• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Sinds 1996 ben ik grotendeels werkzaam in de rentmeesterij. Eerst als ondersteunende kracht, later als zelfstandig rentmeester. Ik ben op zoek naar een functie waarin ik mijn capaciteiten kan…

Persoonlijk

Sinds 1996 ben ik grotendeels werkzaam in de rentmeesterij. Eerst als ondersteunende kracht, later als zelfstandig rentmeester. Ik ben op zoek naar een functie waarin ik mijn capaciteiten kan benutten, waarin ik zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. Mensen waarmee ik heb gewerkt noemen mij loyaal, doel- en klantgericht, evenwichtig en positief met een groot empathisch vermogen. In persoonlijkheidstests scoor ik als De Helper.
De functie die ik zoek hoeft niet zo zeer in het vastgoed te zijn, ik sta open voor alle bedrijfstakken.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

1996 – Heden Rentmeesterskantoor de Jonge
Rentmeester/Adviseur Grondzaken
> Algemene werkzaamheden: Contractbeheer pacht en huur; exploitatie; koop en verkoop van (agrarisch) vastgoed;
> Diverse opdrachten in detachering uitgevoerd, zoals hieronder beschreven.

November 2010 – Maart 2014 Stedin Netbeheer
Sr. Medewerker Grondzaken
> Zorg dragen voor de benodigde toestemmingen voor het aanbrengen van bedrijfsmiddelen in de vorm van een zakelijk recht of een andere vorm van privaatrechtelijke toestemming. Adviseren bij het bepalen van een tracé voor te leggen kabels en of leidingen, onderhandelen met particulieren, projectontwikkelaars en overige instanties over deze toestemmingen en rapporteert aan opdrachtgevers. Binnen afgesproken kaders onderhandelen over toe te kennen vergoedingen voor de zakelijk rechten en gewasschades. Uiteindelijk zorg voor dragen de overeenkomsten bij de notaris te laten passeren.

Juni 2009 – December 2010 Waterschap Rivierenland
Adviseur Vastgoed/Rentmeester
> Verkoop en verwerving gronden ten behoeve van diverse projecten voor WSRL. Coordinatie en begeleiding nieuwe vastgoedafdeling. Vestigen zakelijke rechten voor o.a. gemalen, afvalwaterpersleidingen. Beheer eigendommen door middel van huur-, pacht- en gebruiksovereenkomsten.

Juni 2008 – November 2010 Hoogheemraadschap Delfland
Rentmeester
> Vestigen zakelijke rechten ten behoeve van circa 60 peilregulerende werken.

Maart 2007 – Mei 2009 NS Poort (vml. NS Vastgoed)
Projectmedewerker/Rentmeester
> Verzorgen van administratieve handelingen m.b.t. verkoop van overtollige percelen; controlleren percelen op eigendom, bodemonderzoek, lasten en beperkingen e.v.; opstellen aanbiedingen; opstellen verkoopvoorstellen inclusief onderbouwing meterprijzen; opstellen koopakte; vestigen van zakelijke rechten van derden; aansturen administratie; opmaken maandrapportage verkopen; onderhandelen met gemeenten en andere partijen; aansturen externe taxateurs en rentmeesters.

Maart 2004 – Maart 2007 Houdringe
Projectmedewerker
> Ondersteuning voor diverse projecten zoals diverse bezwaartaxaties coordineren ten behoeve van de WOZ voor de gemeente Culemborg, Oudewater en Montfoort;
> Het inventariseren van circa 3.000 woningen voor de gemeente Rijswijk;
> Assisteren vestigen zakelijke rechten t.b.v. een effluent-leiding in Oude Tonge;
> Beheerswerkzaamheden voor de provincie Noord-Holland, inventariseren van eigendommen, uitbrengen van advies tot behouden of afstoten. Opstellen verkoopdossiers en begeleiden van taxaties, pacht- en huurcontracten.
> Inventariseren overtollige gronden van NS Vastgoed, vervaardigen van verkoopdossiers en taxateurs en rentmeesters aansturen.

Werkervaring

1996 – Heden Rentmeesterskantoor de Jonge
Rentmeester/Adviseur Grondzaken
> Algemene werkzaamheden: Contractbeheer pacht en huur; exploitatie; koop en verkoop van (agrarisch) vastgoed;
> Diverse opdrachten in detachering uitgevoerd, zoals hieronder beschreven.

November 2010 – Maart 2014 Stedin Netbeheer
Sr. Medewerker Grondzaken
> Zorg dragen voor de benodigde toestemmingen voor het aanbrengen van bedrijfsmiddelen in de vorm van een zakelijk recht of een andere vorm van privaatrechtelijke toestemming. Adviseren bij het bepalen van een tracé voor te leggen kabels en of leidingen, onderhandelen met particulieren, projectontwikkelaars en overige instanties over deze toestemmingen en rapporteert aan opdrachtgevers. Binnen afgesproken kaders onderhandelen over toe te kennen vergoedingen voor de zakelijk rechten en gewasschades. Uiteindelijk zorg voor dragen de overeenkomsten bij de notaris te laten passeren.

Juni 2009 – December 2010 Waterschap Rivierenland
Adviseur Vastgoed/Rentmeester
> Verkoop en verwerving gronden ten behoeve van diverse projecten voor WSRL. Coordinatie en begeleiding nieuwe vastgoedafdeling. Vestigen zakelijke rechten voor o.a. gemalen, afvalwaterpersleidingen. Beheer eigendommen door middel van huur-, pacht- en gebruiksovereenkomsten.

Juni 2008 – November 2010 Hoogheemraadschap Delfland
Rentmeester
> Vestigen zakelijke rechten ten behoeve van circa 60 peilregulerende werken.

Maart 2007 – Mei 2009 NS Poort (vml. NS Vastgoed)
Projectmedewerker/Rentmeester
> Verzorgen van administratieve handelingen m.b.t. verkoop van overtollige percelen; controlleren percelen op eigendom, bodemonderzoek, lasten en beperkingen e.v.; opstellen aanbiedingen; opstellen verkoopvoorstellen inclusief onderbouwing meterprijzen; opstellen koopakte; vestigen van zakelijke rechten van derden; aansturen administratie; opmaken maandrapportage verkopen; onderhandelen met gemeenten en andere partijen; aansturen externe taxateurs en rentmeesters.

Maart 2004 – Maart 2007 Houdringe
Projectmedewerker
> Ondersteuning voor diverse projecten zoals diverse bezwaartaxaties coordineren ten behoeve van de WOZ voor de gemeente Culemborg, Oudewater en Montfoort;
> Het inventariseren van circa 3.000 woningen voor de gemeente Rijswijk;
> Assisteren vestigen zakelijke rechten t.b.v. een effluent-leiding in Oude Tonge;
> Beheerswerkzaamheden voor de provincie Noord-Holland, inventariseren van eigendommen, uitbrengen van advies tot behouden of afstoten. Opstellen verkoopdossiers en begeleiden van taxaties, pacht- en huurcontracten.
> Inventariseren overtollige gronden van NS Vastgoed, vervaardigen van verkoopdossiers en taxateurs en rentmeesters aansturen.

Lees meer

Opleiding

2006 - 2007 Hogeschool Van Hall Larenstein
Deeltijd HBO+ Vastgoed en Grondverkeer
Diploma: Ja

1998 - 1999 Hogeschool Schoevers
Marketing Management II (verkort HBO)
Certificaat: Ja

1997 Hogeschool Holland
European Business Administration
Diploma: Nee

1995 – 1997 Abstede College
MBO Internationale handel/Groothandel
Diploma: Ja

1994 – 1995 ROC Tiel
MEAO
Diploma: Nee

1989 – 1994
Gemeentelijke Mavo Tiel
Mavo
Diploma: Ja

Opleiding

2006 - 2007 Hogeschool Van Hall Larenstein
Deeltijd HBO+ Vastgoed en Grondverkeer
Diploma: Ja

1998 - 1999 Hogeschool Schoevers
Marketing Management II (verkort HBO)
Certificaat: Ja

1997 Hogeschool Holland
European Business Administration
Diploma: Nee

1995 – 1997 Abstede College
MBO Internationale handel/Groothandel
Diploma: Ja

1994 – 1995 ROC Tiel
MEAO
Diploma: Nee

1989 – 1994
Gemeentelijke Mavo Tiel
Mavo
Diploma: Ja

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Koken, eten, golf, zeilen, skiën

Hobby's & interesses

Koken, eten, golf, zeilen, skiën

Eigenschappen

Loyaal, groot empathisch vermogen, humor, betrokken

Eigenschappen

Loyaal, groot empathisch vermogen, humor, betrokken

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Freelance, ZZP, Gedetacheerd
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten