• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Profiel: Ik krijg veel energie van dienstverlendend werk en heb daarbij een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Als u op zoek bent naar iemand die voldoening haalt uit contact met mensen en die…

Persoonlijk

Profiel: Ik krijg veel energie van dienstverlendend werk en heb daarbij een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Als u op zoek bent naar iemand die voldoening haalt uit contact met mensen en die zorgvuldig en resultaatgericht werkt dan ben ik uw geschikte kandidaat.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Assistent Planningscoördinator bij PriceWaterhouseCoopers (PwC) – Amsterdam
Maart 2012 – Augustus 2014
Ik was samen met de senior planningscoördinator en manager Planning verantwoordelijk voor de planning van de accountants van alle niveaus binnen een Business Unit van ruim 300 medewerkers op een 1000 tal klanten. Ook bracht ik regelmatig rapportages uit voor het management en hield ik me bezig met het oplossen van knelpunten en eventuele leegloop die vielen in de planning. Naast mijn planningstaken heb ik regelmatig een stagiair onder mijn hoede gehad die ik moest begeleiden. Ik was verantwoordelijk voor zijn groei en ontwikkeling en zijn takenpakket. De vaardigheden die ik heb ontwikkeld door deze functie zijn: het hoofd koel weten te houden onder zeer stressvolle situaties, hoofd- van bijzaken kunnen scheiden, analytisch denken, coachen van jonge studenten, doeltreffende manier van feed-back geven, stevig in mijn schoenen staan, rapporten maken in excel, tactische manier van communiceren.

Administratief medewerkster bij de Statengriffie, Provincie Noord-Holland- Haarlem
April 2011- December 11
In deze functie heb ik voornamelijk diverse administratieve werkzaamheden verricht. Mijn communicatieve vaardigheden zijn vergroot en ik heb meer inzicht gekregen hoe het bestuurlijk apparaat op gemeente niveau werkt. Ik heb kennis gemaakt met het proces die men doorloopt bij het publiceren van documenten op de website van de Provincie waardoor ik wat IT kennis betreft ben gegroeid.

Payment reviewer bij de ING- Amsterdam
Oktober 2010-Februari 2011
Controleren en toetsen van betalingsdocumenten aan de vereisten gesteld door de ING regelgeving. Deze rol vereistte snelheid, accuratesse en precisie zodat quota’s werden behaald en het resultaat van hoge kwaliteit was. Ik heb meer inzicht gekregen in de wereld van Compliance en ben nog secuurder geworden door de accutaresse waarmee ik moest werken.

Coördinator van het vrijwilligerswerk/Medewerker Secretariaat Amauta Spanish School- Cusco, Peru
September 08- Augustus 10
Mijn hoofdtaak was de juiste student met het juiste vrijwilligers project te koppelen. Het ging om ruim 90 studenten per jaar. Daarnaast hield ik mij bezig met het onderhouden van bestaande contacten en het zoeken naar nieuwe projecten. Ik voegde uiteindelijk 11 nieuwe projecten toe aan de lijst van projecten. De vaardigheden die ik in deze functie heb ontwikkeld zijn:
• Coördinerende en planningsvaardigheden doordat ik heel goed de inschrijvingsadministratie en de database moest bijhouden van de vrijwilligers. Ook was ik verantwoordelijk voor de juiste informatieverschaffing door meetings te organiseren.
• Boekhoudkundig inzicht doordat ik de project donaties elke kwartaal moesten managen en de studentbetalingen hielp controleren.
• Communicatieve en overtuigingsvaardigheden doordat ik fundraisings heb georganiseerd voor de projecten en ook was ik verantwoordelijk voor het geven van alle informatiebijeenkomsten. Ik heb geleerd voor grote groepen mensen te staan en informatie zo beknopt en duidelijk mogelijk over te brengen. Daarbij communiceerde ik regelmatig in het Spaans, Nederlands en Engels met mijn collega’s en klanten.
• Mijn sociale en culturele kennis is zeer toegenomen na deze periode omdat ik werkte met mensen vanuit de hele wereld.

Assistent Hoofd groepsontvangsten van het Anne Frank Huis- Amsterdam
Oktober 07- Augustus 08
In deze functie heb ik mijn eerste schreden gezet in het efficiënt en nauwkeurig verwerken van veel informatie omdat ik verantwoordelijk was voor het verwerken van alle inkomende reserveringen voor de educatieve programma’s (1000+ reserveringen/jaar). Ik handelde ook telefonisch en per mail verzoeken, klachten en andere issues af van onze klanten. Ook was ik verantwoordelijk voor allerhandse administratieve taken.

VRIJWILLIGERSWERK
Medewerker bij Casa Migrante– Amsterdam
Januari 2015- heden
Ik ondersteun het secretariaat met allerhandse administratieve handelingen en ben de clienten telefonisch en persoonlijk van dienst wat betreft het verschaffen van informatie en het adviseren van hen. Waar nodig ga ik mee met cliënten op afspraken waarbij ze een tolk nodig hebben.

Administratief medewerker bij De Kandidatenmarkt – Amsterdam
Oktober 2014- December 2014
Ik ondersteunde voornamelijk het Sales & Marketing team op administratief gebied.
Hierbij hield ik regelmatig onze klantportfolios bij en zorgde ik voor de opvolging van afspraken.
Ook verzamelde ik de nodige documenten voor teamoverleggen en hield ik bij of alle taken werden opgepakt en controleerde ik de status daarvan. In deze functie leerde ik heel hands-on te zijn, goed te organiseren, secuur te zijn en duidelijk te communiceren.

Werkervaring

Assistent Planningscoördinator bij PriceWaterhouseCoopers (PwC) – Amsterdam
Maart 2012 – Augustus 2014
Ik was samen met de senior planningscoördinator en manager Planning verantwoordelijk voor de planning van de accountants van alle niveaus binnen een Business Unit van ruim 300 medewerkers op een 1000 tal klanten. Ook bracht ik regelmatig rapportages uit voor het management en hield ik me bezig met het oplossen van knelpunten en eventuele leegloop die vielen in de planning. Naast mijn planningstaken heb ik regelmatig een stagiair onder mijn hoede gehad die ik moest begeleiden. Ik was verantwoordelijk voor zijn groei en ontwikkeling en zijn takenpakket. De vaardigheden die ik heb ontwikkeld door deze functie zijn: het hoofd koel weten te houden onder zeer stressvolle situaties, hoofd- van bijzaken kunnen scheiden, analytisch denken, coachen van jonge studenten, doeltreffende manier van feed-back geven, stevig in mijn schoenen staan, rapporten maken in excel, tactische manier van communiceren.

Administratief medewerkster bij de Statengriffie, Provincie Noord-Holland- Haarlem
April 2011- December 11
In deze functie heb ik voornamelijk diverse administratieve werkzaamheden verricht. Mijn communicatieve vaardigheden zijn vergroot en ik heb meer inzicht gekregen hoe het bestuurlijk apparaat op gemeente niveau werkt. Ik heb kennis gemaakt met het proces die men doorloopt bij het publiceren van documenten op de website van de Provincie waardoor ik wat IT kennis betreft ben gegroeid.

Payment reviewer bij de ING- Amsterdam
Oktober 2010-Februari 2011
Controleren en toetsen van betalingsdocumenten aan de vereisten gesteld door de ING regelgeving. Deze rol vereistte snelheid, accuratesse en precisie zodat quota’s werden behaald en het resultaat van hoge kwaliteit was. Ik heb meer inzicht gekregen in de wereld van Compliance en ben nog secuurder geworden door de accutaresse waarmee ik moest werken.

Coördinator van het vrijwilligerswerk/Medewerker Secretariaat Amauta Spanish School- Cusco, Peru
September 08- Augustus 10
Mijn hoofdtaak was de juiste student met het juiste vrijwilligers project te koppelen. Het ging om ruim 90 studenten per jaar. Daarnaast hield ik mij bezig met het onderhouden van bestaande contacten en het zoeken naar nieuwe projecten. Ik voegde uiteindelijk 11 nieuwe projecten toe aan de lijst van projecten. De vaardigheden die ik in deze functie heb ontwikkeld zijn:
• Coördinerende en planningsvaardigheden doordat ik heel goed de inschrijvingsadministratie en de database moest bijhouden van de vrijwilligers. Ook was ik verantwoordelijk voor de juiste informatieverschaffing door meetings te organiseren.
• Boekhoudkundig inzicht doordat ik de project donaties elke kwartaal moesten managen en de studentbetalingen hielp controleren.
• Communicatieve en overtuigingsvaardigheden doordat ik fundraisings heb georganiseerd voor de projecten en ook was ik verantwoordelijk voor het geven van alle informatiebijeenkomsten. Ik heb geleerd voor grote groepen mensen te staan en informatie zo beknopt en duidelijk mogelijk over te brengen. Daarbij communiceerde ik regelmatig in het Spaans, Nederlands en Engels met mijn collega’s en klanten.
• Mijn sociale en culturele kennis is zeer toegenomen na deze periode omdat ik werkte met mensen vanuit de hele wereld.

Assistent Hoofd groepsontvangsten van het Anne Frank Huis- Amsterdam
Oktober 07- Augustus 08
In deze functie heb ik mijn eerste schreden gezet in het efficiënt en nauwkeurig verwerken van veel informatie omdat ik verantwoordelijk was voor het verwerken van alle inkomende reserveringen voor de educatieve programma’s (1000+ reserveringen/jaar). Ik handelde ook telefonisch en per mail verzoeken, klachten en andere issues af van onze klanten. Ook was ik verantwoordelijk voor allerhandse administratieve taken.

VRIJWILLIGERSWERK
Medewerker bij Casa Migrante– Amsterdam
Januari 2015- heden
Ik ondersteun het secretariaat met allerhandse administratieve handelingen en ben de clienten telefonisch en persoonlijk van dienst wat betreft het verschaffen van informatie en het adviseren van hen. Waar nodig ga ik mee met cliënten op afspraken waarbij ze een tolk nodig hebben.

Administratief medewerker bij De Kandidatenmarkt – Amsterdam
Oktober 2014- December 2014
Ik ondersteunde voornamelijk het Sales & Marketing team op administratief gebied.
Hierbij hield ik regelmatig onze klantportfolios bij en zorgde ik voor de opvolging van afspraken.
Ook verzamelde ik de nodige documenten voor teamoverleggen en hield ik bij of alle taken werden opgepakt en controleerde ik de status daarvan. In deze functie leerde ik heel hands-on te zijn, goed te organiseren, secuur te zijn en duidelijk te communiceren.

Lees meer

Opleiding

Universiteit van Amsterdam- Amsterdam
BA- Spaanse Taal en Cultuur (Diploma behaald) September 02-Augustus 06
-Stage aan het Rijnlands lyceum te Oegstgeest
in het kader van mijn keuzevak: Oriëntatie op het leraarschap

Propedeutisch diploma- Franse Taal en Cultuur (Diploma behaald) September 05-Augustus 06

CURSUSSEN
Binnen PwC
Cursus Excel
Cursus Persoonlijke kracht

VAARDIGHEDEN
• Microsoft Office (Word, Lotus Notes, Outlook, Excel, Powerpoint)
• Ervaring verschillende databasesystemen ( Retain)
• Competenties: goed luisteren, nauwkeurig en doelgericht werken, plannen, coördineren, zelfstandig kunnen werken, verantwoording dragen, teamplayer,stressbestendig, organiseren
• Talenkennis
- Nederlands Moedertaal
- Engels Hoge schrijf- en spreekvaardigheid
- Spaans Hoge schrijf- en spreekvaardigheid

Opleiding

Universiteit van Amsterdam- Amsterdam
BA- Spaanse Taal en Cultuur (Diploma behaald) September 02-Augustus 06
-Stage aan het Rijnlands lyceum te Oegstgeest
in het kader van mijn keuzevak: Oriëntatie op het leraarschap

Propedeutisch diploma- Franse Taal en Cultuur (Diploma behaald) September 05-Augustus 06

CURSUSSEN
Binnen PwC
Cursus Excel
Cursus Persoonlijke kracht

VAARDIGHEDEN
• Microsoft Office (Word, Lotus Notes, Outlook, Excel, Powerpoint)
• Ervaring verschillende databasesystemen ( Retain)
• Competenties: goed luisteren, nauwkeurig en doelgericht werken, plannen, coördineren, zelfstandig kunnen werken, verantwoording dragen, teamplayer,stressbestendig, organiseren
• Talenkennis
- Nederlands Moedertaal
- Engels Hoge schrijf- en spreekvaardigheid
- Spaans Hoge schrijf- en spreekvaardigheid

Lees meer

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Spaans (Uitstekend), Frans (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Spaans (Uitstekend), Frans (Goed)

Hobby's & interesses

Films, fitness, reizen

Hobby's & interesses

Films, fitness, reizen

Eigenschappen

Resultaatgericht, flexibel, get the job done mentaliteit, stressbestendig, groot verantwoordelijkheidsgevoel, coordinerend

Eigenschappen

Resultaatgericht, flexibel, get the job done mentaliteit, stressbestendig, groot verantwoordelijkheidsgevoel, coordinerend

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Mijn documenten