• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

ERVARING

Stage
- In 2009 stage gelopen bij de ViVa! Zorggroep. Hier heb ik uitvoerende werkzaamheden verricht, facilitair breed.
- In 2010 Stage gelopen bij GGZ InGeest. Hier heb ik uitvoerende & leidinggevende functies verricht.
- In 2011 heb ik stage gelopen bij een NH Hotel. Alleen in leiding gevende functies. (Hoofdzakelijk in de house keeping.)

Werkervaring parttime
- Van 1 september 2007 tot 20 februari 2009
o Ben ik werknemer van Deen Supermarkten geweest, zowel in supermarkten als in de distributie centra zowel als vakkenvuller als logistiek medewerker.
- Van september 2009 tot juli 2010
o heb ik bij SQ-People in Haarlem als sales medewerker voor goede doelen gewerkt.
- Van september 2010 tot oktober 2011
o Gewerkt in restaurant de Gelaghkamer gewerkt als bezorger, keukenhulp en in de bediening.
- Vanaf maart 2012 tot augustus 2012
o Heb ik gewerkt als keukenhulp / kok in Duinpaviljoen Schoos.



- 2013
o uitzendwerk gedaan voor Randstad.
- vanaf 09-09-2013 t/m 19-10-2013
o ben ik werkzaam geweest bij Albert Heijn als medewerker verkoop klaar.

Werkervaring Fulltime
- Vanaf 06-01-2014 t/m 06-01-2015
o Fulltime werkzaam geweest bij EW Facility Services. Hier had ik de functie van Management Trainee.
 Verantwoordelijkheden: Coachen en aansturen van personeel, inkoop, werving en selectie, planning, administratie, kwaliteitscontroles (DKS, MKS) en relatiebeheer.

Werkervaring

ERVARING

Stage
- In 2009 stage gelopen bij de ViVa! Zorggroep. Hier heb ik uitvoerende werkzaamheden verricht, facilitair breed.
- In 2010 Stage gelopen bij GGZ InGeest. Hier heb ik uitvoerende & leidinggevende functies verricht.
- In 2011 heb ik stage gelopen bij een NH Hotel. Alleen in leiding gevende functies. (Hoofdzakelijk in de house keeping.)

Werkervaring parttime
- Van 1 september 2007 tot 20 februari 2009
o Ben ik werknemer van Deen Supermarkten geweest, zowel in supermarkten als in de distributie centra zowel als vakkenvuller als logistiek medewerker.
- Van september 2009 tot juli 2010
o heb ik bij SQ-People in Haarlem als sales medewerker voor goede doelen gewerkt.
- Van september 2010 tot oktober 2011
o Gewerkt in restaurant de Gelaghkamer gewerkt als bezorger, keukenhulp en in de bediening.
- Vanaf maart 2012 tot augustus 2012
o Heb ik gewerkt als keukenhulp / kok in Duinpaviljoen Schoos.



- 2013
o uitzendwerk gedaan voor Randstad.
- vanaf 09-09-2013 t/m 19-10-2013
o ben ik werkzaam geweest bij Albert Heijn als medewerker verkoop klaar.

Werkervaring Fulltime
- Vanaf 06-01-2014 t/m 06-01-2015
o Fulltime werkzaam geweest bij EW Facility Services. Hier had ik de functie van Management Trainee.
 Verantwoordelijkheden: Coachen en aansturen van personeel, inkoop, werving en selectie, planning, administratie, kwaliteitscontroles (DKS, MKS) en relatiebeheer.

Lees meer

Opleiding

Diploma’s
- VMBO-TL Diploma behaald in 2007 - Montessori college Aerdenhout
- MBO Niveau 4, Facilitair leidinggevende diploma behaald in 2011 – Nova College Haarlem
- HBO Facility Management, 2011 – Geswitcht - De Haagse Hoge School
- HBO Leisure Management, 2013 – Gestopt – Inholland Diemen

Certificaten
- Verzuimtraining
- Documentcontrole
- SVS basis diploma

Opleiding

Diploma’s
- VMBO-TL Diploma behaald in 2007 - Montessori college Aerdenhout
- MBO Niveau 4, Facilitair leidinggevende diploma behaald in 2011 – Nova College Haarlem
- HBO Facility Management, 2011 – Geswitcht - De Haagse Hoge School
- HBO Leisure Management, 2013 – Gestopt – Inholland Diemen

Certificaten
- Verzuimtraining
- Documentcontrole
- SVS basis diploma

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Eigenschappen

Vastberaden, stress bestendig, goed overzicht, communicatief sterk, klantvriendelijk, multitasking en een hands on.

Eigenschappen

Vastberaden, stress bestendig, goed overzicht, communicatief sterk, klantvriendelijk, multitasking en een hands on.

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Beperkt ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Trainingscoördinator
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Matthieu Pleysier te bekijken