• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben op zoek naar een uitdagende baan als teamleider waarbij ik de organisatie, mijn teamleden en mijzelf verder kan ontwikkelen. Een sterk punt van mij is dat ik het sociale contact en het…

Persoonlijk

Ik ben op zoek naar een uitdagende baan als teamleider waarbij ik de organisatie, mijn teamleden en mijzelf verder kan ontwikkelen. Een sterk punt van mij is dat ik het sociale contact en het zakelijke contact met collega's zeer goed kan combineren, ik vind daar snel een goede balans in. Verder ben ik een probleemoplosser, denk ik in kansen en uitdagingen, niet in problemen. Ik ben doortastend en communicatief sterk. Zowel mondeling als schriftelijk.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

• Vanaf januari 2015 werk ik bij Van Damme Incasso & Advies als teammanager incasso.
 Het telefonisch te woord staan van debiteuren, opdrachtgevers en derden.
 Het (schriftelijk) behandelen van (zware) verweerschriften van zowel debiteuren en hun gemachtigden als van opdrachtgevers.
 Mede aansturen en begeleiden van stagiairs en (nieuwe) medewerkers.
 Het werkproces verbeteren en waarborgen.
 Het werven van nieuwe opdrachtgevers.

• Vanaf juli 2010 tot en met oktober 2014 werkte ik bij DAS Incasso Arnhem B.V. als teamleider incasso en debiteurenbeheer. Dit betrof een functie op HBO Werk- en denkniveau.
 Beheren en behandelen van dossiers uit mijn eigen klantenportefeuille.
 Het aansturen, coachen, stimuleren en motiveren van de afdeling incasso en de afdeling debiteurenbeheer, bestaande uit totaal 16 collega’s.
 Het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken met de medewerkers.
 Deelnemen aan personeelsselectie.
 Het schrijven en implementeren van een nieuwe incassoprocedure.
 De kwaliteit van de afdelingen incasso en debiteurenbeheer waarborgen.
 Verantwoording afleggen over de afdelingen aan de directie tijdens de directievergaderingen.
 Offertes opmaken voor nieuwe potentiële klanten aangaande debiteurenbeheer.
 Het onderhouden en updaten van de te gebruiken software (OnGuard).

• Vanaf februari 2008 tot juli 2010 bekleedde ik de functie van meewerkend teamleider incasso bij Bos Incasso Arnhem B.V. Dit betrof een functie op HBO Werk- en denkniveau.
 Beheren en behandelen van dossiers uit mijn eigen klantenportefeuille.
 Het aansturen, coachen, stimuleren en motiveren van de afdeling incasso, bestaande uit 9 mensen.
 De kwaliteit van de afdeling incasso waarborgen.
 Verantwoording afleggen over de afdeling aan de directeur.

• Vanaf mei 2004 tot februari 2008 was ik werkzaam als administratief juridisch incassomedewerker bij Incasso Consult Indam B.V. te Elst.
 Het telefonisch te woord staan van debiteuren, opdrachtgevers en derden.
 Het (schriftelijk) behandelen van (zware) verweerschriften van zowel debiteuren en hun gemachtigden als van opdrachtgevers.
 Mede aansturen en begeleiden van stagiairs en (nieuwe) medewerkers.

Werkervaring

• Vanaf januari 2015 werk ik bij Van Damme Incasso & Advies als teammanager incasso.
 Het telefonisch te woord staan van debiteuren, opdrachtgevers en derden.
 Het (schriftelijk) behandelen van (zware) verweerschriften van zowel debiteuren en hun gemachtigden als van opdrachtgevers.
 Mede aansturen en begeleiden van stagiairs en (nieuwe) medewerkers.
 Het werkproces verbeteren en waarborgen.
 Het werven van nieuwe opdrachtgevers.

• Vanaf juli 2010 tot en met oktober 2014 werkte ik bij DAS Incasso Arnhem B.V. als teamleider incasso en debiteurenbeheer. Dit betrof een functie op HBO Werk- en denkniveau.
 Beheren en behandelen van dossiers uit mijn eigen klantenportefeuille.
 Het aansturen, coachen, stimuleren en motiveren van de afdeling incasso en de afdeling debiteurenbeheer, bestaande uit totaal 16 collega’s.
 Het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken met de medewerkers.
 Deelnemen aan personeelsselectie.
 Het schrijven en implementeren van een nieuwe incassoprocedure.
 De kwaliteit van de afdelingen incasso en debiteurenbeheer waarborgen.
 Verantwoording afleggen over de afdelingen aan de directie tijdens de directievergaderingen.
 Offertes opmaken voor nieuwe potentiële klanten aangaande debiteurenbeheer.
 Het onderhouden en updaten van de te gebruiken software (OnGuard).

• Vanaf februari 2008 tot juli 2010 bekleedde ik de functie van meewerkend teamleider incasso bij Bos Incasso Arnhem B.V. Dit betrof een functie op HBO Werk- en denkniveau.
 Beheren en behandelen van dossiers uit mijn eigen klantenportefeuille.
 Het aansturen, coachen, stimuleren en motiveren van de afdeling incasso, bestaande uit 9 mensen.
 De kwaliteit van de afdeling incasso waarborgen.
 Verantwoording afleggen over de afdeling aan de directeur.

• Vanaf mei 2004 tot februari 2008 was ik werkzaam als administratief juridisch incassomedewerker bij Incasso Consult Indam B.V. te Elst.
 Het telefonisch te woord staan van debiteuren, opdrachtgevers en derden.
 Het (schriftelijk) behandelen van (zware) verweerschriften van zowel debiteuren en hun gemachtigden als van opdrachtgevers.
 Mede aansturen en begeleiden van stagiairs en (nieuwe) medewerkers.

Lees meer

Opleiding

Opleidingen
• MBO niv.4 AJD (Administratief Juridisch Medewerker) - Openbaar Bestuur aan het Titus College te Velp. Diploma behaald in 2004
• MAVO Diploma behaald in 1996 aan het Maaswaal College te Wijchen.

Certificaten.
• HAVO certificaat behaald in 2000 aan de L.O.I. te Leiden in het vak Engels.
• Praktisch leidinggeven op de werkvloer via IMK Opleidingen behaald in maart 2009.
• BHV, geldig tot 9-4-2015

Opleiding

Opleidingen
• MBO niv.4 AJD (Administratief Juridisch Medewerker) - Openbaar Bestuur aan het Titus College te Velp. Diploma behaald in 2004
• MAVO Diploma behaald in 1996 aan het Maaswaal College te Wijchen.

Certificaten.
• HAVO certificaat behaald in 2000 aan de L.O.I. te Leiden in het vak Engels.
• Praktisch leidinggeven op de werkvloer via IMK Opleidingen behaald in maart 2009.
• BHV, geldig tot 9-4-2015

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Nevenfuncties / Hobby’s
• Lid van de GOR (Gemeenschappelijke Ondernemingsraad) van DAS Legal Finance van 2008 tot en met 2011. Van begin 2010 t/m juni 2011 heb ik gefungeerd als (interim)voorzitter van deze Raad.
• Lid van de PR Commissie van voetbalclub SC Woezik sinds 2007.
• Lid van de Financiële Commissie van dezelfde voetbalclub sinds 2013.

Hobby's & interesses

Nevenfuncties / Hobby’s
• Lid van de GOR (Gemeenschappelijke Ondernemingsraad) van DAS Legal Finance van 2008 tot en met 2011. Van begin 2010 t/m juni 2011 heb ik gefungeerd als (interim)voorzitter van deze Raad.
• Lid van de PR Commissie van voetbalclub SC Woezik sinds 2007.
• Lid van de Financiële Commissie van dezelfde voetbalclub sinds 2013.

Lees meer

Eigenschappen

Probleemoplossend
sociaal
Betrouwbaar en eerlijk zijn
Samenwerken en overleggen
Vernieuwen en vooruit denken
Omgaan met spanning en tegenslag
Plannen en organiseren
Presenteren
Logisch nadenken
Beslissingen nemen
Anderen overtuigen en beïnvloeden

Eigenschappen

Probleemoplossend
sociaal
Betrouwbaar en eerlijk zijn
Samenwerken en overleggen
Vernieuwen en vooruit denken
Omgaan met spanning en tegenslag
Plannen en organiseren
Presenteren
Logisch nadenken
Beslissingen nemen
Anderen overtuigen en beïnvloeden

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Financieel Adviseur
  • Sector: Finance
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Finance
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Roy Guelen te bekijken

Mijn documenten