• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2015: 1,5 jaar ervaring uit praktijk binnen het gebied Welzijn.
Praktijkonderzoek behoefte project Samen in Beeld bij bestaande organisaties en gemeente.
Projectplan professionele uitwerking
Gesprekken met potentiële organisaties voor medewerking tot realisatie project Samen in Beeld.

januari 2014 -nu: Werkzoekende. Part-time 28-36 uur per week. Continue sollicitatie activiteiten.
Onderzoek naar sociaal ondernemerschap.
Cursus: ondernemerschap
Creatie op papier: sociaal maatschappelijk project Samen in Beeld. Veel marktonderzoek, gesprekken met diverse partijen en begeleiding vanuit coaches.

september 2012 - december 2013
werkgever : ATEA-groep
functie : Automatiseringsmedewerker.
taken : Bemannen servicedesk, deelnemen in automatiseringsprojecten,
ondersteuning hoofd I&A, opstellen gebruikershandleidingen en
workarounds.

februari 2012 - augustus 2012
werkgever : Acousoft Informatisering BV (Etten-Leur.)
functie : 1ste lijn Support / Management Assistente.
taken : Telefonische support, software installaties, handleidingen opstellen, testen,
management ondersteuning.

november 2011 – februari 2012
werkgever : ATEA-groep (NeoVita BV.)
functie : Assistent applicatiebeheerder, afdeling Automatisering.
taken : Topdeskproject: wijzigingsbeheer helpen inrichten en testen. In en uitgifte
telefonie, telefonisch en werkplek support.

augustus 2011 – november 2011
werkgever : Neovita BV / Werk Wij.
functie : Assistent jongerencoach.
taken : Begeleiden van werkeloze jongeren.

juli 2011 - augustus 2011
werkgever : MKB SEM (Search Engine Marketing bureau.)
functie : Binnendienst commercieel medewerker.
taken : Telefonisch benaderen van midden- en kleinbedrijf, agendabeheer
accountmanagers en maken van afspraken.

november 2009 - juli 2011
student / : Solliciteren en diverse schriftelijke studies gedaan.
werkzoekende (Coaching, klinische psychologie, kennismaking met PHP.)


Curriculum Vitae (2-3)

12 mei 2009 - 12 november 2009
werkgever : Softwarebedrijf Curavista BV.
functie : Project manager binnendienst.
taken : Deelname in de projectbesprekingen, aanleveren van rapportages,
signaleren van probleempunten , communicatie met het management,
informatievoorziening richting informatiebronnen, digitaal
verwerken van binnengekomen researchmateriaal en telefonisch klanten
contact.

oktober 2007 - 28 februari 2009
Ondernemer : 5 november 2007 stap gezet richting zelfstandig ondernemerschap in de
detailhandel binnen de cadeau- en decoratiebranche.

april 2002 – 1 oktober 2007
werkgever : Amphia Ziekenhuis
functie : Dubbelfunctie als projectmedewerker en ZIS beheerder
taken : ICT projectbegeleiding (van de projectplanning tot uitvoering) op basis van
PRINCE II. Het opstellen van documentatie voor het documentbeheer-systeem. Documentatiebeheerder DKS-e binnen I en A.
Bevoegdheden beheer aangaande het Ziekenhuis informatie Systeem (ZIS).
functie : Senior helpdeskmedewerker (april 2002-april 2003)
taken : 1ste en 2de lijn storingen registreren, oplossen en/of escaleren.


1997 – 2001
werkgever : Opleidingscentrum Innovam (Nieuwegein)
functie : Coördinator en vormgever van de servicedesk / functioneel
applicatiebeheerder van CIS (helpdeskregistratiesysteem) /
projectmedewerker.
taken : Het opzetten van de helpdesk en coördineren van storingen,
magazijnbeheer, inkoop materiaal, communicatie met leveranciers en
signalering richting management.

1992 – 2001 : Diverse werkgevers in de functie van automatiseringsmedewerker.


Nevenactiviteiten:

december 2013 - heden
werkgever : Community Coach Breda (ROC West-Brabant)
functie : vrijwilliger, als jongerencoach
taken : begeleiden, steunen, adviseren van studenten.

oktober 2013 – september 2014
werkgever : Buzinezzclub Rotterdam
functie : vrijwilliger, als jongerencoach
taken : begeleiden, steunen, adviseren van je coachee (pupil) richting werk, scholing
en/of stage- leerwerkplekken.

Werkervaring

2015: 1,5 jaar ervaring uit praktijk binnen het gebied Welzijn.
Praktijkonderzoek behoefte project Samen in Beeld bij bestaande organisaties en gemeente.
Projectplan professionele uitwerking
Gesprekken met potentiële organisaties voor medewerking tot realisatie project Samen in Beeld.

januari 2014 -nu: Werkzoekende. Part-time 28-36 uur per week. Continue sollicitatie activiteiten.
Onderzoek naar sociaal ondernemerschap.
Cursus: ondernemerschap
Creatie op papier: sociaal maatschappelijk project Samen in Beeld. Veel marktonderzoek, gesprekken met diverse partijen en begeleiding vanuit coaches.

september 2012 - december 2013
werkgever : ATEA-groep
functie : Automatiseringsmedewerker.
taken : Bemannen servicedesk, deelnemen in automatiseringsprojecten,
ondersteuning hoofd I&A, opstellen gebruikershandleidingen en
workarounds.

februari 2012 - augustus 2012
werkgever : Acousoft Informatisering BV (Etten-Leur.)
functie : 1ste lijn Support / Management Assistente.
taken : Telefonische support, software installaties, handleidingen opstellen, testen,
management ondersteuning.

november 2011 – februari 2012
werkgever : ATEA-groep (NeoVita BV.)
functie : Assistent applicatiebeheerder, afdeling Automatisering.
taken : Topdeskproject: wijzigingsbeheer helpen inrichten en testen. In en uitgifte
telefonie, telefonisch en werkplek support.

augustus 2011 – november 2011
werkgever : Neovita BV / Werk Wij.
functie : Assistent jongerencoach.
taken : Begeleiden van werkeloze jongeren.

juli 2011 - augustus 2011
werkgever : MKB SEM (Search Engine Marketing bureau.)
functie : Binnendienst commercieel medewerker.
taken : Telefonisch benaderen van midden- en kleinbedrijf, agendabeheer
accountmanagers en maken van afspraken.

november 2009 - juli 2011
student / : Solliciteren en diverse schriftelijke studies gedaan.
werkzoekende (Coaching, klinische psychologie, kennismaking met PHP.)


Curriculum Vitae (2-3)

12 mei 2009 - 12 november 2009
werkgever : Softwarebedrijf Curavista BV.
functie : Project manager binnendienst.
taken : Deelname in de projectbesprekingen, aanleveren van rapportages,
signaleren van probleempunten , communicatie met het management,
informatievoorziening richting informatiebronnen, digitaal
verwerken van binnengekomen researchmateriaal en telefonisch klanten
contact.

oktober 2007 - 28 februari 2009
Ondernemer : 5 november 2007 stap gezet richting zelfstandig ondernemerschap in de
detailhandel binnen de cadeau- en decoratiebranche.

april 2002 – 1 oktober 2007
werkgever : Amphia Ziekenhuis
functie : Dubbelfunctie als projectmedewerker en ZIS beheerder
taken : ICT projectbegeleiding (van de projectplanning tot uitvoering) op basis van
PRINCE II. Het opstellen van documentatie voor het documentbeheer-systeem. Documentatiebeheerder DKS-e binnen I en A.
Bevoegdheden beheer aangaande het Ziekenhuis informatie Systeem (ZIS).
functie : Senior helpdeskmedewerker (april 2002-april 2003)
taken : 1ste en 2de lijn storingen registreren, oplossen en/of escaleren.


1997 – 2001
werkgever : Opleidingscentrum Innovam (Nieuwegein)
functie : Coördinator en vormgever van de servicedesk / functioneel
applicatiebeheerder van CIS (helpdeskregistratiesysteem) /
projectmedewerker.
taken : Het opzetten van de helpdesk en coördineren van storingen,
magazijnbeheer, inkoop materiaal, communicatie met leveranciers en
signalering richting management.

1992 – 2001 : Diverse werkgevers in de functie van automatiseringsmedewerker.


Nevenactiviteiten:

december 2013 - heden
werkgever : Community Coach Breda (ROC West-Brabant)
functie : vrijwilliger, als jongerencoach
taken : begeleiden, steunen, adviseren van studenten.

oktober 2013 – september 2014
werkgever : Buzinezzclub Rotterdam
functie : vrijwilliger, als jongerencoach
taken : begeleiden, steunen, adviseren van je coachee (pupil) richting werk, scholing
en/of stage- leerwerkplekken.

Lees meer

Opleiding

2010 - 2012 : Workshops en cursussen gedaan om mijn coaching skills verder te
ontwikkelen en deze toe te kunnen passen in de praktijk. Te denken valt
aan o.a. een workshop NLP en Coaching en de studie Coaching en Klinische
Psychologie.

1995 –1996 : Ondernemings Assistente in de Automatisering bij NOVI (Het Nederlands
Opleidingsinstituut voor Informatica.) Diploma. Een studie gericht op ICT
(o.a. netwerken, SQL, VB en troubleshooten) en praktijk (o.a. logistiek, boekhouden, bedrijfseconomie en project management.)

1990 – 1992 : Commercieel Management Assistente. HBO diploma.

1986 – 1990 : MEAO, CE commerciële economie. Diploma.

1982 – 1986 : MAVO, D-niveau. Diploma.


Basis AMBI : module HG1 en HG2 certificaat behaald. Module HG3 geen certificaat.
AMBI HX : - HX 1- de plaats van ICT-beheer in organisaties, componenten van ICT en
de diverse beheertaken en -processen.
- HX 2 - organisatie principes Looijen en ITIL beheerprocessen.
- HX 3- Management van exploitatie (de inrichting van de ICT-organisatie
op basis van ITIL.)

Diverse ICT : - SPSS/PC+ en Tabelleren met SPSS
Cursussen - PRINCE II Project management (interne bedrijfscursus)
- ITIL (interne bedrijfscursus en praktijk)
- PC onderhoud en troubleshooting (= nu Certificaat A++)
- Helpdeskvaardigheden, Klantgericht Communiceren
- MS Office en Windows XP troubleshooten, Netwerk Essential
- Funtioneel applicatiebeheer: CIS Cliëntèle Informatie Systeem
- Databases: Visual Basic, SQL
- Webdesign met HTML en JAVA

Overige : Rijbewijs B, Sociale Hygiëne, Timemanagement.

Opleiding

2010 - 2012 : Workshops en cursussen gedaan om mijn coaching skills verder te
ontwikkelen en deze toe te kunnen passen in de praktijk. Te denken valt
aan o.a. een workshop NLP en Coaching en de studie Coaching en Klinische
Psychologie.

1995 –1996 : Ondernemings Assistente in de Automatisering bij NOVI (Het Nederlands
Opleidingsinstituut voor Informatica.) Diploma. Een studie gericht op ICT
(o.a. netwerken, SQL, VB en troubleshooten) en praktijk (o.a. logistiek, boekhouden, bedrijfseconomie en project management.)

1990 – 1992 : Commercieel Management Assistente. HBO diploma.

1986 – 1990 : MEAO, CE commerciële economie. Diploma.

1982 – 1986 : MAVO, D-niveau. Diploma.


Basis AMBI : module HG1 en HG2 certificaat behaald. Module HG3 geen certificaat.
AMBI HX : - HX 1- de plaats van ICT-beheer in organisaties, componenten van ICT en
de diverse beheertaken en -processen.
- HX 2 - organisatie principes Looijen en ITIL beheerprocessen.
- HX 3- Management van exploitatie (de inrichting van de ICT-organisatie
op basis van ITIL.)

Diverse ICT : - SPSS/PC+ en Tabelleren met SPSS
Cursussen - PRINCE II Project management (interne bedrijfscursus)
- ITIL (interne bedrijfscursus en praktijk)
- PC onderhoud en troubleshooting (= nu Certificaat A++)
- Helpdeskvaardigheden, Klantgericht Communiceren
- MS Office en Windows XP troubleshooten, Netwerk Essential
- Funtioneel applicatiebeheer: CIS Cliëntèle Informatie Systeem
- Databases: Visual Basic, SQL
- Webdesign met HTML en JAVA

Overige : Rijbewijs B, Sociale Hygiëne, Timemanagement.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

muziek, puzzelen, film, concerten, persoonlijke ontwikkeling.

Hobby's & interesses

muziek, puzzelen, film, concerten, persoonlijke ontwikkeling.

Eigenschappen

Ondernemend, besluitvaardig, oplossingsgericht, resultaatgericht, leidinggevende en coachende kwaliteiten, betrouwbaar, integer, open minded en positief ingesteld.

Eigenschappen

Ondernemend, besluitvaardig, oplossingsgericht, resultaatgericht, leidinggevende en coachende kwaliteiten, betrouwbaar, integer, open minded en positief ingesteld.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Programmeur
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Algemeen medewerker
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten