• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Geachte werkgever. Ik zoek werk als customer service medewerker in Zuid-Limburg. Ik woon nu 17 jaar in Amsterdam en familie omstandigheden hebben mij doen besluiten naar Limburg te vertrekken. De…

Persoonlijk

Geachte werkgever. Ik zoek werk als customer service medewerker in Zuid-Limburg. Ik woon nu 17 jaar in Amsterdam en familie omstandigheden hebben mij doen besluiten naar Limburg te vertrekken. De laatste 5 jaar heb ik bij Corning BV gewerkt als customer service medewerker. Corning BV maakt deel uit van Corning.Inc, een Amerikaanse multinational met 30 duizend werknemers. Corning BV is onderdeel van de Life Sciences divisie en had in 2014 een omzet van 120 miljoen dollar. Als customer service medewerker maak ik deel uit van team van 4 duitstaligen dat Duitse, Oostenrijkse en Zwitserse klanten beheert binnen EMEA. Back-office en front-office zijn vorig jaar samengevoegd en dit resulteerde in de volgende hoofdtaken voor alle customer service medewerkers (14 fte EMEA); order invoer, het maken van backorder reports, het invoeren en afhandelen van klachten middels het CMS systeem, invoeren en afhandelen van returns, adviseren en informeren van klanten betreffende beschikbaarheid en eigenschappen van goederen ondersteunen van accountmanagers, factuurbeheer (oa. credit en rebills) en het inwerken en ondersteunen van nieuwe medewerkers. Ik heb inmiddels 17 jaar ervaring als customer service medewerker. Sterke punten zijn mijn talenkennis, flexibiliteit en hoge werk output. Mijn voorkeur gaat uit naar werken in team verband, maar ik kan ook prima zelfstandig werken. IK ben per direct beschikbaar en verheug mij op uw reactie. Met vriendelijke groeten. Marco Van der Veen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

WERKERVARING: Corning BV, Amsterdam (2010-heden)

Corning BV maakt deel uit van Corning.Inc, een Amerikaanse multinational met 30 duizend werknemers. Corning BV is onderdeel van de Life Sciences divisie en had in 2014 een omzet van 120 miljoen dollar.

Als customer service medewerker maak ik deel uit van team van 4 duitstaligen dat Duitse, Oostenrijkse en Zwitserse klanten beheert binnen EMEA. Backoffice en frontoffice zijn vorig jaar samengevoegd en dit resulteerde in de volgende hoofdtaken voor alle customer service medewerkers (14 fte EMEA); order invoer; het maken van backorder reports; invoeren en afhandelen van klachten middels het CMS Systeem; invoeren en afhandelen van returns; adviseren en informeren van klanten betreffende beschikbaarheid en eigenschappen van goederen; ondersteunen van accountmanagers; factuurbeheer (oa. credit en rebills) en het inwerken en ondersteunen van nieuwe medewerkers.





IBM Nederland, Amsterdam (1999 - 2010)

IBM is het grootste informatietechnologiebedrijf ter wereld. Met een wereldwijde omzet van circa 105 miljard dollar, waarvan de helft afkomstig is uit IT-diensten.

Als Delivery Coördinator binnen de ESL Delivery Coordination Group (15 fte), was ik o.a. verantwoordelijk voor de levering van reserve-onderdelen voor IBM-systemen in de EMEA regio.
Sleutelbegrippen zijn: stressbestendig, internationale contacten, nauwkeurigheid, prioriteiten stellen. Management ondersteuning, dmv. het controleren en aansturen van medewerkers; Wekelijkse rapportages opstellen die de KPI’s weergeven; Ondersteunen, aansturen en verbeteren van de logistieke systemen en processen van IBM; Coördineren van de levering van reserve-onderdelen van IBM-klanten met een servicecontract binnen EMEA; Logistieke en technische assistentie verlenen aan field engineers; Het opstellen en bijhouden van een 24-uurs werkrooster; Het inwerken en begeleiden van nieuwe medewerkers.

Werkervaring

WERKERVARING: Corning BV, Amsterdam (2010-heden)

Corning BV maakt deel uit van Corning.Inc, een Amerikaanse multinational met 30 duizend werknemers. Corning BV is onderdeel van de Life Sciences divisie en had in 2014 een omzet van 120 miljoen dollar.

Als customer service medewerker maak ik deel uit van team van 4 duitstaligen dat Duitse, Oostenrijkse en Zwitserse klanten beheert binnen EMEA. Backoffice en frontoffice zijn vorig jaar samengevoegd en dit resulteerde in de volgende hoofdtaken voor alle customer service medewerkers (14 fte EMEA); order invoer; het maken van backorder reports; invoeren en afhandelen van klachten middels het CMS Systeem; invoeren en afhandelen van returns; adviseren en informeren van klanten betreffende beschikbaarheid en eigenschappen van goederen; ondersteunen van accountmanagers; factuurbeheer (oa. credit en rebills) en het inwerken en ondersteunen van nieuwe medewerkers.





IBM Nederland, Amsterdam (1999 - 2010)

IBM is het grootste informatietechnologiebedrijf ter wereld. Met een wereldwijde omzet van circa 105 miljard dollar, waarvan de helft afkomstig is uit IT-diensten.

Als Delivery Coördinator binnen de ESL Delivery Coordination Group (15 fte), was ik o.a. verantwoordelijk voor de levering van reserve-onderdelen voor IBM-systemen in de EMEA regio.
Sleutelbegrippen zijn: stressbestendig, internationale contacten, nauwkeurigheid, prioriteiten stellen. Management ondersteuning, dmv. het controleren en aansturen van medewerkers; Wekelijkse rapportages opstellen die de KPI’s weergeven; Ondersteunen, aansturen en verbeteren van de logistieke systemen en processen van IBM; Coördineren van de levering van reserve-onderdelen van IBM-klanten met een servicecontract binnen EMEA; Logistieke en technische assistentie verlenen aan field engineers; Het opstellen en bijhouden van een 24-uurs werkrooster; Het inwerken en begeleiden van nieuwe medewerkers.

Lees meer

Opleiding

Communicatie wetenschap. Universiteit van Amsterdam, diploma behaald in 1997

Opleiding

Communicatie wetenschap. Universiteit van Amsterdam, diploma behaald in 1997

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Hockey, tennis en reizen met rugzak

Hobby's & interesses

Hockey, tennis en reizen met rugzak

Eigenschappen

Ik heb inmiddels 17 jaar ervaring als customer service medewerker. Sterke punten zijn mijn talenkennis, flexibiliteit en hoge werk output. Mijn voorkeur gaat uit naar werken in team verband, maar ik kan ook prima zelfstandig werken. IK ben per direct beschikbaar en verheug mij op uw reactie.

Eigenschappen

Ik heb inmiddels 17 jaar ervaring als customer service medewerker. Sterke punten zijn mijn talenkennis, flexibiliteit en hoge werk output. Mijn voorkeur gaat uit naar werken in team verband, maar ik kan ook prima zelfstandig werken. IK ben per direct beschikbaar en verheug mij op uw reactie.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Facilitair Medewerker, Facility Coördinator, Hoofd Facilitaire Zaken, Technisch Medewerker Facilitaire Dienst
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden