• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

05-2003 tot 01-2015 Junior vakspecialist Personele Zaken bij OSGMetrium Arnhem
Verantwoordelijk voor de juistheid en tijdigheid van de personeels- en salarisadministratie van de klant
Uitvoering van (complexe) berekeningen
Toepassing van de wet- en regelgeving binnen het vakgebied
Op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen binnen het vakgebied.

2000 tot 05-2003 Medewerkster bedrijfsvoering Inspectie Werk en Inkomen Arnhem
Het verrichten van management ondersteunende werkzaamheden zoals het samenstellen en beheren van de wet- en regelgevingsdossiers.
Het ondersteunen van het managementteam bij de bedrijfsvoering waaronder het regelen van arbo-aangelegenheden, het beheren van personeelsdossiers en werkzaamheden ten behoeven van de aanstellingsprocedure.
Het verrichten van administratieve personeelswerkzaamheden zoals verlof- en ziekteverzuimadministratie, urenadministratie, bijhouden van personele gegevens,

1996 tot 2000 Administratief medewerkster pensioenbureau GHW Nijmegen

1994 tot 1996 Commercieel medewerkster adviesbalie particulieren Rabobank Cuijk

1991 tot 1994 Baliemedewerkster Rabobank Gennep

1989 tot 1991 Baliemedewerkster Rabobank Oosterhout

1988 tot 1989 Medewerkster binnenlands betalingsverkeer ABN-AMRO Nijmegen

Werkervaring

05-2003 tot 01-2015 Junior vakspecialist Personele Zaken bij OSGMetrium Arnhem
Verantwoordelijk voor de juistheid en tijdigheid van de personeels- en salarisadministratie van de klant
Uitvoering van (complexe) berekeningen
Toepassing van de wet- en regelgeving binnen het vakgebied
Op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen binnen het vakgebied.

2000 tot 05-2003 Medewerkster bedrijfsvoering Inspectie Werk en Inkomen Arnhem
Het verrichten van management ondersteunende werkzaamheden zoals het samenstellen en beheren van de wet- en regelgevingsdossiers.
Het ondersteunen van het managementteam bij de bedrijfsvoering waaronder het regelen van arbo-aangelegenheden, het beheren van personeelsdossiers en werkzaamheden ten behoeven van de aanstellingsprocedure.
Het verrichten van administratieve personeelswerkzaamheden zoals verlof- en ziekteverzuimadministratie, urenadministratie, bijhouden van personele gegevens,

1996 tot 2000 Administratief medewerkster pensioenbureau GHW Nijmegen

1994 tot 1996 Commercieel medewerkster adviesbalie particulieren Rabobank Cuijk

1991 tot 1994 Baliemedewerkster Rabobank Gennep

1989 tot 1991 Baliemedewerkster Rabobank Oosterhout

1988 tot 1989 Medewerkster binnenlands betalingsverkeer ABN-AMRO Nijmegen

Lees meer

Opleiding

1988 Havo
1990-1995 Diverse korte opleidingen via het NIBE gericht op het bankwezen
1998 Assurantie-B via SEA
1998 Pensioenmodule via Levob verzekeringen
2001 Training de pro-actieve projectmedewerker
2014-2015 HBO Personeelsadministratie via NCOI ( af te ronden in mei 2015 )

Opleiding

1988 Havo
1990-1995 Diverse korte opleidingen via het NIBE gericht op het bankwezen
1998 Assurantie-B via SEA
1998 Pensioenmodule via Levob verzekeringen
2001 Training de pro-actieve projectmedewerker
2014-2015 HBO Personeelsadministratie via NCOI ( af te ronden in mei 2015 )

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

sporten, lezen, reizen, koken

Hobby's & interesses

sporten, lezen, reizen, koken

Eigenschappen

Competenties:
- Ik kan de behoefte en wensen van de klant vaak herkennen en hierop inspelen, Het werkt voor mij motiverend wanneer de klant tevreden is,
- Door mijn jarenlange ervaring ben ik in staat om zelfstandig, maar ook in teamverband te werken.
- Doordat ik in mijn laatste functie meerdere klanten in mijn pakket had was het van belang om gestructureerd te werken, prioriteiten te kunnen stellen en hoofd- en bijzaken goed kon onderscheiden.
- Doordat ik in een organisatie heb gewerkt die constant in beweging was heb ik geleerd om me makkelijk aan een veranderde situatie aan te passen.
- Ik ben iemand die graag meedenkt hoe werkzaamheden efficiënter zouden kunnen worden uitgevoerd.
- Ik ben accuraat en zorgvuldig waardoor ik effectief kan omgaan met details.
- Ik ben in staat om nieuwe werkzaamheden snel eigen te maken.
- Door mijn positieve instelling ben ik altijd erg enthousiast en vrolijk. Dit heeft vaak een positieve invloed op mensen in mijn directe omgeving.
- Voor mij is eerlijkheid de basis voor iedere relatie.

Eigenschappen

Competenties:
- Ik kan de behoefte en wensen van de klant vaak herkennen en hierop inspelen, Het werkt voor mij motiverend wanneer de klant tevreden is,
- Door mijn jarenlange ervaring ben ik in staat om zelfstandig, maar ook in teamverband te werken.
- Doordat ik in mijn laatste functie meerdere klanten in mijn pakket had was het van belang om gestructureerd te werken, prioriteiten te kunnen stellen en hoofd- en bijzaken goed kon onderscheiden.
- Doordat ik in een organisatie heb gewerkt die constant in beweging was heb ik geleerd om me makkelijk aan een veranderde situatie aan te passen.
- Ik ben iemand die graag meedenkt hoe werkzaamheden efficiënter zouden kunnen worden uitgevoerd.
- Ik ben accuraat en zorgvuldig waardoor ik effectief kan omgaan met details.
- Ik ben in staat om nieuwe werkzaamheden snel eigen te maken.
- Door mijn positieve instelling ben ik altijd erg enthousiast en vrolijk. Dit heeft vaak een positieve invloed op mensen in mijn directe omgeving.
- Voor mij is eerlijkheid de basis voor iedere relatie.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten