• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Mijn passie is ondernemen en pionieren in nieuwe concepten binnen organisaties. Nieuwe ideeën kunnen alleen succesvol zijn wanneer dit wordt gedragen door de opdrachtgever. Mijn expertise is…

Persoonlijk

Mijn passie is ondernemen en pionieren in nieuwe concepten binnen organisaties. Nieuwe ideeën kunnen alleen succesvol zijn wanneer dit wordt gedragen door de opdrachtgever. Mijn expertise is Operations, van procesontwerp tot implementatie, management en evaluatie op basis van lean thinking. Optimale processen zijn in mijn ogen alleen doelmatig wanneer deze worden gedragen door gepassioneerde mensen.

Met mijn ervaring in een verscheidenheid van B2B omgevingen ben ik in staat om snel typologieën in bedrijven en belangen te onderscheiden. Ik heb een ruime mate van sociale intelligentie. Ik ben in staat om mensen snel een gevoel van vertrouwen te geven én dit te behouden door discreet en integer te handelen.

Ik ben op zoek naar een vaste baan, richting service Operations (facilitair) bij voorkeur in een regie rol bij een ambitieuze informele organisatie.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Mrt. 2009 – December 2014 ISS Cleaning Services
Business Unit Manager

Verantwoordelijk voor het beheer van middelgrote en grote klanten binnen een Business Unit. Zowel financieel, relationeel als operationeel. Focus op relatiebeheer en commercie. Het opstellen van een Business plan en het bewaken van de begroting. Directe aansturing van 7 rayonmanagers. Indirecte aansturing van staf. Het leveren van input en deelname aan aanbestedingsprocessen. Het ontwerpen, bewaken en onderhouden van SLA’s / KPI’s met opdrachtgevers.

Feb.2007 – Februari 2009 ISS Cleaning Services
Rayonmanager Leiden, Duin- en bollenstreek.

Verantwoordelijk voor beheer van schoonmaakdiensten alsmede facilitaire diensten bij klanten in het rayon Leiden en omstreken. Relatiebeheer met klanten uit het middensegment. Het realiseren van extra omzet door goede dienstverlening te bieden. Het adviseren van klanten op gebied van facilitaire diensten. Directe aansturing van leidinggevenden en indirecte aansturing van met name schoonmaakmedewerkers, handymans en receptiemedewerkers.

Mrt. 2005 – Februari 2007 Pathé Scheveningen, bioscoop.
Assistent Theater Manager.

Verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering en eindverantwoordelijk voor de back office taken. De bedrijfsvoering betrof; directe aansturing van Service Managers en medewerkers en hiermee het waarborgen van de kwaliteit van de geboden dienstverlening. De back office taken betroffen; beheer en uitbouwen van externe contacten, afsluiten van inkoopcontracten, bewaken van het budget en Service Level Agreements, zorgdragen voor een professionele personele organisatie en het coördineren van de bedrijfshulpverlening.

Werkervaring

Mrt. 2009 – December 2014 ISS Cleaning Services
Business Unit Manager

Verantwoordelijk voor het beheer van middelgrote en grote klanten binnen een Business Unit. Zowel financieel, relationeel als operationeel. Focus op relatiebeheer en commercie. Het opstellen van een Business plan en het bewaken van de begroting. Directe aansturing van 7 rayonmanagers. Indirecte aansturing van staf. Het leveren van input en deelname aan aanbestedingsprocessen. Het ontwerpen, bewaken en onderhouden van SLA’s / KPI’s met opdrachtgevers.

Feb.2007 – Februari 2009 ISS Cleaning Services
Rayonmanager Leiden, Duin- en bollenstreek.

Verantwoordelijk voor beheer van schoonmaakdiensten alsmede facilitaire diensten bij klanten in het rayon Leiden en omstreken. Relatiebeheer met klanten uit het middensegment. Het realiseren van extra omzet door goede dienstverlening te bieden. Het adviseren van klanten op gebied van facilitaire diensten. Directe aansturing van leidinggevenden en indirecte aansturing van met name schoonmaakmedewerkers, handymans en receptiemedewerkers.

Mrt. 2005 – Februari 2007 Pathé Scheveningen, bioscoop.
Assistent Theater Manager.

Verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering en eindverantwoordelijk voor de back office taken. De bedrijfsvoering betrof; directe aansturing van Service Managers en medewerkers en hiermee het waarborgen van de kwaliteit van de geboden dienstverlening. De back office taken betroffen; beheer en uitbouwen van externe contacten, afsluiten van inkoopcontracten, bewaken van het budget en Service Level Agreements, zorgdragen voor een professionele personele organisatie en het coördineren van de bedrijfshulpverlening.

Lees meer

Opleiding

2010 - 2012 Master Facility Management, diploma behaald in juni 2012 aan de Rijksuniversiteit Groningen.
1997 – 2001 HBO Facility Management, diploma behaald aan de Haagse Hogeschool. Afstudeerprofiel: Consultancy.

2008 Leidinggeven 2, Persoonlijke effectiviteit
2005 Management & ICT, Argumentatie en Openbaar bestuur, Groepsbesluitvorming in Management en Bestuur. Vakken behaald aan de Open Universiteit, opleiding Strategy & Organization.
2003 Train de trainer basis; cursus ten behoeve van het geven van trainingen en presentaties.

Opleiding

2010 - 2012 Master Facility Management, diploma behaald in juni 2012 aan de Rijksuniversiteit Groningen.
1997 – 2001 HBO Facility Management, diploma behaald aan de Haagse Hogeschool. Afstudeerprofiel: Consultancy.

2008 Leidinggeven 2, Persoonlijke effectiviteit
2005 Management & ICT, Argumentatie en Openbaar bestuur, Groepsbesluitvorming in Management en Bestuur. Vakken behaald aan de Open Universiteit, opleiding Strategy & Organization.
2003 Train de trainer basis; cursus ten behoeve van het geven van trainingen en presentaties.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Reizen, lezen, koken en tennis.

Hobby's & interesses

Reizen, lezen, koken en tennis.

Eigenschappen

Innovatief
Resultaatgericht
Humor
Empathie
Analytisch
Overtuigen
Daadkrachtig
Vasthoudend
Rustig

Eigenschappen

Innovatief
Resultaatgericht
Humor
Empathie
Analytisch
Overtuigen
Daadkrachtig
Vasthoudend
Rustig

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Facilitaire Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Sebastiaan Gravenhorst te bekijken