• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

05-2013 / heden Brokking Advocatuur & Mediation
Te Valkenswaard
Functie: Juridisch secretaresse

Werkzaamheden: mail- en telefoonafhandeling, uitwerken en verzendklaar maken van processtukken, zelfstandig opstellen van correspondentie, agendabeheer, aanspreekpunt voor cliënten, dossier- en archiefbeheer, termijnbewaking, uitwerken van dictaten, aanmaak van dossiers in automatiseringsprogramma, afwikkelen gefinancierde rechtsbijstandsaanvragen, bijhouden van de rol


03-2012 / 03-2013 Maandag®
Te Eindhoven
Functie: Officemanager

Werkzaamheden: signaleren van knelpunten binnen de vestiging en het aandragen van verbeterpunten richting de vestigingsmanager en 1e recruiter, notuleren bij het vestigingsoverleg, verwerken van nieuwe opdrachten en wijzigingen inzake opdrachten in het bemiddelingssysteem (CRM), maken en bijhouden van diverse overzichten voor de vestigingsmanager en 1e recruiter (waaronder financiële overzichten), afhandelen van het inkomende telefoonverkeer, verstrekken van algemene informatie aan sollicitanten en talenten omtrent de organisatie en vacatures, behandelen van inkomende en uitgaande post, behandelen van inkomende sollicitaties, inschrijven van kandidaten, agendabeheer, ontvangen van kandidaten, opmaken van de maandelijkse kasstaat, uitwerken van CV’s in de Maandag® lay out, verantwoordelijk voor communicatie omtrent diverse pandzaken (schoonmaak, beveiliging, etc.), aanspreekpunt voor het hoofdkantoor, verzorgen van mailingen, bestellen van kantoorartikelen/boodschappen, organiseren van activiteiten en events


10-2011 / 03-2012 Vitae
Te Eindhoven
Functie: Interim Professional Management & Office Support

Opdracht: Secretaresse / receptioniste bij Hertoghs Advocaten te Breda.
Periode: 29 november 2011 – 29 februari 2012






08-2009 / 10-2011 Joanknecht & Van Zelst
Te Eindhoven
Functie: Secretaresse P&O

Werkzaamheden: leveren van ondersteuning op het gebied van instroom, doorstroom en uitstroom van personeel, ondersteunen bij wervings- en selectieprocedures, zorgen voor de werving van stagiaires en medewerkers, aanmaken van arbeidscontracten, registreren van relevante zaken zoals contracten, opleidingen, deelname aan bepaalde regelingen e.d., activiteiten organiseren, introductieprogramma organiseren voor nieuwe medewerkers, signaleren van bepaalde afloopdata (bijvoorbeeld arbeidscontracten), doorgeven van informatie aan internen en instanties (arbodienst, UWV e.d.), verzorgen van betrouwbare registraties en rapportages op personeelsgebied, bijhouden van personeelsadministratie zaken, personeelsdossiers, verwerken van mutaties, beheren van het geautomatiseerde personeelsinformatiesysteem, initiëren van mogelijke verbeteringen, verzorgen van standaardrapportages, ontvangen en selecteren van post, verzorgen van uitgaande correspondentie, opvangen en beantwoorden van telefoontjes, voorbereiden van interne overlegvormen, signaleren van jubilea en andere gelegenheden en uitvoeren van regelwerkzaamheden hiertoe, organisatie- en regeltaken en administratieve afwerking bij het verzorgen van in- en externe opleidingen, wagenparkbeheer


12-2008 / 08-2009 YER (Young Executive Recruitment)
Te Eindhoven
Functie: Secretaresse

Werkzaamheden: ondersteunen van consultants, administratieve functie richting klanten en kandidaten, telefoon afhandeling, invoeren van correspondentie, verzorgen van in en uitgaande post, ontvangen van bezoekers, bewaken van sollicitatieprocedures, up-to-date houden van gegevens, afspraken plannen, agendabeheer

Werkervaring

05-2013 / heden Brokking Advocatuur & Mediation
Te Valkenswaard
Functie: Juridisch secretaresse

Werkzaamheden: mail- en telefoonafhandeling, uitwerken en verzendklaar maken van processtukken, zelfstandig opstellen van correspondentie, agendabeheer, aanspreekpunt voor cliënten, dossier- en archiefbeheer, termijnbewaking, uitwerken van dictaten, aanmaak van dossiers in automatiseringsprogramma, afwikkelen gefinancierde rechtsbijstandsaanvragen, bijhouden van de rol


03-2012 / 03-2013 Maandag®
Te Eindhoven
Functie: Officemanager

Werkzaamheden: signaleren van knelpunten binnen de vestiging en het aandragen van verbeterpunten richting de vestigingsmanager en 1e recruiter, notuleren bij het vestigingsoverleg, verwerken van nieuwe opdrachten en wijzigingen inzake opdrachten in het bemiddelingssysteem (CRM), maken en bijhouden van diverse overzichten voor de vestigingsmanager en 1e recruiter (waaronder financiële overzichten), afhandelen van het inkomende telefoonverkeer, verstrekken van algemene informatie aan sollicitanten en talenten omtrent de organisatie en vacatures, behandelen van inkomende en uitgaande post, behandelen van inkomende sollicitaties, inschrijven van kandidaten, agendabeheer, ontvangen van kandidaten, opmaken van de maandelijkse kasstaat, uitwerken van CV’s in de Maandag® lay out, verantwoordelijk voor communicatie omtrent diverse pandzaken (schoonmaak, beveiliging, etc.), aanspreekpunt voor het hoofdkantoor, verzorgen van mailingen, bestellen van kantoorartikelen/boodschappen, organiseren van activiteiten en events


10-2011 / 03-2012 Vitae
Te Eindhoven
Functie: Interim Professional Management & Office Support

Opdracht: Secretaresse / receptioniste bij Hertoghs Advocaten te Breda.
Periode: 29 november 2011 – 29 februari 2012






08-2009 / 10-2011 Joanknecht & Van Zelst
Te Eindhoven
Functie: Secretaresse P&O

Werkzaamheden: leveren van ondersteuning op het gebied van instroom, doorstroom en uitstroom van personeel, ondersteunen bij wervings- en selectieprocedures, zorgen voor de werving van stagiaires en medewerkers, aanmaken van arbeidscontracten, registreren van relevante zaken zoals contracten, opleidingen, deelname aan bepaalde regelingen e.d., activiteiten organiseren, introductieprogramma organiseren voor nieuwe medewerkers, signaleren van bepaalde afloopdata (bijvoorbeeld arbeidscontracten), doorgeven van informatie aan internen en instanties (arbodienst, UWV e.d.), verzorgen van betrouwbare registraties en rapportages op personeelsgebied, bijhouden van personeelsadministratie zaken, personeelsdossiers, verwerken van mutaties, beheren van het geautomatiseerde personeelsinformatiesysteem, initiëren van mogelijke verbeteringen, verzorgen van standaardrapportages, ontvangen en selecteren van post, verzorgen van uitgaande correspondentie, opvangen en beantwoorden van telefoontjes, voorbereiden van interne overlegvormen, signaleren van jubilea en andere gelegenheden en uitvoeren van regelwerkzaamheden hiertoe, organisatie- en regeltaken en administratieve afwerking bij het verzorgen van in- en externe opleidingen, wagenparkbeheer


12-2008 / 08-2009 YER (Young Executive Recruitment)
Te Eindhoven
Functie: Secretaresse

Werkzaamheden: ondersteunen van consultants, administratieve functie richting klanten en kandidaten, telefoon afhandeling, invoeren van correspondentie, verzorgen van in en uitgaande post, ontvangen van bezoekers, bewaken van sollicitatieprocedures, up-to-date houden van gegevens, afspraken plannen, agendabeheer

Lees meer

Opleiding

2014-heden Schoevers
Te Eindhoven
Studierichting: Specialisatie Juridisch Secretaresse
Gevolgde vakken: recht en juridische terminologie, juridische correspondentie, organisatie en ethiek

2005-2008 ROC
Te Eindhoven
Studierichting: directiesecretaresse / managementassistente
Diploma behaald
Gevolgde vakken: Nederlands, Engels, Spaans, secretariaatspraktijk, simulatie, bedrijfsoriëntatie, pers en Public Relations, maatschappelijk en culturele vorming, commerciële economie, economische administratieve beroepsvorming, planning en organisatie, ethiek

2004-2005 ROC Uiterlijke Verzorging
Te Eindhoven
Studierichting: schoonheidsspecialiste

2000-2004 Middelbare school ’t Strabrecht College
Te Geldrop
Studierichting: VMBO theoretische leerweg (commerciële economie)
Diploma behaald
Gevolgde Vakken: Nederlands, Engels, Duits, aardrijkskunde, economie, wiskunde

Opleiding

2014-heden Schoevers
Te Eindhoven
Studierichting: Specialisatie Juridisch Secretaresse
Gevolgde vakken: recht en juridische terminologie, juridische correspondentie, organisatie en ethiek

2005-2008 ROC
Te Eindhoven
Studierichting: directiesecretaresse / managementassistente
Diploma behaald
Gevolgde vakken: Nederlands, Engels, Spaans, secretariaatspraktijk, simulatie, bedrijfsoriëntatie, pers en Public Relations, maatschappelijk en culturele vorming, commerciële economie, economische administratieve beroepsvorming, planning en organisatie, ethiek

2004-2005 ROC Uiterlijke Verzorging
Te Eindhoven
Studierichting: schoonheidsspecialiste

2000-2004 Middelbare school ’t Strabrecht College
Te Geldrop
Studierichting: VMBO theoretische leerweg (commerciële economie)
Diploma behaald
Gevolgde Vakken: Nederlands, Engels, Duits, aardrijkskunde, economie, wiskunde

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Tennis

Hobby's & interesses

Tennis

Eigenschappen

Ondernemend
Groot verantwoordelijkheidsgevoel
Spontaan
Enthousiast
Ambitieus
Snel schakelen

Eigenschappen

Ondernemend
Groot verantwoordelijkheidsgevoel
Spontaan
Enthousiast
Ambitieus
Snel schakelen

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Jurdisch
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Inge van der Maat te bekijken