• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Mijn passie ligt in een conceptuele benadering van (marketing)vraagstukken; iets ‘smoel en gevoel’ geven. Ik sta dan ook in mijn kracht aan het begin van een project, als creatief denker, waarbij…

Persoonlijk

Mijn passie ligt in een conceptuele benadering van (marketing)vraagstukken; iets ‘smoel en gevoel’ geven.
Ik sta dan ook in mijn kracht aan het begin van een project, als creatief denker, waarbij ik streef naar persoonlijk en verrassend. Ik geloof in de kracht van samenwerken, humor en een gezonde balans tussen SMART en intuïtief.

Op basis van mijn werkervaring ben ik inzetbaar voor marketing- en communicatiestrategie (van beleid tot en met uitvoering) en projectmanagement.

Als moeder van drie kinderen is een goede werk-privé balans voor mij essentieel.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

RELEVANTE WERKERVARING

01/2011 – 01/2014 / Werkgever: Mauritshuis, Koninklijk Kabinet van Schilderijen

01/2013 – 01/2014
Functie: Medewerker marketing
Activiteiten:
- Bijdragen leveren aan de ontwikkeling en implementatie van de marketingstrategie.
- Verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de betaalde media campagnes en communicatiematerialen van het museum.
- Opzetten en onderhouden van samenwerkingen met derden ten behoeve van de zichtbaarheid van het museum.
02/2011 – 01/2014
Functie: Hoofd Publiek (Marketing, Educatie, en Events)
Activiteiten:
- Verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de marketingstrategie.
- Aansturen en coachen van de afdeling (8 personen) en het behartigen van externe marketing relaties.


06/2004 – 01/2011 / Werkgever: T-Mobile Netherlands BV

03/2009 – 01/2011
Functie: Sr. Internet Communicatie Specialist (27 uur per week)
Activiteiten:
- Bewaking van de T-Mobile merkwaarden binnen de internet strategie.
- Begeleiden van de online doorvertaling van de marketingcommunicatie campagnes als geïntegreerd onderdeel van de gehele campagne.
01/2007 – 02/2009
Functie: Manager Communications
Activiteiten:
- Verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van communicatie strategieën en de doorvertaling ervan naar geïntegreerde communicatie campagnes.
- Aansturen en coachen van het Consumer Communicatie Team (4-8 personen) en het behartigen van de bureaurelaties.
07/2004 – 12/2006
Functie: Manager Internet Communications
Activiteiten:
- Verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de internetstrategie en de doorvertaling ervan naar geïntegreerde communicatie campagnes.
- Aansturing van het Internet Communicatie Team (4-8 personen) en behartigen van de online bureaurelaties.


11/99 – 06/04 / Functie: Account/Project Manager & Online Planner
Werkgevers: Change The Script, Van Walbeek & Van Wanten Etcetera, NI Crossmedia Concepts
Activiteiten: Het bouwen en/of onderhouden van merken vanuit een cross mediale marketing & communicatiestrategie.
Klanten o.m.
Online & offline: Ascari: Cars, Race Resort, Race Academy, Event Services Sequoia Residences, Landgoed Laag Soeren, Volteq Capital Investment, Struik Foods
Online: Ohra, CêlaVìta, Multikabel, Chefaro, NDP, Saab, Reclame Arsenaal, Etcetera, Postbank, V&D, Coca-Cola, Freeler, Compaq


08/97- 11/99 / Zelfstandig: New Media Publishing & Consulting
Activiteiten: het begeleiden van organisaties bij hun activiteiten op het internet en het opzetten van eigen online projecten.
Klanten o.m. Joods Historisch Museum, VNU, Toeristisch Nederland, STIP produkties
Autonome projecten: Steiger M (ontsluiting van archieven binnen een educatief kader; met o.m. Amsterdams Historisch Museum, Gemeente Archief Amsterdam en CIAO), Jeugdtheaternet, ArtGalaxy, Annie MG Schmidt website, themasites voor klassiek autoportaal Vintage Web


03/96 – 07/97 / Werkgever: Gemini Consulting
Functie: Marketing Support Executive Benelux
Activiteiten: Het ondersteunen van het Nederlandse sales team door middel van marktonderzoek, cold calling en samenwerking met de marketing teams van de buitenlandse vestigingen.

Werkervaring

RELEVANTE WERKERVARING

01/2011 – 01/2014 / Werkgever: Mauritshuis, Koninklijk Kabinet van Schilderijen

01/2013 – 01/2014
Functie: Medewerker marketing
Activiteiten:
- Bijdragen leveren aan de ontwikkeling en implementatie van de marketingstrategie.
- Verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de betaalde media campagnes en communicatiematerialen van het museum.
- Opzetten en onderhouden van samenwerkingen met derden ten behoeve van de zichtbaarheid van het museum.
02/2011 – 01/2014
Functie: Hoofd Publiek (Marketing, Educatie, en Events)
Activiteiten:
- Verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de marketingstrategie.
- Aansturen en coachen van de afdeling (8 personen) en het behartigen van externe marketing relaties.


06/2004 – 01/2011 / Werkgever: T-Mobile Netherlands BV

03/2009 – 01/2011
Functie: Sr. Internet Communicatie Specialist (27 uur per week)
Activiteiten:
- Bewaking van de T-Mobile merkwaarden binnen de internet strategie.
- Begeleiden van de online doorvertaling van de marketingcommunicatie campagnes als geïntegreerd onderdeel van de gehele campagne.
01/2007 – 02/2009
Functie: Manager Communications
Activiteiten:
- Verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van communicatie strategieën en de doorvertaling ervan naar geïntegreerde communicatie campagnes.
- Aansturen en coachen van het Consumer Communicatie Team (4-8 personen) en het behartigen van de bureaurelaties.
07/2004 – 12/2006
Functie: Manager Internet Communications
Activiteiten:
- Verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de internetstrategie en de doorvertaling ervan naar geïntegreerde communicatie campagnes.
- Aansturing van het Internet Communicatie Team (4-8 personen) en behartigen van de online bureaurelaties.


11/99 – 06/04 / Functie: Account/Project Manager & Online Planner
Werkgevers: Change The Script, Van Walbeek & Van Wanten Etcetera, NI Crossmedia Concepts
Activiteiten: Het bouwen en/of onderhouden van merken vanuit een cross mediale marketing & communicatiestrategie.
Klanten o.m.
Online & offline: Ascari: Cars, Race Resort, Race Academy, Event Services Sequoia Residences, Landgoed Laag Soeren, Volteq Capital Investment, Struik Foods
Online: Ohra, CêlaVìta, Multikabel, Chefaro, NDP, Saab, Reclame Arsenaal, Etcetera, Postbank, V&D, Coca-Cola, Freeler, Compaq


08/97- 11/99 / Zelfstandig: New Media Publishing & Consulting
Activiteiten: het begeleiden van organisaties bij hun activiteiten op het internet en het opzetten van eigen online projecten.
Klanten o.m. Joods Historisch Museum, VNU, Toeristisch Nederland, STIP produkties
Autonome projecten: Steiger M (ontsluiting van archieven binnen een educatief kader; met o.m. Amsterdams Historisch Museum, Gemeente Archief Amsterdam en CIAO), Jeugdtheaternet, ArtGalaxy, Annie MG Schmidt website, themasites voor klassiek autoportaal Vintage Web


03/96 – 07/97 / Werkgever: Gemini Consulting
Functie: Marketing Support Executive Benelux
Activiteiten: Het ondersteunen van het Nederlandse sales team door middel van marktonderzoek, cold calling en samenwerking met de marketing teams van de buitenlandse vestigingen.

Lees meer

Opleiding

TRAINING EN VAARDIGHEDEN

02-04/09 Creatief schrijven (Koorenhuis)
12/08 Team Adviestraining (T-Mobile intern)
05/08 Leidinggeven aan Teams (De Baak)
05/08 Managers als cultuurdragers (T-Mobile intern)
02/08 Strategisch beïnvloeden (De Baak)
06/05 Werken met competenties (T-Mobile intern)
02-05/05 Management training(Krauthammer)
Talen Nederlands (moedertaal), Engels (goed), Frans (gemiddeld)

OPLEIDINGEN

1991 - ’95 International Business; HES Amsterdam (NL) & Brighton University (UK)
1989 - ’90 BBA 1ste jaar; Universiteit Nijenrode
1988 - ’89 Algemene Letteren (Kunstgeschiedenis, Frans); Universiteit van Utrecht
1982 - ’88 VWO; Huygens Lyceum

Opleiding

TRAINING EN VAARDIGHEDEN

02-04/09 Creatief schrijven (Koorenhuis)
12/08 Team Adviestraining (T-Mobile intern)
05/08 Leidinggeven aan Teams (De Baak)
05/08 Managers als cultuurdragers (T-Mobile intern)
02/08 Strategisch beïnvloeden (De Baak)
06/05 Werken met competenties (T-Mobile intern)
02-05/05 Management training(Krauthammer)
Talen Nederlands (moedertaal), Engels (goed), Frans (gemiddeld)

OPLEIDINGEN

1991 - ’95 International Business; HES Amsterdam (NL) & Brighton University (UK)
1989 - ’90 BBA 1ste jaar; Universiteit Nijenrode
1988 - ’89 Algemene Letteren (Kunstgeschiedenis, Frans); Universiteit van Utrecht
1982 - ’88 VWO; Huygens Lyceum

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Voor een indruk van mijn hobbies en interesses verwijs ik graag naar: https://www.pinterest.com/crinckly/

Hobby's & interesses

Voor een indruk van mijn hobbies en interesses verwijs ik graag naar: https://www.pinterest.com/crinckly/

Eigenschappen

Mijn omgeving typeert mij als empathisch, enthousiasmerend en creatief. Ik zelf voeg daar aan toe veelzijdig, onafhankelijk en resultaatgericht.

Eigenschappen

Mijn omgeving typeert mij als empathisch, enthousiasmerend en creatief. Ik zelf voeg daar aan toe veelzijdig, onafhankelijk en resultaatgericht.

Mijn actuele situatie

  • Sector: Kunst & Cultuur
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Marketing Medewerker, Online Marketeer, PR Adviseur, PR Agent
  • Sector: Kunst & Cultuur
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Interim
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden