• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Hostmanship en gastvrijheid en ontzorgen vindt ik erg belangrijk. Ik ben oplossing gericht houd er van om met mensen te verbinden.ik delegeer makkelijk en communiceer vlot op diverse niveaus. Ik…

Persoonlijk

Hostmanship en gastvrijheid en ontzorgen vindt ik erg belangrijk. Ik ben oplossing gericht houd er van om met mensen te verbinden.ik delegeer makkelijk en communiceer vlot op diverse niveaus. Ik beschouw mijzelf als een professionele gedreven nuchtere zelfbewuste vrouw die sterk in haar schoenen staat.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2011-02-2015 Kamer van koophandel
Albron catering Beheerder B

Ik was verantwoordelijk voor de totale logistiek van de catering, inclusief de reservering van de zalen, (technisch) regelen van audio- en visuele apparatuur, etc. Mede verantwoordelijk voor het opzetten van het project Ondernemersplaza. Het zorgdragen voor de conceptbewaking
Contact onderhouden met de huurders
Aanspreekpunt voor leveranciers en installateurs
Een zeer veelzijdige functie waar ik zowel facilitair medewerker en gastvrouw en catering
manager ben. Ik vindt het erg leuke baan omdat er heel veel afwisseling en verantwoordelijkheden in zitten en tekens weer nieuw factoren bij komen.

2009-2009 Wereld omroep
Pdx catering manager

In deze functie was ik verantwoordelijk voor het begeleiden van en leidinggeven aan
medewerkers. Daarnaast droeg ik zorg voor het in- en verkoop en de financiële administratie.
Het zelfstandig werken en ervoor Het zelfstandig werken en ervoor zorgen dat de gasten
tevreden waren,gaf mij veel voldoening in mijn werk

2008-2009 SNS Bank
Telefoniste/Receptioniste

In deze functie was ik de eerste aan spreekpunt voor de klanten,Ik filterde de telefoontje
Voor wie ,hoe belangrijk of kan ik ze zelf afhandelen. Eenvoudige zaken
mogelijk zelf op lossen en wat gecompliceerde vragen zet ik door naar collega's.
Afspraken maken voor de adviseurs was ook een van mijn taken .
Zorgen dat de klanten tevreden zijn gaf mij voldoening in mijn werk. .
En veel nieuwe materie leren vond ik een echte uitdaging.

2004 – 2007 Avenance, Nijkerk
Cateringbeheerder B

In deze functie was ik verantwoordelijk voor het begeleiden van en leidinggeven aan
medewerkers .Daarnaast droeg ik zorg voor het in- en verkoop en de financiële administratie. Het zelfstandig werken en ervoor zorgen dat de gasten tevreden waren, gaven mij veel voldoening in mijn werk. Hier heb ik een goed draaiend team neer kunnen zetten, waar de opdrachtgever zeer tevreden over was

2002 - 2003 Manfield, Bussum
Storemanager

Bij Manfield was ik eind verantwoordelijke .Gaf ik leiding aan medewerkers .Ik was en
verantwoordelijk voor optimale verkoopprestaties en het bewaken beheren van de omzet, de
kosten en het voorraadbeheer. Dit deed ik zowel op logistiek,organisatorisch als administratief
niveau.
Hier beleefde ik veel plezier aan het zelfstandig werken en het tevreden stellen van de
klanten.

1999 - 2002 Speelpark Oud Valkeveen, Naarden
Algemeen Medewerkster

Gedurende deze periode was ik verantwoordelijk voor de horeca in- en verkoop. Verder gaf ik
leiding aan de medewerkers
De in- en verkoop. Ervoor zorgen dat alles tot een goed einde gebracht werd, vond ik een
leuke uitdaging in mijn werk.

Werkervaring

2011-02-2015 Kamer van koophandel
Albron catering Beheerder B

Ik was verantwoordelijk voor de totale logistiek van de catering, inclusief de reservering van de zalen, (technisch) regelen van audio- en visuele apparatuur, etc. Mede verantwoordelijk voor het opzetten van het project Ondernemersplaza. Het zorgdragen voor de conceptbewaking
Contact onderhouden met de huurders
Aanspreekpunt voor leveranciers en installateurs
Een zeer veelzijdige functie waar ik zowel facilitair medewerker en gastvrouw en catering
manager ben. Ik vindt het erg leuke baan omdat er heel veel afwisseling en verantwoordelijkheden in zitten en tekens weer nieuw factoren bij komen.

2009-2009 Wereld omroep
Pdx catering manager

In deze functie was ik verantwoordelijk voor het begeleiden van en leidinggeven aan
medewerkers. Daarnaast droeg ik zorg voor het in- en verkoop en de financiële administratie.
Het zelfstandig werken en ervoor Het zelfstandig werken en ervoor zorgen dat de gasten
tevreden waren,gaf mij veel voldoening in mijn werk

2008-2009 SNS Bank
Telefoniste/Receptioniste

In deze functie was ik de eerste aan spreekpunt voor de klanten,Ik filterde de telefoontje
Voor wie ,hoe belangrijk of kan ik ze zelf afhandelen. Eenvoudige zaken
mogelijk zelf op lossen en wat gecompliceerde vragen zet ik door naar collega's.
Afspraken maken voor de adviseurs was ook een van mijn taken .
Zorgen dat de klanten tevreden zijn gaf mij voldoening in mijn werk. .
En veel nieuwe materie leren vond ik een echte uitdaging.

2004 – 2007 Avenance, Nijkerk
Cateringbeheerder B

In deze functie was ik verantwoordelijk voor het begeleiden van en leidinggeven aan
medewerkers .Daarnaast droeg ik zorg voor het in- en verkoop en de financiële administratie. Het zelfstandig werken en ervoor zorgen dat de gasten tevreden waren, gaven mij veel voldoening in mijn werk. Hier heb ik een goed draaiend team neer kunnen zetten, waar de opdrachtgever zeer tevreden over was

2002 - 2003 Manfield, Bussum
Storemanager

Bij Manfield was ik eind verantwoordelijke .Gaf ik leiding aan medewerkers .Ik was en
verantwoordelijk voor optimale verkoopprestaties en het bewaken beheren van de omzet, de
kosten en het voorraadbeheer. Dit deed ik zowel op logistiek,organisatorisch als administratief
niveau.
Hier beleefde ik veel plezier aan het zelfstandig werken en het tevreden stellen van de
klanten.

1999 - 2002 Speelpark Oud Valkeveen, Naarden
Algemeen Medewerkster

Gedurende deze periode was ik verantwoordelijk voor de horeca in- en verkoop. Verder gaf ik
leiding aan de medewerkers
De in- en verkoop. Ervoor zorgen dat alles tot een goed einde gebracht werd, vond ik een
leuke uitdaging in mijn werk.

Lees meer

Opleiding

Bhv geldig tot 03-04-2015
Occ C Contractcateringbeheerder, diploma behaald in 2006
NIMA-A, gevolgd in 2003
Vakbekwaamheid Restaurant Bedrijf, diploma behaald in 2002
Operationeel Bedrijfsmanagement, diploma behaald in 2002
Vakbekwaamheid Cafébedrijf diploma behaald in, 2000
Sociale Hygiëne diploma behaald in, 2000
Algemene Ondernemersvaardigheden voor de Horeca diploma behaald in, diploma behaald in
behaald in 2000
Toepassing Hygiënecode voor Leidinggevenden in de Horeca diploma behaald in 1998
Mbo Verkoopmedewerkster, diploma behaald in 1983

Opleiding

Bhv geldig tot 03-04-2015
Occ C Contractcateringbeheerder, diploma behaald in 2006
NIMA-A, gevolgd in 2003
Vakbekwaamheid Restaurant Bedrijf, diploma behaald in 2002
Operationeel Bedrijfsmanagement, diploma behaald in 2002
Vakbekwaamheid Cafébedrijf diploma behaald in, 2000
Sociale Hygiëne diploma behaald in, 2000
Algemene Ondernemersvaardigheden voor de Horeca diploma behaald in, diploma behaald in
behaald in 2000
Toepassing Hygiënecode voor Leidinggevenden in de Horeca diploma behaald in 1998
Mbo Verkoopmedewerkster, diploma behaald in 1983

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Sector: Horeca
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Facilitair Medewerker, Facility Coördinator, Hoofd Facilitaire Zaken, Technisch Medewerker Facilitaire Dienst
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden