• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ondanks dat ik mijn dagen goed kan vullen terwijl ik werkeloos ben, zou ik mijn kennis en ervaring graag willen toepassen en delen. Ik draag graag verantwoording, ben enthousiast en 'vecht'…

Persoonlijk

Ondanks dat ik mijn dagen goed kan vullen terwijl ik werkeloos ben, zou ik mijn kennis en ervaring graag willen toepassen en delen. Ik draag graag verantwoording, ben enthousiast en 'vecht' net zo hard mee als mijn werkgever om een succes van het bedrijf te maken.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Periode: Functie, ervaring en taken: Bedrijf:
2001 – 2012 Sr. secretaresse, Verzuimcoördinator en preventiemedewerker Mercer (Nederland)
- secretariaat opgezet voor afdeling van 40 personen; te Rotterdam
- Post HBO-opleiding en cursussen uitgezet en georganiseerd;
- tijdregistratie bijgehouden en gecontroleerd, factureren;
- telefoon, post verwerken, huisstijl bewaken;
- uitwerken en controleren offertes, jaaroverzichten, SLA’s;
- archief opgezet;
- het verzuim van Mercer zelf (2011- 2.4%) en van diverse
vestigingen van grote internationale bedrijven, welke geen
HR in Nederland hadden, begeleid;

5 jaar lid geweest van de Ondernemingsraad bij Mercer en
in totaal 8 jaar BHV-er geweest.

1972 – 2001 Na in 1972 gestart te zijn als groepsleidster op een internaat voor Schippersjeugd, ben ik daar
na 7 jaar geëindigd als plaatsvervangend hoofdleidster. In 1980 heb ik de switch naar het
kantoorleven gemaakt, waar ik tot op heden geen spijt van heb gehad. Vanaf 1980 heb ik een
vrijwel ononderbroken carrière gehad, waarbij ik alle facetten van het kantoorleven, inclusief
faillissementen en doorstarts heb mogen beleven bij 5 verschillende werkgevers.

Werkervaring

Periode: Functie, ervaring en taken: Bedrijf:
2001 – 2012 Sr. secretaresse, Verzuimcoördinator en preventiemedewerker Mercer (Nederland)
- secretariaat opgezet voor afdeling van 40 personen; te Rotterdam
- Post HBO-opleiding en cursussen uitgezet en georganiseerd;
- tijdregistratie bijgehouden en gecontroleerd, factureren;
- telefoon, post verwerken, huisstijl bewaken;
- uitwerken en controleren offertes, jaaroverzichten, SLA’s;
- archief opgezet;
- het verzuim van Mercer zelf (2011- 2.4%) en van diverse
vestigingen van grote internationale bedrijven, welke geen
HR in Nederland hadden, begeleid;

5 jaar lid geweest van de Ondernemingsraad bij Mercer en
in totaal 8 jaar BHV-er geweest.

1972 – 2001 Na in 1972 gestart te zijn als groepsleidster op een internaat voor Schippersjeugd, ben ik daar
na 7 jaar geëindigd als plaatsvervangend hoofdleidster. In 1980 heb ik de switch naar het
kantoorleven gemaakt, waar ik tot op heden geen spijt van heb gehad. Vanaf 1980 heb ik een
vrijwel ononderbroken carrière gehad, waarbij ik alle facetten van het kantoorleven, inclusief
faillissementen en doorstarts heb mogen beleven bij 5 verschillende werkgevers.

Lees meer

Opleiding

2014 – 2014 Cursus Schoonhovologie
2010 – 2010 Updatecursus preventiemedewerker
2007 – 2007 Preventiemedewerker/arbocoördinator
2006 – 2006 Basiscursus Casemanagement Verzuim en Re-integratie,
2003 – 2011 Cursus BHV en AED
2003 – 2004 Diploma Employee Benefits
1995 – 1996 Algemeen Medische Basiscursus
1973 – 1975 MBO- Inrichtingswerk
1970 – 1972 Pedagogische Academie
1968 – 1970 HAVO
1964 – 1968 Mulo-A

Daarnaast computertrainingen en -cursussen gevolgd, zoals MS Office, ANVA, Afas, SAP.
Bekend met de verzuimsystemen: Perman en Workforce (ADP), Verzuimsignaal (I-Signaal) , People Online
Ook cursussen gevolgd zoals Algemeen Management (Aalt Aalten), Time Management,
Project Management, Effectief communiceren en Engelse spreekvaardigheid.

Van alle bovengenoemde opleidingen diploma’s en certificaten behaald.

Opleiding

2014 – 2014 Cursus Schoonhovologie
2010 – 2010 Updatecursus preventiemedewerker
2007 – 2007 Preventiemedewerker/arbocoördinator
2006 – 2006 Basiscursus Casemanagement Verzuim en Re-integratie,
2003 – 2011 Cursus BHV en AED
2003 – 2004 Diploma Employee Benefits
1995 – 1996 Algemeen Medische Basiscursus
1973 – 1975 MBO- Inrichtingswerk
1970 – 1972 Pedagogische Academie
1968 – 1970 HAVO
1964 – 1968 Mulo-A

Daarnaast computertrainingen en -cursussen gevolgd, zoals MS Office, ANVA, Afas, SAP.
Bekend met de verzuimsystemen: Perman en Workforce (ADP), Verzuimsignaal (I-Signaal) , People Online
Ook cursussen gevolgd zoals Algemeen Management (Aalt Aalten), Time Management,
Project Management, Effectief communiceren en Engelse spreekvaardigheid.

Van alle bovengenoemde opleidingen diploma’s en certificaten behaald.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Frans (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Tennis, wandelen, fietsen, natuur, fytologie, lezen, koken, klaverjassen,
Geïnteresseerd in en belangstelling voor veel onderwerpen.

Hobby's & interesses

Tennis, wandelen, fietsen, natuur, fytologie, lezen, koken, klaverjassen,
Geïnteresseerd in en belangstelling voor veel onderwerpen.

Eigenschappen

Ik ben ambitieus en een integer persoon, resultaatgericht met een grote inzet. Ik houd van dynamiek, maar ook van zekerheid en stabiliteit. Ik los graag problemen op en vind het prettig als dat wordt gewaardeerd. Ik heb meer een werkgevers- dan een werknemers-mentaliteit, ben commercieel en heb een groot analytisch vermogen.
Ik heb humor en een positieve instelling, ben behulpzaam en kan goed zelfstandig als in teamverband functioneren.

Eigenschappen

Ik ben ambitieus en een integer persoon, resultaatgericht met een grote inzet. Ik houd van dynamiek, maar ook van zekerheid en stabiliteit. Ik los graag problemen op en vind het prettig als dat wordt gewaardeerd. Ik heb meer een werkgevers- dan een werknemers-mentaliteit, ben commercieel en heb een groot analytisch vermogen.
Ik heb humor en een positieve instelling, ben behulpzaam en kan goed zelfstandig als in teamverband functioneren.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Interim
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Mariette van der Ree te bekijken