• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


***** ***** ***** ***** ***** Wil graag weer aan het werk, na dat ik op 28 februari mijn baan ben kwijt geraakt door een reorganisatie. Ik ben de laatste jaren werkzaam geweest als Skilled…

Persoonlijk

*****
*****
*****
*****
*****

Wil graag weer aan het werk, na dat ik op 28 februari mijn baan ben kwijt geraakt door een reorganisatie.
Ik ben de laatste jaren werkzaam geweest als Skilled servicedesk medewerker bij een ICT Hosting partij in Hoofddorp.
Daar heb ik ook een jaar als field engineer gewerkt en heb ik voor 62 huisartsen werkplek beheer gedaan op de veluwe.
Mijn beste eigenschappen zijn: Zorgzaam, recht door zee, klantvriendelijk, service gericht.
Eigenschappen waar ik aan moet werken zijn: Zelfvertrouwen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Reliance/Carepartners
Juli 2012 – Februari 2015
Servicedesk medewerker, telefonisch helpen van klanten met verschillende soorten computer problemen, afhandelen van vragen en problemen aangemeld via mail, beheren van mail accounts, beheren van distributielijsten, registreren van incidenten, oplossen van incidenten, administratieve werkzaamheden, aanmaken/verwijderen van nieuwe gebruikers in de klant omgeving, rechten toekennen/wijzigen van gebruikers in de klant omgeving, RFC formulieren maken en/of wijzigen, standaard changes uitvoeren, contact onderhouden met leveranciers, defecte hardware aanmelden voor reparatie.

Onsite engineer voor 62 huisartsen op de Veluwe.
Ondersteuning bij lokale werkplek problemen, printers, netwerken, servers, nassen.
Verkoop en installeren hardware en software.
Hogeschool INHolland
juli 2009 – Juni 2012
Servicedesk medewerker facilitaire zaken. Aannemen en afhandelen van klantvragen op het gebied van facilitaire zaken, ICT en studenteninformatie en bijdragen aan de optimalisatie van deze processen, binnen bestaande afspraken en het afdelingsbeleid, teneinde bij te dragen aan een efficiënte en effectieve dienstverlening
Reliance/Carepartners
2008-juli 2009
Servicedesk medewerker, telefonisch helpen van klanten met verschillende soorten computer problemen, afhandelen van vragen en problemen aangemeld via mail, beheren van mail accounts, beheren van distributielijsten, registreren van incidenten, oplossen van incidenten, administratieve werkzaamheden, aanmaken/verwijderen van nieuwe gebruikers in de klant omgeving, rechten toekennen/wijzigen van gebruikers in de klant omgeving, RFC formulieren maken en/of wijzigen, standaard changes uitvoeren, contact onderhouden met leveranciers, defecte hardware aanmelden voor reparatie,

Securitas
2004-2008
Servicedesk medewerker, telefonisch helpen van klanten met verschillende soorten computer problemen, afhandelen van vragen en problemen aangemeld via mail, systeembeheerder van het mobiele en vaste telefonie netwerk, registreren van incidenten, oplossen van incidenten, administratieve werkzaamheden.

Dixons2001-2004
Verkoper/bedrijfsleider, eerste 6 maanden verkoper van computer producten, helpen en adviseren van klanten. 2,5 jaar bedrijfsleider van verschillende filialen, leiding geven aan verkoopmedewerkers.

Werkervaring

Reliance/Carepartners
Juli 2012 – Februari 2015
Servicedesk medewerker, telefonisch helpen van klanten met verschillende soorten computer problemen, afhandelen van vragen en problemen aangemeld via mail, beheren van mail accounts, beheren van distributielijsten, registreren van incidenten, oplossen van incidenten, administratieve werkzaamheden, aanmaken/verwijderen van nieuwe gebruikers in de klant omgeving, rechten toekennen/wijzigen van gebruikers in de klant omgeving, RFC formulieren maken en/of wijzigen, standaard changes uitvoeren, contact onderhouden met leveranciers, defecte hardware aanmelden voor reparatie.

Onsite engineer voor 62 huisartsen op de Veluwe.
Ondersteuning bij lokale werkplek problemen, printers, netwerken, servers, nassen.
Verkoop en installeren hardware en software.
Hogeschool INHolland
juli 2009 – Juni 2012
Servicedesk medewerker facilitaire zaken. Aannemen en afhandelen van klantvragen op het gebied van facilitaire zaken, ICT en studenteninformatie en bijdragen aan de optimalisatie van deze processen, binnen bestaande afspraken en het afdelingsbeleid, teneinde bij te dragen aan een efficiënte en effectieve dienstverlening
Reliance/Carepartners
2008-juli 2009
Servicedesk medewerker, telefonisch helpen van klanten met verschillende soorten computer problemen, afhandelen van vragen en problemen aangemeld via mail, beheren van mail accounts, beheren van distributielijsten, registreren van incidenten, oplossen van incidenten, administratieve werkzaamheden, aanmaken/verwijderen van nieuwe gebruikers in de klant omgeving, rechten toekennen/wijzigen van gebruikers in de klant omgeving, RFC formulieren maken en/of wijzigen, standaard changes uitvoeren, contact onderhouden met leveranciers, defecte hardware aanmelden voor reparatie,

Securitas
2004-2008
Servicedesk medewerker, telefonisch helpen van klanten met verschillende soorten computer problemen, afhandelen van vragen en problemen aangemeld via mail, systeembeheerder van het mobiele en vaste telefonie netwerk, registreren van incidenten, oplossen van incidenten, administratieve werkzaamheden.

Dixons2001-2004
Verkoper/bedrijfsleider, eerste 6 maanden verkoper van computer producten, helpen en adviseren van klanten. 2,5 jaar bedrijfsleider van verschillende filialen, leiding geven aan verkoopmedewerkers.

Lees meer

Opleiding

Openbare MAVO De Posthoorn, 1992 diploma behaald

Opleiding

Openbare MAVO De Posthoorn, 1992 diploma behaald

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

Handbal, Ben nu hoofdtrainer van de handbalvereniging Zwaluwen uit Hoorn.
Daar coach en train ik 18 dames in de leeftijd van 16 tot 45 3 keer in de week.
Zelf ben ik al 34 jaar met deze sport bezig en heb op eredivisie niveau gespeeld.

Gamen samen met vrienden.

Hobby's & interesses

Handbal, Ben nu hoofdtrainer van de handbalvereniging Zwaluwen uit Hoorn.
Daar coach en train ik 18 dames in de leeftijd van 16 tot 45 3 keer in de week.
Zelf ben ik al 34 jaar met deze sport bezig en heb op eredivisie niveau gespeeld.

Gamen samen met vrienden.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Programmeur
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Programmeur
  • Sector: ICT
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Ramon van Dijk te bekijken

Mijn documenten