• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben vrolijk, positief, optimistisch, groot empathisch vermogen, eigenzinnig, creatief, communicatief, zorgzaam, vastberaden. Mijn hobbies zijn: Koken voor familie en vrienden, het bakken van…

Persoonlijk

Ik ben vrolijk, positief, optimistisch, groot empathisch vermogen, eigenzinnig, creatief, communicatief, zorgzaam, vastberaden.
Mijn hobbies zijn: Koken voor familie en vrienden, het bakken van taarten, handwerken, het opknappen van (antieke) meubelen, tuinieren, yoga, wandelen of fietsen door Amsterdam.
Zoek een leuke baan waar ik mijn goede contactuele en sociale vaardigheden alsmede mijn ruime ervaring kan gebruiken.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

KLM agent Schiphol
Sept. 2016-Jul. 2017
Controleren van reisdocumenten
Bagage labelen en checken op overbagage. Passagiers inchecken aan de balie.
Begeleiden van de passagiers bij de Self Service Check Inn apparaten.
Fungeren als aanspreekpunt.
Office manager Lassustandartsen, Lassustandartsen Amsterdam
Maart 2008 – oktober 2014
Ontvangen van de cliënten
Maken van de afspraken in het computersysteem
Alle externe communicatie met o.a. patiënten en verzekeringsmaatschappijen, waaronder het afhandelen van klachten en aanvragen van machtigingen etc..
Alle voorkomende administratieve werkzaamheden
Voorraadbeheer
Roosterplanning van het personeel bestaande uit 12 tandartsen en 25 assistenten.
Verkoopster, PM score, Uitzendbureau voor de parfumerie en cosmetica branche, Schiphol
Mei 2003 – maart 2008
Het adviseren en verkopen van parfum en cosmetica in de Bijenkorf en in het taxfree gedeelte van Schiphol Airport. Het laatste jaar in deze periode was ik voor hen werkzaam in de Crewshop op Schiphol

Directeur, Super de Boer, Amsterdam
2000 – 2008
Samen met mijn man eigenaar van een supermarkt. In deze organisatie was ik verantwoordelijk voor de gehele interne organisatie waaronder het personele, organisatorische, administratieve en financiële aspect. In een aantal gevallen in samenspraak met externen. Daarnaast waren binnen een eigen onderneming alle voorkomende werkzaamheden onderdeel van mijn dagelijkse werkzaamheden.

Cheffin, Kappe Schiphol B.V., Schiphol Amsterdam Airport
September 1985 – November 2001
Verantwoordelijk voor de gehele personele organisatie (inclusief functioneringsgesprekken en roosterplanning etc. ) en organisatorische en financiële aspect. Daarnaast (mede)verantwoordelijk voor het verkoopbeleid en voorraadbeheer

Werkervaring

KLM agent Schiphol
Sept. 2016-Jul. 2017
Controleren van reisdocumenten
Bagage labelen en checken op overbagage. Passagiers inchecken aan de balie.
Begeleiden van de passagiers bij de Self Service Check Inn apparaten.
Fungeren als aanspreekpunt.
Office manager Lassustandartsen, Lassustandartsen Amsterdam
Maart 2008 – oktober 2014
Ontvangen van de cliënten
Maken van de afspraken in het computersysteem
Alle externe communicatie met o.a. patiënten en verzekeringsmaatschappijen, waaronder het afhandelen van klachten en aanvragen van machtigingen etc..
Alle voorkomende administratieve werkzaamheden
Voorraadbeheer
Roosterplanning van het personeel bestaande uit 12 tandartsen en 25 assistenten.
Verkoopster, PM score, Uitzendbureau voor de parfumerie en cosmetica branche, Schiphol
Mei 2003 – maart 2008
Het adviseren en verkopen van parfum en cosmetica in de Bijenkorf en in het taxfree gedeelte van Schiphol Airport. Het laatste jaar in deze periode was ik voor hen werkzaam in de Crewshop op Schiphol

Directeur, Super de Boer, Amsterdam
2000 – 2008
Samen met mijn man eigenaar van een supermarkt. In deze organisatie was ik verantwoordelijk voor de gehele interne organisatie waaronder het personele, organisatorische, administratieve en financiële aspect. In een aantal gevallen in samenspraak met externen. Daarnaast waren binnen een eigen onderneming alle voorkomende werkzaamheden onderdeel van mijn dagelijkse werkzaamheden.

Cheffin, Kappe Schiphol B.V., Schiphol Amsterdam Airport
September 1985 – November 2001
Verantwoordelijk voor de gehele personele organisatie (inclusief functioneringsgesprekken en roosterplanning etc. ) en organisatorische en financiële aspect. Daarnaast (mede)verantwoordelijk voor het verkoopbeleid en voorraadbeheer

Lees meer

Opleiding

Havo
High School
Schoonheidsspecialiste, manicure pedicure.
Diverse verkooptrainingen en talencursussen waaronder Japans.
Catan training office manager.

Opleiding

Havo
High School
Schoonheidsspecialiste, manicure pedicure.
Diverse verkooptrainingen en talencursussen waaronder Japans.
Catan training office manager.

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Goed)

Hobby's & interesses

Koken voor familie en vrienden, het bakken van taarten, handwerken, het opknappen van (antieke) meubelen, tuinieren, yoga, wandelen of fietsen door Amsterdam.

Hobby's & interesses

Koken voor familie en vrienden, het bakken van taarten, handwerken, het opknappen van (antieke) meubelen, tuinieren, yoga, wandelen of fietsen door Amsterdam.

Eigenschappen

Vrolijk, positief, optimistisch, groot empathisch vermogen, eigenzinnig, creatief, communicatief, zorgzaam, vastberaden.

Eigenschappen

Vrolijk, positief, optimistisch, groot empathisch vermogen, eigenzinnig, creatief, communicatief, zorgzaam, vastberaden.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Assistent Manager, Front-office manager, Gastheer/-vrouw, Receptionist, Telefoniste
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie, Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Esther Zuydervliet te bekijken