• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

WERKERVARING

Nov '15
Koninklijk Kentalis, Secretaresse 2 (36 uur)
Werkzaamheden:
* Ik werk met de programma’s Ayist, user, cliëntendossier, HRS en kasbeheer.
* Tevens ondersteun ik de * Behandelcoördinatoren en teamleden van de Vroegbehandeling locaties Amersfoort, Bunschoten-Spakenburg en Veenendaal.

Nov. ‘14- Nov '15
Bamonde all 4 living (6 uur)
Administratief medewerker
Werkzaamheden:
• De crediteurenadministratie, inboeken en contact onderhouden met de crediteuren per telefoon, e-mail en brief.
• De debiteurenadministratie, inboeken en contact onderhouden met de debiteuren per telefoon, e-mail en brief. De betalingstermijnen in de gaten houden, hierover contact op nemen met de debiteur, dit bijhouden in een verslag en desnoods betalingsafspraken maken en als het niet anders kon de debiteur uitbesteden naar een incassobureau.
• Omzet belasting klaar maken.
• Bankboekingen bij houden en dit in de administratie verwerken.
• Memoriaal boeking verrichten.

Jan. ‘01 / sept. ‘14 Stichting Go (Tot ’13 “Vereniging Orka”) Financieel administratief medewerker
Werkzaamheden:
• De crediteurenadministratie, inboeken en contact onderhouden met de crediteuren per telefoon, e-mail en brief.
• De debiteurenadministratie, inboeken en contact onderhouden met de debiteuren per telefoon, e-mail en brief. De betalingstermijnen in de gaten houden, hierover contact op nemen met de debiteur, dit bijhouden in een verslag en desnoods betalingsafspraken maken en als het niet anders kon de debiteur uitbesteden naar een incassobureau.
• Omzet belasting klaar maken.
• Bankboekingen bij houden en dit in de administratie verwerken.
• Memoriaal boeking verrichten.
• Verantwoordelijk voor de financiële uitvoering van de loonbetaling van 60 gedetacheerde personeelsleden in de koudetechniek en de werknemers van Go.
• Bijhouden van de personeelsdossiers, cursusadministratie, leerlingvolgsysteem, website en het maken van de financiële jaarafsluiting met de accountant.
• Tevens eindverantwoordelijk incassobeleid
• Algemene en klant specifieke correspondentie verzorgen.

Mrt. ‘00 / dec. ‘01 Decon Woerden
Administratief medewerker
Werkzaamheden:
• Verantwoordelijk voor de gehele administratie, waaronder urenregistratie personeel, debiteuren en crediteuren en betalingen van de bank en giro.

VRIJWILLIGERS WERK
September 2014
• Penningmeester bij R.K. Gymnastiekvereninging O.N.I. (Ontspanning na Inspanning)

Werkervaring

WERKERVARING

Nov '15
Koninklijk Kentalis, Secretaresse 2 (36 uur)
Werkzaamheden:
* Ik werk met de programma’s Ayist, user, cliëntendossier, HRS en kasbeheer.
* Tevens ondersteun ik de * Behandelcoördinatoren en teamleden van de Vroegbehandeling locaties Amersfoort, Bunschoten-Spakenburg en Veenendaal.

Nov. ‘14- Nov '15
Bamonde all 4 living (6 uur)
Administratief medewerker
Werkzaamheden:
• De crediteurenadministratie, inboeken en contact onderhouden met de crediteuren per telefoon, e-mail en brief.
• De debiteurenadministratie, inboeken en contact onderhouden met de debiteuren per telefoon, e-mail en brief. De betalingstermijnen in de gaten houden, hierover contact op nemen met de debiteur, dit bijhouden in een verslag en desnoods betalingsafspraken maken en als het niet anders kon de debiteur uitbesteden naar een incassobureau.
• Omzet belasting klaar maken.
• Bankboekingen bij houden en dit in de administratie verwerken.
• Memoriaal boeking verrichten.

Jan. ‘01 / sept. ‘14 Stichting Go (Tot ’13 “Vereniging Orka”) Financieel administratief medewerker
Werkzaamheden:
• De crediteurenadministratie, inboeken en contact onderhouden met de crediteuren per telefoon, e-mail en brief.
• De debiteurenadministratie, inboeken en contact onderhouden met de debiteuren per telefoon, e-mail en brief. De betalingstermijnen in de gaten houden, hierover contact op nemen met de debiteur, dit bijhouden in een verslag en desnoods betalingsafspraken maken en als het niet anders kon de debiteur uitbesteden naar een incassobureau.
• Omzet belasting klaar maken.
• Bankboekingen bij houden en dit in de administratie verwerken.
• Memoriaal boeking verrichten.
• Verantwoordelijk voor de financiële uitvoering van de loonbetaling van 60 gedetacheerde personeelsleden in de koudetechniek en de werknemers van Go.
• Bijhouden van de personeelsdossiers, cursusadministratie, leerlingvolgsysteem, website en het maken van de financiële jaarafsluiting met de accountant.
• Tevens eindverantwoordelijk incassobeleid
• Algemene en klant specifieke correspondentie verzorgen.

Mrt. ‘00 / dec. ‘01 Decon Woerden
Administratief medewerker
Werkzaamheden:
• Verantwoordelijk voor de gehele administratie, waaronder urenregistratie personeel, debiteuren en crediteuren en betalingen van de bank en giro.

VRIJWILLIGERS WERK
September 2014
• Penningmeester bij R.K. Gymnastiekvereninging O.N.I. (Ontspanning na Inspanning)

Lees meer

Opleiding

OPLEIDINGEN
2012 - 2014: MBO Bedrijfsadministrateur niveau 4
• Communicatieve vaardigheden.
• Bedrijfseconomie.
• Budgetten en financiering.
• Projectmatig werken.
• Schrijfvaardigheid Nederlands
• Mondelinge taalvaardigheid Nederlands
• Schrijfvaardigheid Engels
• Mondelinge taalvaardigheid Engels
• Plan van aanpak
• Portfolio opdrachten
• Assessment

2008 Scheidegger opleiding basiskennis boekhouden
2008 Scheidegger opleiding computer boekhouden

1983 – 1988 LHNO C diploma
KENNIS VAN ICT
• Minox boekhoudprogramma;
• Minox urenadministratie;
• EDU Manager;
• Cursus administratie;
• Programma’s voor agendabeheer;
• Adope reader;
• Onderhouden van de webpagina;
• MS office;
• MS exel.

TALENKENNIS
Nederlands (moedertaal)
Engels.

Opleiding

OPLEIDINGEN
2012 - 2014: MBO Bedrijfsadministrateur niveau 4
• Communicatieve vaardigheden.
• Bedrijfseconomie.
• Budgetten en financiering.
• Projectmatig werken.
• Schrijfvaardigheid Nederlands
• Mondelinge taalvaardigheid Nederlands
• Schrijfvaardigheid Engels
• Mondelinge taalvaardigheid Engels
• Plan van aanpak
• Portfolio opdrachten
• Assessment

2008 Scheidegger opleiding basiskennis boekhouden
2008 Scheidegger opleiding computer boekhouden

1983 – 1988 LHNO C diploma
KENNIS VAN ICT
• Minox boekhoudprogramma;
• Minox urenadministratie;
• EDU Manager;
• Cursus administratie;
• Programma’s voor agendabeheer;
• Adope reader;
• Onderhouden van de webpagina;
• MS office;
• MS exel.

TALENKENNIS
Nederlands (moedertaal)
Engels.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Wandelen en Fietsen

Hobby's & interesses

Wandelen en Fietsen

Eigenschappen

Woorden welke op mij betrekking hebben zijn: accuraat, flexibel, loyaal, zelfverzekerd en ik geef in stress situaties mijn grenzen aan.

De organisatie is sterk in verandering, ik pas mij gemakkelijk aan, ben behulpzaam en collegiaal.

Daarnaast heb ik veel cliëntcontacten en veel ervaring met externe leveranciers.

Eigenschappen

Woorden welke op mij betrekking hebben zijn: accuraat, flexibel, loyaal, zelfverzekerd en ik geef in stress situaties mijn grenzen aan.

De organisatie is sterk in verandering, ik pas mij gemakkelijk aan, ben behulpzaam en collegiaal.

Daarnaast heb ik veel cliëntcontacten en veel ervaring met externe leveranciers.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Huidige werkgever: Koninklijk Kentalis
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie, Techniek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Secretaresse
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Tijdelijk, ZZP
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden