diploma behaald in 2007

2002 – 2003 MBO, Werktuigbouwkunde, ROC Eindhoven
Diploma niet behaald

1998 – 2002 MAVO, Strabrecht College te Geldrop
Diploma behaald in 2002

2012 BHV-cursus
Diploma behaald

2009 SVH Leermeester
Diploma behaald

Opleiding

2003 – 2007 MBO, Horeca Ondernemer/-manager, De Rooi Pannen
te Eindhoven (inclusief SVH Sociale Hygiëne).
Diploma behaald in 2007

2002 – 2003 MBO, Werktuigbouwkunde, ROC Eindhoven
Diploma niet behaald

1998 – 2002 MAVO, Strabrecht College te Geldrop
Diploma behaald in 2002

2012 BHV-cursus
Diploma behaald

2009 SVH Leermeester
Diploma behaald

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed)

Hobby's & interesses

Wandelen, computeren, eigen webshop

Hobby's & interesses

Wandelen, computeren, eigen webshop

Eigenschappen

Ik ben service- en doelgericht, representatief, flexibel, leergierig, stressbestendig, verantwoordelijk, ondernemend en zeer goed & snel met Microsoft Office.

Eigenschappen

Ik ben service- en doelgericht, representatief, flexibel, leergierig, stressbestendig, verantwoordelijk, ondernemend en zeer goed & snel met Microsoft Office.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Horeca
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Dienstverband: Vast, Leer-werk overeenkomst
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Rob de Goeij te bekijken

Mijn documenten