• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Als allround administratieve kracht ben ik van nature geordend en nauwkeurig. Een doener, dus ook; niet moeilijk doen maar aanpakken en altijd kritisch naar je werkzaamheden blijven kijken of het…

Persoonlijk

Als allround administratieve kracht ben ik van nature geordend en nauwkeurig. Een doener, dus ook; niet moeilijk doen maar aanpakken en altijd kritisch naar je werkzaamheden blijven kijken of het efficiënter of beter kan. Enthousiast, klantgericht, teamverband, flexibel en motivatie zijn steekwoorden waar ik voor sta. Bij mijn laatste werkgever heb ik diverse zaken vereenvoudigd/gedigitaliseerd waardoor zaken makkelijker konden worden bijgehouden en mijn taken zelfstandig uitgevoerd. Mijn toegevoegde waarde voor uw bedrijf zal zijn dat u geen omkijken meer heeft naar het werk dat ik voor u doe en dat ik snel en gemakkelijk mijn plekje vind en me thuis voel. Ik ben flexibel in werkuren en ben van 20-40 uur per direct beschikbaar.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2007 tot maart 2015: Administratief medewerkster
Zanten Weert BV, Weert, Technische Groothandel
Alle voorkomende administratieve werkzaamheden voor verkoop en
inkoop.
• Urenregistratie personeel en bijhouden verlof, ziekte, bezoek dokter, fysio ed.
• Dagelijks de kas bijhouden en wekelijks en maandelijks afsluiten.
• Wekelijks en maandelijks factureren.
• Orderbevestigingen controleren en contact met leveranciers over back-order bewaking.
• Gedeeltelijke verwerking van geblokkeerde klanten i.v.m. betalingsachterstanden.
• Invoeren van verkooporders, inkooporders, maken van creditnota’s.
• Voorbereiding voor het aanmaken van nieuwe klanten en leveranciers.
• Verwerken van de info mail en post, aannemen telefoon en archivering, bijhouden diverse correspondentie.
• Bijhouden diverse Excel lijsten m.b.t. wagenpark, trainingen, beurzen, beveiliging en frankeermachine.
• Bestellen van diverse interne artikelen, bv cartridges en benodigdheden voor de koffieautomaat.

2006 tot 2007: Administratief medewerkster afdeling P&O
Klöckner Pentaplast, Weert
Alle administratieve taken m.b.t. personeelszaken.
• Verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de aanname en uitdiensttreding van personeel.
• Verzorgen van correspondentie, e-mail verkeer, post, archief, plannen van afspraken en vergaderruimtes.
• Up daten personeelsdossiers, het maken van korte handleidingen van alle administratieve handelingen.
• Maken van ziek- en herstelmeldingen en het onderhouden van contact met de Arboarts en het maken van “Plan van Aanpak” voor langdurig zieken.
• Invoeren van gegevens en overzichten in Excel en Word ten behoeve van de maandcijfers.
• I.v.m. de beëindiging van het bedrijf ook de laatste administratieve afhandeling van het personeel en de opslag hiervan.

2005 tot 2007: Administratief medewerkster en instructrice
Slender You Fit, Weert
Klantenadministratie bijhouden,afspraken plannen en verkoop producten.

1997 tot 2005: Zelfstandig Ondernemer
Idee Patronenservice, Weert
Complete administratie, financiële administratie, in- en verkoop.

1995 tot 1997: Administratief medewerkster
Van Gansewinkel OWS, Weert
Algemene en financiële administratie.

1990 tot 1995: Administratief medewerkster
Adecco uitzendburo, Weert
Algemene administratie en secretariële werkzaamheden.

Werkervaring

2007 tot maart 2015: Administratief medewerkster
Zanten Weert BV, Weert, Technische Groothandel
Alle voorkomende administratieve werkzaamheden voor verkoop en
inkoop.
• Urenregistratie personeel en bijhouden verlof, ziekte, bezoek dokter, fysio ed.
• Dagelijks de kas bijhouden en wekelijks en maandelijks afsluiten.
• Wekelijks en maandelijks factureren.
• Orderbevestigingen controleren en contact met leveranciers over back-order bewaking.
• Gedeeltelijke verwerking van geblokkeerde klanten i.v.m. betalingsachterstanden.
• Invoeren van verkooporders, inkooporders, maken van creditnota’s.
• Voorbereiding voor het aanmaken van nieuwe klanten en leveranciers.
• Verwerken van de info mail en post, aannemen telefoon en archivering, bijhouden diverse correspondentie.
• Bijhouden diverse Excel lijsten m.b.t. wagenpark, trainingen, beurzen, beveiliging en frankeermachine.
• Bestellen van diverse interne artikelen, bv cartridges en benodigdheden voor de koffieautomaat.

2006 tot 2007: Administratief medewerkster afdeling P&O
Klöckner Pentaplast, Weert
Alle administratieve taken m.b.t. personeelszaken.
• Verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de aanname en uitdiensttreding van personeel.
• Verzorgen van correspondentie, e-mail verkeer, post, archief, plannen van afspraken en vergaderruimtes.
• Up daten personeelsdossiers, het maken van korte handleidingen van alle administratieve handelingen.
• Maken van ziek- en herstelmeldingen en het onderhouden van contact met de Arboarts en het maken van “Plan van Aanpak” voor langdurig zieken.
• Invoeren van gegevens en overzichten in Excel en Word ten behoeve van de maandcijfers.
• I.v.m. de beëindiging van het bedrijf ook de laatste administratieve afhandeling van het personeel en de opslag hiervan.

2005 tot 2007: Administratief medewerkster en instructrice
Slender You Fit, Weert
Klantenadministratie bijhouden,afspraken plannen en verkoop producten.

1997 tot 2005: Zelfstandig Ondernemer
Idee Patronenservice, Weert
Complete administratie, financiële administratie, in- en verkoop.

1995 tot 1997: Administratief medewerkster
Van Gansewinkel OWS, Weert
Algemene en financiële administratie.

1990 tot 1995: Administratief medewerkster
Adecco uitzendburo, Weert
Algemene administratie en secretariële werkzaamheden.

Lees meer

Opleiding

2015 Exact Computerboekhouden
NHA, Weert, nu aan het volgen

2005 Administratief Medewerkster
LSSO, Weert, diploma behaald

1994 Praktijkdiploma Boekhouden
Associatie, Weert, diploma behaald

1987 MDGO-MK
MBO niveau 4, Weert, diploma behaald

1978 Lagere Detailhandelschool
LBO niveau 4, inclusief ondernemersdiploma, Roermond, diploma behaald

Opleiding

2015 Exact Computerboekhouden
NHA, Weert, nu aan het volgen

2005 Administratief Medewerkster
LSSO, Weert, diploma behaald

1994 Praktijkdiploma Boekhouden
Associatie, Weert, diploma behaald

1987 MDGO-MK
MBO niveau 4, Weert, diploma behaald

1978 Lagere Detailhandelschool
LBO niveau 4, inclusief ondernemersdiploma, Roermond, diploma behaald

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Goed), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Ik lees graag, veel Engelstalige thrillers en andere spannende boeken.
Wandelen doe ik graag, 1x per week met een vriendin en dan lekker bijkletsen. In mijn vrije tijd een boswandeling en op vakantie de bergen in.
Sinds kort heb ik scrapbooken ontdekt en daar kan ik mijn creativiteit in kwijt. Het is het maken van een interactief fotoboek.
Op zijn tijd eens lekker gaan uit eten of op een terras iets drinken, daar geniet ik ook erg van.

Hobby's & interesses

Ik lees graag, veel Engelstalige thrillers en andere spannende boeken.
Wandelen doe ik graag, 1x per week met een vriendin en dan lekker bijkletsen. In mijn vrije tijd een boswandeling en op vakantie de bergen in.
Sinds kort heb ik scrapbooken ontdekt en daar kan ik mijn creativiteit in kwijt. Het is het maken van een interactief fotoboek.
Op zijn tijd eens lekker gaan uit eten of op een terras iets drinken, daar geniet ik ook erg van.

Lees meer

Eigenschappen

Computerkennis:
• Ervaring met ERP systeem (AGP Trade), Excel en Word.
Talenkennis:
• Engels en Duits.
Competenties:
• Zelfstandig, verantwoordelijk, gemotiveerd, georganiseerd, flexibel en betrouwbaar zijn steekwoorden waar ik voor sta.

Eigenschappen

Computerkennis:
• Ervaring met ERP systeem (AGP Trade), Excel en Word.
Talenkennis:
• Engels en Duits.
Competenties:
• Zelfstandig, verantwoordelijk, gemotiveerd, georganiseerd, flexibel en betrouwbaar zijn steekwoorden waar ik voor sta.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Handel (detail)
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Yvonne Dirckx te bekijken

Mijn documenten