• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring:

jan 2014 -heden Senior Consultant Executive Search & Interim Management bij Jurgens-Partners
werkzaamheden
• Opstellen commerciële doelstellingen en marktbewerkingsplan
• Acquisitie gericht op genereren new business
• Bezoeken klanten met als doel relatiebeheer / acquisitie nieuwe vacatures
• Bedrijfspresentatie verzorgen met als doel genereren new business
• Follow up acquisitie en opstelling commerciële rapportage
• Monitoren voortgang marktbewerkingsplan
• Actieve deelname aan netwerkbijeenkomsten
• (Pro actief) presenteren van kandidaten
• Commerciële en administratieve afhandeling contracten

Als senior consultant bij Jurgens-Partners ben ik gespecialiseerd in het werven en selecteren van ervaren professionals op academisch en HBO-niveau, voor uitdagende functies en interim opdrachten op het gebied van Finance, Fiscaliteit, Sales-Marketing en HRM. Door inzet van mijn netwerk, mijn competenties, gedrevenheid en expertise zorg ik ervoor dat zelfs de meest uitdagende personele vraagstukken op adequate wijze worden vervuld. In de aanpak staan persoonlijk contact, resultaatgerichtheid en een grote betrokkenheid bij het te behalen resultaat centraal.

2012 – juli 2013 Account Manager Flexpoint Pro Finance
Werkzaamheden
• Opstellen commerciële doelstellingen Pro Finance
• Opstellen marktbewerkingsplan Pro Finance
• Acquisitie gericht op genereren new business
• Bezoeken klanten met als doel relatiebeheer / acquisitie nieuwe vacatures
• Bedrijfspresentatie verzorgen met als doel genereren new business
• Follow up acquisitie en opstelling commerciële rapportage
• Monitoren voortgang marktbewerkingsplan
• Organiseren beursdeelname om Pro Finance aan doelgroep te presenteren
• Actieve deelname aan netwerkbijeenkomsten
• Interviewen en testen Finance Professionals. (STAR+R methode)
• (Pro actief) presenteren van kandidaten
• Commerciële en administratieve afhandeling contracten

2010 – 2011 Filiaalleider Aldi Roermond B.V.
Werkzaamheden
• Leiding geven aan de medewerkers in het filiaal door het geven van duidelijke werkopdrachten.
• Verantwoordelijk voor de realisatie van de gestelde omzetdoelstellingen voor het eigen filiaal.
• Controlewerkzaamheden (temperatuur, FIFO, HACCP, goederenontvangst)
• Verantwoordelijk voor het manco beheer in het filiaal
• Bestellingen in het Centraal magazijn plaatsen.
• Administratief onderhoud van artikel- en dispogegevens

2009 – 2010 Customer Relations Manager bij apt Kurvers BV te Roermond
Werkzaamheden
• Aansturing en coaching van de Customer Relations medewerkers van de afdeling Sales (ca 8 FTE)
• Ondersteunen van de Customer Relations medewerkers in de dagelijkse werkzaamheden
• Coaching van de medewerkers om te komen tot gewenste resultaten
• Verantwoordelijk voor de opzet van het salesplan
• Planning en organisatie van de werkzaamheden binnen het salesteam.
• Rapporteren van de Sales activiteiten richting MT
• Beschrijven, invoeren en beheren van de sales- (en achterliggende) processen en werkinstructies, zoals:
• Acquisitie
• Offerte
• Order
• After-sales
• Facturatie en levering
• Verantwoordelijk voor de kwaliteit van het CRM systeem, zoals:
• Klantgegevens (NAWT gegevens van bedrijf en contactpersonen)
• Prijsafspraken op klantniveau (standaardprijs plus differentiatie op klantniveau)
• Profielinformatie (informatie mbt de technische specificaties van het profiel)
• Actuele technische tekeningen in CRM systeem up to date houden
• Vanuit de functie eerste aanspreekpunt voor de afdelingen productie, logistiek en finance
• Onderhouden van contacten met de leveranciers en opdrachtgevers.

2006 – 2009 Informatiespecialist bij Functioneel Beheer van Rabobank Nederland
Werkzaamheden
• Bepaling informatiebehoefte bij opdrachtgever
• Bepaling herkomst (systemen) van benodigde gegevens
• Verzamelen van gegevens
• Analyseren en interpreteren van gegevens
• Presenteren van bevindingen aan opdrachtgever
• Opstellen uitgebreide MT rapportage op het gebied van beschikbaarheid van systeem en middelen.
• Signaleren en analyseren (budget)overschrijdingen
• Uitbrengen advies m.b.t. in te zetten bijstuurmaatregel
• Uitbrengen van verbetervoorstellen t.b.v. procesoptimalisatie

2003 – 2006 Assistent Adviseur Spaarbank bij Rabobank Nederland Spaarbank te Eindhoven
Werkzaamheden
• Verantwoordelijk voor de commerciële ondersteuning van de accountmanager in de Groot Zakelijke Markt.
• Mede verantwoordelijk voor het vermarkten van Rabobank werknemersspaarproducten.
• Verantwoordelijk voor contractbeheer en after-sales.
• Projectverantwoordelijk voor een aantal inschrijvingen op Europese Aanbestedingen op het gebied van Verlofspaar- en Levensloopregelingen.
• Verantwoordelijk voor de uitwerking en inrichting van gegunde aanbestedingen.

2000 – 2003 Assistent Adviseur Financieel Advies
Werkzaamheden:
• Verzorgen van de commerciële ondersteuning van de financieel adviseur en hypotheekadviseur.
• Verzorgen van acquisitie richting bestaande en potentiële klanten.
• Voorbereiden van acquisitie gesprekken en afhandelen van dossiers.
• Zelfstandig uitvoeren van lokale marktbewerkingacties.
• Aannemen en uitvoeren van vreemde valutatransacties en effectenorders

Werkervaring

Werkervaring:

jan 2014 -heden Senior Consultant Executive Search & Interim Management bij Jurgens-Partners
werkzaamheden
• Opstellen commerciële doelstellingen en marktbewerkingsplan
• Acquisitie gericht op genereren new business
• Bezoeken klanten met als doel relatiebeheer / acquisitie nieuwe vacatures
• Bedrijfspresentatie verzorgen met als doel genereren new business
• Follow up acquisitie en opstelling commerciële rapportage
• Monitoren voortgang marktbewerkingsplan
• Actieve deelname aan netwerkbijeenkomsten
• (Pro actief) presenteren van kandidaten
• Commerciële en administratieve afhandeling contracten

Als senior consultant bij Jurgens-Partners ben ik gespecialiseerd in het werven en selecteren van ervaren professionals op academisch en HBO-niveau, voor uitdagende functies en interim opdrachten op het gebied van Finance, Fiscaliteit, Sales-Marketing en HRM. Door inzet van mijn netwerk, mijn competenties, gedrevenheid en expertise zorg ik ervoor dat zelfs de meest uitdagende personele vraagstukken op adequate wijze worden vervuld. In de aanpak staan persoonlijk contact, resultaatgerichtheid en een grote betrokkenheid bij het te behalen resultaat centraal.

2012 – juli 2013 Account Manager Flexpoint Pro Finance
Werkzaamheden
• Opstellen commerciële doelstellingen Pro Finance
• Opstellen marktbewerkingsplan Pro Finance
• Acquisitie gericht op genereren new business
• Bezoeken klanten met als doel relatiebeheer / acquisitie nieuwe vacatures
• Bedrijfspresentatie verzorgen met als doel genereren new business
• Follow up acquisitie en opstelling commerciële rapportage
• Monitoren voortgang marktbewerkingsplan
• Organiseren beursdeelname om Pro Finance aan doelgroep te presenteren
• Actieve deelname aan netwerkbijeenkomsten
• Interviewen en testen Finance Professionals. (STAR+R methode)
• (Pro actief) presenteren van kandidaten
• Commerciële en administratieve afhandeling contracten

2010 – 2011 Filiaalleider Aldi Roermond B.V.
Werkzaamheden
• Leiding geven aan de medewerkers in het filiaal door het geven van duidelijke werkopdrachten.
• Verantwoordelijk voor de realisatie van de gestelde omzetdoelstellingen voor het eigen filiaal.
• Controlewerkzaamheden (temperatuur, FIFO, HACCP, goederenontvangst)
• Verantwoordelijk voor het manco beheer in het filiaal
• Bestellingen in het Centraal magazijn plaatsen.
• Administratief onderhoud van artikel- en dispogegevens

2009 – 2010 Customer Relations Manager bij apt Kurvers BV te Roermond
Werkzaamheden
• Aansturing en coaching van de Customer Relations medewerkers van de afdeling Sales (ca 8 FTE)
• Ondersteunen van de Customer Relations medewerkers in de dagelijkse werkzaamheden
• Coaching van de medewerkers om te komen tot gewenste resultaten
• Verantwoordelijk voor de opzet van het salesplan
• Planning en organisatie van de werkzaamheden binnen het salesteam.
• Rapporteren van de Sales activiteiten richting MT
• Beschrijven, invoeren en beheren van de sales- (en achterliggende) processen en werkinstructies, zoals:
• Acquisitie
• Offerte
• Order
• After-sales
• Facturatie en levering
• Verantwoordelijk voor de kwaliteit van het CRM systeem, zoals:
• Klantgegevens (NAWT gegevens van bedrijf en contactpersonen)
• Prijsafspraken op klantniveau (standaardprijs plus differentiatie op klantniveau)
• Profielinformatie (informatie mbt de technische specificaties van het profiel)
• Actuele technische tekeningen in CRM systeem up to date houden
• Vanuit de functie eerste aanspreekpunt voor de afdelingen productie, logistiek en finance
• Onderhouden van contacten met de leveranciers en opdrachtgevers.

2006 – 2009 Informatiespecialist bij Functioneel Beheer van Rabobank Nederland
Werkzaamheden
• Bepaling informatiebehoefte bij opdrachtgever
• Bepaling herkomst (systemen) van benodigde gegevens
• Verzamelen van gegevens
• Analyseren en interpreteren van gegevens
• Presenteren van bevindingen aan opdrachtgever
• Opstellen uitgebreide MT rapportage op het gebied van beschikbaarheid van systeem en middelen.
• Signaleren en analyseren (budget)overschrijdingen
• Uitbrengen advies m.b.t. in te zetten bijstuurmaatregel
• Uitbrengen van verbetervoorstellen t.b.v. procesoptimalisatie

2003 – 2006 Assistent Adviseur Spaarbank bij Rabobank Nederland Spaarbank te Eindhoven
Werkzaamheden
• Verantwoordelijk voor de commerciële ondersteuning van de accountmanager in de Groot Zakelijke Markt.
• Mede verantwoordelijk voor het vermarkten van Rabobank werknemersspaarproducten.
• Verantwoordelijk voor contractbeheer en after-sales.
• Projectverantwoordelijk voor een aantal inschrijvingen op Europese Aanbestedingen op het gebied van Verlofspaar- en Levensloopregelingen.
• Verantwoordelijk voor de uitwerking en inrichting van gegunde aanbestedingen.

2000 – 2003 Assistent Adviseur Financieel Advies
Werkzaamheden:
• Verzorgen van de commerciële ondersteuning van de financieel adviseur en hypotheekadviseur.
• Verzorgen van acquisitie richting bestaande en potentiële klanten.
• Voorbereiden van acquisitie gesprekken en afhandelen van dossiers.
• Zelfstandig uitvoeren van lokale marktbewerkingacties.
• Aannemen en uitvoeren van vreemde valutatransacties en effectenorders

Lees meer

Opleiding

2012 VIL-VCU Veiligheid voor Intercedenten en leidinggevenden
2012 ATRA Basisopleiding Intercedent
2004 – 2006 Post-HBO Bedrijfskunde aan de Fontys Bedrijfshogeschool in Eindhoven
1996 - 2000 HEAO-Commerciële Economie, Hogeschool Limburg faculteit HEAO
1994 – 1996 VWO, Scholengemeenschap Sint Ursula te Horn
1989 - 1994 HAVO, Scholengemeenschap Sint Ursula te Horn

Opleiding

2012 VIL-VCU Veiligheid voor Intercedenten en leidinggevenden
2012 ATRA Basisopleiding Intercedent
2004 – 2006 Post-HBO Bedrijfskunde aan de Fontys Bedrijfshogeschool in Eindhoven
1996 - 2000 HEAO-Commerciële Economie, Hogeschool Limburg faculteit HEAO
1994 – 1996 VWO, Scholengemeenschap Sint Ursula te Horn
1989 - 1994 HAVO, Scholengemeenschap Sint Ursula te Horn

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Uitstekend), Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Koken, uitgaan, Bourgondisch leven

Hobby's & interesses

Koken, uitgaan, Bourgondisch leven

Eigenschappen

Als mens, als teamplayer beschik ik over een aantal competenties waarmee ik een welkome
aanvulling ben voor uw organisatie. Ik ga namelijk graag om met mensen, leg hierbij makkelijk
contacten en ben sterk in vertegenwoordigen en presenteren. Ook heb ik competenties in huis als
assertiviteit, luisteren, structureren, plannen en organiseren. Tenslotte beschik ik over een gezonde
dosis enthousiasme, humor en creativiteit om mogelijke oneffenheden te pareren

Eigenschappen

Als mens, als teamplayer beschik ik over een aantal competenties waarmee ik een welkome
aanvulling ben voor uw organisatie. Ik ga namelijk graag om met mensen, leg hierbij makkelijk
contacten en ben sterk in vertegenwoordigen en presenteren. Ook heb ik competenties in huis als
assertiviteit, luisteren, structureren, plannen en organiseren. Tenslotte beschik ik over een gezonde
dosis enthousiasme, humor en creativiteit om mogelijke oneffenheden te pareren

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Intercedent
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Intercedent
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Gedetacheerd
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden