• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Wie ben ik? Alles wat ik doe, doe ik met volle overgave, veel discipline en enthousiasme! Ik ben een verbinder en lever graag een actieve bijdrage aan een gezamenlijk resultaat. Ik sta voor mijn werk…

Persoonlijk

Wie ben ik?
Alles wat ik doe, doe ik met volle overgave, veel discipline en enthousiasme! Ik ben een verbinder en lever graag een actieve bijdrage aan een gezamenlijk resultaat. Ik sta voor mijn werk en doe er alles aan om mijn werkzaamheden zo goed mogelijk en doelgericht uit te voeren. Ik ben een aanpakker, ga graag op avontuur en ben ondernemend. Aan de ene kant heb ik behoefte aan structuur, maar kan dat ook loslaten en wel zien waar het schip strandt.

Ik benader en behandel mensen met respect, ben oprecht geïnteresseerd en kan goed luisteren. Houd van open en eerlijke communicatie. Probeer altijd een ander te helpen door mee te denken en te voorzien van feedback. Daarnaast ben ik flexibel en kan ik gemakkelijk inspringen op acute problemen. Mijn contactuele vaardigheden helpen mij om relaties en netwerken op te bouwen die van pas komen bij het realiseren van doelstellingen. Verder heb ik een groot inlevingsvermogen en in staat om op een persoonlijke wijze mijn ideeën en meningen aan anderen duidelijk te maken, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat zoek ik?
Ik ben op zoek naar een dienstverlenende en ondersteunende functie met veel afwisseling en uitdaging. Het liefst een functie, waarbij ik het eerste aanspreekpunt ben of een echte spin in het web. Mijn kwaliteiten komen het beste tot zijn recht in een dynamische werkomgeving.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring
2015 - 2016 Managementondersteuner
Secretariaat Inspectieleiding en Staf - Inspectie van het Onderwijs
• prioriteren en zorgen voor goede doorstroming van het mailverkeer
(e-mails / scannen op acties)
• zelfstandig afhandelen telefoonverkeer
• plannen, organiseren en voorbereiden interne en externe vergaderingen
• notuleren en uitzetten van acties van vergaderingen
• beheren van agenda’s, ruimtes en locaties
• ontvangen en wegwijs maken van bezoekers
• verwerken van inkomende en uitgaande post en overige secretariële taken

2014 - 2014 Projectondersteuner Bedrijfsbureau Facilitaire Zaken
Kamer van Koophandel
• centrale aanspreekpunt interne/externe klanten en administratieve ondersteuning afdeling Facilitair
• snel en correct registreren en behandelen, analyseren en bewaken van facilitaire meldingen zoals klachten en storingen

2010 - heden Projectassistente Marketing & Communicatie
Syntens Innovatiecentrum /KvK
• afhandelen van alle vragen die binnenkomen via de Syntens website
• signaleringsfunctie en troubleshooter bij vraagstukken Business Intelligence
• ondersteuning bij marketingcampagnes; belacties, beurzen en evenementen
• opmaken en versturen van e-mailingen, nieuwsbrieven. Meedenken en meeschrijven van mailingteksten, controleren en adviseren van (communicatie) adviseur
• coördinatie en organisatie op de beursvloer en verantwoordelijk voor nazorg


2008 - 2010 Projectondersteuner Marketing & Innovatie
Syntens Innovatiecentrum /KvK
• landelijk aanspreekpunt/contactpunt
• verantwoordelijk voor de organisatie van workshops en voorlichtingsbijeenkomsten
• publiceren van workshops en voorlichting met partners op Syntens.nl en het controleren, beoordelen, adviseren, wijzigingen van aangeleverde tekst.
zorgen voor juiste opmaak tekst in HTML en waarborg Syntens huisstijl

2005 - 2007 Secretaresse Communicatie en Marketing & Innovatie
Syntens Innovatiecentrum /KvK
• administratieve ondersteuning en aanspreekpunt voor de stafafdelingen
• plannen, organiseren en notuleren van vergaderingen
• postafhandeling, agendabeheer, CRM, correspondentie en document beheer

2005 - 2005 Consultant Recruitment Services
PSB International
• telefonische acquisitie
• uitbreiden en onderhouden van een eigen relatienetwerk en volledig behandelen van werving- en selectieprocedures

2001 - 2005 Medewerker Secretariaat & Commercieel binnendienst medewerker
Intercambio B.V.
• telefoon aannemen, klanten ontvangen, orderverwerking, factureren
• verkoop van kantoorartikelen, beantwoorden van vragen over orders, leveringen

2000 - 2001 Administratief medewerker Salarisadministratie/Financiën - Dolmans
1999 - 2000 Reisbureaumedewerkster - Broere Reizen
1999 - 1999 Receptioniste/telefoniste - Dolmans Schoonmaakdienstverlening

Opleidingen
2008-2010 NIMA Marketing A bij ICM in Utrecht
1995-1999 Middelbaar Toeristisch Recreatief Onderwijs (MTRO) C-stroom bij ROC in Utrecht
1991-1995 MAVO-D bij Cals College in IJsselstein

Werkervaring

Werkervaring
2015 - 2016 Managementondersteuner
Secretariaat Inspectieleiding en Staf - Inspectie van het Onderwijs
• prioriteren en zorgen voor goede doorstroming van het mailverkeer
(e-mails / scannen op acties)
• zelfstandig afhandelen telefoonverkeer
• plannen, organiseren en voorbereiden interne en externe vergaderingen
• notuleren en uitzetten van acties van vergaderingen
• beheren van agenda’s, ruimtes en locaties
• ontvangen en wegwijs maken van bezoekers
• verwerken van inkomende en uitgaande post en overige secretariële taken

2014 - 2014 Projectondersteuner Bedrijfsbureau Facilitaire Zaken
Kamer van Koophandel
• centrale aanspreekpunt interne/externe klanten en administratieve ondersteuning afdeling Facilitair
• snel en correct registreren en behandelen, analyseren en bewaken van facilitaire meldingen zoals klachten en storingen

2010 - heden Projectassistente Marketing & Communicatie
Syntens Innovatiecentrum /KvK
• afhandelen van alle vragen die binnenkomen via de Syntens website
• signaleringsfunctie en troubleshooter bij vraagstukken Business Intelligence
• ondersteuning bij marketingcampagnes; belacties, beurzen en evenementen
• opmaken en versturen van e-mailingen, nieuwsbrieven. Meedenken en meeschrijven van mailingteksten, controleren en adviseren van (communicatie) adviseur
• coördinatie en organisatie op de beursvloer en verantwoordelijk voor nazorg


2008 - 2010 Projectondersteuner Marketing & Innovatie
Syntens Innovatiecentrum /KvK
• landelijk aanspreekpunt/contactpunt
• verantwoordelijk voor de organisatie van workshops en voorlichtingsbijeenkomsten
• publiceren van workshops en voorlichting met partners op Syntens.nl en het controleren, beoordelen, adviseren, wijzigingen van aangeleverde tekst.
zorgen voor juiste opmaak tekst in HTML en waarborg Syntens huisstijl

2005 - 2007 Secretaresse Communicatie en Marketing & Innovatie
Syntens Innovatiecentrum /KvK
• administratieve ondersteuning en aanspreekpunt voor de stafafdelingen
• plannen, organiseren en notuleren van vergaderingen
• postafhandeling, agendabeheer, CRM, correspondentie en document beheer

2005 - 2005 Consultant Recruitment Services
PSB International
• telefonische acquisitie
• uitbreiden en onderhouden van een eigen relatienetwerk en volledig behandelen van werving- en selectieprocedures

2001 - 2005 Medewerker Secretariaat & Commercieel binnendienst medewerker
Intercambio B.V.
• telefoon aannemen, klanten ontvangen, orderverwerking, factureren
• verkoop van kantoorartikelen, beantwoorden van vragen over orders, leveringen

2000 - 2001 Administratief medewerker Salarisadministratie/Financiën - Dolmans
1999 - 2000 Reisbureaumedewerkster - Broere Reizen
1999 - 1999 Receptioniste/telefoniste - Dolmans Schoonmaakdienstverlening

Opleidingen
2008-2010 NIMA Marketing A bij ICM in Utrecht
1995-1999 Middelbaar Toeristisch Recreatief Onderwijs (MTRO) C-stroom bij ROC in Utrecht
1991-1995 MAVO-D bij Cals College in IJsselstein

Lees meer

Opleiding

Opleidingen
2008-2010 NIMA Marketing A bij ICM in Utrecht
1995-1999 Middelbaar Toeristisch Recreatief Onderwijs (MTRO) C-stroom bij ROC in Utrecht
1991-1995 MAVO-D bij Cals College in IJsselstein

Cursussen
Marketing & Communicatie:
Training MailPlus, Social media, webredactie, webinar, succesvolle mailings en e-mailings maken en Adobe Photoshop Basis

Persoonlijke ontwikkeling:
Effectiever met emotionele intelligentie en Feedback geven, Natuurlijk Assertief Optreden

Overige:
Opgeruimd denken en schrijven (Boxplan), Getting things done, Effectief notuleren, Perfect Nederlands, Microsoft Excel en PowerPoint, Planon, FIT, Preventiemedewerker

Automatiseringskennis
Kennis van Microsoft toepassingen, PowerPoint, MailPlus/Blinker, Sage, e-Synergy, CMS (Content Management Systeem), SharePoint, WordPress, SAP, toepassen van HTML, Planon, FIT

Opleiding

Opleidingen
2008-2010 NIMA Marketing A bij ICM in Utrecht
1995-1999 Middelbaar Toeristisch Recreatief Onderwijs (MTRO) C-stroom bij ROC in Utrecht
1991-1995 MAVO-D bij Cals College in IJsselstein

Cursussen
Marketing & Communicatie:
Training MailPlus, Social media, webredactie, webinar, succesvolle mailings en e-mailings maken en Adobe Photoshop Basis

Persoonlijke ontwikkeling:
Effectiever met emotionele intelligentie en Feedback geven, Natuurlijk Assertief Optreden

Overige:
Opgeruimd denken en schrijven (Boxplan), Getting things done, Effectief notuleren, Perfect Nederlands, Microsoft Excel en PowerPoint, Planon, FIT, Preventiemedewerker

Automatiseringskennis
Kennis van Microsoft toepassingen, PowerPoint, MailPlus/Blinker, Sage, e-Synergy, CMS (Content Management Systeem), SharePoint, WordPress, SAP, toepassen van HTML, Planon, FIT

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed), Nederlands (Goed), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed), Duits (Matig), Spaans (Matig)

Hobby's & interesses

Nevenactiviteit & hobby’s
- reizen: 2 maanden met één van mijn beste vriendinnen door Australië gereisd
- sporten: doe mee aan hardloopwedstrijden o.a. Egmond aan Zee en IJsselsteinloop
- Roparun: ik was onderdeel van het mediateam Syntens Innovationrunners Roparun 2011-2012

Hobby's & interesses

Nevenactiviteit & hobby’s
- reizen: 2 maanden met één van mijn beste vriendinnen door Australië gereisd
- sporten: doe mee aan hardloopwedstrijden o.a. Egmond aan Zee en IJsselsteinloop
- Roparun: ik was onderdeel van het mediateam Syntens Innovationrunners Roparun 2011-2012

Lees meer

Eigenschappen

Gedreven, betrouwbaar, verantwoordelijk, enthousiast, proactief, sociaal, accuraat, hands-on-mentaliteit, behulpzaam, energiek

Eigenschappen

Gedreven, betrouwbaar, verantwoordelijk, enthousiast, proactief, sociaal, accuraat, hands-on-mentaliteit, behulpzaam, energiek

Mijn actuele situatie

  • Functie: Algemeen medewerker
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Trainingscoördinator
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Sandy van Mil te bekijken

Mijn documenten