• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een jong en gedreven werknemer, die zowel goed in teamverband kan werken als zelfstandig. Werken met verschillende interne klanten en externe klanten is de omgeving waar ik me prettig in voel.…

Persoonlijk

Ik ben een jong en gedreven werknemer, die zowel goed in teamverband kan werken als zelfstandig. Werken met verschillende interne klanten en externe klanten is de omgeving waar ik me prettig in voel. Participeren, anticiperen, adviseren, relatie onderhouden, service verlenen, coördineren, analyseren zijn de werkwoorden die bij mij passen op de werkvloer en daarbuiten. Ik ben leergierig van aard en verruim graag mijn kennis.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

01-01-2008 – 01-12-2014 T-Mobile Netherlands BV Den Haag
Coördinator Direct Sales Operations, Corporate Accounts
Het doel van Direct Business Operations is de ondersteuning van Sales in de pre-sales fase, de sales fase en de aftersales fase en draagt zorg voor efficiënte en effectieve ondersteuning aan interne en externe klanten. De afdeling fungeert als spin in het web in de gehele Customer Life cycle.

Taken en Verantwoordelijkheden:
- pro-actief het vaste aanspreekpunt voor Telecommanager, -beheerder van de klanten uit de groot zakelijke markt.

- verantwoordelijk voor het opstellen van maatwerk offertes waarbij je contact hebt met interne afdelingen (zowel nationaal als internationaal) om de inhoudelijke zaken af te stemmen.

- coördineren van de contacten met diverse afdelingen binnen T-Mobile (zowel nationaal als internationaal) om de klanten te allen tijde optimaal te kunnen ondersteunen. Hierin verantwoordelijk voor het monitoren en sturen op snelheid en kwaliteit.

- Opstarten van verbeterprocessen om de serviceverlening verder te optimaliseren.

- Verantwoordelijk voor het op maat verwerken van het afgesproken aanbod. Als spin in het web coördineren van de implementatie van het contract zowel met de intern samenwerkende afdeling als met de klant.

- Verantwoordelijk voor het periodiek en proactief benaderen van vaste klanten middels Commerciële Service Calls om de gebruikskosten voor de klant inzichtelijk te maken en hierdoor cross- en upsell te realiseren.

-In geval van een Request For Proposal (pre-sales)onderdeel van het BIDprojectteam en verantwoordelijk voor het correct beantwoorden van de vragen.

- Betrokken bij projecten en initiatieven die systeem- en, procesverbeteringen brengen alsmede initiatieven om de klanttevredenheid te borgen en te vergroten. Dit in samenwerking met afdelingen als Procesmanagement, Billing en Business Marketing.
-Periodiek klanten bezoeken met als doel de klantrelatie te waarborgen en eventueel de werkrelatie te verbeteren. (service gesprekken)
-Implementatie traject leiden bij renewal trajecten en acquisitie trajecten. Bij grote Acquisitietrajecten werk je nauw samen met de Implementatiemanager.
-Prijslijsten produceren en versturen.
-Spoc voor de afdeling Logistiek, Masterdata en in sommige gevallen de afdeling Business Marketing.
-Trainingen geven aan klanten mbt internetapplicatie tbv selfservice mangement en Vast mobiel integratie.





01-01-2004 - 31-01-2007 Orange Netherlands BV Den Haag
Senior Business Sales Support, Corporate Accounts
Taken en verantwoordelijkheden:
-Aansturen van order- en activatie proces.
-Werkverdelingen maken en verspreiden, collega’s aansturen.
-Spoc voor de volgende afdelingen: Sales; Business Marketing; Finance; Logistiek; Purchasing; Facilities en Warehousing.
- Forecasting voor SOHO/VSE, SME, MKB, Overheid en Corporate Segment.
-Assortimentsbepaling; pricing en Purchasing van additionele bestellingen bovenop de forecast
-Participeren bij sollicitatie gesprekken
-werkbeschrijvingen maken en nieuwe collega’s inwerken
-Procesbewaking en managing
-Geomarketing; netwerkkaarten en netwerk overzichten
-Verantwoordelijk voor de migratie van Business klanten van Orange Netherlands naar T-Mobile Netherlands. Tevens zorgdragen voor kwaliteitswaarborging voor de bestaande klanten ten tijde van de migratie.


01-05-2001 - 31-03-2004 Dutchtone Netherlands/Orange Netherlands BV
Den Haag
Business Service Delivery, All accountants
Het doel van Business Service Delivery is alle klanten in alle zakelijke segmenten effectief en efficiënt te bevoorraden met hardware en accessoires. Dit ten tijde van pre sales fase en in life fase.

Taken en verantwoordelijkheden:

-Ordering; activatie; voorraad beheer

-Contactpersoon voor vragen m.b.t bestellingen, voorraad, assortiment en facturatie van hardware.

-Spoc voor de volgende afdelingen: Telesales; Logistiek; Warehousing en Finance

-Participeren in grote implementatie trajecten. (corporate Accounts)

-Telesales; koude en warme acquisitie

-Verantwoordelijk voor het archief





01-07-1999 - 30-04-2001 Ben Nederland BV Den Haag
Verschillende functies:
Aan het begin was Ben Nederland BV een erg dynamisch bedrijf waarin het personeel veelvuldig werd ingezet op verschillende afdelingen. Ik heb gewerkt op de frontoffice:
-Klantenservice
-billing
Backoffice:
-Nummerbehoud
-billing
-reparatie
Daarnaast heb ik naast de front- en back office werkzaamheden ook gewerkt als simmedewerker. Verantwoordelijk voor grote batches simkaarten te voorzien van allee technische diensten zoals bijvoorbeeld voicemail. Dit middels verschillende robotscripts.

Overige werkzaamheden
*jeugdtrainer SVV Scheveningen 2 seizoenen
*werken in een popcornfabriek
*bardiensten draaien SVV Scheveningen
*bardiensten draaien Wijkcentrum Leidschendam
*Postbode bij de PTT
*2 zomerseizoenen gewerkt bij een strandtent
*10 weken stage gelopen bij Jaczon BV als administratief import-en export medewerker

Werkervaring

01-01-2008 – 01-12-2014 T-Mobile Netherlands BV Den Haag
Coördinator Direct Sales Operations, Corporate Accounts
Het doel van Direct Business Operations is de ondersteuning van Sales in de pre-sales fase, de sales fase en de aftersales fase en draagt zorg voor efficiënte en effectieve ondersteuning aan interne en externe klanten. De afdeling fungeert als spin in het web in de gehele Customer Life cycle.

Taken en Verantwoordelijkheden:
- pro-actief het vaste aanspreekpunt voor Telecommanager, -beheerder van de klanten uit de groot zakelijke markt.

- verantwoordelijk voor het opstellen van maatwerk offertes waarbij je contact hebt met interne afdelingen (zowel nationaal als internationaal) om de inhoudelijke zaken af te stemmen.

- coördineren van de contacten met diverse afdelingen binnen T-Mobile (zowel nationaal als internationaal) om de klanten te allen tijde optimaal te kunnen ondersteunen. Hierin verantwoordelijk voor het monitoren en sturen op snelheid en kwaliteit.

- Opstarten van verbeterprocessen om de serviceverlening verder te optimaliseren.

- Verantwoordelijk voor het op maat verwerken van het afgesproken aanbod. Als spin in het web coördineren van de implementatie van het contract zowel met de intern samenwerkende afdeling als met de klant.

- Verantwoordelijk voor het periodiek en proactief benaderen van vaste klanten middels Commerciële Service Calls om de gebruikskosten voor de klant inzichtelijk te maken en hierdoor cross- en upsell te realiseren.

-In geval van een Request For Proposal (pre-sales)onderdeel van het BIDprojectteam en verantwoordelijk voor het correct beantwoorden van de vragen.

- Betrokken bij projecten en initiatieven die systeem- en, procesverbeteringen brengen alsmede initiatieven om de klanttevredenheid te borgen en te vergroten. Dit in samenwerking met afdelingen als Procesmanagement, Billing en Business Marketing.
-Periodiek klanten bezoeken met als doel de klantrelatie te waarborgen en eventueel de werkrelatie te verbeteren. (service gesprekken)
-Implementatie traject leiden bij renewal trajecten en acquisitie trajecten. Bij grote Acquisitietrajecten werk je nauw samen met de Implementatiemanager.
-Prijslijsten produceren en versturen.
-Spoc voor de afdeling Logistiek, Masterdata en in sommige gevallen de afdeling Business Marketing.
-Trainingen geven aan klanten mbt internetapplicatie tbv selfservice mangement en Vast mobiel integratie.





01-01-2004 - 31-01-2007 Orange Netherlands BV Den Haag
Senior Business Sales Support, Corporate Accounts
Taken en verantwoordelijkheden:
-Aansturen van order- en activatie proces.
-Werkverdelingen maken en verspreiden, collega’s aansturen.
-Spoc voor de volgende afdelingen: Sales; Business Marketing; Finance; Logistiek; Purchasing; Facilities en Warehousing.
- Forecasting voor SOHO/VSE, SME, MKB, Overheid en Corporate Segment.
-Assortimentsbepaling; pricing en Purchasing van additionele bestellingen bovenop de forecast
-Participeren bij sollicitatie gesprekken
-werkbeschrijvingen maken en nieuwe collega’s inwerken
-Procesbewaking en managing
-Geomarketing; netwerkkaarten en netwerk overzichten
-Verantwoordelijk voor de migratie van Business klanten van Orange Netherlands naar T-Mobile Netherlands. Tevens zorgdragen voor kwaliteitswaarborging voor de bestaande klanten ten tijde van de migratie.


01-05-2001 - 31-03-2004 Dutchtone Netherlands/Orange Netherlands BV
Den Haag
Business Service Delivery, All accountants
Het doel van Business Service Delivery is alle klanten in alle zakelijke segmenten effectief en efficiënt te bevoorraden met hardware en accessoires. Dit ten tijde van pre sales fase en in life fase.

Taken en verantwoordelijkheden:

-Ordering; activatie; voorraad beheer

-Contactpersoon voor vragen m.b.t bestellingen, voorraad, assortiment en facturatie van hardware.

-Spoc voor de volgende afdelingen: Telesales; Logistiek; Warehousing en Finance

-Participeren in grote implementatie trajecten. (corporate Accounts)

-Telesales; koude en warme acquisitie

-Verantwoordelijk voor het archief





01-07-1999 - 30-04-2001 Ben Nederland BV Den Haag
Verschillende functies:
Aan het begin was Ben Nederland BV een erg dynamisch bedrijf waarin het personeel veelvuldig werd ingezet op verschillende afdelingen. Ik heb gewerkt op de frontoffice:
-Klantenservice
-billing
Backoffice:
-Nummerbehoud
-billing
-reparatie
Daarnaast heb ik naast de front- en back office werkzaamheden ook gewerkt als simmedewerker. Verantwoordelijk voor grote batches simkaarten te voorzien van allee technische diensten zoals bijvoorbeeld voicemail. Dit middels verschillende robotscripts.

Overige werkzaamheden
*jeugdtrainer SVV Scheveningen 2 seizoenen
*werken in een popcornfabriek
*bardiensten draaien SVV Scheveningen
*bardiensten draaien Wijkcentrum Leidschendam
*Postbode bij de PTT
*2 zomerseizoenen gewerkt bij een strandtent
*10 weken stage gelopen bij Jaczon BV als administratief import-en export medewerker

Lees meer

Opleiding

Havo Diploma behaald op de Chr Scholengemeenschap de Populier (1997)
(NL; Duits;Engels; Economie;Aardrijkskunde en Wiskunde A)
MBO + (Europees Commerciele Dienstverlening) diploma behaald op Tinbergen College (1999)
Diploma Export binnen –en buitendienstmedewerker (St Fenedex Examens Internationaal ondernemen 1999)
Diploma Secretaries and Personal Assistents in the community of Europe (Space Exam 1999)
Certificaat Nima-A (1999)
Diploma Customer Service (BEN Nederland 2000)
Communicatie training ( Ben Nederland 2000)
Sales training (Orange Netherlands BV 2003)
Business English (Square Mile 2010)
Sales training (T-Mobile Netherlands 2012)
HBO Marketing (NCOI 2008)
Yellow Belt (2014)
Certificaat MS Access 2007 basis (Computrain 2014)

Opleiding

Havo Diploma behaald op de Chr Scholengemeenschap de Populier (1997)
(NL; Duits;Engels; Economie;Aardrijkskunde en Wiskunde A)
MBO + (Europees Commerciele Dienstverlening) diploma behaald op Tinbergen College (1999)
Diploma Export binnen –en buitendienstmedewerker (St Fenedex Examens Internationaal ondernemen 1999)
Diploma Secretaries and Personal Assistents in the community of Europe (Space Exam 1999)
Certificaat Nima-A (1999)
Diploma Customer Service (BEN Nederland 2000)
Communicatie training ( Ben Nederland 2000)
Sales training (Orange Netherlands BV 2003)
Business English (Square Mile 2010)
Sales training (T-Mobile Netherlands 2012)
HBO Marketing (NCOI 2008)
Yellow Belt (2014)
Certificaat MS Access 2007 basis (Computrain 2014)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

mijn dochter Jaylinn is mijn grootste passie daarnaast is voetbal en sport in het algemeen wat mij erg interesseerd

Hobby's & interesses

mijn dochter Jaylinn is mijn grootste passie daarnaast is voetbal en sport in het algemeen wat mij erg interesseerd

Eigenschappen

accuraat, teamplayer, loyaal, oprecht, strijdvaardig, leergierig, sociaal, jong; gedreven

Ik ben een jong en gedreven werknemer, die zowel goed in teamverband kan werken als zelfstandig. Werken met verschillende interne klanten en externe klanten is de omgeving waar ik me prettig in voel. Participeren, anticiperen, adviseren, relatie onderhouden, service verlenen, coördineren, analyseren zijn de werkwoorden die bij mij passen op de werkvloer en daarbuiten. Ik ben leergierig van aard en verruim graag mijn kennis.

Eigenschappen

accuraat, teamplayer, loyaal, oprecht, strijdvaardig, leergierig, sociaal, jong; gedreven

Ik ben een jong en gedreven werknemer, die zowel goed in teamverband kan werken als zelfstandig. Werken met verschillende interne klanten en externe klanten is de omgeving waar ik me prettig in voel. Participeren, anticiperen, adviseren, relatie onderhouden, service verlenen, coördineren, analyseren zijn de werkwoorden die bij mij passen op de werkvloer en daarbuiten. Ik ben leergierig van aard en verruim graag mijn kennis.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Marketing Medewerker, Online Marketeer, PR Adviseur, PR Agent
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Ruud Law te bekijken

Mijn documenten