• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Maart 2001 – heden: financiële administratie van het bedrijf dat ik samen met mijn man heb (bedrukken en kopiëren van CD’s en DVD’s).
Dit omvat o.a. het invoeren van financiële boekingen in Exact, het beantwoorden van de telefoon, te woord staan van klanten, het opstarten van opdrachten en verpakkingswerkzaamheden.

Juli 2012- heden: verzuimmedewerker bij de locatie Scholingsboulevard (vanaf volgend schooljaar: Stedelijk Vakcollege). Dit omvat o.a. het te woord staan van leerlingen, invoeren, verwerken en interpreteren van absentiegegevens, versturen van brieven hierover, leerlingen melden bij de afdeling Leerplicht van de gemeente, contact met Leerplicht over het melden van leerlingen, het samenstellen van diverse overzichten, contact met teamleiders en mentoren.

November 2011 – Juli 2012: administratieve ondersteuning van de decaan van de locatie Zuid van Het Stedelijk Lyceum.

Maart 1986 – oktober 2011: leerlingenadministratie Het Stedelijk Lyceum, locatie Zuid (20 uur per week).
Dit omvat o.a. het invoeren en beheren van gegevens in het geautomatiseerde schooladministratiepakket Magister (waaronder de examenadministratie), het genereren van diverse overzichten uit dit pakket, het typen en uitwerken van conceptteksten (indien nodig de layout en het taalgebruik aanpassen), het mondeling, telefonisch en per e-mail verstrekken van informatie aan leerlingen, ouders, collega’s en diverse instanties, het innen van bijdragen van leerlingen, het maken van de wekelijkse nieuwsbrief met Typo3. Ik maakte daarvoor onder andere gebruik van Word en Excel.
Incidenteel notuleerde ik een vergadering en werkte de notulen daarvan uit.
Mijn collega’s en ik zijn bezig geweest de belangrijkste werkzaamheden vast te leggen in procedures volgens de PDCA-cyclus, om te komen tot een doelmatiger dienstverlening. Mede met het oog daarop is begin 2011 een frontoffice ingesteld.

Ik ben eind jaren tachtig betrokken geweest bij het testen en uitbouwen van een nieuw leerlingenadministratie-systeem (Scholis, ontstaan in samenwerking met de UT). Na de fusie tot Het Stedelijk Lyceum heb ik medewerkers van de andere locaties geïnstrueerd in het gebruik van dit pakket. Ik heb ook een handleiding voor intern gebruik geschreven over Scholis. Daarna heb ik op regelmatige basis nieuwsbrieven over het systeem uitgebracht met verdere instructies en tips. Toen dit systeem aan vervanging toe was, ben ik betrokken geweest bij het selecteren en het uittesten van potentiële opvolgers.

Ik ben ook ongeveer twee jaar webmaster geweest van de website van de locatie Zuid.
Ik ben tevens van 2001 tot 2012 lid geweest van de medezeggenschapsraad van de locatie Zuid.

Daarnaast tussen maart 1986 en eind 1991: via uitzendbureaus diverse andere parttime administratieve functies bij verschillende bedrijven, zoals Polaroid, Texoprint en Kayser Fashion, variërend van twee weken tot ruim een jaar.

Werkervaring

Maart 2001 – heden: financiële administratie van het bedrijf dat ik samen met mijn man heb (bedrukken en kopiëren van CD’s en DVD’s).
Dit omvat o.a. het invoeren van financiële boekingen in Exact, het beantwoorden van de telefoon, te woord staan van klanten, het opstarten van opdrachten en verpakkingswerkzaamheden.

Juli 2012- heden: verzuimmedewerker bij de locatie Scholingsboulevard (vanaf volgend schooljaar: Stedelijk Vakcollege). Dit omvat o.a. het te woord staan van leerlingen, invoeren, verwerken en interpreteren van absentiegegevens, versturen van brieven hierover, leerlingen melden bij de afdeling Leerplicht van de gemeente, contact met Leerplicht over het melden van leerlingen, het samenstellen van diverse overzichten, contact met teamleiders en mentoren.

November 2011 – Juli 2012: administratieve ondersteuning van de decaan van de locatie Zuid van Het Stedelijk Lyceum.

Maart 1986 – oktober 2011: leerlingenadministratie Het Stedelijk Lyceum, locatie Zuid (20 uur per week).
Dit omvat o.a. het invoeren en beheren van gegevens in het geautomatiseerde schooladministratiepakket Magister (waaronder de examenadministratie), het genereren van diverse overzichten uit dit pakket, het typen en uitwerken van conceptteksten (indien nodig de layout en het taalgebruik aanpassen), het mondeling, telefonisch en per e-mail verstrekken van informatie aan leerlingen, ouders, collega’s en diverse instanties, het innen van bijdragen van leerlingen, het maken van de wekelijkse nieuwsbrief met Typo3. Ik maakte daarvoor onder andere gebruik van Word en Excel.
Incidenteel notuleerde ik een vergadering en werkte de notulen daarvan uit.
Mijn collega’s en ik zijn bezig geweest de belangrijkste werkzaamheden vast te leggen in procedures volgens de PDCA-cyclus, om te komen tot een doelmatiger dienstverlening. Mede met het oog daarop is begin 2011 een frontoffice ingesteld.

Ik ben eind jaren tachtig betrokken geweest bij het testen en uitbouwen van een nieuw leerlingenadministratie-systeem (Scholis, ontstaan in samenwerking met de UT). Na de fusie tot Het Stedelijk Lyceum heb ik medewerkers van de andere locaties geïnstrueerd in het gebruik van dit pakket. Ik heb ook een handleiding voor intern gebruik geschreven over Scholis. Daarna heb ik op regelmatige basis nieuwsbrieven over het systeem uitgebracht met verdere instructies en tips. Toen dit systeem aan vervanging toe was, ben ik betrokken geweest bij het selecteren en het uittesten van potentiële opvolgers.

Ik ben ook ongeveer twee jaar webmaster geweest van de website van de locatie Zuid.
Ik ben tevens van 2001 tot 2012 lid geweest van de medezeggenschapsraad van de locatie Zuid.

Daarnaast tussen maart 1986 en eind 1991: via uitzendbureaus diverse andere parttime administratieve functies bij verschillende bedrijven, zoals Polaroid, Texoprint en Kayser Fashion, variërend van twee weken tot ruim een jaar.

Lees meer

Opleiding

• Diploma BHV (2014)
• Cambridge ESOL Certificate in Advanced English Level C1 2009 (ERK niveau C2) (Utrecht)
• EHBO module AED-bediener 2007
• Diploma EHBO 1991 (incl. reanimatie)
• Diverse cursussen tekstverwerking (o.a. Word) en Excel
• Certificaat MEAO informatica (2–jarige avond-opleiding) 1989
• Diploma HEAO-Economisch Linguïstisch 1986 (heet nu: International Business and Languages)
• Diploma Typist 1983
• Diploma VWO 1982
Allen behaald in Enschede, tenzij anders vermeld.

Opleiding

• Diploma BHV (2014)
• Cambridge ESOL Certificate in Advanced English Level C1 2009 (ERK niveau C2) (Utrecht)
• EHBO module AED-bediener 2007
• Diploma EHBO 1991 (incl. reanimatie)
• Diverse cursussen tekstverwerking (o.a. Word) en Excel
• Certificaat MEAO informatica (2–jarige avond-opleiding) 1989
• Diploma HEAO-Economisch Linguïstisch 1986 (heet nu: International Business and Languages)
• Diploma Typist 1983
• Diploma VWO 1982
Allen behaald in Enschede, tenzij anders vermeld.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Goed), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Goed), Spaans (Matig)

Hobby's & interesses

motorrijden (als passagier), verre reizen maken, lezen, legpuzzels maken

Hobby's & interesses

motorrijden (als passagier), verre reizen maken, lezen, legpuzzels maken

Eigenschappen

flexibel, humoristisch, nauwkeurig.

Eigenschappen

flexibel, humoristisch, nauwkeurig.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 8-16 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten