• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2011-2014 Medewerker Sales Support & Administratie / Receptioniste, BNP Paribas Cardif.
Sales Support & Administratie:
• mailafhandeling
• telefoonafhandeling
• business partner administratie
Receptioniste:
• ontvangst gasten
• telefoonafhandeling
• postverwerking
• inkoop/verzorgen kantoorartikelen

2010-2011 Medewerker Notariskantoor, Merkx, Vugts en Vlemmix Notarissen:
• afhandelen van hypotheek dossiers van het begin tot het einde
• opmaken akten van levering
• telefoonafhandeling
• ontvangst klanten

2008-2010 Medewerker Financiële Administratie, Rabobank ’s-Hertogenbosch:
• beheren van de tussenrekeningen van de bank
• maandspecificaties van de tussenrekeningen opmaken
• facturering (crediteuren en debiteuren)
• btw aangifte
• overboekingen
• controleren van de geldautomaten en afstortautomaten

2007- 2008 Procesondersteuner, Rabobank Heusden-Vlijmen:
• het uitvoeren van procescontroles, bewaken van de procesgang en het implementeren van
processen

1999-2007 Medewerker Cliënten Service, Rabobank Heusden-Vlijmen:
• afhandelen van binnenkomende telefoongesprekken
• correspondentie
• postverwerking
• openen, wijzigen, controleren en opheffen van rekeningen
• afhandelen van klachten
• kredietbeheer
• alle voorkomende administratieve taken
• controles uitvoeren

1996-1999 Medewerker Binnendienst Private Banking, Rabobank Heusden-Vlijmen:
• volledig ondersteunen van de Financieel Adviseur, met als kerntaken:
administratieve afhandeling financieringen, sparen en beleggen / correspondentie / telefoon- en
klachtenafhandeling

1986-1996 Directie Secretaresse/Medewerker Binnendienst Hypotheken, Rabobank Vlijmen.
Secretaresse:
• volledig ondersteunen van de Directeur, met als kerntaken: notuleren / correspondentie /
agendabeheer / HR werkzaamheden / archivering / sponsoring
Medewerker Hypotheken:
• volledig ondersteunen van de Hypotheek Adviseur met als kerntaken:
administratieve afhandeling financieringen / correspondentie / telefoon- en klachtenafhandeling

1981-1986 Reisadviseur / Baliemedewerker, Rabobank Vlijmen.
1980-1981 Medewerker Algemene Zaken, Rabobank Vlijmen.

Werkervaring

2011-2014 Medewerker Sales Support & Administratie / Receptioniste, BNP Paribas Cardif.
Sales Support & Administratie:
• mailafhandeling
• telefoonafhandeling
• business partner administratie
Receptioniste:
• ontvangst gasten
• telefoonafhandeling
• postverwerking
• inkoop/verzorgen kantoorartikelen

2010-2011 Medewerker Notariskantoor, Merkx, Vugts en Vlemmix Notarissen:
• afhandelen van hypotheek dossiers van het begin tot het einde
• opmaken akten van levering
• telefoonafhandeling
• ontvangst klanten

2008-2010 Medewerker Financiële Administratie, Rabobank ’s-Hertogenbosch:
• beheren van de tussenrekeningen van de bank
• maandspecificaties van de tussenrekeningen opmaken
• facturering (crediteuren en debiteuren)
• btw aangifte
• overboekingen
• controleren van de geldautomaten en afstortautomaten

2007- 2008 Procesondersteuner, Rabobank Heusden-Vlijmen:
• het uitvoeren van procescontroles, bewaken van de procesgang en het implementeren van
processen

1999-2007 Medewerker Cliënten Service, Rabobank Heusden-Vlijmen:
• afhandelen van binnenkomende telefoongesprekken
• correspondentie
• postverwerking
• openen, wijzigen, controleren en opheffen van rekeningen
• afhandelen van klachten
• kredietbeheer
• alle voorkomende administratieve taken
• controles uitvoeren

1996-1999 Medewerker Binnendienst Private Banking, Rabobank Heusden-Vlijmen:
• volledig ondersteunen van de Financieel Adviseur, met als kerntaken:
administratieve afhandeling financieringen, sparen en beleggen / correspondentie / telefoon- en
klachtenafhandeling

1986-1996 Directie Secretaresse/Medewerker Binnendienst Hypotheken, Rabobank Vlijmen.
Secretaresse:
• volledig ondersteunen van de Directeur, met als kerntaken: notuleren / correspondentie /
agendabeheer / HR werkzaamheden / archivering / sponsoring
Medewerker Hypotheken:
• volledig ondersteunen van de Hypotheek Adviseur met als kerntaken:
administratieve afhandeling financieringen / correspondentie / telefoon- en klachtenafhandeling

1981-1986 Reisadviseur / Baliemedewerker, Rabobank Vlijmen.
1980-1981 Medewerker Algemene Zaken, Rabobank Vlijmen.

Lees meer

Opleiding

2009-2010: MBO 4, middels een EVC-traject, Erkenning Verworven Competenties. Studie naast werk.
KW1College te 's-Hertogenbosch.
1979-1980: Havo “Mariënburg/Concordia” te ’s-Hertogenbosch.
1975-1979: Mavo “De Bolster” te Vlijmen.

Opleiding

2009-2010: MBO 4, middels een EVC-traject, Erkenning Verworven Competenties. Studie naast werk.
KW1College te 's-Hertogenbosch.
1979-1980: Havo “Mariënburg/Concordia” te ’s-Hertogenbosch.
1975-1979: Mavo “De Bolster” te Vlijmen.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Fitness, fietsen, wandelen, lezen en koken.

Hobby's & interesses

Fitness, fietsen, wandelen, lezen en koken.

Eigenschappen

Ik zoek een leuke functie van ongeveer 32 uur met een grote diversiteit aan taken. Door mijn lange werkervaring weet ik waar ik goed in ben en wat ik leuk vind om te doen. Dat zijn administratieve-, secretariële-, commerciële en receptie/telefoonwerkzaamheden. Met- én voor klanten werken boeit me, collega’s noemen mij dan ook sociaal en loyaal.

Collega’s zien mij als de vraagbaak en de specialist die in haar werk erg goed wil zijn en waarop zij altijd een
beroep kunnen doen. Ik ben sociaal vaardig, heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kan goed zelfstandig
werken. Mijn voorkeur gaat uit naar werken in een open, eerlijke en informele omgeving. Er wordt van me
gezegd dat ik een hardwerkende, zelfstandige, secure en vriendelijke collega ben.

Eigenschappen

Ik zoek een leuke functie van ongeveer 32 uur met een grote diversiteit aan taken. Door mijn lange werkervaring weet ik waar ik goed in ben en wat ik leuk vind om te doen. Dat zijn administratieve-, secretariële-, commerciële en receptie/telefoonwerkzaamheden. Met- én voor klanten werken boeit me, collega’s noemen mij dan ook sociaal en loyaal.

Collega’s zien mij als de vraagbaak en de specialist die in haar werk erg goed wil zijn en waarop zij altijd een
beroep kunnen doen. Ik ben sociaal vaardig, heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kan goed zelfstandig
werken. Mijn voorkeur gaat uit naar werken in een open, eerlijke en informele omgeving. Er wordt van me
gezegd dat ik een hardwerkende, zelfstandige, secure en vriendelijke collega ben.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Onderwijs
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Jeannette Klerx te bekijken

Mijn documenten