• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Tot 31 januari 2015 was ik tijdelijk werkzaam bij Taxiwerq te Hoogeveen een bureau voor het werven, selecteren en opleiden van potentiële taxichauffeurs. In deze functie verrichtte ik diverse…

Persoonlijk

Tot 31 januari 2015 was ik tijdelijk werkzaam bij Taxiwerq te Hoogeveen een bureau voor het werven, selecteren en opleiden van potentiële taxichauffeurs. In deze functie verrichtte ik diverse werkzaamheden waaronder het telefonisch te woord staan van opdrachtgevers, werknemers, en sollicitanten en ter ondersteuning van relatiebeheerders. Door bezuinigingen is mijn functie komen te vervallen daardoor ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging en een passende werkkring.

Ik ben goed thuis in Exact Globe, Easyflex en officepakketten, en weet dat ik goed zelfstandig maar ook in teamverband kan werken. Ik beschik over goede contactuele eigenschappen, ben flexibel, leergierig, een doorzetter, kan goed organiseren en bezit een grote dosis enthousiasme.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2014- 31 januari 2015
Bedrijf : Taxiwerq Hoogeveen
Functie : Medewerker binnendienst
Taken:
- Ondersteuning relatiebeheerders
- Telefonisch te woord staan van opdrachtgevers, werknemers, en sollicitanten
- Het onderhouden van cursistenadministratie in Easyflex
- Alle voorkomende werkzaamheden

2011- 2014
Bedrijf : Abeco Holland B.V. te Coevorden
Functie : Financieel/ administratief medewerkster
Taken:
- Ondersteuning verkoop buitendienst
o Klant contacten
o Inboeken en verwerken orders
o Genereren van omzetlijsten
- Ondersteuning financiële administratie
- Agenda beheer en telefoon aannemen
- Het verwerken van in – en uitgaande post / e-mail
- Bestellingen en inkooporders verwerken in Exact Globe
- Informeren van klanten en leveranciers over voorraden & levertijden
- Het up to date houden van het klantenbestand (Exact Globe)
- Controleren en verwerken van alle uitgaande en binnenkomende facturen
- Voorbereiden betalingen, bewaking van debiteuren
- Inboeken van bank – en kasboek
- Het picken van orders, ritplanning voorbereiden en bijbehorende pakbonnen aanmaken
- Het coördineren van half jaarlijkse inventarisatie

2009-2011
Bedrijf : News Groep te Emmen
Functie : Secretaresse
Taken:
- Telefonisch te woord staan van opdrachtgevers, leveranciers, werknemers en sollicitanten
- Contacten leggen en onderhouden met gemeenten, re-integratiebedrijven en UWV Werkplein
- Offertes betreffende opleidingen maken voor gemeenten, UWV Werkplein en re-integratiebureaus
- Het volledig inrichten en bijhouden van cursistenadministratie
- Kandidaten selecteren en uitnodigen voor intakegesprekken
- Het maken van voortgangrapportages inzake cursisten
- Personeelsadministratie
- Verantwoordelijk voor facilitaire zaken
- Het ondersteun van verkoop binnendienst
- Agenda beheer/ notuleren van vergaderingen
- Alle voorkomende werkzaamheden

2007- 2009
Bedrijf : Top Support Nederland B.V. te Hardenberg
Functie : Administratief – secretarieel medewerkster
Taken:
- Telefonisch te woord staan van opdrachtgevers, leveranciers, werknemers en sollicitanten
- Contacten leggen en onderhouden met gemeenten, re-integratiebedrijven en UWV Werkplein
- Offertes betreffende opleidingen maken voor gemeenten, UWV Werkplein en re-integratiebureaus
- Het volledig inrichten en bijhouden van cursistenadministratie voor ESF subsidies
- Het plannen van opleidingen CCV Chauffeursdiploma en aanvullende cursussen
- Het boeken van theorie – praktijkexamens voor CCV Chauffeursdiploma
- Personeelsadministratie
- Agenda / notuleren vergaderingen

2007 -2007
Bedrijf : Belgh Arbeidsmarkt Intermediair te Emmen
Functie : Secretarieel medewerkster
Taken:
- Werving & Selectie van kandidaten voor opleiding
- Telefonisch te woord staan van opdrachtgevers, werknemers en sollicitanten
- Offertes maken voor gemeenten, re- integratiebureaus en CWI’s
- Het aanmelden van kandidaten bij onze opleiders

2004 -2007
Bedrijf : X- Tend B.V. / Craft Benelux te Zwolle
Functie : Administratief / secretarieel medewerkster, Telefoniste / Receptioniste
Taken:
- Het verwerken van in – uitgaande post/ e-mail
- Ondersteuning verkoop binnendienst
o Klant contacten
o Inboeken en verwerken orders
o Genereren van omzetlijsten
- Ondersteuning financiële administratie
o Klant contacten
o Facturatie en verwerken creditnota’s
o Algemene controle
- Informeren klanten over voorraden & levertijden
- Het opstellen en onderhouden van collectiemappen
- Verantwoordelijk voor facilitaire zaken
- Het up to date houden van het klantenbestand (AS400)
- Agendabeheer, notuleren, telefoon aannemen

2001-2004
Bedrijf : EnterIT B.V. te Zwolle
Functie : Administratief medewerkster
Taken:
- Het volledig inrichten en bijhouden van cursistenadministratie voor ESF & SVWW subsidierapportages
- Verwerken ESF & SVWW kwartaal rapportages
- Aanvragen van uitkeringsgegevens bij uitkerende instanties
- Inboeken van bedrijfstrainingen
- Agendabeheer, notuleren, telefoon aannemen

1988 – 2000
Bedrijf : Wehkamp B.V. te Dedemsvaart
Functie : Administratief medewerkster
Taken:
- Aankomstadministratie invoeren, het maken van afspraken met leveranciers
- Alle voorkomende administratieve werkzaamheden

Werkervaring

2014- 31 januari 2015
Bedrijf : Taxiwerq Hoogeveen
Functie : Medewerker binnendienst
Taken:
- Ondersteuning relatiebeheerders
- Telefonisch te woord staan van opdrachtgevers, werknemers, en sollicitanten
- Het onderhouden van cursistenadministratie in Easyflex
- Alle voorkomende werkzaamheden

2011- 2014
Bedrijf : Abeco Holland B.V. te Coevorden
Functie : Financieel/ administratief medewerkster
Taken:
- Ondersteuning verkoop buitendienst
o Klant contacten
o Inboeken en verwerken orders
o Genereren van omzetlijsten
- Ondersteuning financiële administratie
- Agenda beheer en telefoon aannemen
- Het verwerken van in – en uitgaande post / e-mail
- Bestellingen en inkooporders verwerken in Exact Globe
- Informeren van klanten en leveranciers over voorraden & levertijden
- Het up to date houden van het klantenbestand (Exact Globe)
- Controleren en verwerken van alle uitgaande en binnenkomende facturen
- Voorbereiden betalingen, bewaking van debiteuren
- Inboeken van bank – en kasboek
- Het picken van orders, ritplanning voorbereiden en bijbehorende pakbonnen aanmaken
- Het coördineren van half jaarlijkse inventarisatie

2009-2011
Bedrijf : News Groep te Emmen
Functie : Secretaresse
Taken:
- Telefonisch te woord staan van opdrachtgevers, leveranciers, werknemers en sollicitanten
- Contacten leggen en onderhouden met gemeenten, re-integratiebedrijven en UWV Werkplein
- Offertes betreffende opleidingen maken voor gemeenten, UWV Werkplein en re-integratiebureaus
- Het volledig inrichten en bijhouden van cursistenadministratie
- Kandidaten selecteren en uitnodigen voor intakegesprekken
- Het maken van voortgangrapportages inzake cursisten
- Personeelsadministratie
- Verantwoordelijk voor facilitaire zaken
- Het ondersteun van verkoop binnendienst
- Agenda beheer/ notuleren van vergaderingen
- Alle voorkomende werkzaamheden

2007- 2009
Bedrijf : Top Support Nederland B.V. te Hardenberg
Functie : Administratief – secretarieel medewerkster
Taken:
- Telefonisch te woord staan van opdrachtgevers, leveranciers, werknemers en sollicitanten
- Contacten leggen en onderhouden met gemeenten, re-integratiebedrijven en UWV Werkplein
- Offertes betreffende opleidingen maken voor gemeenten, UWV Werkplein en re-integratiebureaus
- Het volledig inrichten en bijhouden van cursistenadministratie voor ESF subsidies
- Het plannen van opleidingen CCV Chauffeursdiploma en aanvullende cursussen
- Het boeken van theorie – praktijkexamens voor CCV Chauffeursdiploma
- Personeelsadministratie
- Agenda / notuleren vergaderingen

2007 -2007
Bedrijf : Belgh Arbeidsmarkt Intermediair te Emmen
Functie : Secretarieel medewerkster
Taken:
- Werving & Selectie van kandidaten voor opleiding
- Telefonisch te woord staan van opdrachtgevers, werknemers en sollicitanten
- Offertes maken voor gemeenten, re- integratiebureaus en CWI’s
- Het aanmelden van kandidaten bij onze opleiders

2004 -2007
Bedrijf : X- Tend B.V. / Craft Benelux te Zwolle
Functie : Administratief / secretarieel medewerkster, Telefoniste / Receptioniste
Taken:
- Het verwerken van in – uitgaande post/ e-mail
- Ondersteuning verkoop binnendienst
o Klant contacten
o Inboeken en verwerken orders
o Genereren van omzetlijsten
- Ondersteuning financiële administratie
o Klant contacten
o Facturatie en verwerken creditnota’s
o Algemene controle
- Informeren klanten over voorraden & levertijden
- Het opstellen en onderhouden van collectiemappen
- Verantwoordelijk voor facilitaire zaken
- Het up to date houden van het klantenbestand (AS400)
- Agendabeheer, notuleren, telefoon aannemen

2001-2004
Bedrijf : EnterIT B.V. te Zwolle
Functie : Administratief medewerkster
Taken:
- Het volledig inrichten en bijhouden van cursistenadministratie voor ESF & SVWW subsidierapportages
- Verwerken ESF & SVWW kwartaal rapportages
- Aanvragen van uitkeringsgegevens bij uitkerende instanties
- Inboeken van bedrijfstrainingen
- Agendabeheer, notuleren, telefoon aannemen

1988 – 2000
Bedrijf : Wehkamp B.V. te Dedemsvaart
Functie : Administratief medewerkster
Taken:
- Aankomstadministratie invoeren, het maken van afspraken met leveranciers
- Alle voorkomende administratieve werkzaamheden

Lees meer

Opleiding

1977-1981 : L.H.N.O. te Slagharen
1981-1982 : Intas te Hardenberg
1997-1998 : Detex- opleiding Zwolle
1999-2000 : Deeltijd MEAO
Commerciële administratie & geautomatiseerde informatievoorziening
2001-2002 : ISBW, Basis kennis personeelszaken
01-10-2009 : EVC Traject (erkenning verworven competenties)
01-03-2010 : Sociaal Juridisch medewerker via NCOI Opleidingen te Utrecht
Modules: Sociale zekerheid, Arbeidsrecht, Communicatieve vaardigheden en inleiding recht

Opleiding

1977-1981 : L.H.N.O. te Slagharen
1981-1982 : Intas te Hardenberg
1997-1998 : Detex- opleiding Zwolle
1999-2000 : Deeltijd MEAO
Commerciële administratie & geautomatiseerde informatievoorziening
2001-2002 : ISBW, Basis kennis personeelszaken
01-10-2009 : EVC Traject (erkenning verworven competenties)
01-03-2010 : Sociaal Juridisch medewerker via NCOI Opleidingen te Utrecht
Modules: Sociale zekerheid, Arbeidsrecht, Communicatieve vaardigheden en inleiding recht

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Wandelen
Spinning
Lezen

Hobby's & interesses

Wandelen
Spinning
Lezen

Eigenschappen

Stressbestendig, luisteren, prioriteiten stellen, leergierig, flexibel, doorzetter, zelfstandig, initiatiefnemer, accuraat & spontaan.

Eigenschappen

Stressbestendig, luisteren, prioriteiten stellen, leergierig, flexibel, doorzetter, zelfstandig, initiatiefnemer, accuraat & spontaan.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Betsy van der Molen te bekijken