• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Klantcontacten maken mij vrolijk en enthousiast. Ik verplaats mij makkelijk in de klant, zodat ik hem snel, accuraat en op klantgerichte wijze kan bedienen. Dit leidt tot een verhoging van de…

Persoonlijk

Klantcontacten maken mij vrolijk en enthousiast. Ik verplaats mij makkelijk in de klant, zodat ik hem snel, accuraat en op klantgerichte wijze kan bedienen. Dit leidt tot een verhoging van de klanttevredenheid en de commerciële resultaten.

Ik ben flexibel en pas me snel aan. Hierdoor kan ik goed samenwerken.

Mijn positieve denkwijze en mijn vindingrijkheid maken mij oplossingsgericht.

Bij Deutsche Bank Nederland N.V. en ABN AMRO bank N.V. heb ik veel compliance en risk cursussen gehad. Ik ga zorgvuldig met vertrouwelijke informatie om en verwerk deze conform de vastgestelde procedures.

Ik werk graag in een klantgerichte functie in de financiële wereld.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2013-heden Allround Administratief Medewerker bij KONE B.V.
• Het verzorgen van de inkomende en uitgaande correspondentie
• Administratie voor nieuwbouw en moderniseringsprojecten
• Eerste telefonisch aanspreekpunt voor relaties
• Klantcontact m.b.t. offertes, opdrachten, onderdelen, keuringen, klachten e.d.
• Agendabeheer
• Voorbereiden salarisadministratie
• Ondersteuning van diverse afdelingen, monteurs en supervisors
• Andere voorkomende administratieve werkzaamheden
• SAP
• Microsoft Office



2012 – 2013 Medewerkster Bedrijfsadministratie Detacheringbureau MilieuProfiel B.V. op oproepbasis
• Voorbereiden omzetbelasting
• Voorbereiden salarisadministratie
• Uitwerken van c.v.’s
• Maken van facturen
• Andere voorkomende administratieve en automatiseringswerkzaamheden



2010-2012 Assistent Accountmanagement Zaken bij Deutsche Bank Nederland N.V.
• Administratieve ondersteuning aan Banker/Advisor
• Eerste interne aanspreekpunt voor de MKB–relaties (telefonisch of op kantoor)
• Verhogen van de klanttevredenheid door de klant accuraat en professioneel van dienst te zijn
• Het verzorgen van de inkomende en uitgaande correspondentie
• In 2012 heb ik meerdere migratie werkzaamheden op het regiokantoor uitgevoerd.
• In 2011 heb ik een half jaar de accountmanager vervangen.




2004-2010 Assistent Accountmanagement Zaken Districtskantoor Drechtsteden bij ABN AMRO Bank N.V.
• Samen met twee accountmanager verantwoordelijk voor twee grote MKB portefeuilles
• Eerste interne aanspreekpunt voor de MKB–relaties (telefonisch of op kantoor)
• Organiseren van klantenbijeenkomsten
• Verhogen van de klanttevredenheid door de klant accuraat en professioneel van dienst te zijn
• Agendabeheer
• Het verzorgen van de inkomende en uitgaande correspondentie
• Het verzorgen van mailings
• Gespreksvoorbereiding
• Commerciële kansen zoeken binnen de portefeuille

2003-2004 Plaatsvervangend Vestigingsmanager te H.I. Ambacht bij ABN AMRO Bank N.V.
• Samen met de vestigingsmanager verantwoordelijk voor de kas-, balie- en retail organisatie.
• Het realiseren van doelstellingen door individuele coaching van 4 medewerkers
• Verhogen van de klanttevredenheid
• Adviesgesprekken voeren met relaties
• Commerciële kansen signaleren

2001-2003 Verkoopadviseur te Dordrecht bij ABN AMRO Bank N.V.

1997-2001 Medewerker Retail te Rotterdam bij ABN AMRO Bank N.V.

1994-1996 Medewerker Retail/Kas/Balie te Rotterdam bij ABN AMRO Bank N.V.

1989-1993 Medewerker Balie- en Kasverkeer te Rotterdam bij ABN AMRO Bank N.V.

1987-1989 Medewerker Geldadministratie te Rotterdam bij ABN AMRO Bank N.V.

Werkervaring

2013-heden Allround Administratief Medewerker bij KONE B.V.
• Het verzorgen van de inkomende en uitgaande correspondentie
• Administratie voor nieuwbouw en moderniseringsprojecten
• Eerste telefonisch aanspreekpunt voor relaties
• Klantcontact m.b.t. offertes, opdrachten, onderdelen, keuringen, klachten e.d.
• Agendabeheer
• Voorbereiden salarisadministratie
• Ondersteuning van diverse afdelingen, monteurs en supervisors
• Andere voorkomende administratieve werkzaamheden
• SAP
• Microsoft Office



2012 – 2013 Medewerkster Bedrijfsadministratie Detacheringbureau MilieuProfiel B.V. op oproepbasis
• Voorbereiden omzetbelasting
• Voorbereiden salarisadministratie
• Uitwerken van c.v.’s
• Maken van facturen
• Andere voorkomende administratieve en automatiseringswerkzaamheden



2010-2012 Assistent Accountmanagement Zaken bij Deutsche Bank Nederland N.V.
• Administratieve ondersteuning aan Banker/Advisor
• Eerste interne aanspreekpunt voor de MKB–relaties (telefonisch of op kantoor)
• Verhogen van de klanttevredenheid door de klant accuraat en professioneel van dienst te zijn
• Het verzorgen van de inkomende en uitgaande correspondentie
• In 2012 heb ik meerdere migratie werkzaamheden op het regiokantoor uitgevoerd.
• In 2011 heb ik een half jaar de accountmanager vervangen.




2004-2010 Assistent Accountmanagement Zaken Districtskantoor Drechtsteden bij ABN AMRO Bank N.V.
• Samen met twee accountmanager verantwoordelijk voor twee grote MKB portefeuilles
• Eerste interne aanspreekpunt voor de MKB–relaties (telefonisch of op kantoor)
• Organiseren van klantenbijeenkomsten
• Verhogen van de klanttevredenheid door de klant accuraat en professioneel van dienst te zijn
• Agendabeheer
• Het verzorgen van de inkomende en uitgaande correspondentie
• Het verzorgen van mailings
• Gespreksvoorbereiding
• Commerciële kansen zoeken binnen de portefeuille

2003-2004 Plaatsvervangend Vestigingsmanager te H.I. Ambacht bij ABN AMRO Bank N.V.
• Samen met de vestigingsmanager verantwoordelijk voor de kas-, balie- en retail organisatie.
• Het realiseren van doelstellingen door individuele coaching van 4 medewerkers
• Verhogen van de klanttevredenheid
• Adviesgesprekken voeren met relaties
• Commerciële kansen signaleren

2001-2003 Verkoopadviseur te Dordrecht bij ABN AMRO Bank N.V.

1997-2001 Medewerker Retail te Rotterdam bij ABN AMRO Bank N.V.

1994-1996 Medewerker Retail/Kas/Balie te Rotterdam bij ABN AMRO Bank N.V.

1989-1993 Medewerker Balie- en Kasverkeer te Rotterdam bij ABN AMRO Bank N.V.

1987-1989 Medewerker Geldadministratie te Rotterdam bij ABN AMRO Bank N.V.

Lees meer

Opleiding

Diverse cursussen bij Deutsche Bank Nederland N.V. inzake compliance en risk
Diverse cursussen bij ABN AMRO Bank N.V. inzake productkennis, compliance en risk
11-2008 NIBESVV Balanslezen, afgerond
01-2002 Assurantiebemiddeling B, diploma behaald
07-2001 NIBESVV Schenk- en Erfwijzer, diploma behaald
04-2001 NIBESVV Woningfinanciering 1, diploma behaald
07-1999 NIBESVV Belastingwijzer, diploma behaald
04-1999 NIBESVV Consumentenkrediet, diploma behaald
07-1998 NIBESVV Sparen en Beleggen, diploma behaald
04-1990 NIBESVV Algemene opleiding Bankbedrijf, diploma behaald
04-1988 NIBESVV Inleiding Bankbedrijf, diploma behaald
07-1987 MBO Middelbaar Middenstandsonderwijs, diploma behaald
06-1984 MAVO, diploma behaald

Opleiding

Diverse cursussen bij Deutsche Bank Nederland N.V. inzake compliance en risk
Diverse cursussen bij ABN AMRO Bank N.V. inzake productkennis, compliance en risk
11-2008 NIBESVV Balanslezen, afgerond
01-2002 Assurantiebemiddeling B, diploma behaald
07-2001 NIBESVV Schenk- en Erfwijzer, diploma behaald
04-2001 NIBESVV Woningfinanciering 1, diploma behaald
07-1999 NIBESVV Belastingwijzer, diploma behaald
04-1999 NIBESVV Consumentenkrediet, diploma behaald
07-1998 NIBESVV Sparen en Beleggen, diploma behaald
04-1990 NIBESVV Algemene opleiding Bankbedrijf, diploma behaald
04-1988 NIBESVV Inleiding Bankbedrijf, diploma behaald
07-1987 MBO Middelbaar Middenstandsonderwijs, diploma behaald
06-1984 MAVO, diploma behaald

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

Hobby's & interesses

Zeilen, skiën en spinning

Hobby's & interesses

Zeilen, skiën en spinning

Eigenschappen

Klantgericht, resultaatgericht, goede sociale en communicatieve vaardigheden zijn mijn competenties. Ik ben energiek en weet met mijn enthousiasme anderen te motiveren. Mijn positieve denkwijze en vindingrijkheid maken mij oplossingsgericht.

Eigenschappen

Klantgericht, resultaatgericht, goede sociale en communicatieve vaardigheden zijn mijn competenties. Ik ben energiek en weet met mijn enthousiasme anderen te motiveren. Mijn positieve denkwijze en vindingrijkheid maken mij oplossingsgericht.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden