• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Van optimale customer journey naar excellente customer experience, met mijn motiverende en inspirerende houding begeleid ik zowel mens als organisatie aan naar een hoger niveau. Ik ben in staat om op…

Persoonlijk

Van optimale customer journey naar excellente customer experience, met mijn motiverende en inspirerende houding begeleid ik zowel mens als organisatie aan naar een hoger niveau.
Ik ben in staat om op een natuurlijke manier op alle verschillende niveaus in een organisatie anderen te overtuigen. Zowel als leider en als teamlid, kan ik managen, trainen, samenwerking stimuleren en collegae mobiliseren.
Met mijn ongecompliceerde leiding geef ik medewerkers de ruimte waardoor zij verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen ontwikkeling, groei en successen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

09-2008– 05-2014 Senior Operational Product manager Cloud Diensten bij KPN Zakelijke Markt
Verantwoordelijk voor de planning, forecasting, productie, verkoop en verantwoordelijk voor alle stadia van de levenscyclus van een product.
Eindverantwoordelijk voor de kwaliteit, levering en het budget.
Innovaties realiseren met scrum en stimuleren van de medewerkers.
Leidinggevend aan diverse afdelingen (5-10medewerkers)

04-2008 – 08-2008 Trainer & E-Learning programmeur bij Young Executive Recruitment
Verantwoordelijk voor de planning, het trainingsmateriaal, e-learningsysteem, rapportages, trainingen en technisch support voor YER Nederland en internationaal.
Belangrijkste project: Aanbesteden e-learning systeem.

04-2006 – 03-2008 Functioneel beheerder bij Ministerie van Algemene Zaken, Dienst Publiek en Communicatie
Verantwoordelijk voor trainingen, systemen, monitoren KPI’s, eerstelijns support en managementrapportages.
Beheren en routeren telefoonlijnen Koninklijke huizen.
Belangrijkste project: 14+netnummer opzetten en technisch inrichten.

08-2005 – 04-2006 Publieksvoorlichter Postbus 51 bij Ministerie van Algemene Zaken, Dienst Publiek en Communicatie
Verantwoordelijk voor crosschannel customer service voor de departementen en het het trainen van personeel op content, gesprekstechnieken en systemen.

04-2002 – 01-2006 Medewerker kassa en evenementen bij Filmhuis Den
Haag
Verantwoordelijk voor het trainen van medewerkers, het opstellen van draaibboeken en het uitvoeren van operationeel management tijdens voorstellingen en events.

03-2000 – 06-2005 Senior specialist klantenrelatie en teamcoach bij T-mobile Klantenservice B.V.
Verantwoordelijk voor crosschannel customer service, het opstellen van trainingsmateriaal en kennisbank, het uitvoeren van trainingen en het reviewen/coachen van medewerkers.
Implementeren, borgen en verbeteren van product- en procesmanagement vanuit klantperspectief.
Managen en beheren kennisbank en kennistoetsen.

07-1998 - 07-2000 Klantadviseur verkoop bij Hennes & Mauritz Den Haag
Adviseren klantaankopen en afhandelen financiële transacties.

Werkervaring

09-2008– 05-2014 Senior Operational Product manager Cloud Diensten bij KPN Zakelijke Markt
Verantwoordelijk voor de planning, forecasting, productie, verkoop en verantwoordelijk voor alle stadia van de levenscyclus van een product.
Eindverantwoordelijk voor de kwaliteit, levering en het budget.
Innovaties realiseren met scrum en stimuleren van de medewerkers.
Leidinggevend aan diverse afdelingen (5-10medewerkers)

04-2008 – 08-2008 Trainer & E-Learning programmeur bij Young Executive Recruitment
Verantwoordelijk voor de planning, het trainingsmateriaal, e-learningsysteem, rapportages, trainingen en technisch support voor YER Nederland en internationaal.
Belangrijkste project: Aanbesteden e-learning systeem.

04-2006 – 03-2008 Functioneel beheerder bij Ministerie van Algemene Zaken, Dienst Publiek en Communicatie
Verantwoordelijk voor trainingen, systemen, monitoren KPI’s, eerstelijns support en managementrapportages.
Beheren en routeren telefoonlijnen Koninklijke huizen.
Belangrijkste project: 14+netnummer opzetten en technisch inrichten.

08-2005 – 04-2006 Publieksvoorlichter Postbus 51 bij Ministerie van Algemene Zaken, Dienst Publiek en Communicatie
Verantwoordelijk voor crosschannel customer service voor de departementen en het het trainen van personeel op content, gesprekstechnieken en systemen.

04-2002 – 01-2006 Medewerker kassa en evenementen bij Filmhuis Den
Haag
Verantwoordelijk voor het trainen van medewerkers, het opstellen van draaibboeken en het uitvoeren van operationeel management tijdens voorstellingen en events.

03-2000 – 06-2005 Senior specialist klantenrelatie en teamcoach bij T-mobile Klantenservice B.V.
Verantwoordelijk voor crosschannel customer service, het opstellen van trainingsmateriaal en kennisbank, het uitvoeren van trainingen en het reviewen/coachen van medewerkers.
Implementeren, borgen en verbeteren van product- en procesmanagement vanuit klantperspectief.
Managen en beheren kennisbank en kennistoetsen.

07-1998 - 07-2000 Klantadviseur verkoop bij Hennes & Mauritz Den Haag
Adviseren klantaankopen en afhandelen financiële transacties.

Lees meer

Opleiding

02-2015 – 06-2015 HBO Basis Coachen bij Coachboulevard
02-2014 – 02-2016 HBO Voedingsdeskundige en Orthomoleculaire voeding & suppletie bij Civas. Uit persoonlijke interesse
04-2013 – 09-2013 Besturen met een visie bij Gemeente Den Haag
05-2012- 12-2013 HBO Kwaliteit en procesmanagement bij NCOI
06-2012 Financieel management voor de non-financiële manager bij NCOI
05-2011 ITIL V3 bij Twice
06-2010 De kortste klap naar meesterschap bij PK2
2003 – 2004 Middle Management Personeel en organisatie bij NCOI
1998 – 2000 HBO Informatie dienstverlening en informatie voorziening bij Haagse Hoge school

Opleiding

02-2015 – 06-2015 HBO Basis Coachen bij Coachboulevard
02-2014 – 02-2016 HBO Voedingsdeskundige en Orthomoleculaire voeding & suppletie bij Civas. Uit persoonlijke interesse
04-2013 – 09-2013 Besturen met een visie bij Gemeente Den Haag
05-2012- 12-2013 HBO Kwaliteit en procesmanagement bij NCOI
06-2012 Financieel management voor de non-financiële manager bij NCOI
05-2011 ITIL V3 bij Twice
06-2010 De kortste klap naar meesterschap bij PK2
2003 – 2004 Middle Management Personeel en organisatie bij NCOI
1998 – 2000 HBO Informatie dienstverlening en informatie voorziening bij Haagse Hoge school

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

Vrijwilligers werk
09-2014 – heden Begeleiden brainstorm en mindmappen bij Den Haag in Transitie
09-2014 – 09-2014 Medewerker Urban Hero Obstacle Run bij Crossfit Scheveningen
02-2008 – heden Webbeheerder en ontwikkelaar bij Jumpteam Scheveningen
08-2006 – 06-2010 Evenementen organisator en Secretaris bij Jumpteam Scheveningen
02-2005 – 06-2006 Vrijwilliger Actie team bij Wereld Natuur Fonds

Hobby’s
Golf surfen, Stand Up Paddleboarden, Snowboarden, Fotografie, Websites maken, Reizen, Voedingskunde;

Hobby's & interesses

Vrijwilligers werk
09-2014 – heden Begeleiden brainstorm en mindmappen bij Den Haag in Transitie
09-2014 – 09-2014 Medewerker Urban Hero Obstacle Run bij Crossfit Scheveningen
02-2008 – heden Webbeheerder en ontwikkelaar bij Jumpteam Scheveningen
08-2006 – 06-2010 Evenementen organisator en Secretaris bij Jumpteam Scheveningen
02-2005 – 06-2006 Vrijwilliger Actie team bij Wereld Natuur Fonds

Hobby’s
Golf surfen, Stand Up Paddleboarden, Snowboarden, Fotografie, Websites maken, Reizen, Voedingskunde;

Lees meer

Eigenschappen

Leiding geven
Klant Focus
Coachen/Trainen

Eigenschappen

Leiding geven
Klant Focus
Coachen/Trainen

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Trainingscoördinator
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Interim, Gedetacheerd
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten