• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Suc6 voedingsadvies te IJsselstein
Eigenaar en gewichtsconsulente (vanaf sept 2014)
Ik begeleid volwassenen en kinderen met overgewicht naar een gezond gewicht. Voor kinderen doe ik dat met de methode Afvallen Junior. Naast dat ik gastlessen geef op scholen, kookworkshops en bootcamps organiseer geef ik ook voorlichting aan Ouders en/of personeel van basisscholen, BSO’s en KDO’s.

Stichting Vilans te Utrecht
Functie: Projectleider op afdeling Ontwikkeling & Training (Mei 2009 – Juni 2013)
Werkzaamheden: Gehele logistieke organisatie van grote congressen en bijeenkomsten van 50-800 personen. Deelnemersregistratie, contactpersoon sprekers, toeleveranciers, locatie, gastdames aansturen op locatie, draaiboek opstellen etc.. Gehele organisatie van trainingen. Planningen maken, rapportages en begrotingen maken, website up-to-date houden in smartsite, contacten onderhouden met trainers, telefonisch informatie verstrekken.

Stichting Vilans te Utrecht
Functie: inhoudelijk projectmedewerker (Jan. 2007 – mei 2009)
Werkzaamheden: werkzaamheden binnen diverse projecten m.n. gericht op de output, dus het vullen van websites (teksten schrijven en site inrichten), digitale nieuwsbrieven maken en websites onderhouden.

KBOH (Kwaliteits en bruikbaarheidsonderzoek van hulpmiddelen voor gehandicapten en ouderen) te Woerden (is overgegaan in Stichting Vilans na fusie)
Functie: projectassistent (Aug. 2000 – jan. 2007)
Werkzaamheden: voorbereiden en notuleren vergaderingen, symposia organiseren, projectondersteuning, debiteurenadministratie en overige secretariële werkzaamheden.

Innovam Branchekwalificatie-instituut te Nieuwegein
Functie: Assistent accountcoördinatie (Feb. 1998 – aug. 2000)
Werkzaamheden: het onderhouden van gegevensbestanden en rappelsysteem, uitwerken van offertes het verstrekken van informatie aan ROC’s, het coördineren van klachtenafhandeling.

Innovam Branchekwalificatie-instituut te Nieuwegein
Functie: medewerker examens (Sept. 1996 – feb. 1998 )
Werkzaamheden: het plannen van examens en examinatoren, het registreren en uitnodigen van examenkandidaten, het uitgeven van diploma’s en cijferlijsten, telefonisch informatie verstrekken aan kandidaten en examinatoren.

Diverse werkzaamheden:
Als reisadviseuse werkzaam geweest op verschillende reisbureaus.(1994-1996)
Verder onder andere: datatypiste, beoordelen kwijtscheldingsverzoeken van belastingen, werken met de reisplanner bij OV Reisinformatie.

Werkervaring

Suc6 voedingsadvies te IJsselstein
Eigenaar en gewichtsconsulente (vanaf sept 2014)
Ik begeleid volwassenen en kinderen met overgewicht naar een gezond gewicht. Voor kinderen doe ik dat met de methode Afvallen Junior. Naast dat ik gastlessen geef op scholen, kookworkshops en bootcamps organiseer geef ik ook voorlichting aan Ouders en/of personeel van basisscholen, BSO’s en KDO’s.

Stichting Vilans te Utrecht
Functie: Projectleider op afdeling Ontwikkeling & Training (Mei 2009 – Juni 2013)
Werkzaamheden: Gehele logistieke organisatie van grote congressen en bijeenkomsten van 50-800 personen. Deelnemersregistratie, contactpersoon sprekers, toeleveranciers, locatie, gastdames aansturen op locatie, draaiboek opstellen etc.. Gehele organisatie van trainingen. Planningen maken, rapportages en begrotingen maken, website up-to-date houden in smartsite, contacten onderhouden met trainers, telefonisch informatie verstrekken.

Stichting Vilans te Utrecht
Functie: inhoudelijk projectmedewerker (Jan. 2007 – mei 2009)
Werkzaamheden: werkzaamheden binnen diverse projecten m.n. gericht op de output, dus het vullen van websites (teksten schrijven en site inrichten), digitale nieuwsbrieven maken en websites onderhouden.

KBOH (Kwaliteits en bruikbaarheidsonderzoek van hulpmiddelen voor gehandicapten en ouderen) te Woerden (is overgegaan in Stichting Vilans na fusie)
Functie: projectassistent (Aug. 2000 – jan. 2007)
Werkzaamheden: voorbereiden en notuleren vergaderingen, symposia organiseren, projectondersteuning, debiteurenadministratie en overige secretariële werkzaamheden.

Innovam Branchekwalificatie-instituut te Nieuwegein
Functie: Assistent accountcoördinatie (Feb. 1998 – aug. 2000)
Werkzaamheden: het onderhouden van gegevensbestanden en rappelsysteem, uitwerken van offertes het verstrekken van informatie aan ROC’s, het coördineren van klachtenafhandeling.

Innovam Branchekwalificatie-instituut te Nieuwegein
Functie: medewerker examens (Sept. 1996 – feb. 1998 )
Werkzaamheden: het plannen van examens en examinatoren, het registreren en uitnodigen van examenkandidaten, het uitgeven van diploma’s en cijferlijsten, telefonisch informatie verstrekken aan kandidaten en examinatoren.

Diverse werkzaamheden:
Als reisadviseuse werkzaam geweest op verschillende reisbureaus.(1994-1996)
Verder onder andere: datatypiste, beoordelen kwijtscheldingsverzoeken van belastingen, werken met de reisplanner bij OV Reisinformatie.

Lees meer

Opleiding

HAVO in Nieuwgein, diploma behaald
Notka (verkort HBO toerisme) in Amersfoort, diploma behaald
Management assistente in Utrecht, diploma behaald
Social Media (twitter, facebook, linkedin)
Gewichtsconsulente in Gorinchem, diploma behaald

Opleiding

HAVO in Nieuwgein, diploma behaald
Notka (verkort HBO toerisme) in Amersfoort, diploma behaald
Management assistente in Utrecht, diploma behaald
Social Media (twitter, facebook, linkedin)
Gewichtsconsulente in Gorinchem, diploma behaald

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Fotografie, tuinieren, reizen, skiën, koken, voeding

Hobby's & interesses

Fotografie, tuinieren, reizen, skiën, koken, voeding

Eigenschappen

Ik ben een organisatietalent die goed zelfstandig kan werken, maar ook binnen een team goed tot zijn recht komt. Ik ben resultaatgericht, stressbestendig, accuraat, dienstverlenend, klantgericht en heb doorzettingsvermogen.

Eigenschappen

Ik ben een organisatietalent die goed zelfstandig kan werken, maar ook binnen een team goed tot zijn recht komt. Ik ben resultaatgericht, stressbestendig, accuraat, dienstverlenend, klantgericht en heb doorzettingsvermogen.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 8-16 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Angela van der Venne te bekijken