• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een doelgerichte en tactvolle HR adviseur die beschikt over de nodige mensenkennis. Ik hou van samenwerken op alle niveaus binnen een organisatie en ben altijd geïnteresseerd in de ander.…

Persoonlijk

Ik ben een doelgerichte en tactvolle HR adviseur die beschikt over de nodige
mensenkennis. Ik hou van samenwerken op alle niveaus binnen een organisatie en
ben altijd geïnteresseerd in de ander.
Vanuit mijn visie dat mensen het belangrijkste kapitaal van een organisatie zijn en dat
vooruitgang en ontwikkeling in de verandering van gedrag zit oefen ik met veel
enthousiasme en positivisme mijn vak uit. Zelfstandig, pro-actief, perfectionistisch en
analytisch inzicht zijn typerende persoonskenmerken voor mij. Daarnaast ben ik zakelijk
ingesteld, resultaatgericht en communicatief vaardig.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2014 – heden
HR-adviseur; Rabobank Drachten Friesland Oost te Drachten
- lid MT directoraat Bedrijven/Bedrijfsmanagement;
- uitvoering geven aan de HR werkzaamheden die voortkomen uit de fusie tussen
Rabobank Drachten-Ureterp en Rabobank Burgum-de Lauwers
oa.HR-processen op een lijn, opstellen nieuw HR beleid, begeleiden van het
management bij cultuurverandering/teambuilding, begeleiden van rond de 60
boventallige medewerkers, opzetten van HR management informatie;
- het voeren van accountgesprekken met het management;
- begeleiden van het management bij opstellen/uitvoeren personeelsplan;
- begeleiden van organisatieverandering en -ontwikkelingen;
- coachen van medewerkers en managers;
- werving & selectie.

2012 – 2014
HR-adviseur; Rabobank Drachten-Ureterp te Drachten
- lid MT directoraat Bedrijven/Particulieren en Bedrijfsmanagement;
- opstellen functie overgangsmatrix t.b.v. de fusiebank;
- opstellen personeelsinformatie t.b.v. medewerkers gevolgen van fusie;
- begeleiden van organisatieveranderingen;
- aanspreekpunt voor medewerkers/managers;
- coachen van medewerkers en managers;
- begeleiden van het management bij opstellen personeelsplan;
- begeleiden overgang naar centrale salarisadministratie/HR in de lijn;
- opzetten relevante/goed werkende set HR management informatie;
- werving & selectie e.d.;

Begeleiden van de integratie van de medewerkers van de Frieslandbank binnen Rabobank Drachten-Ureterp (en het ten uitvoer brengen van alle benodigde HR aspecten hierbij)

2006 – 2012
HR-adviseur; Rabobank Sneek-ZuidwestFriesland te Sneek
- lid MT directoraat Bedrijven/Private Banking;
- coachen van medewerkers en managers;
- begeleiden van het management bij opstellen personeelsplan;
- loopbaan trajecten begeleiden;
- begeleiden van reorganisaties;
- werving & selectie.
2000 – 2006
Personeelsadviseur; Rabobank Sneek- ZuidwestFriesland te Sneek
- uitvoerend P&O-werk t.b.v. 400 medewerkers;
- contactpersoon voor de uitzendbureaus;
- werving en selectie;
- introductie- en exitgesprekken;
- verstrekken van informatie aan medewerkers op het gebied van arbeidsvoorwaarden.

1999 - 2000
Medewerker Personeel & Organisatie; Arbeidsvoorziening Rijnmond te Rotterdam
- één op één werken met P&O-adviseur;
- uitvoerend P&O-werk t.b.v. 350 medewerkers;
- verstrekken van informatie aan medewerkers op het gebied van arbeidsvoorwaarden.

1997 - 1998
Stage van tien maanden op de personeelsafdeling bij chemie concern
Neste Resins BV te Delfzijl
- werving en selectie;
- administratieve procedures inzake ziekteverzuim;
- maken van een rook- en alcoholbeleid;
- vragen van medewerkers behandelen;
- OR vergaderingen bijwonen.

1995 - 1999
Bijbaan bij MC Donalds en baliemedewerkster bij de Rabobank

Werkervaring

2014 – heden
HR-adviseur; Rabobank Drachten Friesland Oost te Drachten
- lid MT directoraat Bedrijven/Bedrijfsmanagement;
- uitvoering geven aan de HR werkzaamheden die voortkomen uit de fusie tussen
Rabobank Drachten-Ureterp en Rabobank Burgum-de Lauwers
oa.HR-processen op een lijn, opstellen nieuw HR beleid, begeleiden van het
management bij cultuurverandering/teambuilding, begeleiden van rond de 60
boventallige medewerkers, opzetten van HR management informatie;
- het voeren van accountgesprekken met het management;
- begeleiden van het management bij opstellen/uitvoeren personeelsplan;
- begeleiden van organisatieverandering en -ontwikkelingen;
- coachen van medewerkers en managers;
- werving & selectie.

