• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


De reden dat ik op zoek ben naar een nieuwe baan, is omdat mijn huidige functie (die van recruiter/P&O medewerkster/administratief medewerkster) vanaf 1 april 2015 komt te vervallen. In oktober…

Persoonlijk

De reden dat ik op zoek ben naar een nieuwe baan, is omdat mijn huidige functie (die van recruiter/P&O medewerkster/administratief medewerkster) vanaf 1 april 2015 komt te vervallen. In oktober 2014 is een deel van het bedrijf waarbij ik werk verkocht en daardoor is er voor drie dames op kantoor te weinig werk. Aangezien ik er als laatste van de drie ben bijgekomen, mag ik ook als eerste gaan. Ik vind het erg jammer, want ik heb altijd met veel plezier en enthousiasme mijn werkzaamheden gedaan, dit ook naar tevredenheid van zowel de medewerkers als de directie. Noodgedwongen nu dus op zoek naar een nieuwe uitdaging; het liefst met de smaak P&O erin!

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Februari 2008 t/m Borg Projecten B.V.
heden P&O -en administratief medewerkster

Borg Projecten B.V. is een detacheringsorganisatie die zich met name concentreert op het invullen van ICT aanvragen door het inzetten van zowel interne als externe IT specialisten.

Werkzaamheden:
• Het aanmaken en up-to-date houden van (personeels) dossiers;
• Het opmaken van werkgeversverklaringen, arbeidsvoorwaardenreglementen en dergelijke;
• Opstellen van arbeids- en studieovereenkomsten;
• Het beheren van diverse bestanden, te weten verzuim, vakantie, certificering, etc.;
• Fieldmanagement; de medewerkers bijstaan met zowel persoonlijke als werk gerelateerde zaken;
• Vraagbaak voor medewerkers met betrekking tot declaraties, verlofaanvragen, urenregistraties, leaseauto’s etc;
• Verantwoordelijk voor alle in- en uitgaande correspondentie;
• Controleren, verzamelen en inboeken van declaraties, loonjournaalposten en dergelijke;
• Het verzenden van mutaties naar de salarisadministratie;
• Bankboekingen;
• Debiteuren en crediteurenbeheer;
• Wagenparkbeheer;
• Recruitment; het zoeken van geschikte kandidaten voor de interne organisatie en voor de klant.
• Agendabeheer van beide directeuren en van de sales en accountmanagers.



April 2001 t/m Automobielbedrijf Zeeuw B.V.
januari 2008 Administratief medewerkster en tankstation beheerder

Automobielbedrijf Zeeuw B.V. is een autodealer in Alfa Romeo, Daewoo en Fiat.

Werkzaamheden:
• Telefoniste;
• Receptioniste;
• In-en verkoop van alle producten t.b.v. het tankstation en de shop;
• Voor zowel het autobedrijf als het tankstation alle administratieve handelingen.



Juli 1999 t/m AC Restaurant Hendrik Ido Ambacht
maart 2001 Allround horecamedewerkster

Werkzaamheden:
• Alle voorkomende horeca werkzaamheden binnen dit (gedeeltelijk) a la carte en (gedeeltelijk) zelfbedieningsrestaurant

Werkervaring

Februari 2008 t/m Borg Projecten B.V.
heden P&O -en administratief medewerkster

Borg Projecten B.V. is een detacheringsorganisatie die zich met name concentreert op het invullen van ICT aanvragen door het inzetten van zowel interne als externe IT specialisten.

Werkzaamheden:
• Het aanmaken en up-to-date houden van (personeels) dossiers;
• Het opmaken van werkgeversverklaringen, arbeidsvoorwaardenreglementen en dergelijke;
• Opstellen van arbeids- en studieovereenkomsten;
• Het beheren van diverse bestanden, te weten verzuim, vakantie, certificering, etc.;
• Fieldmanagement; de medewerkers bijstaan met zowel persoonlijke als werk gerelateerde zaken;
• Vraagbaak voor medewerkers met betrekking tot declaraties, verlofaanvragen, urenregistraties, leaseauto’s etc;
• Verantwoordelijk voor alle in- en uitgaande correspondentie;
• Controleren, verzamelen en inboeken van declaraties, loonjournaalposten en dergelijke;
• Het verzenden van mutaties naar de salarisadministratie;
• Bankboekingen;
• Debiteuren en crediteurenbeheer;
• Wagenparkbeheer;
• Recruitment; het zoeken van geschikte kandidaten voor de interne organisatie en voor de klant.
• Agendabeheer van beide directeuren en van de sales en accountmanagers.



April 2001 t/m Automobielbedrijf Zeeuw B.V.
januari 2008 Administratief medewerkster en tankstation beheerder

Automobielbedrijf Zeeuw B.V. is een autodealer in Alfa Romeo, Daewoo en Fiat.

Werkzaamheden:
• Telefoniste;
• Receptioniste;
• In-en verkoop van alle producten t.b.v. het tankstation en de shop;
• Voor zowel het autobedrijf als het tankstation alle administratieve handelingen.



Juli 1999 t/m AC Restaurant Hendrik Ido Ambacht
maart 2001 Allround horecamedewerkster

Werkzaamheden:
• Alle voorkomende horeca werkzaamheden binnen dit (gedeeltelijk) a la carte en (gedeeltelijk) zelfbedieningsrestaurant

Lees meer

Opleiding

HAVO op het Walburg College te Zwijndrecht. Diploma behaald in 1998.

Opleiding

HAVO op het Walburg College te Zwijndrecht. Diploma behaald in 1998.

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Sporten (fitness, fietsen);
Uit (eten) gaan met vrienden;
Leuke dingen met mijn vriend en dochtertje (2-1-2014) ondernemen.

Hobby's & interesses

Sporten (fitness, fietsen);
Uit (eten) gaan met vrienden;
Leuke dingen met mijn vriend en dochtertje (2-1-2014) ondernemen.

Eigenschappen

Ik ben te kenmerken als een communicatief vaardig, accuraat en oplossingsgericht persoon. Zowel collega’s als vrienden omschrijven mij als een no nonsense type, doch met de nodige dosis humor, waarbij integriteit en verantwoordelijkheid hoog in het vaandel staat.

In mijn huidige functie heb ik veel ervaring opgedaan op het gebied van en P&O en (financiële) administratieve werkzaamheden. De P&O werkzaamheden geven mij het meeste voldoening, omdat het een functie is met een uitgebreid takenpakket (veelzijdigheid) en ik mensen mag helpen met allerlei werk- (maar soms ook privé) gerelateerde vraagstukken. Ik ben dan ook meer dan bereid een cursus of opleiding te doen in de richting van P&O.


Gewerkt met de volgende systemen: MS Office, Exact Globe, Sugar CRM, Carerix, Zorg van de Zaak (Achmea)

Talen: Nederlands vloeiend in woord en geschrift. Engels goed tot zeer goed in woord en geschrift.

Eigenschappen

Ik ben te kenmerken als een communicatief vaardig, accuraat en oplossingsgericht persoon. Zowel collega’s als vrienden omschrijven mij als een no nonsense type, doch met de nodige dosis humor, waarbij integriteit en verantwoordelijkheid hoog in het vaandel staat.

In mijn huidige functie heb ik veel ervaring opgedaan op het gebied van en P&O en (financiële) administratieve werkzaamheden. De P&O werkzaamheden geven mij het meeste voldoening, omdat het een functie is met een uitgebreid takenpakket (veelzijdigheid) en ik mensen mag helpen met allerlei werk- (maar soms ook privé) gerelateerde vraagstukken. Ik ben dan ook meer dan bereid een cursus of opleiding te doen in de richting van P&O.


Gewerkt met de volgende systemen: MS Office, Exact Globe, Sugar CRM, Carerix, Zorg van de Zaak (Achmea)

Talen: Nederlands vloeiend in woord en geschrift. Engels goed tot zeer goed in woord en geschrift.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Beperkt ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden