• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een positief ingestelde vrouw en wil weer aan het werk, ik weet zeker dat ik aan uw bedrijf iets toe te voegen heb. Graag wil mijn levenservaring en persoonlijke vaardigheden bij u inzetten om…

Persoonlijk

Ik ben een positief ingestelde vrouw en wil weer aan het werk, ik weet zeker dat ik aan uw bedrijf iets toe te voegen heb. Graag wil mijn levenservaring en persoonlijke vaardigheden bij u inzetten om samen met uw medewerkers uw bedrijfsfilosofie verder uit te dragen. Ik ben in meerdere functies inzetbaar als spin in een web , sociaal betrokken en creatief. Aan de receptie ontvangen van klanten en/of gasten zal professioneel en gastvrij gebeuren. Het organiseren van b.v.b. medewerkersbijeenkomsten kunt u mij toevertrouwen en voor archiefwerk draai ik mijn hand niet om ,zie mijn werkzaamheden bij mijn laatste werkgever. Een mensen mens en ik houd van aanpakken en gewoon doen wat er gedaan moet worden.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2012 - 2013 Gastvrouw kunsttentoonstelling Geertruidenberg

1999 - 2009 Rabobank Breda
Administratief medewerker
- controleren archiefwerk
Receptioniste Hypotheek Advies
- onderhouden van contacten met klanten en telefonische advisering
- klacht afhandeling
- agenda beheer
- offertes uitwerken en retour-offertes verwerken
- nabellen van de klanten na passeren bij de notaris
- telefonische acquisitie
Commercieel binnendienst medewerker
- agendabeheer en correspondentie voor de adviseurs
- verzorgen van documentatie en informatie t.b.v. de klanten en de adviseurs
- ondersteunen pro-actieve marktbewerking
- verzorgen van de schriftelijke follow-up van acties en bijeenkomsten
- afwikkelen en administratief vastleggen van overeenkomsten en transacties
- onderhouden van noodzakelijke interne en externe contacten

1995 - 1999 Officemanager/ hoofd verkoopdienst Detacheringsbureau
- boekhoudkundige taken o.a. coderen, controleren, betalingen, aanleveren salarisgegevens aan
accountant
- klanten en personeelsadministratie
- beheer lease auto's personeel
- opmaak profielschetsen van het te detacheren personeel
- organiseren van personeelsbijeenkomsten en feesten
- onderhandelen en afwerken van de contracten en het plaatsen van de specialisten

1994 - 1995 Afdelingsassistente kinderafdeling Baronie Ziekenhuis
- alle werkzaamheden behalve verpleegkundige: o.a. vervanging secretaresse, vervanging
speltherapeute , voorraadbeheer verpleegartikelen, beheer en toewijzing melkvoorraad.

1989 - 1992 Administratie coördinator Voorlichtingsbureau voor de Voeding afdeling Grootkeuken
- alle secretariaatswerkzaamheden
- uitwerken, inbinden en verzenden van de rapporten naar de opdrachtgevers
- contactpersoon voor alle freelancers
- financieel jaarverslag maken van Grootkeuken Consult

Werkervaring

2012 - 2013 Gastvrouw kunsttentoonstelling Geertruidenberg

1999 - 2009 Rabobank Breda
Administratief medewerker
- controleren archiefwerk
Receptioniste Hypotheek Advies
- onderhouden van contacten met klanten en telefonische advisering
- klacht afhandeling
- agenda beheer
- offertes uitwerken en retour-offertes verwerken
- nabellen van de klanten na passeren bij de notaris
- telefonische acquisitie
Commercieel binnendienst medewerker
- agendabeheer en correspondentie voor de adviseurs
- verzorgen van documentatie en informatie t.b.v. de klanten en de adviseurs
- ondersteunen pro-actieve marktbewerking
- verzorgen van de schriftelijke follow-up van acties en bijeenkomsten
- afwikkelen en administratief vastleggen van overeenkomsten en transacties
- onderhouden van noodzakelijke interne en externe contacten

1995 - 1999 Officemanager/ hoofd verkoopdienst Detacheringsbureau
- boekhoudkundige taken o.a. coderen, controleren, betalingen, aanleveren salarisgegevens aan
accountant
- klanten en personeelsadministratie
- beheer lease auto's personeel
- opmaak profielschetsen van het te detacheren personeel
- organiseren van personeelsbijeenkomsten en feesten
- onderhandelen en afwerken van de contracten en het plaatsen van de specialisten

1994 - 1995 Afdelingsassistente kinderafdeling Baronie Ziekenhuis
- alle werkzaamheden behalve verpleegkundige: o.a. vervanging secretaresse, vervanging
speltherapeute , voorraadbeheer verpleegartikelen, beheer en toewijzing melkvoorraad.

1989 - 1992 Administratie coördinator Voorlichtingsbureau voor de Voeding afdeling Grootkeuken
- alle secretariaatswerkzaamheden
- uitwerken, inbinden en verzenden van de rapporten naar de opdrachtgevers
- contactpersoon voor alle freelancers
- financieel jaarverslag maken van Grootkeuken Consult

Lees meer

Opleiding

Cursus budgetcoaching nu volgend via Instituut Maatschappelijk Welzijn 2015
EHBO cursus specialiteit kinderen 2011 - 2012 - 2013
Cursus practische filosofie 2012 - 2013
NLP Basis opleiding Target Training 2009
Bij of via Rabobank gevolgde trainingen op het gebied van administratie, hypotheek, 2000 - 2008
security Awareness, agressie in de bankhal en caretaking
IMK cursus telefonische verkoop en acquisitie 1998
Diverse administratieve computercursussen 1987 - 2009
HBO bezigheidstherapie 1970 -1973

Opleiding

Cursus budgetcoaching nu volgend via Instituut Maatschappelijk Welzijn 2015
EHBO cursus specialiteit kinderen 2011 - 2012 - 2013
Cursus practische filosofie 2012 - 2013
NLP Basis opleiding Target Training 2009
Bij of via Rabobank gevolgde trainingen op het gebied van administratie, hypotheek, 2000 - 2008
security Awareness, agressie in de bankhal en caretaking
IMK cursus telefonische verkoop en acquisitie 1998
Diverse administratieve computercursussen 1987 - 2009
HBO bezigheidstherapie 1970 -1973

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Spaans (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Spaans (Matig)

Hobby's & interesses

schilderen, lezen, voorlezen aan kinderen, zingen bij een koor, theater, musea en galeries bezoeken, reizen, fotograferen

Hobby's & interesses

schilderen, lezen, voorlezen aan kinderen, zingen bij een koor, theater, musea en galeries bezoeken, reizen, fotograferen

Eigenschappen

professioneel dienstverlenend, representatief, klantvriendelijk, servicegericht, creatief, enthousiast, oprecht en sociaal betrokken, hardwerkend en verantwoordelijk

Eigenschappen

professioneel dienstverlenend, representatief, klantvriendelijk, servicegericht, creatief, enthousiast, oprecht en sociaal betrokken, hardwerkend en verantwoordelijk

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden