• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een energieke administratief medewerkster met ruime ervaring in verschillende functies. Deze heb ik altijd discreet, flexibel en betrouwbaar uitgevoerd. Klantvriendelijkheid,…

Persoonlijk

Ik ben een energieke administratief medewerkster met ruime ervaring in verschillende functies. Deze heb ik altijd discreet, flexibel en betrouwbaar uitgevoerd.
Klantvriendelijkheid, organiseren/plannen, altijd bereid om een stap extra te zetten, dit zijn mijn voornaamste competenties.
Ruime ervaring in het gebruik van telefooncentrales, kan goed met computerprogramma’s omgaan (o.a. Exact) en ik ben een enthousiaste gastvrouw.
Ik zoek werk waarbij ik administratieve taken kan uitvoeren ter ondersteuning van een of meerdere afdelingen en zou graag klantencontact behouden door daarnaast als receptioniste/telefoniste te werken.
Doordat ik tweetalig ben kan dit van grote waarde zijn voor een bedrijf.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Reizen & Recreatie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Heidi Ekkerman te bekijken

Mijn documenten