• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Hallo, Leuk dat u mijn profiel bekijkt! Mijn naam is Vanessa Wentink en ik ben een professionele, resultaatgerichte en zelfstandige duizendpoot, creatief in het oplossen van problemen en een ster in…

Persoonlijk

Hallo,

Leuk dat u mijn profiel bekijkt!

Mijn naam is Vanessa Wentink en ik ben een professionele, resultaatgerichte en zelfstandige duizendpoot, creatief in het oplossen van problemen en een ster in plannen en organiseren. MS Office kent voor mij geen geheimen en ik kan mij mondeling en schriftelijk heel goed uitdrukken in het Engels en Nederlands.

Een uitdagende functie als office manager/office assistant/personal assistant/directiesecretaresse/afdelingssecretaresse/hoofd secretariaat past het best bij mij maar ik sta er ook voor open om uit mijn 'comfort zone' te komen en iets totaal anders te gaan doen.

Voor meer informatie over mijn werkervaring verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2009 – 11/2014 Pensioenfederatie, Den Haag
Hoofd Interne Zaken & Secretariaat

Taken en verantwoordelijkheden:
Aansturen van de secretariaten en de medewerker personeelszaken.
Beheren van bedrijfsvoeringsprocessen zoals financiën, organisatie, ICT, facilitaire zaken en huisvesting.
Bewaken van richtlijnen en processen en signaleren van knelpunten.
Personeelsbeleid, verzuimregistratie en begeleiding, planning-, functionering-, en beoordelingsgesprekken.
Lid van het Managementteam.

Meewerken of invallen op de beide secretariaten ingeval van drukte, verzuim of vakanties.
Organiseren van zakenreizen voor de directie en/of de bestuursvoorzitter.
Beheer van de database, archief- en voorraden.
Agendabeheer voor de voorzitter van het bestuur.
Notuleren van bestuursvergaderingen en daaruit voortvloeiende werkzaamheden.


2008-2009 Hotel Wilhelmina, Scheveningen
Plaatsvervangend bedrijfsleider

Taken en verantwoordelijkheden:
Aansturen van ontbijt- en huishoudelijk medewerkers.
Personeelsbeleid.
Financiële administratie, contractbeheer, inkoop en reserveringen.
Ontvangen en informeren van gasten.
Content schrijven van website NL/ENG en waarborgen kwaliteit en uiterlijk hotel.

2003 – 2008 Oxygène Diving Centres Hurghada, Dahab, Sharm el Sheikh, Egypte
General manager

Taken en verantwoordelijkheden:
Aansturen van een internationaal team van 30 personen (ENG).
Personeelsbeleid.
Opzetten van marketing campagnes en organiseren van duikbeurzen in Europa.
Opleiden van duikprofessionals en kwaliteit waarborgen van de aangeboden duikopleidingen.
Contractbesprekingen met touroperators.
Content schrijven website en schrijven van nieuwsbrieven (NL/EN).
Financieel beheer.


2001 - 2003 Salomons van der Valk Advocaten
Secretaresse (strafrecht)

Taken en verantwoordelijkheden:
Uitwerken van stukken en correspondentie middels dictafoon.
Telefonisch te woord staan en ontvangen van cliënten.
Agendabeheer.
Bestellen en beheer voorraad kantoorartikelen.
Verwerken inkomende- en uitgaande stukken en correspondentie.
Dossierbeheer en archivering.


1994 - 2001 Tiethoff & Ruig Advocaten
Secretaresse/Roladministrateur (ondernemings- en arbeidsrecht)

Taken en verantwoordelijkheden:
Uitwerken van stukken en correspondentie middels dictafoon.
Telefonisch te woord staan en ontvangen van cliënten.
Agendabeheer.
Bestellen en beheer voorraad kantoorartikelen.
Verwerken inkomende- en uitgaande stukken en correspondentie.
Dossierbeheer en archivering.
Roladministratie.


1993 - 1994 Vlaams Restaurant De Vagebond
Gastvrouw

1993 Au pair in Ierland bij een gezin met 4 kinderen.

1992 - 1993 Uiteenlopende administratieve uitzendbanen.

Werkervaring

2009 – 11/2014 Pensioenfederatie, Den Haag
Hoofd Interne Zaken & Secretariaat

Taken en verantwoordelijkheden:
Aansturen van de secretariaten en de medewerker personeelszaken.
Beheren van bedrijfsvoeringsprocessen zoals financiën, organisatie, ICT, facilitaire zaken en huisvesting.
Bewaken van richtlijnen en processen en signaleren van knelpunten.
Personeelsbeleid, verzuimregistratie en begeleiding, planning-, functionering-, en beoordelingsgesprekken.
Lid van het Managementteam.

Meewerken of invallen op de beide secretariaten ingeval van drukte, verzuim of vakanties.
Organiseren van zakenreizen voor de directie en/of de bestuursvoorzitter.
Beheer van de database, archief- en voorraden.
Agendabeheer voor de voorzitter van het bestuur.
Notuleren van bestuursvergaderingen en daaruit voortvloeiende werkzaamheden.


2008-2009 Hotel Wilhelmina, Scheveningen
Plaatsvervangend bedrijfsleider

Taken en verantwoordelijkheden:
Aansturen van ontbijt- en huishoudelijk medewerkers.
Personeelsbeleid.
Financiële administratie, contractbeheer, inkoop en reserveringen.
Ontvangen en informeren van gasten.
Content schrijven van website NL/ENG en waarborgen kwaliteit en uiterlijk hotel.

2003 – 2008 Oxygène Diving Centres Hurghada, Dahab, Sharm el Sheikh, Egypte
General manager

Taken en verantwoordelijkheden:
Aansturen van een internationaal team van 30 personen (ENG).
Personeelsbeleid.
Opzetten van marketing campagnes en organiseren van duikbeurzen in Europa.
Opleiden van duikprofessionals en kwaliteit waarborgen van de aangeboden duikopleidingen.
Contractbesprekingen met touroperators.
Content schrijven website en schrijven van nieuwsbrieven (NL/EN).
Financieel beheer.


2001 - 2003 Salomons van der Valk Advocaten
Secretaresse (strafrecht)

Taken en verantwoordelijkheden:
Uitwerken van stukken en correspondentie middels dictafoon.
Telefonisch te woord staan en ontvangen van cliënten.
Agendabeheer.
Bestellen en beheer voorraad kantoorartikelen.
Verwerken inkomende- en uitgaande stukken en correspondentie.
Dossierbeheer en archivering.


1994 - 2001 Tiethoff & Ruig Advocaten
Secretaresse/Roladministrateur (ondernemings- en arbeidsrecht)

Taken en verantwoordelijkheden:
Uitwerken van stukken en correspondentie middels dictafoon.
Telefonisch te woord staan en ontvangen van cliënten.
Agendabeheer.
Bestellen en beheer voorraad kantoorartikelen.
Verwerken inkomende- en uitgaande stukken en correspondentie.
Dossierbeheer en archivering.
Roladministratie.


1993 - 1994 Vlaams Restaurant De Vagebond
Gastvrouw

1993 Au pair in Ierland bij een gezin met 4 kinderen.

1992 - 1993 Uiteenlopende administratieve uitzendbanen.

Lees meer

Opleiding

2014 Snellezen
2013 Photoshop
2013 Mindmapping
2012 Coachend leidinggeven
2012 FTT (Fit For Thought) training succes zonder stress
2011 Middle Management (ICM) module 2
2010 Middle Management (ICM) module 1
2004 Arabisch spreken en cijfers lezen
2003 PADI Course Director
2001 PADI-, BSAC-, SSI- duikinstructeur
1993 Cursus café bedrijf
1992 H.A.V.O.

Opleiding

2014 Snellezen
2013 Photoshop
2013 Mindmapping
2012 Coachend leidinggeven
2012 FTT (Fit For Thought) training succes zonder stress
2011 Middle Management (ICM) module 2
2010 Middle Management (ICM) module 1
2004 Arabisch spreken en cijfers lezen
2003 PADI Course Director
2001 PADI-, BSAC-, SSI- duikinstructeur
1993 Cursus café bedrijf
1992 H.A.V.O.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Arabisch (Matig), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Duiken, zwemmen, Les Mills groepsfitness, lezen, koken.

Hobby's & interesses

Duiken, zwemmen, Les Mills groepsfitness, lezen, koken.

Eigenschappen

Rustig, georganiseerd, zelfstandig, flexibel, positief, discreet, stressbestendig, sterk arbeidsethos..

Eigenschappen

Rustig, georganiseerd, zelfstandig, flexibel, positief, discreet, stressbestendig, sterk arbeidsethos..

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Interim, Gedetacheerd
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Vanessa Wentink te bekijken

Mijn documenten