2012 – 2014
HR-adviseur; Rabobank Drachten-Ureterp te Drachten
- lid MT directoraat Bedrijven/Particulieren en Bedrijfsmanagement;
- opstellen functie overgangsmatrix t.b.v. de fusiebank;
- opstellen personeelsinformatie t.b.v. medewerkers gevolgen van fusie;
- begeleiden van organisatieveranderingen;
- aanspreekpunt voor medewerkers/managers;
- coachen van medewerkers en managers;
- begeleiden van het management bij opstellen personeelsplan;
- begeleiden overgang naar centrale salarisadministratie/HR in de lijn;
- opzetten relevante/goed werkende set HR management informatie;
- werving & selectie e.d.;

Begeleiden van de integratie van de medewerkers van de Frieslandbank binnen Rabobank Drachten-Ureterp (en het ten uitvoer brengen van alle benodigde HR aspecten hierbij)

2006 – 2012
HR-adviseur; Rabobank Sneek-ZuidwestFriesland te Sneek
- lid MT directoraat Bedrijven/Private Banking;
- coachen van medewerkers en managers;
- begeleiden van het management bij opstellen personeelsplan;
- loopbaan trajecten begeleiden;
- begeleiden van reorganisaties;
- werving & selectie.
2000 – 2006
Personeelsadviseur; Rabobank Sneek- ZuidwestFriesland te Sneek
- uitvoerend P&O-werk t.b.v. 400 medewerkers;
- contactpersoon voor de uitzendbureaus;
- werving en selectie;
- introductie- en exitgesprekken;
- verstrekken van informatie aan medewerkers op het gebied van arbeidsvoorwaarden.

1999 - 2000
Medewerker Personeel & Organisatie; Arbeidsvoorziening Rijnmond te Rotterdam
- één op één werken met P&O-adviseur;
- uitvoerend P&O-werk t.b.v. 350 medewerkers;
- verstrekken van informatie aan medewerkers op het gebied van arbeidsvoorwaarden.

1997 - 1998
Stage van tien maanden op de personeelsafdeling bij chemie concern
Neste Resins BV te Delfzijl
- werving en selectie;
- administratieve procedures inzake ziekteverzuim;
- maken van een rook- en alcoholbeleid;
- vragen van medewerkers behandelen;
- OR vergaderingen bijwonen.

1995 - 1999
Bijbaan bij MC Donalds en baliemedewerkster bij de Rabobank

Lees meer

Opleiding

2008 – 2009 : post-HBO opleiding Coach worden en zijn
Alba-academie te Veldhoven (diploma)
1995 - 1999 : HBO Personeel & Arbeid
Hanzehogeschool Groningen (diploma)
1989 - 1995 : VWO
Drachtster Lyceum te Drachten (diploma)

Opleiding

2008 – 2009 : post-HBO opleiding Coach worden en zijn
Alba-academie te Veldhoven (diploma)
1995 - 1999 : HBO Personeel & Arbeid
Hanzehogeschool Groningen (diploma)
1989 - 1995 : VWO
Drachtster Lyceum te Drachten (diploma)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Nevenactiviteit/vrije tijd

- voorzitter Medezeggenschapsraad basisschool ’t Partoer;
- pilates;
- wandelen;
- leuke/gezellige dingen doen met het gezin en met vrienden/familie;
- lezen.

Hobby's & interesses

Nevenactiviteit/vrije tijd

- voorzitter Medezeggenschapsraad basisschool ’t Partoer;
- pilates;
- wandelen;
- leuke/gezellige dingen doen met het gezin en met vrienden/familie;
- lezen.

Eigenschappen

-analytisch
-luisteren
-communicatief
-open en eerlijk
-samenwerken
-resultaatgericht
-gedreven
-leergierig

Eigenschappen

-analytisch
-luisteren
-communicatief
-open en eerlijk
-samenwerken
-resultaatgericht
-gedreven
-leergierig

Mijn actuele situatie

  • Functie: Intercedent
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Intercedent
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast, Interim, Gedetacheerd
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Regina Sleifer te bekijken

Mijn documenten