• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Zie ook mijn profiel op LinkedIn ********************** In mijn loopbaan ben ik werkzaam geweest bij diverse bedrijven en instellingen en managementondersteunende taken verricht voor directie,…

Persoonlijk

Zie ook mijn profiel op LinkedIn
**********************

In mijn loopbaan ben ik werkzaam geweest bij diverse bedrijven en instellingen en managementondersteunende taken verricht voor directie, besturen en management-teams. Ik ben in staat om zelfstandig of in een secretaresseteam te werken.
Het notuleren en voorbereiden van vergaderingen en bijeenkomsten beheers ik.
Tevens in staat om alle voorkomende secretariële taken accuraat uit te voeren.

• Klantvriendelijk
• Accuraat
• Sociaal
• Improvisatietalent

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring:
Van 8 januari 2014 tot en met 30 januari 2015:
Secretaresse directie Onderhoud & Ontwikkeling (O&O), Vestia te Den Haag.
Werkzaamheden:
• Agendabeheer
• Secretariële ondersteuning verlengen aan managers, medewerkers en directie O&O
• Behandelen inkomend post: waar mogelijk zelfstandig afhandelen en verspreiding verzorgen.
• Mede voorbereiden van vergaderingen en besprekingen: verzamelen en ordenen van de benodigde vergaderstukken.
• Incidenteel notuleren van de vergadering van het MT van de directie O&O
• Ontvangen bezoekers
Van 1 januari 2006 tot 31 december 2012
Officemanager advies en re-integratiebureau MatchForce te Leiden.
Sinds april 2009 tevens de functie van re-integratiecoach bij MatchForce.
Werkzaamheden:
• officemangement
• agendabeheer
• archiefbeheer
• opstellen rapportages
• begeleiden van klanten in re-integratietrajecten

Van 1 december 2001 tot en met 31 mei 2003
secretaresse Ministerie van Buitenlandse Zaken op het bedrijfsbureau van de afdeling FEZ (financiële economische zaken) te Den Haag.
Werkzaamheden:
• Agendabeheer
• notuleren vergaderingen
• bijhouden actiepuntenlijsten
• bijhouden diverse administraties

Van 21 mei tot 1 december 2001
secretaresse (uitzendkracht via Randstad Uitzendbureau) Ministerie van Buitenlandse Zaken op het bedrijfsbureau van de afdeling FEZ (financiële economische zaken) te Den Haag.
Werkzaamheden:
• Agendabeheer
• notuleren vergaderingen
• bijhouden actiepuntenlijsten
• bijhouden diverse administraties

Van 20 maart 2001 tot 18 april 2001
Seniorsecretaresse Price Waterhouse Coopers N.V. op de afdeling Financial Management Services te Den Haag.
Werkzaamheden:
• Managementondersteunende taken t.b.v. directie
• Agendabeheer
• Opstellen offertes en diverse correspondentie
• Verzending correspondentie van directie en accountants

Van 1 januari 2001 tot 1 maart 2001
directiesecretaresse (uitzendkracht, via Quality Select) Nederlandse Orde van de Accountants-administratieconsulenten (NovAA) te Den Haag.
Werkzaamheden:
• Managementondersteunende taken directeur, bestuur en staf
• Agendabeheer
• Notuleren en verzorging van de bestuursvergaderingen
• Mede organiseren van jaarvergadering en diverse evenementen

Van 28 november 2000 tot 24 december 2000
secretaresse (uitzendkracht, via Quality Select) Bosman & Vos P & O Advies te Rijswijk.
Werkzaamheden:
• Managementondersteunende taken directeur en personeelsadviseurs
• Ontvangen bezoekers en begeleiden gedurende de assesment
• Opstellen en verzenden diverse correspondentie
• Agendabeheer directie en personeelsadviseurs

Van 1 augustus 2000 tot 24 november 2000
secretaresse (uitzendkracht, via Quality Select) bij Tebodin Consultants & Engineers,
afdeling Human Resources (HR) te Den Haag.
Werkzaamheden:
• Managementondersteunende taken t.b.v. directeur en personeelsadviseurs
• Bijhouden vacaturebank op internet
• Administratieve ondersteuning bij beoordelingsgesprekken
• Verzorgen in- en uitgaande correspondentie
• Bijhouden urenadministratie van uitzendkrachten

Van 1 december 1999 tot 1 augustus 2000
directiesecretaresse Dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten (SZW) van de gemeente Den Haag te Den Haag.
Werkzaamheden:
• Agendabeheer directeur
• Archiefbeheer
• Ontvangen bezoekers
• Verspreiding vergaderstukken en diverse correspondentie

Van mei 1991 tot en met 30 november 1999
Directiesecretaresse op de afdeling Predikanten, Personeel en Organisatie (P, P & O) van de Nederlandse Hervormde Kerk te Leidschendam en Utrecht.
Werkzaamheden:
• Managementondersteunende taken t.b.v. directie en staf
• Notuleren van bestuursvergaderingen en werkgroepen van de afdeling P, P & O
• Agendabeheer directie
• Archiefbeheer
• Bijhouden verlofadministratie
• Verzorgen in – en uitgaande correspondentie

Van januari 1989 tot en met mei 1991
Secretaresse afdeling personeelszaken van de Nederlandse Hervormde Kerk te Leidschendam.
Werkzaamheden:
• Managementondersteunende taken t.b.v. directie en staf
• notuleren van bestuursvergaderingen en werkgroepen van de afdeling P, P & O
• Agendabeheer directie
• Archiefbeheer
• bijhouden verlofadministratie
• Verzorgen in – en uitgaande correspondentie

Van oktober 1988 tot januari 1989
Secretaresse (uitzendkracht via Randstad Uitzendbureau) Nederlandse Hervormde Kerk,
afdeling personeelszaken te Leidschendam.
Vanaf januari 1989 werkzaam in vaste dienst bij deze organisatie.

Van 1 april 1988 tot 30 september 1988
Afdelingssecretaresse Van Swaay & Scheeres afdeling Intern Transport B.V. te Den Haag.

Van mei 1985 tot april 1988
Commercieel administratief medewerkster Siemens Nederland N.V afd. telecommunicatie
te Den Haag.

Van 10 september 1984 tot en met 30 april 1985
Datatypiste Nationale Nederlanden N.V. afd. Financiële Zaken te Den Haag.

Werkervaring

Werkervaring:
Van 8 januari 2014 tot en met 30 januari 2015:
Secretaresse directie Onderhoud & Ontwikkeling (O&O), Vestia te Den Haag.
Werkzaamheden:
• Agendabeheer
• Secretariële ondersteuning verlengen aan managers, medewerkers en directie O&O
• Behandelen inkomend post: waar mogelijk zelfstandig afhandelen en verspreiding verzorgen.
• Mede voorbereiden van vergaderingen en besprekingen: verzamelen en ordenen van de benodigde vergaderstukken.
• Incidenteel notuleren van de vergadering van het MT van de directie O&O
• Ontvangen bezoekers
Van 1 januari 2006 tot 31 december 2012
Officemanager advies en re-integratiebureau MatchForce te Leiden.
Sinds april 2009 tevens de functie van re-integratiecoach bij MatchForce.
Werkzaamheden:
• officemangement
• agendabeheer
• archiefbeheer
• opstellen rapportages
• begeleiden van klanten in re-integratietrajecten

Van 1 december 2001 tot en met 31 mei 2003
secretaresse Ministerie van Buitenlandse Zaken op het bedrijfsbureau van de afdeling FEZ (financiële economische zaken) te Den Haag.
Werkzaamheden:
• Agendabeheer
• notuleren vergaderingen
• bijhouden actiepuntenlijsten
• bijhouden diverse administraties

Van 21 mei tot 1 december 2001
secretaresse (uitzendkracht via Randstad Uitzendbureau) Ministerie van Buitenlandse Zaken op het bedrijfsbureau van de afdeling FEZ (financiële economische zaken) te Den Haag.
Werkzaamheden:
• Agendabeheer
• notuleren vergaderingen
• bijhouden actiepuntenlijsten
• bijhouden diverse administraties

Van 20 maart 2001 tot 18 april 2001
Seniorsecretaresse Price Waterhouse Coopers N.V. op de afdeling Financial Management Services te Den Haag.
Werkzaamheden:
• Managementondersteunende taken t.b.v. directie
• Agendabeheer
• Opstellen offertes en diverse correspondentie
• Verzending correspondentie van directie en accountants

Van 1 januari 2001 tot 1 maart 2001
directiesecretaresse (uitzendkracht, via Quality Select) Nederlandse Orde van de Accountants-administratieconsulenten (NovAA) te Den Haag.
Werkzaamheden:
• Managementondersteunende taken directeur, bestuur en staf
• Agendabeheer
• Notuleren en verzorging van de bestuursvergaderingen
• Mede organiseren van jaarvergadering en diverse evenementen

Van 28 november 2000 tot 24 december 2000
secretaresse (uitzendkracht, via Quality Select) Bosman & Vos P & O Advies te Rijswijk.
Werkzaamheden:
• Managementondersteunende taken directeur en personeelsadviseurs
• Ontvangen bezoekers en begeleiden gedurende de assesment
• Opstellen en verzenden diverse correspondentie
• Agendabeheer directie en personeelsadviseurs

Van 1 augustus 2000 tot 24 november 2000
secretaresse (uitzendkracht, via Quality Select) bij Tebodin Consultants & Engineers,
afdeling Human Resources (HR) te Den Haag.
Werkzaamheden:
• Managementondersteunende taken t.b.v. directeur en personeelsadviseurs
• Bijhouden vacaturebank op internet
• Administratieve ondersteuning bij beoordelingsgesprekken
• Verzorgen in- en uitgaande correspondentie
• Bijhouden urenadministratie van uitzendkrachten

Van 1 december 1999 tot 1 augustus 2000
directiesecretaresse Dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten (SZW) van de gemeente Den Haag te Den Haag.
Werkzaamheden:
• Agendabeheer directeur
• Archiefbeheer
• Ontvangen bezoekers
• Verspreiding vergaderstukken en diverse correspondentie

Van mei 1991 tot en met 30 november 1999
Directiesecretaresse op de afdeling Predikanten, Personeel en Organisatie (P, P & O) van de Nederlandse Hervormde Kerk te Leidschendam en Utrecht.
Werkzaamheden:
• Managementondersteunende taken t.b.v. directie en staf
• Notuleren van bestuursvergaderingen en werkgroepen van de afdeling P, P & O
• Agendabeheer directie
• Archiefbeheer
• Bijhouden verlofadministratie
• Verzorgen in – en uitgaande correspondentie

Van januari 1989 tot en met mei 1991
Secretaresse afdeling personeelszaken van de Nederlandse Hervormde Kerk te Leidschendam.
Werkzaamheden:
• Managementondersteunende taken t.b.v. directie en staf
• notuleren van bestuursvergaderingen en werkgroepen van de afdeling P, P & O
• Agendabeheer directie
• Archiefbeheer
• bijhouden verlofadministratie
• Verzorgen in – en uitgaande correspondentie

Van oktober 1988 tot januari 1989
Secretaresse (uitzendkracht via Randstad Uitzendbureau) Nederlandse Hervormde Kerk,
afdeling personeelszaken te Leidschendam.
Vanaf januari 1989 werkzaam in vaste dienst bij deze organisatie.

Van 1 april 1988 tot 30 september 1988
Afdelingssecretaresse Van Swaay & Scheeres afdeling Intern Transport B.V. te Den Haag.

Van mei 1985 tot april 1988
Commercieel administratief medewerkster Siemens Nederland N.V afd. telecommunicatie
te Den Haag.

Van 10 september 1984 tot en met 30 april 1985
Datatypiste Nationale Nederlanden N.V. afd. Financiële Zaken te Den Haag.

Lees meer

Opleiding

Re-integratieconsulent-trajectbegeleider
INHolland Academy – Post HBO opleiding
behaald in april 2009.

MEAO-diploma (secretariële richting) behaald in 1984.
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits,
Machineschrijven en Stenografie.

MAVO-4 diploma behaald in 1981
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Aardrijkskunde en Geschiedenis.

Opleiding

Re-integratieconsulent-trajectbegeleider
INHolland Academy – Post HBO opleiding
behaald in april 2009.

MEAO-diploma (secretariële richting) behaald in 1984.
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits,
Machineschrijven en Stenografie.

MAVO-4 diploma behaald in 1981
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Aardrijkskunde en Geschiedenis.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Fotografie, tennis en zingen in een Smartlappen koor.

Hobby's & interesses

Fotografie, tennis en zingen in een Smartlappen koor.

Eigenschappen

Profielschets:
Ik ben een ervaren directiesecretaresse. In mijn loopbaan ben ik werkzaam geweest bij diverse bedrijven en instellingen. Managementondersteunende taken verricht voor directie, besturen en management-teams.
In staat om zelfstandig of in een secretaresseteam te werken. Het notuleren en voorbe-reiden van vergaderingen en bijeenkomsten beheers ik. Tevens in staat om alle voorkomende
secretariële taken accuraat uit te voeren.
• Klantvriendelijk
• Accuraat
• Sociaal
• Improvisatietalent.

Eigenschappen

Profielschets:
Ik ben een ervaren directiesecretaresse. In mijn loopbaan ben ik werkzaam geweest bij diverse bedrijven en instellingen. Managementondersteunende taken verricht voor directie, besturen en management-teams.
In staat om zelfstandig of in een secretaresseteam te werken. Het notuleren en voorbe-reiden van vergaderingen en bijeenkomsten beheers ik. Tevens in staat om alle voorkomende
secretariële taken accuraat uit te voeren.
• Klantvriendelijk
• Accuraat
• Sociaal
• Improvisatietalent.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Gedetacheerd
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Jacqueline Duimel-Hartman te bekijken