• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een enthousiaste collega met een VWO-diploma aangevuld met een medische secretariële opleiding en enige jaren ervaring in de gezondheidszorg. Ik heb een goede beheersing van zowel de…

Persoonlijk

Ik ben een enthousiaste collega met een VWO-diploma aangevuld met een medische secretariële opleiding en enige jaren ervaring in de gezondheidszorg. Ik heb een goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal en ervaring met Word, Excel en Outlook.

Naast het beschikken over een brede ervaring op het administratieve en secretariële vlak, kan ik goed zelfstandig werken, maar zie tevens het nut in van het collegiaal werken in een team waardoor de werkzaamheden geoptimaliseerd kunnen worden. Accuraat, initiatiefrijk, kwaliteitsgericht en collegiaal zijn enkele van mijn kwaliteiten.

Ik ambieer dan ook een functie die een goede combinatie is van mijn werkervaring en ambities en die mij het gevoel geeft van nut te zijn voor de samenleving.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

PERIODE 2010 - september 2013
WERKGEVER Stichting Bronovo-Nebo (Bronovo Ziekenhuis), Den Haag
FUNCTIE Medewerker patiëntenadministratie
WERKZAAMHEDEN Verwerken, controleren, corrigeren en archiveren van diverse gegevens op het gebied
van de patiënten- en financiële administratie, t.w. verzekerings- en andere gegevens
van patiënten, retourinformatie en machtigingen zorgverzekeraars, nota's, aanmaningen,
bankmutaties, inkomende en uitgaande post. Inschrijven poliklinische patiënten,
informeren en beantwoorden van vragen van patiënten, medewerkers en externen
zowel telefonisch als persoonlijk.

PERIODE 2010
WERKGEVER Havenziekenhuis, Rotterdam
FUNCTIE Medisch secretaresse
WERKZAAMHEDEN Alle voorkomende werkzaamheden op de afdeling Neurologie zoals bijvoorbeeld:
verzorgen correspondentie, telefoonverkeer en in- en externe post, beheer dossiers,
voorbereiden en afhandelen papieren visite zoals afspraken maken voor onderzoeken,
consulten en bij de poliklinieken.

PERIODE 1997 - 2009
WERKGEVER AKD Prinsen van Wijmen N.V. (voorheen van Wijmen Nouwen Advocaten), Rotterdam
FUNCTIE Administratief medewerker
WERKZAAMHEDEN Een veelzijdige administratieve functie waar ik o.a. verantwoordelijk was voor de
controle van de ingevoerde cliënt- en dossiergegevens, periodieke rapportages in het
kader van de wet Wwft (voorheen WID/MOT), controle van kadastrale gegevens en
inschrijving bij de kamer van Koophandel en uitvoeren van credit checks.
Tevens verantwoordelijk voor het voeren van een deel van de financiële administratie,
o.a. verwerken van dagstaten, declaraties, bij/af boekingen, betalingen en
debiteurenbewaking.

PERIODE 1996 - 1997
WERKGEVER KPMG Accountants N.V., Rotterdam
FUNCTIE Interim administratief medewerker
WERKZAAMHEDEN Verantwoordelijk voor het voeren van een deel van de financiële administratie van
bovenstaande advocatenkantoor.

PERIODE 1992 - 1996
WERKGEVER China Hong Kong Development B.V., Rotterdam
FUNCTIE Boekhouder en plaatsvervangend office manager
WERKZAAMHEDEN Verantwoordelijk voor de financiële administratie, o.a. bijhouden van de debiteuren-
en crediteurenadministratie; uitvoeren van binnen- en buitenlandse betalingen; controle
declaraties zakenreizen; voorbereiden boekhouding voor de accountants, beheren van
de kleine kas en verzorgen van de correspondentie (Nederlands en Engels).

PERIODE 1980 - 1992
WERKGEVER C.Itoh & Co. Ltd., Rotterdam Branch
FUNCTIE Ik ben hier in verschillende functies werkzaam geweest
1990 - 1992 : Boekhouder
1988 - 1992 : Secretaresse van de algemeen directeur
1980 - 1990 : Secretaresse / boekhoudkundig medewerker
WERKZAAMHEDEN In de laatste twee functies was ik verantwoordelijk voor alle voorkomende
boekhoudkundige werkzaamheden, zoals bijwerken van journaal en boekhoudgegevens,
debiteuren- en crediteurenadministratie, controle vaste activa en declaraties,
opstellen van tussenrekening en rapportages voor het hoofdkantoor, verzorgen van de
correspondentie (zowel Nederlands als Engels), verzorgen van werkvergunningen,
vertalingen, postverwerking, archivering, hotel- en vluchtreserveringen en inkoop
kantoorbehoeften.

Werkervaring

PERIODE 2010 - september 2013
WERKGEVER Stichting Bronovo-Nebo (Bronovo Ziekenhuis), Den Haag
FUNCTIE Medewerker patiëntenadministratie
WERKZAAMHEDEN Verwerken, controleren, corrigeren en archiveren van diverse gegevens op het gebied
van de patiënten- en financiële administratie, t.w. verzekerings- en andere gegevens
van patiënten, retourinformatie en machtigingen zorgverzekeraars, nota's, aanmaningen,
bankmutaties, inkomende en uitgaande post. Inschrijven poliklinische patiënten,
informeren en beantwoorden van vragen van patiënten, medewerkers en externen
zowel telefonisch als persoonlijk.

PERIODE 2010
WERKGEVER Havenziekenhuis, Rotterdam
FUNCTIE Medisch secretaresse
WERKZAAMHEDEN Alle voorkomende werkzaamheden op de afdeling Neurologie zoals bijvoorbeeld:
verzorgen correspondentie, telefoonverkeer en in- en externe post, beheer dossiers,
voorbereiden en afhandelen papieren visite zoals afspraken maken voor onderzoeken,
consulten en bij de poliklinieken.

PERIODE 1997 - 2009
WERKGEVER AKD Prinsen van Wijmen N.V. (voorheen van Wijmen Nouwen Advocaten), Rotterdam
FUNCTIE Administratief medewerker
WERKZAAMHEDEN Een veelzijdige administratieve functie waar ik o.a. verantwoordelijk was voor de
controle van de ingevoerde cliënt- en dossiergegevens, periodieke rapportages in het
kader van de wet Wwft (voorheen WID/MOT), controle van kadastrale gegevens en
inschrijving bij de kamer van Koophandel en uitvoeren van credit checks.
Tevens verantwoordelijk voor het voeren van een deel van de financiële administratie,
o.a. verwerken van dagstaten, declaraties, bij/af boekingen, betalingen en
debiteurenbewaking.

PERIODE 1996 - 1997
WERKGEVER KPMG Accountants N.V., Rotterdam
FUNCTIE Interim administratief medewerker
WERKZAAMHEDEN Verantwoordelijk voor het voeren van een deel van de financiële administratie van
bovenstaande advocatenkantoor.

PERIODE 1992 - 1996
WERKGEVER China Hong Kong Development B.V., Rotterdam
FUNCTIE Boekhouder en plaatsvervangend office manager
WERKZAAMHEDEN Verantwoordelijk voor de financiële administratie, o.a. bijhouden van de debiteuren-
en crediteurenadministratie; uitvoeren van binnen- en buitenlandse betalingen; controle
declaraties zakenreizen; voorbereiden boekhouding voor de accountants, beheren van
de kleine kas en verzorgen van de correspondentie (Nederlands en Engels).

PERIODE 1980 - 1992
WERKGEVER C.Itoh & Co. Ltd., Rotterdam Branch
FUNCTIE Ik ben hier in verschillende functies werkzaam geweest
1990 - 1992 : Boekhouder
1988 - 1992 : Secretaresse van de algemeen directeur
1980 - 1990 : Secretaresse / boekhoudkundig medewerker
WERKZAAMHEDEN In de laatste twee functies was ik verantwoordelijk voor alle voorkomende
boekhoudkundige werkzaamheden, zoals bijwerken van journaal en boekhoudgegevens,
debiteuren- en crediteurenadministratie, controle vaste activa en declaraties,
opstellen van tussenrekening en rapportages voor het hoofdkantoor, verzorgen van de
correspondentie (zowel Nederlands als Engels), verzorgen van werkvergunningen,
vertalingen, postverwerking, archivering, hotel- en vluchtreserveringen en inkoop
kantoorbehoeften.

Lees meer

Opleiding

PERIODE 2009 - 2010
OPLEIDING Medisch secretaresse
DIPLOMA Ja

PERIODE 2007 - 2008
CURSUS Spaans voor beginners en gevorderden
CERTIFICAAT Ja

PERIODE Tussen 1988 en 2001
CURSUS Diverse cursussen en opleidingen op gebied van computer software, t.w.
Basiskennis Informatica, Lotus 1-2-3, Wordperfect, Word, Excel en Outlook
CERTIFICAAT Ja

PERIODE 1983
CURSUS Japans voor beginners niveau 1 en 2
CERTIFICAAT Ja

PERIODE 1979 - 1980
OPLEIDING Directiesecretaresse
DIPLOMA Nee

PERIODE 1970 -1979
OPLEIDING Atheneum-A
DIPLOMA Ja

Opleiding

PERIODE 2009 - 2010
OPLEIDING Medisch secretaresse
DIPLOMA Ja

PERIODE 2007 - 2008
CURSUS Spaans voor beginners en gevorderden
CERTIFICAAT Ja

PERIODE Tussen 1988 en 2001
CURSUS Diverse cursussen en opleidingen op gebied van computer software, t.w.
Basiskennis Informatica, Lotus 1-2-3, Wordperfect, Word, Excel en Outlook
CERTIFICAAT Ja

PERIODE 1983
CURSUS Japans voor beginners niveau 1 en 2
CERTIFICAAT Ja

PERIODE 1979 - 1980
OPLEIDING Directiesecretaresse
DIPLOMA Nee

PERIODE 1970 -1979
OPLEIDING Atheneum-A
DIPLOMA Ja

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

Lezen, puzzelen, reizen, fotograferen, koken, tuinieren en Tai Chi.
Vrijwilligerswerk bij het Havenziekenhuis in Rotterdam.

Hobby's & interesses

Lezen, puzzelen, reizen, fotograferen, koken, tuinieren en Tai Chi.
Vrijwilligerswerk bij het Havenziekenhuis in Rotterdam.

Eigenschappen

Ik ben in staat mijn werkzaamheden te structureren en te ordenen, vind het prettig nauwkeurig te werken, zaken te controleren op hun juistheid en te werken volgens vaststaande regels en procedures, maar kan mij snel aanpassen aan veranderingen en nieuwe situaties en blijf rustig en positief bij tijdsdruk en spanningen. Ik ben zorgvuldig, serieus, vriendelijk, attent en met name zorgzaam. Ik sta voor anderen klaar, voel mij graag betrokken bij het
het werk en hou van aanpakken. Men vindt mij dan ook collegiaal en ik maak op anderen een professionele indruk. Ik toon inzet, vind het prettig mijzelf te ontwikkelen en stel hoge eisen aan eigen werk.

Eigenschappen

Ik ben in staat mijn werkzaamheden te structureren en te ordenen, vind het prettig nauwkeurig te werken, zaken te controleren op hun juistheid en te werken volgens vaststaande regels en procedures, maar kan mij snel aanpassen aan veranderingen en nieuwe situaties en blijf rustig en positief bij tijdsdruk en spanningen. Ik ben zorgvuldig, serieus, vriendelijk, attent en met name zorgzaam. Ik sta voor anderen klaar, voel mij graag betrokken bij het
het werk en hou van aanpakken. Men vindt mij dan ook collegiaal en ik maak op anderen een professionele indruk. Ik toon inzet, vind het prettig mijzelf te ontwikkelen en stel hoge eisen aan eigen werk.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Ankie Rietberg te bekijken

Mijn documenten