• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


In mij treft u een op kwaliteit en verbetering gerichte collega met jarenlange ervaring. In mijn werk ben ik gedreven en vind ik het belangrijk de (interne/externe) klant zo goed mogelijk van dienst…

Persoonlijk

In mij treft u een op kwaliteit en verbetering gerichte collega met jarenlange ervaring. In mijn werk ben ik gedreven en vind ik het belangrijk de (interne/externe) klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zelfstandig werken is voor mij geen probleem maar ook de samenwerking met collega’s gaat me goed af, in de samenwerking schakel ik makkelijk tussen collega’s van verschillende niveaus. Het is mijn uitdaging om met collega’s naar hetzelfde doel te streven en zo samen een stap verder te komen. Naast een rustig karakter, ben ik betrokken en betrouwbaar. Daarnaast vind ik een goede werksfeer belangrijk, hier draag ik aan bij met mijn sociale en collegiale houding.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

• Projectmedewerker Siebel Datakwaliteit (02-2016 t/m 05-2016)
• buro C5 - werklocatie: Rabobank Meppel - Staphorst - Steenwijkerland
In deze periode ben ik bij de Rabobank Meppel - Staphorst - Steenwijkerland bezig geweest met het beoordelen en daar waar nodig aanpassen en opschonen van het CRM systeem (Siebel).

• Siebel-/Dataspecialist (03-2011 t/m 10-2014)
• Rabobank Apeldoorn en Omgeving
Tot mijn verantwoordelijkheden behoorde o.a. het in beeld brengen van de kwaliteit van CRM-Siebel. Hierbij kun je denken aan: is er gewerkt conform geldende processen en is één en ander niet in strijd met wet- en regelgeving. De resultaten hiervan kwamen tot uitdrukking in zelf gemaakte en/of verzamelde managementinformatie. Periodiek werd deze informatie aangeboden bij het managementteam en/of teamleiders. Met behulp van deze informatie stelde ik managers en teamleiders in staat, i.v.t. actie te ondernemen en zodoende de kwaliteit naar een hoger plan tillen. Naast de hiervoor genoemde managementinformatie Siebel bracht ik ook periodiek een klachten- en telefonierapportage uit. Ook maakte ik op verzoek ad hoc rapportages. Als lid van de werkgroep Siebel gebruikers Overleg was ik mede verantwoordelijk voor de implementatie van nieuwe releases, ondersteunde ik de eindgebruikers en was ik voor eindgebruiker aanspreekpunt bij inhoudelijke vragen.

• Signaal-/Database coördinator (07-2008 t/m 02-2011)
• Rabobank Apeldoorn en Omgeving
In deze periode was ik signaalcoördinator voor het segment Particulieren en Private Banking binnen de afdeling Particulieren, later vanuit de afdeling Marketing Communicatie en Coöperatie zaken. Mijn taken hielden o.a. in actief zorgdragen voor de signaalcoördinatie binnen het segment Particulieren ter bevordering van het proces signaal gedreven verkoop. Het realiseren van klantwaarde en creëren van verkoopkansen door het verzamelen, genereren en zorgen voor opvolging van signalen. Ik was mede verantwoordelijk voor het organiseren van belmomenten en het evalueren van signalen. Ook het in beeld brengen van de verkoop-, achterstanden- en klachtenrapportage was een van mijn taken alsmede het bijhouden van de doelenadministratie in CRM-Siebel.

• Coördinator Cliëntenservice (Back office LAC-LBS) (01-2005 t/m 06-2008)
• Rabobank Apeldoorn en Omgeving
Als coördinator was ik verantwoordelijk voor het coördineren van de werkzaamheden binnen het team LAC - Betalen en Sparen. Ik verrichte diverse administratieve werkzaamheden en was verantwoordelijk voor het uitvoeren van controles voor het segment Cliënten Advies. Tevens was ik Lid van de werkgroep Proces Aandachts Gebieden en Siebel Gebruikers Overleg. Als VOCA coördinator voor Rabobank Apeldoorn was ik bij Rabobank Nederland lid van de werkgroep Verkoop Ondersteuning Cliënten Advies. In 2005/2006 lag het zwaartepunt op de financiële administratie (bankadministratie): o.a. bijhouden crediteurenadministratie, bijhouden tussenrekeningen, sub administraties, aanleveren stukken en samenstellen maandresultaat en opstellen aangifte omzetbelasting.

• 1e medewerker Cliëntenadministratie (01-1988 t/m 12-2004)
• Rabobank Apeldoorn
Als operationeel leidinggevende gaf ik leiding aan een groep van 14 medewerkers. Ik was verantwoordelijk voor het regelen van de dagelijkse administratieve werkzaamheden t.b.v. juiste, volledige en tijdige vastlegging. Van 2002 t/m 2008 was ik VOCA coördinator voor Rabobank Apeldoorn en was ik bij Rabobank Nederland lid van de werkgroep Verkoop Ondersteuning Cliënten Advies. In deze periode gaf ik gebruikerstrainingen aan nieuwe medewerkers voor verschillende toepassingen.

• Medewerker Interne Controle (02-1982 t/m 12-1987)
• Rabobank Apeldoorn
Naast het uitvoeren van diverse controles op bijkantoren (kas-, nachtkluis- en safeloketcontrole etc.) hield ik mij bezig met dossier controles van verstrekte hypothecaire leningen en consumptieve financieringen. Daarnaast voerde ik o.a. voor de spaarbank- en rekeningcourant administratie diverse controles uit waarbij gecontroleerd werd of er gehandeld was conform de geldende processen en wet- en regelgeving.

• Medewerker Financiële Creditgelden (09-1976 t/m 01-1982)
• Rabobank Apeldoorn
Ik ben bij de Rabobank begonnen als medewerker van de afdeling FC. Ik was toen verantwoordelijk voor een juiste, tijdige en volledige vastlegging van de administratieve werkzaamheden m.b.t. termijnplanbrieven en spaardepotbewijzen (voorraadadministratie, rentereservering en verzilvering), berekening boeterente bij spaarproducten en het opheffen van betaal- en spaarproducten.

Werkervaring

• Projectmedewerker Siebel Datakwaliteit (02-2016 t/m 05-2016)
• buro C5 - werklocatie: Rabobank Meppel - Staphorst - Steenwijkerland
In deze periode ben ik bij de Rabobank Meppel - Staphorst - Steenwijkerland bezig geweest met het beoordelen en daar waar nodig aanpassen en opschonen van het CRM systeem (Siebel).

• Siebel-/Dataspecialist (03-2011 t/m 10-2014)
• Rabobank Apeldoorn en Omgeving
Tot mijn verantwoordelijkheden behoorde o.a. het in beeld brengen van de kwaliteit van CRM-Siebel. Hierbij kun je denken aan: is er gewerkt conform geldende processen en is één en ander niet in strijd met wet- en regelgeving. De resultaten hiervan kwamen tot uitdrukking in zelf gemaakte en/of verzamelde managementinformatie. Periodiek werd deze informatie aangeboden bij het managementteam en/of teamleiders. Met behulp van deze informatie stelde ik managers en teamleiders in staat, i.v.t. actie te ondernemen en zodoende de kwaliteit naar een hoger plan tillen. Naast de hiervoor genoemde managementinformatie Siebel bracht ik ook periodiek een klachten- en telefonierapportage uit. Ook maakte ik op verzoek ad hoc rapportages. Als lid van de werkgroep Siebel gebruikers Overleg was ik mede verantwoordelijk voor de implementatie van nieuwe releases, ondersteunde ik de eindgebruikers en was ik voor eindgebruiker aanspreekpunt bij inhoudelijke vragen.

• Signaal-/Database coördinator (07-2008 t/m 02-2011)
• Rabobank Apeldoorn en Omgeving
In deze periode was ik signaalcoördinator voor het segment Particulieren en Private Banking binnen de afdeling Particulieren, later vanuit de afdeling Marketing Communicatie en Coöperatie zaken. Mijn taken hielden o.a. in actief zorgdragen voor de signaalcoördinatie binnen het segment Particulieren ter bevordering van het proces signaal gedreven verkoop. Het realiseren van klantwaarde en creëren van verkoopkansen door het verzamelen, genereren en zorgen voor opvolging van signalen. Ik was mede verantwoordelijk voor het organiseren van belmomenten en het evalueren van signalen. Ook het in beeld brengen van de verkoop-, achterstanden- en klachtenrapportage was een van mijn taken alsmede het bijhouden van de doelenadministratie in CRM-Siebel.

• Coördinator Cliëntenservice (Back office LAC-LBS) (01-2005 t/m 06-2008)
• Rabobank Apeldoorn en Omgeving
Als coördinator was ik verantwoordelijk voor het coördineren van de werkzaamheden binnen het team LAC - Betalen en Sparen. Ik verrichte diverse administratieve werkzaamheden en was verantwoordelijk voor het uitvoeren van controles voor het segment Cliënten Advies. Tevens was ik Lid van de werkgroep Proces Aandachts Gebieden en Siebel Gebruikers Overleg. Als VOCA coördinator voor Rabobank Apeldoorn was ik bij Rabobank Nederland lid van de werkgroep Verkoop Ondersteuning Cliënten Advies. In 2005/2006 lag het zwaartepunt op de financiële administratie (bankadministratie): o.a. bijhouden crediteurenadministratie, bijhouden tussenrekeningen, sub administraties, aanleveren stukken en samenstellen maandresultaat en opstellen aangifte omzetbelasting.

• 1e medewerker Cliëntenadministratie (01-1988 t/m 12-2004)
• Rabobank Apeldoorn
Als operationeel leidinggevende gaf ik leiding aan een groep van 14 medewerkers. Ik was verantwoordelijk voor het regelen van de dagelijkse administratieve werkzaamheden t.b.v. juiste, volledige en tijdige vastlegging. Van 2002 t/m 2008 was ik VOCA coördinator voor Rabobank Apeldoorn en was ik bij Rabobank Nederland lid van de werkgroep Verkoop Ondersteuning Cliënten Advies. In deze periode gaf ik gebruikerstrainingen aan nieuwe medewerkers voor verschillende toepassingen.

• Medewerker Interne Controle (02-1982 t/m 12-1987)
• Rabobank Apeldoorn
Naast het uitvoeren van diverse controles op bijkantoren (kas-, nachtkluis- en safeloketcontrole etc.) hield ik mij bezig met dossier controles van verstrekte hypothecaire leningen en consumptieve financieringen. Daarnaast voerde ik o.a. voor de spaarbank- en rekeningcourant administratie diverse controles uit waarbij gecontroleerd werd of er gehandeld was conform de geldende processen en wet- en regelgeving.

• Medewerker Financiële Creditgelden (09-1976 t/m 01-1982)
• Rabobank Apeldoorn
Ik ben bij de Rabobank begonnen als medewerker van de afdeling FC. Ik was toen verantwoordelijk voor een juiste, tijdige en volledige vastlegging van de administratieve werkzaamheden m.b.t. termijnplanbrieven en spaardepotbewijzen (voorraadadministratie, rentereservering en verzilvering), berekening boeterente bij spaarproducten en het opheffen van betaal- en spaarproducten.

Lees meer

Opleiding

Diploma's:
06-2010|12-2010 MBO-4 Bedrijfsadministrateur - Diploma - ROC A12
01-1988|07-1988 Basisopleiding en Binnenland - Diploma - NIBE
01-1982|02-1985 PDB - Diploma - St. Nederlandse Associatie voor Praktijkexamens
01-1982|07-1984 PDB - Diploma - St. Vereniging van Leraren voor Praktijkexamens
08-1975|06-1976 MAVO 4 - Diploma - Prof. Kohnstammschool
08-1974|06-1975 MAVO 3 - Diploma - Prof. Kohnstammschool
08-1971|06-1974 LEAO 3 - Diploma – De Immenhorst

Cursussen ↔ Workshops:
2008 t/m 2012 Diverse E-Learnings: CRM Siebel, Siebel Telefonie, MVO Basis, Security Awareness, Klantintegriteit NP, Fred en Signaalcoördinator – Rabobank Opleidingen
04-2008 Workshop Procesondersteuner - Certificaat – Rabobank Opleidingen
09-2005 Basisopleiding Financiële Administratie – Bewijs van deelname – Rabobank Opleidingen
05-1994 Leergang Operationeel Leidinggeven - Certificaat - Rabobank Opleidingen

Opleiding

Diploma's:
06-2010|12-2010 MBO-4 Bedrijfsadministrateur - Diploma - ROC A12
01-1988|07-1988 Basisopleiding en Binnenland - Diploma - NIBE
01-1982|02-1985 PDB - Diploma - St. Nederlandse Associatie voor Praktijkexamens
01-1982|07-1984 PDB - Diploma - St. Vereniging van Leraren voor Praktijkexamens
08-1975|06-1976 MAVO 4 - Diploma - Prof. Kohnstammschool
08-1974|06-1975 MAVO 3 - Diploma - Prof. Kohnstammschool
08-1971|06-1974 LEAO 3 - Diploma – De Immenhorst

Cursussen ↔ Workshops:
2008 t/m 2012 Diverse E-Learnings: CRM Siebel, Siebel Telefonie, MVO Basis, Security Awareness, Klantintegriteit NP, Fred en Signaalcoördinator – Rabobank Opleidingen
04-2008 Workshop Procesondersteuner - Certificaat – Rabobank Opleidingen
09-2005 Basisopleiding Financiële Administratie – Bewijs van deelname – Rabobank Opleidingen
05-1994 Leergang Operationeel Leidinggeven - Certificaat - Rabobank Opleidingen

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Goed), Duits (Matig), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed), Duits (Matig), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Reizen, fotografie, lezen en het lopen van lange afstandspaden.

Hobby's & interesses

Reizen, fotografie, lezen en het lopen van lange afstandspaden.

Eigenschappen

Betrokken, nauwkeurig, verantwoordelijk, samenwerken, organisatorisch en gericht op kwaliteit en verbetering.

Eigenschappen

Betrokken, nauwkeurig, verantwoordelijk, samenwerken, organisatorisch en gericht op kwaliteit en verbetering.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Finance
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Programmeur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden