• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

November 2012 tot November 2013

Commercieel administratief medewerker PFF Europe BV, Klundert

In dit bedrijf uit de gas, olie industrie was ik samen met één andere collega het eerste aanspreekpunt voor de inkopers van de Koninklijke Shell, een van de key-clients van het bedrijf. Hierbij verzorgde ik de orderverwerking van de klant en deed inkopen bij onze leveranciers. Bij deze werkzaamheden onderhield ik contacten met fabrikanten, leveranciers en bewerkingsbedrijven.

Oktober 2009 t/m September 2012

Medewerker personeelszaken Imtech Infra, Breda

Mede verantwoordelijk voor de urenregistratie, contacten met klanten onderhouden en nabellen van medewerkers. Verder ook inzetbaar op de afdelingen inkoop en facturatie.

Juni 2009 t/m September 2009

(Tijdelijke functie) Receptioniste Fintaxx, Raamsdonksveer

Mei 2007 t/m 2009

Logistics employee ING Carlease, Breda

Verantwoordelijk voor de complete planning van transporten. Hierbij zijn de werkzaamheden onder andere het verwerken van transportopdrachten en het proces begeleiden voor het rijklaar laten maken van poolauto’s. Er is veel telefonisch contact met onder andere de binnendienst medewerkers, transporteurs, autobedrijven/schade herstelbedrijven en wagenparkbeheerders. Dit telefonisch contact omvatte vooral het zelfstandig oplossen van problemen en het beantwoorden van vragen. Een van de administratieve taken is het opmaken van facturen en creditnota’s zodat deze doorgestuurd kunnen worden naar de afdeling facturatie.

November t/m Maart 2006-2007

Receptionist/telefoniste, Vollenhoven Olie, Tilburg

Als receptioniste verantwoordelijk voor de urenregistratie, het maken van aanvraagformulieren voor tankpassen, de correspondentie en het inscannen van documenten om te koppelen aan het CRM (klantenbestand). Verdere taken waren het ontvangst van gasten, kantinevoorraad en kantoorartikelen beheer.

Augustus t/m September 2006
Receptioniste/telefoniste, Rothuizen van Doorn Architectenbureau, Breda
Hierbij bestond het takenpakket onder andere uit telefoonbeheer, kopieerwerkzaamheden, afhandelen van de inkomende en uitgaande post, agendabeheer, ontvangst gasten, kantinevoorraad en kantoorartikelenbeheer.

Werkervaring

November 2012 tot November 2013

Commercieel administratief medewerker PFF Europe BV, Klundert

In dit bedrijf uit de gas, olie industrie was ik samen met één andere collega het eerste aanspreekpunt voor de inkopers van de Koninklijke Shell, een van de key-clients van het bedrijf. Hierbij verzorgde ik de orderverwerking van de klant en deed inkopen bij onze leveranciers. Bij deze werkzaamheden onderhield ik contacten met fabrikanten, leveranciers en bewerkingsbedrijven.

Oktober 2009 t/m September 2012

Medewerker personeelszaken Imtech Infra, Breda

Mede verantwoordelijk voor de urenregistratie, contacten met klanten onderhouden en nabellen van medewerkers. Verder ook inzetbaar op de afdelingen inkoop en facturatie.

Juni 2009 t/m September 2009

(Tijdelijke functie) Receptioniste Fintaxx, Raamsdonksveer

Mei 2007 t/m 2009

Logistics employee ING Carlease, Breda

Verantwoordelijk voor de complete planning van transporten. Hierbij zijn de werkzaamheden onder andere het verwerken van transportopdrachten en het proces begeleiden voor het rijklaar laten maken van poolauto’s. Er is veel telefonisch contact met onder andere de binnendienst medewerkers, transporteurs, autobedrijven/schade herstelbedrijven en wagenparkbeheerders. Dit telefonisch contact omvatte vooral het zelfstandig oplossen van problemen en het beantwoorden van vragen. Een van de administratieve taken is het opmaken van facturen en creditnota’s zodat deze doorgestuurd kunnen worden naar de afdeling facturatie.

November t/m Maart 2006-2007

Receptionist/telefoniste, Vollenhoven Olie, Tilburg

Als receptioniste verantwoordelijk voor de urenregistratie, het maken van aanvraagformulieren voor tankpassen, de correspondentie en het inscannen van documenten om te koppelen aan het CRM (klantenbestand). Verdere taken waren het ontvangst van gasten, kantinevoorraad en kantoorartikelen beheer.

Augustus t/m September 2006
Receptioniste/telefoniste, Rothuizen van Doorn Architectenbureau, Breda
Hierbij bestond het takenpakket onder andere uit telefoonbeheer, kopieerwerkzaamheden, afhandelen van de inkomende en uitgaande post, agendabeheer, ontvangst gasten, kantinevoorraad en kantoorartikelenbeheer.

Lees meer

Opleiding

MBO- Administratie Secretarieel medewerkster diploma behaald (ROC Zadkine te Rotterdam 2001-2004)

MBO- Administratie Directiesecretaresse/Managementassistente niveau 4 diploma behaald (ROC Zadkine te Rotterdam 2004-2006)

Opleiding

MBO- Administratie Secretarieel medewerkster diploma behaald (ROC Zadkine te Rotterdam 2001-2004)

MBO- Administratie Directiesecretaresse/Managementassistente niveau 4 diploma behaald (ROC Zadkine te Rotterdam 2004-2006)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Fitness, reizen.

Hobby's & interesses

Fitness, reizen.

Eigenschappen

Secuur, harder werker, sociaal, representatief , perfectionist

Eigenschappen

Secuur, harder werker, sociaal, representatief , perfectionist

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten