• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een flexibele, resultaatgerichte manager en duizendpoot met jarenlange ervaring op het gebied van sales mbt events & crossmediale marketing. Mijn manier van aanpak kenmerkt zich het best…

Persoonlijk

Ik ben een flexibele, resultaatgerichte manager en duizendpoot met jarenlange ervaring op het gebied van sales mbt events & crossmediale marketing. Mijn manier van aanpak kenmerkt zich het best als daadkrachtig: ik zet anderen in hun kracht om zo samen goed te presteren en stuur daarbij het commerciele team met enthousiasme aan.
Ik beschik over een goede portie humor en zie elke dag als een nieuwe kans!

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2009-2014
Bambini Magazine & Bambini.com
Functie: Zelfstandig ondernemer
Het zelfstandig uitgeven van het Bambini Magazine in de breedste zin van het woord. Redactionele artikelen schrijven, trendwatching, het uitwerken van marketingcampagnes, het opzetten van nieuwe internetsites, het inzetten en beheren van Social Media, het benaderen van prospects, relatiebeheer. Het opstellen en uitwerken van diverse op maat gemaakte offertes, waarbij veelal crossmediaal (online & print campagnes). Het bedenken en uitwerken van een nieuw online platform, www.bambini.com. Het is een social shopping site waarbij gebruik gemaakt wordt van het affiliate marketing systeem, gecombineerd met een blog en nieuwsbriefssysteem. Samenwerkingsverbanden met oa Wehkamp, C & A, de Bijenkorf. Het benaderen, onderhouden van relaties en daarnaast het uitwerken van crossmediale campagnes.

1999 - 2009
Bambini Magazine
Functie: Bladmanager en hoofdredacteur
Het opzetten van evenementen en het zelfstandig uitgeven van een magazine in de breedste zin van het woord, redactionele artikelen schrijven, trendwatching, het uitwerken van marketingcampagnes, het opzetten van nieuwe internetsites, het inzetten en beheren van Social Media, het benaderen van prospects, relatiebeheer. Het opstellen en uitwerken van diverse op maat gemaakte offertes, waarbij veelal crossmediaal (online & print campagnes). Het benaderen van en vervolgens het opstellen van offertes en contracten voor sponsors. Het uitwerken van nieuwe initiatieven etcetera.
Organisatie van de European Kids Fashion Award in Studio 21 te Hilversum in oktober 2004. Organisatie van het Bambini Event, in oktober 2007 in de Westergasfabriek Amsterdam. Organisatie van het Bambini Event, oktober 2008 in Expo Center Hengelo en in september 2009 in de IJsselhallen te Zwolle. Hierbij leiding gegeven aan gemiddeld 25 personen.



1989-1999
Expo Center Hengelo
Functie: Manager Consumentenbeurzen
Het zelfstandig organiseren van alle publieksevenementen in het Expo Center Hengelo, waaronder de HuishoudHobbybeurs, de beurs ‘Vrouw’, het nationaal paardenconcours ‘Expo on Horse’, het ‘Kerst Circus’, de tuinbeurs, een Banenbeurs, begeleiden van Dancefeesten, organisatie van diverse bedrijfsfeesten etc.etc.
Functieomschrijving: o.a. het aansturen van collega’s, het benaderen van nieuwe prospects en het onderhouden van bestaande relaties, het verhuren van standruimte en standbouw, het opstellen van het mediaplan, de contacten met het mediaburo, schrijven en redigeren van zowel redactionele als commerciale teksten, begrotingen opstellen, financiele verslaglegging, contacten met alle instanties mbt het aanvragen van vergunningen, onderhandelingen met toeleveranciers, het inzetten van diverse horeca-onderdelen,het draaiboek in elkaar zetten en het aansturen van het evenement op de dag zelf etcetera. Hierbij leiding gegeven aan gemiddeld 15 personen.

Werkervaring

2009-2014
Bambini Magazine & Bambini.com
Functie: Zelfstandig ondernemer
Het zelfstandig uitgeven van het Bambini Magazine in de breedste zin van het woord. Redactionele artikelen schrijven, trendwatching, het uitwerken van marketingcampagnes, het opzetten van nieuwe internetsites, het inzetten en beheren van Social Media, het benaderen van prospects, relatiebeheer. Het opstellen en uitwerken van diverse op maat gemaakte offertes, waarbij veelal crossmediaal (online & print campagnes). Het bedenken en uitwerken van een nieuw online platform, www.bambini.com. Het is een social shopping site waarbij gebruik gemaakt wordt van het affiliate marketing systeem, gecombineerd met een blog en nieuwsbriefssysteem. Samenwerkingsverbanden met oa Wehkamp, C & A, de Bijenkorf. Het benaderen, onderhouden van relaties en daarnaast het uitwerken van crossmediale campagnes.

1999 - 2009
Bambini Magazine
Functie: Bladmanager en hoofdredacteur
Het opzetten van evenementen en het zelfstandig uitgeven van een magazine in de breedste zin van het woord, redactionele artikelen schrijven, trendwatching, het uitwerken van marketingcampagnes, het opzetten van nieuwe internetsites, het inzetten en beheren van Social Media, het benaderen van prospects, relatiebeheer. Het opstellen en uitwerken van diverse op maat gemaakte offertes, waarbij veelal crossmediaal (online & print campagnes). Het benaderen van en vervolgens het opstellen van offertes en contracten voor sponsors. Het uitwerken van nieuwe initiatieven etcetera.
Organisatie van de European Kids Fashion Award in Studio 21 te Hilversum in oktober 2004. Organisatie van het Bambini Event, in oktober 2007 in de Westergasfabriek Amsterdam. Organisatie van het Bambini Event, oktober 2008 in Expo Center Hengelo en in september 2009 in de IJsselhallen te Zwolle. Hierbij leiding gegeven aan gemiddeld 25 personen.



1989-1999
Expo Center Hengelo
Functie: Manager Consumentenbeurzen
Het zelfstandig organiseren van alle publieksevenementen in het Expo Center Hengelo, waaronder de HuishoudHobbybeurs, de beurs ‘Vrouw’, het nationaal paardenconcours ‘Expo on Horse’, het ‘Kerst Circus’, de tuinbeurs, een Banenbeurs, begeleiden van Dancefeesten, organisatie van diverse bedrijfsfeesten etc.etc.
Functieomschrijving: o.a. het aansturen van collega’s, het benaderen van nieuwe prospects en het onderhouden van bestaande relaties, het verhuren van standruimte en standbouw, het opstellen van het mediaplan, de contacten met het mediaburo, schrijven en redigeren van zowel redactionele als commerciale teksten, begrotingen opstellen, financiele verslaglegging, contacten met alle instanties mbt het aanvragen van vergunningen, onderhandelingen met toeleveranciers, het inzetten van diverse horeca-onderdelen,het draaiboek in elkaar zetten en het aansturen van het evenement op de dag zelf etcetera. Hierbij leiding gegeven aan gemiddeld 15 personen.

Lees meer

Opleiding

HAVO
MBOManagement
NIMA-A Marketing

Opleiding

HAVO
MBOManagement
NIMA-A Marketing

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Engels (Uitstekend), Italiaans (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Activiteiten ontplooien in mijn vrije tijd met mijn kinderen, volop actief in de paardensport en daarnaast een druk sociaal leven.

Hobby's & interesses

Activiteiten ontplooien in mijn vrije tijd met mijn kinderen, volop actief in de paardensport en daarnaast een druk sociaal leven.

Eigenschappen

Nevenactiviteiten/vrijwilligerswerk
2004 - heden Bestuurslid Stichting Women Only
* het organiseren van evenementen, waarbij elk jaar een ander goed doel gedoneerd wordt. Het benaderen van bedrijven voor sponsoring van het evenement tbv het goede doel: oa Stichting Kika, Stichting Doe een Wens en de Oncologieafdeling van het Radboudziekenhuis.
2013 - heden Bestuurslid Ponyclub PC Deldenerbroek
* het besturen van de vereniging, het organiseren van concoursen, het ponykamp en evenementen bij Manege de Hoffmeijer te Ambt-Delden.
1997 - 2000 Bestuurslid Stichting Expo on Horse
* het organiseren van een nationaal paarden springconcours. Het benaderen van bedrijven voor sponsoring, het verzorgen van de acquisitie en het invullen van het strodorp met bedrijven, het uitwerken van de indeling met de diverse partijen, het aanvragen en afhandelingen vergunningen Gemeente, contacten met toeleveranciers etc.etc.

Eigenschappen

Nevenactiviteiten/vrijwilligerswerk
2004 - heden Bestuurslid Stichting Women Only
* het organiseren van evenementen, waarbij elk jaar een ander goed doel gedoneerd wordt. Het benaderen van bedrijven voor sponsoring van het evenement tbv het goede doel: oa Stichting Kika, Stichting Doe een Wens en de Oncologieafdeling van het Radboudziekenhuis.
2013 - heden Bestuurslid Ponyclub PC Deldenerbroek
* het besturen van de vereniging, het organiseren van concoursen, het ponykamp en evenementen bij Manege de Hoffmeijer te Ambt-Delden.
1997 - 2000 Bestuurslid Stichting Expo on Horse
* het organiseren van een nationaal paarden springconcours. Het benaderen van bedrijven voor sponsoring, het verzorgen van de acquisitie en het invullen van het strodorp met bedrijven, het uitwerken van de indeling met de diverse partijen, het aanvragen en afhandelingen vergunningen Gemeente, contacten met toeleveranciers etc.etc.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Marketing Medewerker, Online Marketeer, PR Adviseur, PR Agent
  • Sector: Techniek
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Fashion & Styling
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Freelance
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten