• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


I am a builder with a hands on mentality. I’m ambitious, in the sense that I feel responsible and I want to fulfil agreed commitments. By my work-experience my interpersonal, communication and…

Persoonlijk

I am a builder with a hands on mentality. I’m ambitious, in the sense that I feel responsible and I want to fulfil agreed commitments. By my work-experience my interpersonal, communication and multitasking skills are well developed. I have a great capacity to learn, therefore I can internalize new information quickly.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Sector Instituut Transport en Logistiek (STL) 4 augustus 2014 – 23 februari 2015
Ondersteuning Casemanagement verzuim tijdelijke opdracht (zwangerschapsvervanging)
Proces begeleiden van communicatie tussen werknemers, werkgevers en bedrijfsartsen.
Administratieve ondersteuning aan casemanagers, waaronder het verzamelen, onderzoeken, compileren en verstrekken van informatie, bewaken van status van casussen, bewaken Wet verbetering Poortwachter.
Afspraken inplannen bij bedrijfsartsen

CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek) 1 september 2013 – 1 maart 2014
Projectopdracht / Assistente Kennis en Innovatie Project
Projectondersteuning van het trainings- en opleidingsbeleid.
Bewaken voortgang project.


Schooladviesdienst Wassenaar (SAD) 1 april 2013 – 1 juli 2013
Projectopdracht P&O medewerker/management assistente
Advisering en begeleiding directeur SAD op gebied van HR.
Ontwikkelen HR processen, - instrumenten, zoals W&S, functionerings- en beoordelingsprocessen, (ziekte)verzuimreglement, social media protocol.
Opstellen functieprofielen, nieuwe arbeidscontracten en zzp-contracten.
Ontwikkelen HR handboek met arbeidsvoorwaarden (Compensation en Benefits), rekening houdend met recente relevante wet- en regelgeving en ontwikkelingen.
Opstellen wervings- en selectieplan en werven en selecteren van nieuwe medewerkers voor o.a. nieuw op te zetten brede school.

Bouwer & Officier BV januari 2006 – 1 april 2013
Directiesecretaresse / HR medewerker
Bouwer & Officier B.V. is een Accountants- en Belastingkantoor
Functie/inhoud:
Opzetten van HR en office management.
Directe ondersteuning aan directeur(en).
Ontwikkeling en implementeren HR instrumenten en werkprocessen zoals W&S, ziekteverzuim, permanente educatie, kwaliteitsproces, functionering- en beoordelingsproces, HRM handboek met arbeidsvoorwaarden, RI&E.
Ondersteuning en begeleiding aan directeur en MT:
o agendabeheer, telefoonverkeer en voorbereiden/notuleren MT en bewaking voortgang actiepunten;
o optreden als gastvrouw;
o organiseren evenementen, bijeenkomsten, diverse personeelsuitjes;
o het onderhouden van de website, interne communicatie (nieuwsbrief) en externe communicatie (redigeren teksten in vakbladen, mailings klanten en organiseren startersdag KvK).
o het maken van presentaties (PowerPoint en Prezi) en (financiële) overzichten (Excel);
o zelfstandige email afhandeling, archivering, financiële (debiteuren) administratie;
o contractbeheer;
o optimalisering secretariaatsprocessen.
Opstellen, analyseren managementgegevens o.a. productiviteitscijfer vertalen naar managementinformatie.
Interne communicatie (personeelsbrief) en externe communicatie (marketingdoeleinden: o.a. nieuwsbrief, onderhouden website, redigeren teksten in vakbladen).
Aanspreekpunt medewerkers over arbeidsvoorwaarden, sociale verzekeringen en arbeidsrechtelijke zaken.
Taakgericht leidinggeven secretariaat en facilitaire dienst (extern).

Verdere werkervaring bij mij op te vragen.

Werkervaring

Sector Instituut Transport en Logistiek (STL) 4 augustus 2014 – 23 februari 2015
Ondersteuning Casemanagement verzuim tijdelijke opdracht (zwangerschapsvervanging)
Proces begeleiden van communicatie tussen werknemers, werkgevers en bedrijfsartsen.
Administratieve ondersteuning aan casemanagers, waaronder het verzamelen, onderzoeken, compileren en verstrekken van informatie, bewaken van status van casussen, bewaken Wet verbetering Poortwachter.
Afspraken inplannen bij bedrijfsartsen

CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek) 1 september 2013 – 1 maart 2014
Projectopdracht / Assistente Kennis en Innovatie Project
Projectondersteuning van het trainings- en opleidingsbeleid.
Bewaken voortgang project.


Schooladviesdienst Wassenaar (SAD) 1 april 2013 – 1 juli 2013
Projectopdracht P&O medewerker/management assistente
Advisering en begeleiding directeur SAD op gebied van HR.
Ontwikkelen HR processen, - instrumenten, zoals W&S, functionerings- en beoordelingsprocessen, (ziekte)verzuimreglement, social media protocol.
Opstellen functieprofielen, nieuwe arbeidscontracten en zzp-contracten.
Ontwikkelen HR handboek met arbeidsvoorwaarden (Compensation en Benefits), rekening houdend met recente relevante wet- en regelgeving en ontwikkelingen.
Opstellen wervings- en selectieplan en werven en selecteren van nieuwe medewerkers voor o.a. nieuw op te zetten brede school.

Bouwer & Officier BV januari 2006 – 1 april 2013
Directiesecretaresse / HR medewerker
Bouwer & Officier B.V. is een Accountants- en Belastingkantoor
Functie/inhoud:
Opzetten van HR en office management.
Directe ondersteuning aan directeur(en).
Ontwikkeling en implementeren HR instrumenten en werkprocessen zoals W&S, ziekteverzuim, permanente educatie, kwaliteitsproces, functionering- en beoordelingsproces, HRM handboek met arbeidsvoorwaarden, RI&E.
Ondersteuning en begeleiding aan directeur en MT:
o agendabeheer, telefoonverkeer en voorbereiden/notuleren MT en bewaking voortgang actiepunten;
o optreden als gastvrouw;
o organiseren evenementen, bijeenkomsten, diverse personeelsuitjes;
o het onderhouden van de website, interne communicatie (nieuwsbrief) en externe communicatie (redigeren teksten in vakbladen, mailings klanten en organiseren startersdag KvK).
o het maken van presentaties (PowerPoint en Prezi) en (financiële) overzichten (Excel);
o zelfstandige email afhandeling, archivering, financiële (debiteuren) administratie;
o contractbeheer;
o optimalisering secretariaatsprocessen.
Opstellen, analyseren managementgegevens o.a. productiviteitscijfer vertalen naar managementinformatie.
Interne communicatie (personeelsbrief) en externe communicatie (marketingdoeleinden: o.a. nieuwsbrief, onderhouden website, redigeren teksten in vakbladen).
Aanspreekpunt medewerkers over arbeidsvoorwaarden, sociale verzekeringen en arbeidsrechtelijke zaken.
Taakgericht leidinggeven secretariaat en facilitaire dienst (extern).

Verdere werkervaring bij mij op te vragen.

Lees meer

Opleiding

HBO HRM Haagse Hogeschool
MBO Management Assistente ISBW Amsterdam
Havo Albanianae Alphen aan den Rijn

Opleiding

HBO HRM Haagse Hogeschool
MBO Management Assistente ISBW Amsterdam
Havo Albanianae Alphen aan den Rijn

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Tuinieren, Fitness, Zumba, Fietsen, klussen in en om huis.

Hobby's & interesses

Tuinieren, Fitness, Zumba, Fietsen, klussen in en om huis.

Eigenschappen

Dienstverlenend. Verantwoordelijk.Ondernemend. Klantvriendelijk.

Eigenschappen

Dienstverlenend. Verantwoordelijk.Ondernemend. Klantvriendelijk.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Wemmy Kroes te bekijken

Mijn documenten