• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Functie: Medewerker klantbeheer
Bedrijfsnaam: De Friesland Zorgverzekeraar
Periode: November 2014 - januari 2015
Werkzaamheden: Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden en het voeren van telefonisch klantcontact op de afdeling klantbeheer. Het invoeren van polissen van nieuwe klanten, mutaties doorvoeren van huidige klanten en het uitschrijven van klanten die overstappen.

Functie: Schoonmaker & medewerker vloerenonderhoud
Bedrijfsnaam: Asito B.V.
Periode: April 2011 – november 2014
Werkzaamheden: Dagelijkse schoonmaak werkzaamheden op zowel kantoren als basisscholen. Naast de reguliere werkzaamheden, in de schoolvakanties periodieke onderhoud aan linoleumvloeren van basisscholen.

Functie: Callcenter medewerker
Bedrijfsnaam: Cendris Customer Contact
Periode: Juli 2008 - juni 2010
Werkzaamheden: Het voeren van telefonische gesprekken met nieuwe klanten (koud) switchgevoelige klanten (lauw) en huidige klanten (warm) van een grote energieleverancier. De werkzaamheden bestond uit acquisitie van nieuwe klanten, winback van switchgevoelige klanten en behouden van vaste klanten.

Werkervaring

Functie: Medewerker klantbeheer
Bedrijfsnaam: De Friesland Zorgverzekeraar
Periode: November 2014 - januari 2015
Werkzaamheden: Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden en het voeren van telefonisch klantcontact op de afdeling klantbeheer. Het invoeren van polissen van nieuwe klanten, mutaties doorvoeren van huidige klanten en het uitschrijven van klanten die overstappen.

Functie: Schoonmaker & medewerker vloerenonderhoud
Bedrijfsnaam: Asito B.V.
Periode: April 2011 – november 2014
Werkzaamheden: Dagelijkse schoonmaak werkzaamheden op zowel kantoren als basisscholen. Naast de reguliere werkzaamheden, in de schoolvakanties periodieke onderhoud aan linoleumvloeren van basisscholen.

Functie: Callcenter medewerker
Bedrijfsnaam: Cendris Customer Contact
Periode: Juli 2008 - juni 2010
Werkzaamheden: Het voeren van telefonische gesprekken met nieuwe klanten (koud) switchgevoelige klanten (lauw) en huidige klanten (warm) van een grote energieleverancier. De werkzaamheden bestond uit acquisitie van nieuwe klanten, winback van switchgevoelige klanten en behouden van vaste klanten.

Lees meer

Opleiding

Naam opleiding: HBO Bedrijfskunde-MER
Naam onderwijs instelling:
NHL Hogeschool
Periode: Augustus 2010 – juli 2014
Diploma: Behaald

Naam opleiding:
Naam onderwijs instelling: Havo

Comenius achter de Hoven
Periode: Augustus 2004 - juli 2008
Profiel: Economie & Maatschappij
Diploma: Behaald



Naam opleiding:

VMBO-Theoretische leerweg
Naam onderwijs instelling:
Piter Jelles Nylân
Periode: Augustus 2000 - juli 2004
Diploma: Behaald

Opleiding

Naam opleiding: HBO Bedrijfskunde-MER
Naam onderwijs instelling:
NHL Hogeschool
Periode: Augustus 2010 – juli 2014
Diploma: Behaald

Naam opleiding:
Naam onderwijs instelling: Havo

Comenius achter de Hoven
Periode: Augustus 2004 - juli 2008
Profiel: Economie & Maatschappij
Diploma: Behaald



Naam opleiding:

VMBO-Theoretische leerweg
Naam onderwijs instelling:
Piter Jelles Nylân
Periode: Augustus 2000 - juli 2004
Diploma: Behaald

Lees meer

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Hobby’s
• Economische geschiedenis
• Stedentrips
• Lezen
• Sport (voetbal & fitness)
• Films & series

Hobby's & interesses

Hobby’s
• Economische geschiedenis
• Stedentrips
• Lezen
• Sport (voetbal & fitness)
• Films & series

Eigenschappen

Profiel
Vrienden en bekenden omschrijven mij als enthousiast, doorzetter, positief, ziet mogelijkheden en een winnaarsmentaliteit. Met mijn sociale en communicatie vaardigheden ben ik een uitstekende teamplayer maar kan ook uit de voeten met individuele werkzaamheden. Met mijn studie Bedrijfskunde-MER als basis, zoek ik een geschikte uitdaging om mijzelf verder te ontwikkelen als professional.

Eigenschappen

Profiel
Vrienden en bekenden omschrijven mij als enthousiast, doorzetter, positief, ziet mogelijkheden en een winnaarsmentaliteit. Met mijn sociale en communicatie vaardigheden ben ik een uitstekende teamplayer maar kan ook uit de voeten met individuele werkzaamheden. Met mijn studie Bedrijfskunde-MER als basis, zoek ik een geschikte uitdaging om mijzelf verder te ontwikkelen als professional.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Starter
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Gedetacheerd
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden