• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2015- heden IMW Breda
Budgetcoach (vrijwilliger)

2009 – 2011 Rode Kruis Breda
Projectmanager. Leiding geven aan het opzetten, uitdenken en implementeren van diverse projecten, zoals het opzetten van een promoteam en het implementeren van MAS (maatschappelijke stage).
Coördinator PromoTeam.

2008 – 2009 Krijnen Coaching & Concern (Breda)
Directiesecretaresse, duizendpoot

2007 – 2008 ShareCare (Breda)
Officemanager/directiesecretaresse.
Personeelszaken, bestaande uit o.a. salaris administratie aansturen, personeelsdossiers vormen en bijhouden, personeelsbeleid, werving & selectie, arbeidscontracten opstellen, ziekte- en vakantieregistratie. Office management, bestaande uit o.a. inkoop, verzekeringen, contractadministratie, facturatie, ondersteuning directie. Commerciële ondersteuning. Ontwikkeling opleidingen. Ondersteuning uitvoering opleidingen.

2003 – 2007 Kinderen gekregen en prioriteit gegeven aan hun opvoeding en verzorging

2001 – 2003 Ekonomisch Adviesburo Drs Frans Robbe BV (Oosterhout NB)
Leidinggevende schadebehandeling, provinciaal en volmacht.

1999 – 2001 Yvonne Guns Assurantiën (Breda)
Taken binnendienst: telefoon beantwoorden, archiveren, afhandeling schades, klachtenbehandeling, software beheer, commerciële ondersteuning buitendienst (leven), afhandeling van hypotheek- en levensaanvragen, contact met makelaars en notarissen, contact en onderhandeling met inspecteurs en maatschappijen, kantoororganisatie.
Taken buitendienst: het maken van afspraken en bezoeken van particuliere relaties, totaaladviezen opstellen, offertes maken en afsluiten van verzekeringen

1998 – 1999 Seveke Assurantiën (Breda)
Taken: totale administratie, telefoon beantwoorden, correspondentiebeheer, softwarebeheer, afhandeling schades, klachtenbehandeling, commerciële ondersteuning buitendienst, afhandeling van hypotheek- en levensaanvragen, contact met
makelaars en notarissen, advies geven aan particuliere relaties en afsluiten van verzekeringen. Als enige werknemer heb ik hier de structuur en automatisering van het kantoor opgezet.

1997 – 1998 Herman & Kuyper spaaradviesbureau (Den Haag)
Taken: Advies geven inzake spaarproducten

Werkervaring

2015- heden IMW Breda
Budgetcoach (vrijwilliger)

2009 – 2011 Rode Kruis Breda
Projectmanager. Leiding geven aan het opzetten, uitdenken en implementeren van diverse projecten, zoals het opzetten van een promoteam en het implementeren van MAS (maatschappelijke stage).
Coördinator PromoTeam.

2008 – 2009 Krijnen Coaching & Concern (Breda)
Directiesecretaresse, duizendpoot

2007 – 2008 ShareCare (Breda)
Officemanager/directiesecretaresse.
Personeelszaken, bestaande uit o.a. salaris administratie aansturen, personeelsdossiers vormen en bijhouden, personeelsbeleid, werving & selectie, arbeidscontracten opstellen, ziekte- en vakantieregistratie. Office management, bestaande uit o.a. inkoop, verzekeringen, contractadministratie, facturatie, ondersteuning directie. Commerciële ondersteuning. Ontwikkeling opleidingen. Ondersteuning uitvoering opleidingen.

2003 – 2007 Kinderen gekregen en prioriteit gegeven aan hun opvoeding en verzorging

2001 – 2003 Ekonomisch Adviesburo Drs Frans Robbe BV (Oosterhout NB)
Leidinggevende schadebehandeling, provinciaal en volmacht.

1999 – 2001 Yvonne Guns Assurantiën (Breda)
Taken binnendienst: telefoon beantwoorden, archiveren, afhandeling schades, klachtenbehandeling, software beheer, commerciële ondersteuning buitendienst (leven), afhandeling van hypotheek- en levensaanvragen, contact met makelaars en notarissen, contact en onderhandeling met inspecteurs en maatschappijen, kantoororganisatie.
Taken buitendienst: het maken van afspraken en bezoeken van particuliere relaties, totaaladviezen opstellen, offertes maken en afsluiten van verzekeringen

1998 – 1999 Seveke Assurantiën (Breda)
Taken: totale administratie, telefoon beantwoorden, correspondentiebeheer, softwarebeheer, afhandeling schades, klachtenbehandeling, commerciële ondersteuning buitendienst, afhandeling van hypotheek- en levensaanvragen, contact met
makelaars en notarissen, advies geven aan particuliere relaties en afsluiten van verzekeringen. Als enige werknemer heb ik hier de structuur en automatisering van het kantoor opgezet.

1997 – 1998 Herman & Kuyper spaaradviesbureau (Den Haag)
Taken: Advies geven inzake spaarproducten

Lees meer

Opleiding

MER, Avans Hogeschool Breda, opleiding behaald

Opleiding

MER, Avans Hogeschool Breda, opleiding behaald

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Eigenschappen

Analytisch en eigenwijs

Eigenschappen

Analytisch en eigenwijs

Mijn actuele situatie

  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Intercedent
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast, Zelfstandig/Franchise, Thuiswerk
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 0-8 uur, 8-16 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Debbie Hengeveld te bekijken