• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Financieel Professional met ruim zeventien jaar ervaring is op zoek naar een nieuwe uitdaging.

Persoonlijk

Financieel Professional met ruim zeventien jaar ervaring is op zoek naar een nieuwe uitdaging.

Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Mijn specialisme

Ik ben een financieel administratief medewerker met ruim 17 jaar ervaring, die gemotiveerd is om op een praktische, betrokken, besluitvaardige en daadkrachtige manier de organisatiedoelen te bereiken.
Sterk in een ondersteunende rol en in het overzien van organisatieprocessen en bij het schakelen tussen diverse werkzaamheden.
Ik ben gewend om zowel zelfstandig als in een team werkzaamheden te verrichten.

Mijn specialisme

Ik ben een financieel administratief medewerker met ruim 17 jaar ervaring, die gemotiveerd is om op een praktische, betrokken, besluitvaardige en daadkrachtige manier de organisatiedoelen te bereiken.
Sterk in een ondersteunende rol en in het overzien van organisatieprocessen en bij het schakelen tussen diverse werkzaamheden.
Ik ben gewend om zowel zelfstandig als in een team werkzaamheden te verrichten.

Lees meer

Werkervaring

WERKERVARING
2017 -- 2018 Dudok Wonen Hilversum
Functie: financieel medewerker
Debiteuren en Crediteurenadministratie, grootboek, bankzaken huuradministratie

2015 -- 2017 Het uitvoeren van enkele projecten, zoals het vervaardigen van roosters voor een scholengemeenschap en de financiële administratie bij een kinderdagverblijf.

2007 – 2014 Stichting Osiragroep / Amstelring Amsterdam
Functie: financieel medewerker
Alle voorkomende werkzaamheden met betrekking tot grootboek, cash management,
debiteurenadministratie, crediteurenadministratie en vastgoedbetalingen.
Intermediair voor alle verzekeringsaangelegenheden tussen de instelling en de
verzekeringsmaatschappij. Intensieve samenwerking met de afdelingen salaris-
administratie en personeelsbeheer
.
2000 – 2007 Stichting Fontis / Osiragroep Amsterdam
Functie: financieel medewerker
. Alle voorkomende werkzaamheden zoals debiteuren en crediteurenadministratie,
grootboek, kas en bankzaken, bewonersadministratie, projectenadministratie,
Het controleren en muteren van gegevens in verband met het jaarrekeningtraject.

1999 – 2000 Merel Automobielbedrijven Amsterdam
Functie: financieel medewerker.
Alle voorkomende werkzaamheden op de financiële afdeling, zoals kas en bank
mutaties , grootboek, debiteurenadministratie. Indien nodig het assisteren van
het team afdeling verkoop met het op kenteken plaatsen van nieuwe auto’s,
BPM afdracht en het afsluiten van leasecontracten

1984 – 1999 Electronics Nederland Amsterdam
Functie: manager servicecentrum.
Contacten onderhouden met alle zakenrelaties en de verantwoording over
de service afdeling en een team collega’s

1978 – 1984 Electronics Nederland Amsterdam
Functie: service employee.

Alle voorkomende administratieve werkzaamheden op de service afdeling
en de afdeling onderdelen.

1978 Sociale Verzekeringsbank Amsterdam
Na een stage periode begonnen als controlerend ambtenaar, afdeling AOW,
later kinderbijslag.

Werkervaring

WERKERVARING
2017 -- 2018 Dudok Wonen Hilversum
Functie: financieel medewerker
Debiteuren en Crediteurenadministratie, grootboek, bankzaken huuradministratie

2015 -- 2017 Het uitvoeren van enkele projecten, zoals het vervaardigen van roosters voor een scholengemeenschap en de financiële administratie bij een kinderdagverblijf.

2007 – 2014 Stichting Osiragroep / Amstelring Amsterdam
Functie: financieel medewerker
Alle voorkomende werkzaamheden met betrekking tot grootboek, cash management,
debiteurenadministratie, crediteurenadministratie en vastgoedbetalingen.
Intermediair voor alle verzekeringsaangelegenheden tussen de instelling en de
verzekeringsmaatschappij. Intensieve samenwerking met de afdelingen salaris-
administratie en personeelsbeheer
.
2000 – 2007 Stichting Fontis / Osiragroep Amsterdam
Functie: financieel medewerker
. Alle voorkomende werkzaamheden zoals debiteuren en crediteurenadministratie,
grootboek, kas en bankzaken, bewonersadministratie, projectenadministratie,
Het controleren en muteren van gegevens in verband met het jaarrekeningtraject.

1999 – 2000 Merel Automobielbedrijven Amsterdam
Functie: financieel medewerker.
Alle voorkomende werkzaamheden op de financiële afdeling, zoals kas en bank
mutaties , grootboek, debiteurenadministratie. Indien nodig het assisteren van
het team afdeling verkoop met het op kenteken plaatsen van nieuwe auto’s,
BPM afdracht en het afsluiten van leasecontracten

1984 – 1999 Electronics Nederland Amsterdam
Functie: manager servicecentrum.
Contacten onderhouden met alle zakenrelaties en de verantwoording over
de service afdeling en een team collega’s

1978 – 1984 Electronics Nederland Amsterdam
Functie: service employee.

Alle voorkomende administratieve werkzaamheden op de service afdeling
en de afdeling onderdelen.

1978 Sociale Verzekeringsbank Amsterdam
Na een stage periode begonnen als controlerend ambtenaar, afdeling AOW,
later kinderbijslag.

Lees meer

Software kennis

  • AccountView
  • Facebook
  • Linkedin
  • MS Excel
  • MS Sharepoint

Software kennis


  • AccountView
  • Facebook
  • Linkedin
  • MS Excel
  • MS Sharepoint
  • MS Word
  • Office 365
  • Twitter
Lees meer

Opleiding


Jaar Opleiding School/instituut Plaats

2017 PDB (nieuwste versie)
Markus Verbeek Amsterdam
2015 Praktijkdiploma Financial Assistant
Markus Verbeek Amsterdam
2013 Excel voor gevorderden L.O.I. Leiden 1997 -- 1999 MBA Stichting Avondschool
Amsterdam
1994 – 1996 PDB Stichting Avondschool
Amsterdam
1991 Adm. Automatisering Dirksen Arnhem 1989 – 1990 Praktische Bedrijfskunde
IBW - Utrecht
1986 – 1987 Middenstand Calvijn College
Amsterdam
1976 – 1978 MEAO-BA Burg. van Telgen
Amsterdam

BEDRIJFSHULPVERLENING
- BHV diploma

AUTOMATISERINGSKENNIS
- Voldoende kennis Word en Excel
- View Point (ERP)
- PinkRoccade Bomas
- AccountView
- Factureringsapplicatie Procare
- Electronic Banking

Opleiding


Jaar Opleiding School/instituut Plaats

2017 PDB (nieuwste versie)
Markus Verbeek Amsterdam
2015 Praktijkdiploma Financial Assistant
Markus Verbeek Amsterdam
2013 Excel voor gevorderden L.O.I. Leiden 1997 -- 1999 MBA Stichting Avondschool
Amsterdam
1994 – 1996 PDB Stichting Avondschool
Amsterdam
1991 Adm. Automatisering Dirksen Arnhem 1989 – 1990 Praktische Bedrijfskunde
IBW - Utrecht
1986 – 1987 Middenstand Calvijn College
Amsterdam
1976 – 1978 MEAO-BA Burg. van Telgen
Amsterdam

BEDRIJFSHULPVERLENING
- BHV diploma

AUTOMATISERINGSKENNIS
- Voldoende kennis Word en Excel
- View Point (ERP)
- PinkRoccade Bomas
- AccountView
- Factureringsapplicatie Procare
- Electronic Banking

Lees meer

Kerncompetenties

  • Motiveren
  • Snel schakelen
  • Betrokkenheid
  • Samenwerken
  • Klantgerichtheid

Kerncompetenties


  • Motiveren
  • Snel schakelen
  • Betrokkenheid
  • Samenwerken
  • Klantgerichtheid
  • Overtuigingskracht
  • Toewijding
  • Vasthoudendheid
  • Stressbestendigheid
  • Aanpassingsvermogen
  • Luisteren
  • Initiatief nemen
  • Besluitvaardigheid
  • Ambitie
  • Toekomstvisie
  • Organisatiegericht aansturen
  • Omgang met details
  • Verandervermogen
Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, D - Autobus, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Fietsen en toertochten rijden. klussen, muziek. architectuur.
In clubverband rijden met historische trams, bussen en treinen.

Hobby's & interesses

Fietsen en toertochten rijden. klussen, muziek. architectuur.
In clubverband rijden met historische trams, bussen en treinen.

Eigenschappen

Een financieel administratief medewerker met ruim 17 jaar ervaring, die gemotiveerd is om op een praktische, betrokken, besluitvaardige en daadkrachtige manier de organisatiedoelen te bereiken.
Sterk in een ondersteunende rol en in het overzien van organisatieprocessen en bij het schakelen tussen diverse
werkzaamheden. Ik heb de ambitie om zowel zelfstandig als in een team werkzaamheden te verrichten.

Eigenschappen

Een financieel administratief medewerker met ruim 17 jaar ervaring, die gemotiveerd is om op een praktische, betrokken, besluitvaardige en daadkrachtige manier de organisatiedoelen te bereiken.
Sterk in een ondersteunende rol en in het overzien van organisatieprocessen en bij het schakelen tussen diverse
werkzaamheden. Ik heb de ambitie om zowel zelfstandig als in een team werkzaamheden te verrichten.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie, Vastgoed & Makelaardij
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie, Vastgoed & Makelaardij
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Frits Rusch te bekijken

Mijn documenten