• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Na jaren met veel plezier in het basisonderwijs gewerkt te hebben, is er nu ruimte om nieuwe wegen te ontdekken. Ik zou graag mijn ervaring en kennis inzetten om (startende) leerkrachten te coachen,…

Persoonlijk

Na jaren met veel plezier in het basisonderwijs gewerkt te hebben, is er nu ruimte om nieuwe wegen te ontdekken. Ik zou graag mijn ervaring en kennis inzetten om (startende) leerkrachten te coachen, het management in het po te ondersteunen of als educatief medewerker bij een (culturele) organisatie.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2010- 2015: Groepsleerkracht (groep 1-4) basisonderwijs “De Wendakker” te Zwolle
- Ruim 800 leerlingen
- School in nieuwbouwwijk Stadshagen
- fasenonderwijs

2007-2010: Adjunct-directeur basisschool “Het Carillon” te Zwolle
Het Carillon:
- ruim 300 leerlingen, 40 teamleden
- vernieuwend onderwijsconcept ‘actief leren’
- twee locaties in de wijk Holtenbroek
- multiculturele school
Taken en verantwoordelijkheden:
• dagelijkse leiding en aansturing school/locatie
• lijnen uitzetten en bewaken m.b.t. onderwijskundige ontwikkelingen
• vastleggen en borgen van gemaakte afspraken en beleid
• pop-gesprekken (planning, voortgang en afronding) voeren met leerkrachten
• coördineren stage, leerkrachten coachen bij begeleiden van stagiaires, contacten met opleidingen
• begeleiden van langdurige invalkrachten bij ons op school; incl. klassenbezoek en waarderingsgesprekken

2003-2007: Adjunct-directeur basisschool “De Ichthus” te Zwolle
De Ichthus:
- ca. 400 leerlingen, 32 teamleden
- Zwolle Zuid; wijk met veel koopwoningen, hoogopgeleide ouders
- Leerstofjaarklassensysteem met adaptief onderwijs (BAS)
Taken en verantwoordelijkheden:
• actieve rol gespeeld bij de implementatie van BAS in de school
• pop-gesprekken (planning, voortgang en afronding) voeren met leerkrachten
• Kwaliteitenspel spelen met groepen leerkrachten

1996 – 2003: Groepsleerkracht basisonderwijs op basisschool “De Ichthus” te Zwolle
(groep 1, 3, 3/4 en 6)

Werkervaring

2010- 2015: Groepsleerkracht (groep 1-4) basisonderwijs “De Wendakker” te Zwolle
- Ruim 800 leerlingen
- School in nieuwbouwwijk Stadshagen
- fasenonderwijs

2007-2010: Adjunct-directeur basisschool “Het Carillon” te Zwolle
Het Carillon:
- ruim 300 leerlingen, 40 teamleden
- vernieuwend onderwijsconcept ‘actief leren’
- twee locaties in de wijk Holtenbroek
- multiculturele school
Taken en verantwoordelijkheden:
• dagelijkse leiding en aansturing school/locatie
• lijnen uitzetten en bewaken m.b.t. onderwijskundige ontwikkelingen
• vastleggen en borgen van gemaakte afspraken en beleid
• pop-gesprekken (planning, voortgang en afronding) voeren met leerkrachten
• coördineren stage, leerkrachten coachen bij begeleiden van stagiaires, contacten met opleidingen
• begeleiden van langdurige invalkrachten bij ons op school; incl. klassenbezoek en waarderingsgesprekken

2003-2007: Adjunct-directeur basisschool “De Ichthus” te Zwolle
De Ichthus:
- ca. 400 leerlingen, 32 teamleden
- Zwolle Zuid; wijk met veel koopwoningen, hoogopgeleide ouders
- Leerstofjaarklassensysteem met adaptief onderwijs (BAS)
Taken en verantwoordelijkheden:
• actieve rol gespeeld bij de implementatie van BAS in de school
• pop-gesprekken (planning, voortgang en afronding) voeren met leerkrachten
• Kwaliteitenspel spelen met groepen leerkrachten

1996 – 2003: Groepsleerkracht basisonderwijs op basisschool “De Ichthus” te Zwolle
(groep 1, 3, 3/4 en 6)

Lees meer

Opleiding

2014 - 2015: Opleiding Personal Coach (NLP) ITAN NLP

2013 - 2014: NLP Practitioner – ITAN NLP opleidingen

2002 – 2004: Pedagogiek deeltijd – Noordelijke Hogeschool Leeuwarden, gestopt wegens plotseling overlijden van mijn vader

1992 – 1996: Pedagogische academie basisonderwijs (PABO) – Hogeschool Windesheim te Zwolle

1986 – 1992: Atheneum (VWO) – Christelijk Lyceum Almelo te Almelo

Opleiding

2014 - 2015: Opleiding Personal Coach (NLP) ITAN NLP

2013 - 2014: NLP Practitioner – ITAN NLP opleidingen

2002 – 2004: Pedagogiek deeltijd – Noordelijke Hogeschool Leeuwarden, gestopt wegens plotseling overlijden van mijn vader

1992 – 1996: Pedagogische academie basisonderwijs (PABO) – Hogeschool Windesheim te Zwolle

1986 – 1992: Atheneum (VWO) – Christelijk Lyceum Almelo te Almelo

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Eigenschappen

gestructureerd
toegankelijk
doelgericht
analytisch
zelfstarter

Eigenschappen

gestructureerd
toegankelijk
doelgericht
analytisch
zelfstarter

Mijn actuele situatie

  • Sector: Onderwijs
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Intercedent
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, ZZP
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 8-16 uur, 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Janine te Winkel te bekijken