• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Medewerker Uitkeringsadministratie bij de Gemeente Deventer (Nov-Dec 2014)
Op de afdeling uitkeringsadministratie verantwoordelijk voor de uitvoering van de uikeringsadministratie voor een gedeelte van het klantenbestand.;Onder andere: zorgdragen voor de correcte betaling van de uitkeringen, doorvoeren wijzigingen / mutaties, verwerken inkomstenopgaven, IB-signalen, beslagleggingen en telefonische klantondersteuning.

Allround Medewerker Personeels- Salaris en Financieel administratie bij de
Sociale Verzekeringsbank SVB (2006 – 2014 te Deventer)
Onder andere: verantwoordelijk voor de personeels- en salarisadministratie en verzorgt de mutaties, tegelijkertijd eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden, het maken van arbeidsovereenkomsten, invoeren en doorvoeren van nieuwe medewerkers, declaraties, gewerkte uren en mutaties van dienstverbanden, coordineren en controleren van de maandelijkse verwerkingen en mutaties, uren registratie van de medewerkers, zorgdragen voor de aangiften en afdracht van premies en verzekeringen en volgen van de veranderingen in het vakgebied.

Medewerker Financiele adminisatratie bij Elstone Natuursteen (2003-2006 te Deventer)
Verantwoordelijk voor de financiele administratie, debiteuren, crediteuren en belasting aangiftes.

Salaris administrateur bij Mazars Paardekooper en Hoffman (2000-2003 te Apeldoorn)
Onderhoud personeels en salaris gegevens in systemen. Het coordineren en controleren van de maandelijkse verwerkingen en mutaties. Hiernaast het zorgdragen voor de aangiften en afdracht van premies en verzekeringen. Ook het onderhouden van contacten met klanten en verschillende officiele instaties was een wezenlijk onderdeel van mijn werkzaamheden.

Assistent Accountant bij VWG Groep (1999 tot 2000¬ te Wijchen)
Het controleren, opstellen en bespreken van jaarrekeningen en rapportages. Verzorgen van de salarisadministratie, loontechnische controles en advisering. En tenslotte de advisering op het gebied van de bedrijfseconomische-fiscale en financiële zaken.

Assistent Inkopen bij Gelpa Verpakkingen (1998 tot 1999 te Arnhem)
Verantwoordelijk voor Order Management, het zorgdragen voor de ontvangst, het inboeken en betalingen van facturen en het onderhouden van de contacten met leveranciers.

Werkervaring

Medewerker Uitkeringsadministratie bij de Gemeente Deventer (Nov-Dec 2014)
Op de afdeling uitkeringsadministratie verantwoordelijk voor de uitvoering van de uikeringsadministratie voor een gedeelte van het klantenbestand.;Onder andere: zorgdragen voor de correcte betaling van de uitkeringen, doorvoeren wijzigingen / mutaties, verwerken inkomstenopgaven, IB-signalen, beslagleggingen en telefonische klantondersteuning.

Allround Medewerker Personeels- Salaris en Financieel administratie bij de
Sociale Verzekeringsbank SVB (2006 – 2014 te Deventer)
Onder andere: verantwoordelijk voor de personeels- en salarisadministratie en verzorgt de mutaties, tegelijkertijd eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden, het maken van arbeidsovereenkomsten, invoeren en doorvoeren van nieuwe medewerkers, declaraties, gewerkte uren en mutaties van dienstverbanden, coordineren en controleren van de maandelijkse verwerkingen en mutaties, uren registratie van de medewerkers, zorgdragen voor de aangiften en afdracht van premies en verzekeringen en volgen van de veranderingen in het vakgebied.

Medewerker Financiele adminisatratie bij Elstone Natuursteen (2003-2006 te Deventer)
Verantwoordelijk voor de financiele administratie, debiteuren, crediteuren en belasting aangiftes.

Salaris administrateur bij Mazars Paardekooper en Hoffman (2000-2003 te Apeldoorn)
Onderhoud personeels en salaris gegevens in systemen. Het coordineren en controleren van de maandelijkse verwerkingen en mutaties. Hiernaast het zorgdragen voor de aangiften en afdracht van premies en verzekeringen. Ook het onderhouden van contacten met klanten en verschillende officiele instaties was een wezenlijk onderdeel van mijn werkzaamheden.

Assistent Accountant bij VWG Groep (1999 tot 2000¬ te Wijchen)
Het controleren, opstellen en bespreken van jaarrekeningen en rapportages. Verzorgen van de salarisadministratie, loontechnische controles en advisering. En tenslotte de advisering op het gebied van de bedrijfseconomische-fiscale en financiële zaken.

Assistent Inkopen bij Gelpa Verpakkingen (1998 tot 1999 te Arnhem)
Verantwoordelijk voor Order Management, het zorgdragen voor de ontvangst, het inboeken en betalingen van facturen en het onderhouden van de contacten met leveranciers.

Lees meer

Opleiding

2012: MBA- Moderne Bedrijfsadministratie – Markus Verbeek Zwolle
1995-1998: MEAO- Bank en Verzekeringen – Rijn IJsselcollege Arnhem
1993-1995: KMBO Administratie – Sonsbeek College Nijmegen

Opleiding

2012: MBA- Moderne Bedrijfsadministratie – Markus Verbeek Zwolle
1995-1998: MEAO- Bank en Verzekeringen – Rijn IJsselcollege Arnhem
1993-1995: KMBO Administratie – Sonsbeek College Nijmegen

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Turks (Goed)

Hobby's & interesses

Lezen, Wandelen.

Hobby's & interesses

Lezen, Wandelen.

Eigenschappen

Competenties die mij typeren zijn; Ik ben proactief, klant- en servicegericht en beschikt van nature over een groot cijfermatig inzicht en een sterk analytisch vermogen. Hierdoor ben ik in staat problemen en vooral ook mogelijkheden snel te ontdekken en deze accuraat te verwerken. Ik ben in staat heel snel dingen op te pakken en geheel zelfstandig te werken.

Mijn loopbaan is opgebouwd uit periodes waarin ik gegroeid ben als persoon en mij ontwikkeld heb tot Allround Financieel, Salaris en Personeels administratief medewerker. Ik heb brede ervaring in zowel profit als non-profit instellingen. De leukste functie was het opzetten van een nieuw personeels en salaris verwerkings systeem, daarom gaat mijn enthousiasme naar een functie waarin ik mijn salaris en financiele achtergrond kan combineren met het participeren in veranderings projecten.

Eigenschappen

Competenties die mij typeren zijn; Ik ben proactief, klant- en servicegericht en beschikt van nature over een groot cijfermatig inzicht en een sterk analytisch vermogen. Hierdoor ben ik in staat problemen en vooral ook mogelijkheden snel te ontdekken en deze accuraat te verwerken. Ik ben in staat heel snel dingen op te pakken en geheel zelfstandig te werken.

Mijn loopbaan is opgebouwd uit periodes waarin ik gegroeid ben als persoon en mij ontwikkeld heb tot Allround Financieel, Salaris en Personeels administratief medewerker. Ik heb brede ervaring in zowel profit als non-profit instellingen. De leukste functie was het opzetten van een nieuw personeels en salaris verwerkings systeem, daarom gaat mijn enthousiasme naar een functie waarin ik mijn salaris en financiele achtergrond kan combineren met het participeren in veranderings projecten.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Financieel Adviseur
  • Sector: Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Ayse Elmali te bekijken

Mijn documenten