• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Achmea (voorheen Agis Zorgverzekeringen NV) Utrecht/Leusden/Amersfoort
2010-02/2015 Casebehandelaar Groep Buitenlands Recht
• Telefonisch/schriftelijk contact over medische zorg & wetgeving met:
-Nederlandse gepensioneerde/uitkeringsgerechtigde personen wonend in EU-land
-gezinsleden van in Nederland werkende grensarbeiders
-inkomende toeristen uit verdragslanden
zowel in het Nederlands als Engels.
• Contact met zorgverzekeraars binnen- en buitenland en Zorginstituut Nederland.
• Bemiddelende en adviserende taak tussen eerder genoemde partijen en Nederlandse zorgverleners.
• Vastleggen internationale verzekeringsbewijzen.
• Afhandelen van declaraties volgens de Basisverzekering/AWBZ.
• Tariferen E126 verdragsformulieren buitenlandse zorgverzekeraars.
• Archiveren van stukken die buiten het systeem lopen.
• Actieve deelname continu verbetertraject.
2007-2010 Administratief medewerker verzekerdendeclaraties
• Controleren en muteren van declaraties binnen de gestelde termijn.
• Zoeken naar alternatieven voor een goede balans tussen de wens van de klant en de regelgeving.
• Bewaking eigen voortgang/up to date blijven/ontwikkeling.
2007 Medewerker klantbeheer klachten
• Alle schriftelijke klachten uitzoeken en naar behoren afhandelen binnen de gestelde termijn.
• De verzekerde telefonisch/schriftelijk op de hoogte brengen van het resultaat.
2000-2006 Medewerker polisadministratie collectieve ziektekosten particulier
• Accepteren en verwerken nieuwe aanvragen, verwerking mutaties.
• Debiteurenadministratie(beoordeling/verwerking. schadeblokkades/royementen).
• Telefonie/correspondentie.
2001-2002 Plaatsvervangend teamleidster polisadministratie
• Coachen en begeleiden c.q. nieuwe mensen inwerken.
• Initiatieven tonen ter verbetering van de kwaliteit van het werk.
• Tijdens afwezigheid teamleider vervangen.

AMEV pensioen & zorg Utrecht
1997-2000 Medewerker polisadministratie ziekengeld/
ziektekosten
• Administratieve verwerking van mutaties, polissen, offertes.
• Telefonie/correspondentie.
• Coaching/begeleiding collega’s.
• Tussenpersoonadministratie/deelname project.
1995-1997 Medewerker polisadministratie Avios teamzorg BV
In Zeist (in volmacht van AMEV)
• Dezelfde taken als bij medewerker polisadministratie.
• Vanwege nieuw startend onderdeel naast diverse werkzaamheden ook meegedacht over opbouw organisatie en inrichten processen.

Buro voor Rechshulp Asiel Zevenaar
1994-1995 Administratief assistent
• Ondersteuning/planning juristen.
• Cliëntenregistratie, archiveren, notuleren etc..

IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst Zevenaar
1994 Administratief medewerker
• Uitvoeren van alle hand- en spandiensten op administratief gebied.

Werkervaring

Achmea (voorheen Agis Zorgverzekeringen NV) Utrecht/Leusden/Amersfoort
2010-02/2015 Casebehandelaar Groep Buitenlands Recht
• Telefonisch/schriftelijk contact over medische zorg & wetgeving met:
-Nederlandse gepensioneerde/uitkeringsgerechtigde personen wonend in EU-land
-gezinsleden van in Nederland werkende grensarbeiders
-inkomende toeristen uit verdragslanden
zowel in het Nederlands als Engels.
• Contact met zorgverzekeraars binnen- en buitenland en Zorginstituut Nederland.
• Bemiddelende en adviserende taak tussen eerder genoemde partijen en Nederlandse zorgverleners.
• Vastleggen internationale verzekeringsbewijzen.
• Afhandelen van declaraties volgens de Basisverzekering/AWBZ.
• Tariferen E126 verdragsformulieren buitenlandse zorgverzekeraars.
• Archiveren van stukken die buiten het systeem lopen.
• Actieve deelname continu verbetertraject.
2007-2010 Administratief medewerker verzekerdendeclaraties
• Controleren en muteren van declaraties binnen de gestelde termijn.
• Zoeken naar alternatieven voor een goede balans tussen de wens van de klant en de regelgeving.
• Bewaking eigen voortgang/up to date blijven/ontwikkeling.
2007 Medewerker klantbeheer klachten
• Alle schriftelijke klachten uitzoeken en naar behoren afhandelen binnen de gestelde termijn.
• De verzekerde telefonisch/schriftelijk op de hoogte brengen van het resultaat.
2000-2006 Medewerker polisadministratie collectieve ziektekosten particulier
• Accepteren en verwerken nieuwe aanvragen, verwerking mutaties.
• Debiteurenadministratie(beoordeling/verwerking. schadeblokkades/royementen).
• Telefonie/correspondentie.
2001-2002 Plaatsvervangend teamleidster polisadministratie
• Coachen en begeleiden c.q. nieuwe mensen inwerken.
• Initiatieven tonen ter verbetering van de kwaliteit van het werk.
• Tijdens afwezigheid teamleider vervangen.

AMEV pensioen & zorg Utrecht
1997-2000 Medewerker polisadministratie ziekengeld/
ziektekosten
• Administratieve verwerking van mutaties, polissen, offertes.
• Telefonie/correspondentie.
• Coaching/begeleiding collega’s.
• Tussenpersoonadministratie/deelname project.
1995-1997 Medewerker polisadministratie Avios teamzorg BV
In Zeist (in volmacht van AMEV)
• Dezelfde taken als bij medewerker polisadministratie.
• Vanwege nieuw startend onderdeel naast diverse werkzaamheden ook meegedacht over opbouw organisatie en inrichten processen.

Buro voor Rechshulp Asiel Zevenaar
1994-1995 Administratief assistent
• Ondersteuning/planning juristen.
• Cliëntenregistratie, archiveren, notuleren etc..

IND (Immigratie- en Naturalisatiedienst Zevenaar
1994 Administratief medewerker
• Uitvoeren van alle hand- en spandiensten op administratief gebied.

Lees meer

Opleiding

Middelbaar Middenstands Onderwijs-commercieel
Mavo

Opleiding

Middelbaar Middenstands Onderwijs-commercieel
Mavo

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Dansen, fitness, reizen, boeken, muziek, lekker eten, wellness.

Hobby's & interesses

Dansen, fitness, reizen, boeken, muziek, lekker eten, wellness.

Eigenschappen

Ik ben een gedreven persoon die kwaliteit en duidelijkheid belangrijk vind. Mijn voorkeur gaat uit naar administratief werk waarbij ik mij kan specialiseren en verdiepen. Ik vind het ook fijn om mijn steentje bij te dragen aan het optimaliseren van de werkprocessen. Daarnaast voel ik mij het meeste thuis in een servicegericht bedrijf met een professionele uitstraling.

Eigenschappen die bij mij horen zijn: gestructureerd, betrokken, doelgericht, initiatiefrijk.

Eigenschappen

Ik ben een gedreven persoon die kwaliteit en duidelijkheid belangrijk vind. Mijn voorkeur gaat uit naar administratief werk waarbij ik mij kan specialiseren en verdiepen. Ik vind het ook fijn om mijn steentje bij te dragen aan het optimaliseren van de werkprocessen. Daarnaast voel ik mij het meeste thuis in een servicegericht bedrijf met een professionele uitstraling.

Eigenschappen die bij mij horen zijn: gestructureerd, betrokken, doelgericht, initiatiefrijk.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Leer-werk overeenkomst
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten