• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2016 Secretaresse – Cliënten Belangen Bureau Lentis, Groningen/Zuidlaren
Het secretarieel ondersteunen van de cliëntenraden van Lentis.

2013 - 2014 Telefoniste - TSN Thuiszorg, Zuidhorn.
Het beantwoorden van vragen van cliënten en medewerkers van de thuiszorgteams in West- en Noord- Groningen. Initiatief nemen voor het oplossen van acute problemen bij cliënten.

2012 - 2013 Ambtelijk secretaris cliëntenraad – Verpleeghuis Altingerhof/Icare, Beilen
Ondersteunen en adviseren cliëntenraad Altingerhof. Organiseren en notuleren vergaderingen van de cliëntenraad.

2011 - 2013 Projectsecretaresse/Managementassistent/Ondersteuner cliëntenraad - Verpleeghuis Vierackers-Kloosterakker/Icare, Assen
Ondersteunen van de locatiemanager, de projectmedewerker Kleinschalig Wonen en de unitmanagers. Organiseren en notuleren van de vergaderingen van het LMT (lokaal managementteam). Ondersteunen cliëntenraad Vierackers/Kloosterakker.

2010 - 2010 Medewerker secretariaat P&O – MJD Groningen
Verwerken van mutaties in het personeelsinformatiesysteem, ziekteregistratie, urenregistratie. Ondersteuning bij werving en selectie. Opstellen en verder verwerken van correspondentie.

2009 Secretaresse Mobiliteitscentrum - Thuiszorg Groningen
Ondersteunen van de manager van het Mobiliteitscentrum en de externe adviseurs - o.a. dossiervorming, agendabeheer adviseurs en het digitaal registreren van de verschillende stappen in de mobiliteitstrajecten.

2006 - 2009 Directiesecretaresse van manager project-en adviesteam
Expertisecentrum Stad – Thuiszorg Groningen
Ondersteunen manager Expertisecentrum o.a. ten behoeve van innovatief projectbeheer - agendabeheer, postverwerking/registratie, plannen van (reguliere) overleggen, notuleren teamvergaderingen, klacht- en compliment afhandeling, archiveren van stukken, vervanging collega-secretaresses. Contentbeheer/documentbeheer Intranet.

2004 - 2005 Directiesecretaresse van Hoofd Opleidingen/Zorgondersteuning (O&ZO) – Thuiszorg Groningen
Ondersteunen Hoofd O&ZO - agendabeheer, postverwerking/registratie, plannen van (reguliere) overleggen, notuleren teamvergaderingen, archiveren van stukken. Meegewerkt aan het digitaal beschikbaar maken van documenten/protocollen op intranet via DKS (Documentbeheer voor Kwaliteitssystemen) en implementatie van het gebruik van DKS in de organisatie.

2001 - 2003 Secretaresse afd. Zorgondersteuning (stafverpleegkundigen) - Thuiszorg Groningen
Ondersteunen stafverpleegkundigen - agendabeheer, postverwerking/registratie, plannen van (reguliere) overleggen, notuleren teamvergaderingen, archiveren van stukken, vervangen collega-secretaresses. Beheer afdelingsarchief en meewerken aan het actualiseren van handboeken/protocollen.

2000 Secretarieel medewerker - UMCG/RuG Medische genetica
Bijhouden en klaarleggen patiëntendossiers, registreren patiëntengegevens, archiveren patiëntendossiers.

1999 - 2000 Secretaresse afd. Zorgondersteuning (stafverpleegkundigen) - Thuiszorg Groningen via Uitzendbureau Unique
Ondersteunen stafverpleegkundigen - agendabeheer, postverwerking/registratie, plannen van (reguliere) overleggen, notuleren teamvergaderingen, archiveren van stukken, vervangen collega-secretaresses. Opzetten afdelingsarchief en meewerken aan het actualiseren van handboeken/protocollen.

Werkervaring

2016 Secretaresse – Cliënten Belangen Bureau Lentis, Groningen/Zuidlaren
Het secretarieel ondersteunen van de cliëntenraden van Lentis.

2013 - 2014 Telefoniste - TSN Thuiszorg, Zuidhorn.
Het beantwoorden van vragen van cliënten en medewerkers van de thuiszorgteams in West- en Noord- Groningen. Initiatief nemen voor het oplossen van acute problemen bij cliënten.

2012 - 2013 Ambtelijk secretaris cliëntenraad – Verpleeghuis Altingerhof/Icare, Beilen
Ondersteunen en adviseren cliëntenraad Altingerhof. Organiseren en notuleren vergaderingen van de cliëntenraad.

2011 - 2013 Projectsecretaresse/Managementassistent/Ondersteuner cliëntenraad - Verpleeghuis Vierackers-Kloosterakker/Icare, Assen
Ondersteunen van de locatiemanager, de projectmedewerker Kleinschalig Wonen en de unitmanagers. Organiseren en notuleren van de vergaderingen van het LMT (lokaal managementteam). Ondersteunen cliëntenraad Vierackers/Kloosterakker.

2010 - 2010 Medewerker secretariaat P&O – MJD Groningen
Verwerken van mutaties in het personeelsinformatiesysteem, ziekteregistratie, urenregistratie. Ondersteuning bij werving en selectie. Opstellen en verder verwerken van correspondentie.

2009 Secretaresse Mobiliteitscentrum - Thuiszorg Groningen
Ondersteunen van de manager van het Mobiliteitscentrum en de externe adviseurs - o.a. dossiervorming, agendabeheer adviseurs en het digitaal registreren van de verschillende stappen in de mobiliteitstrajecten.

2006 - 2009 Directiesecretaresse van manager project-en adviesteam
Expertisecentrum Stad – Thuiszorg Groningen
Ondersteunen manager Expertisecentrum o.a. ten behoeve van innovatief projectbeheer - agendabeheer, postverwerking/registratie, plannen van (reguliere) overleggen, notuleren teamvergaderingen, klacht- en compliment afhandeling, archiveren van stukken, vervanging collega-secretaresses. Contentbeheer/documentbeheer Intranet.

2004 - 2005 Directiesecretaresse van Hoofd Opleidingen/Zorgondersteuning (O&ZO) – Thuiszorg Groningen
Ondersteunen Hoofd O&ZO - agendabeheer, postverwerking/registratie, plannen van (reguliere) overleggen, notuleren teamvergaderingen, archiveren van stukken. Meegewerkt aan het digitaal beschikbaar maken van documenten/protocollen op intranet via DKS (Documentbeheer voor Kwaliteitssystemen) en implementatie van het gebruik van DKS in de organisatie.

2001 - 2003 Secretaresse afd. Zorgondersteuning (stafverpleegkundigen) - Thuiszorg Groningen
Ondersteunen stafverpleegkundigen - agendabeheer, postverwerking/registratie, plannen van (reguliere) overleggen, notuleren teamvergaderingen, archiveren van stukken, vervangen collega-secretaresses. Beheer afdelingsarchief en meewerken aan het actualiseren van handboeken/protocollen.

2000 Secretarieel medewerker - UMCG/RuG Medische genetica
Bijhouden en klaarleggen patiëntendossiers, registreren patiëntengegevens, archiveren patiëntendossiers.

1999 - 2000 Secretaresse afd. Zorgondersteuning (stafverpleegkundigen) - Thuiszorg Groningen via Uitzendbureau Unique
Ondersteunen stafverpleegkundigen - agendabeheer, postverwerking/registratie, plannen van (reguliere) overleggen, notuleren teamvergaderingen, archiveren van stukken, vervangen collega-secretaresses. Opzetten afdelingsarchief en meewerken aan het actualiseren van handboeken/protocollen.

Lees meer

Opleiding

2010 EVC Ervaringscertificaat voor alle kerntaken directiesecretaresse/ managementassistent, niveau 4. EVC-traject gevolgd bij het EVC Centrum van het Alfa College Groningen.

2007 Cursus communicatie, timemanagement, omgaan met conflicten gevolgd bij De Kok, advies en trainingen.

1998 – 1999 Opleiding receptioniste/telefoniste bij het Centrum Vakopleiding te Groningen, onderdeel hiervan is o.a. MS Office: Word, Excel, Access; Engels, Duits (correspondentie, telefoonbehandeling); balie- en receptiewerk; telefoonbehandeling; zakelijke correspondentie; postbehandeling; archiveren.

1988 Cursus typen en tekstverwerken bij Scheidegger (WP 5.1).

1967 – 1971 MAVO te Groningen

Opleiding

2010 EVC Ervaringscertificaat voor alle kerntaken directiesecretaresse/ managementassistent, niveau 4. EVC-traject gevolgd bij het EVC Centrum van het Alfa College Groningen.

2007 Cursus communicatie, timemanagement, omgaan met conflicten gevolgd bij De Kok, advies en trainingen.

1998 – 1999 Opleiding receptioniste/telefoniste bij het Centrum Vakopleiding te Groningen, onderdeel hiervan is o.a. MS Office: Word, Excel, Access; Engels, Duits (correspondentie, telefoonbehandeling); balie- en receptiewerk; telefoonbehandeling; zakelijke correspondentie; postbehandeling; archiveren.

1988 Cursus typen en tekstverwerken bij Scheidegger (WP 5.1).

1967 – 1971 MAVO te Groningen

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Matig), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Wandelen, lezen, tuinieren.

Hobby's & interesses

Wandelen, lezen, tuinieren.

Eigenschappen

Zelfstandig, integer, initiatiefrijk, flexibel, creatief, vertrouwen in eigen kunnen, verantwoordelijkheid nemen, doorzetten en gevoel voor humor.

Eigenschappen

Zelfstandig, integer, initiatiefrijk, flexibel, creatief, vertrouwen in eigen kunnen, verantwoordelijkheid nemen, doorzetten en gevoel voor humor.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Marja Oostindien te bekijken