• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik sta stevig in mijn schoenen en bezit de vaardigheid om goed met onverwachte en stressvolle situaties om te gaan. Veel ervaring in helpdesk functies.

Persoonlijk

Ik sta stevig in mijn schoenen en bezit de vaardigheid om goed met onverwachte en stressvolle situaties om te gaan. Veel ervaring in helpdesk functies.

Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Ik was werkzaam voor BT Nederland als support engineer. Ik was verantwoordelijk voor het eerste klant contact wereldwijd. Storingen kwamen binnen zowel pro-active en re-active. Het uitvoeren van de eerste diagnose en het oplossen van problemen MPLS / IPsec-gerelateerde problemen binnen het netwerk.Ondersteuning van de belangrijkste klanten accounts (NATO, European Commission, EGNOS, Galileo. Philips, Ministeries, UWV), omgaan met verschillende derde partijen om de netwerk problemen op te lossen, en het uitvoeren van E2E testen met lokale engineers indien nodig.

• Pro-active: Het monitoren van het gehele MPLS netwerk. Bij een alarm klant informeren.
• Re-active: Inkomende calls van klanten die een storing willen melden die niet gemonitored worden.

• Ondersteuning van deze diensten (PTT/OLO, MPLS, MPLS over IP circuits, ISDN, PSTN - Hardware apparaten, muxes, modems, ISDN back-up, routers, PABX) en het beheer van verschillende tweede/derden partijen voor tijdige reparatie binnen de specifieke SLA. Werken onder tijdsdruk was vaak aan de orde.

• Uitvoerige interactie met internationale tweede/derden suppliers (EMEA, APAC en AMEC) tijdens het proces van probleemoplossingen.

• Aanvullende vaardigheden:
Expedio/Remedy Database
Clarify Database
Cisco router/switches
Netcool monitoring tool
Ruime ervaring op het gebied helpdesk/callcenter werkzaamheden

Werkervaring

Ik was werkzaam voor BT Nederland als support engineer. Ik was verantwoordelijk voor het eerste klant contact wereldwijd. Storingen kwamen binnen zowel pro-active en re-active. Het uitvoeren van de eerste diagnose en het oplossen van problemen MPLS / IPsec-gerelateerde problemen binnen het netwerk.Ondersteuning van de belangrijkste klanten accounts (NATO, European Commission, EGNOS, Galileo. Philips, Ministeries, UWV), omgaan met verschillende derde partijen om de netwerk problemen op te lossen, en het uitvoeren van E2E testen met lokale engineers indien nodig.

• Pro-active: Het monitoren van het gehele MPLS netwerk. Bij een alarm klant informeren.
• Re-active: Inkomende calls van klanten die een storing willen melden die niet gemonitored worden.

• Ondersteuning van deze diensten (PTT/OLO, MPLS, MPLS over IP circuits, ISDN, PSTN - Hardware apparaten, muxes, modems, ISDN back-up, routers, PABX) en het beheer van verschillende tweede/derden partijen voor tijdige reparatie binnen de specifieke SLA. Werken onder tijdsdruk was vaak aan de orde.

• Uitvoerige interactie met internationale tweede/derden suppliers (EMEA, APAC en AMEC) tijdens het proces van probleemoplossingen.

• Aanvullende vaardigheden:
Expedio/Remedy Database
Clarify Database
Cisco router/switches
Netcool monitoring tool
Ruime ervaring op het gebied helpdesk/callcenter werkzaamheden

Lees meer

Opleiding

HTO Telecom/netwerk cursus – certificaat behaald in 2004
Haagse Hogeschool

Opleiding

HTO Telecom/netwerk cursus – certificaat behaald in 2004
Haagse Hogeschool

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Vissen, Koken

Hobby's & interesses

Vissen, Koken

Eigenschappen

Dynamisch,ondernemend, proactief en zelfverzekerd

Eigenschappen

Dynamisch,ondernemend, proactief en zelfverzekerd

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: ICT Specialist, Informatieanalist, Netwerk Engineer, Netwerkspecialist, Systeembeheerder, Web editor
  • Sector: ICT
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Joy Gajadhar te bekijken

Mijn documenten